The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - rhubarb - 13-06-2012

Google anders eens op "quick time naar avi" of naar welk bestandsformaat je wil. Download het programma en convert het naar avi zodat je het op youtube kunt zetten.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 13-06-2012

ik kan niks downloaden op m'n werk en heb geen youtube account.

ik kijk vanavond wel even.

het filmpje ligt in het verlengde van al die Ad foto's (in het topic van Nadal).


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 13-06-2012

Wie kan ik dat filmpje even whatsappen of mailen?

hij gaat over rafa en is geniaal.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 13-06-2012

Post gewoon de youtube-link.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 13-06-2012

die is er niet

ik heb het filmpje via whatsapp ontvangen.
kan hem eventueel alleen doormailen.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 04-07-2012

Nadal heeft afgezegd voor de demonstratiewedstrijd in Bernabeu stadion (knieblessure) Dat is niet best aangezien de opbrengsten naar zijn foundation gaan.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 04-07-2012

Ahh, hij gaat weer 2 maanden naast z'n zwembad liggen als hij van de baan is geveegd en een blessure veinzen?


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 05-07-2012

Iid, zo jammer dit. Na de wedstrijd tegen Soderling op RG destijds precies hetzelfde.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 15-08-2012

Donald Young is bezig aan een uitstekende reeks, zoals jullie weten. Vince Spadea heeft de recordserie van 21 neergezet die hij nu probeert te verbeteren. Zijn route:

18: Winston Salem
19: US Open
20: Kuala Lumpur

Daarna nog niet bekend, maar dan heeft hij er nog maar 1 te gaan voor evenaring!


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 15-08-2012

Hij zal de reeks in Winston Salem doen stoppen waarna ie op de US Open on fire is en de kwartfinale haalt.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 16-08-2012

Nadal mikt op halve finale Daviscup MADRID - Tennisser Rafael Nadal hoopt op tijd fit te zijn voor de confrontatie in de halve finale van de Daviscup tussen Spanje en de Verenigde Staten. Dat zei donderdag oom en coach Toni Nadal. De nummer 3 van de wereld meldde zich woensdag vanwege een slepende knieblessure af voor de US Open, die eind deze maand begint.

„Dit was de juiste beslissing”, aldus Toni Nadal. „Deze pauze is in het belang van het vervolg van zijn carrière.” Nadal besloot rust te nemen nadat hij al snel was uitgeschakeld op Wimbledon. De Spanjaard miste daardoor de Olympische Spelen.

Spanje en de Verenigde Staten staan van 14 tot en met 16 september tegenover elkaar in Gijon, met als inzet een plek in de finale van de Daviscup.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 17-08-2012

Hoort dat niet in het topic "Kan Nadal het nog"? Of is dat topic inmiddels gesloten omdat die vraag is beantwoord?


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 17-08-2012

Del Potro heeft trouwens het racket in zijn tas, waarmee hij een paar jaar geleden de US Open won Big Grin

Hij wil er op een bijzonder moment nog een keer mee tennissen.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 17-08-2012

Als Chardy voor de wedstrijd serveert, lijkt me een mooi moment.
En dan op mp tegen je snaren breken.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 17-08-2012

Zou prima passen in deze Ad en Tampie week Wink


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 20-08-2012

(15-08-2012, 06:14 PM)centre court Wrote: Hij zal de reeks in Winston Salem doen stoppen waarna ie op de US Open on fire is en de kwartfinale haalt.

Deel 1 van je voorspelling klopt in ieder geval, hij pakt L. Mayer!


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 20-08-2012

Big Grin wat een held!


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 29-08-2012

Ze zijn van plan om de kalender weer door de war te gaan gooien. De planning is om de TMS van Parijs naar februari te verplaatsen. Dat zou voor Rotterdam wel eens mooi uit kunnen pakken


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 30-08-2012

Een paar leuke tennis quizjes voor de die-hards onder ons:

http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/games/fotogenie

http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/games/fotogenie/1.1314294


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - rhubarb - 30-08-2012

Eerste zonder hints en met wat googlen helemaal goed


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 30-08-2012

Ja googelen. Big Grin Al die Belgische wijven op Wickmayer na wist ik niet. Ook van de laatste is me de naam even ontschoten, hoewel dat vroeger een persoonlijk favorietje was.

Die quiz met penaltymissers op een EK is ook leuk, de helft is Nederlander lol. Maar goed, wij kwalificeren ons tenminste.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 30-08-2012

(30-08-2012, 10:09 AM)rhubarb Wrote: Eerste zonder hints en met wat googlen helemaal goed

zonder hints en googlen had ik er 3 niet. Zelfs Els Callens had ik goed Shy


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - rhubarb - 30-08-2012

Knap, ik volg het vrouwentennis nauwelijks waardoor ik er 7 in een keer had.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Atlanta - 31-08-2012

Roddick stopt met professioneel tennis na de US Open. Erg jammer voor het tennis; ik had niet verwacht dat hij nu al zou stoppen.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 31-08-2012

Wat is erger voor 'm, in R2 van Tomic verliezen of in R3 van Fognini?


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 31-08-2012

Verstandig, het begint namelijk treurig te worden af en toe. Toch nog een paar toernooien gewonnen dit jaar geloof ik.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 31-08-2012

Lijkt me idd verstandig. Blijkbaar kan ie er zich niet bij neerleggen om in de luwte mee te doen, en dat is begrijpelijk na zo'n carrière.
Toch is ie pas 30. Maakt de aanhoudende prestaties van bijvoorbeeld iemand als Federer toch weer een stuk mooier.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Adje - 31-08-2012

Ik ken er nog eentje die eigenlijk moet stoppen. Het gaat om iemand die aan FTM mee doet


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 31-08-2012

Zonde dit, maar wel begrijpelijk. Het is ineens snel bergafwaarts gegaan met hem en ik snap dat het lastig is om ineens een paar niveaus lager te moeten acteren.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 31-08-2012

Mooi dat Roddick Federer ook nog even noemt in zijn persconferentie als eigenlijk de enige van hun generatie die nog steeds presteert op topniveau.