The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 25-10-2012

(25-10-2012, 04:55 PM)Ad Wim Wrote: Nadal nu definitief OUT voor de rest van het seizoen.

Was te verwachten, Tipsa dus vermoedelijk naar de WTF, en een scheve groepen verdeling. Koren op de molen voor buurs. Hoewel met Nadal het ook scheef was geweest.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 25-10-2012

Buurs zal de topper die niet bij Murray zit sowieso nemen. Waarschijnlijk zal hij zelfs Federer én Djoko hebben. Die gaan beide door(samen met Murray en een outsider). Dan is ie bijna niet in te halen. Heel veel andere opties zijn er ook niet. Topper+Murray+kleintje is geloof ik niet haalbaar qua budget. Enige dat overblijft is een team met 4 kleintjes zonder topper, maar dat is zelfmoord. Dat risico zullen Kuip en Atlanta niet nemen met de hete adem van Vos in hun nek. Top 3 krijgt prijs dus ben bang dat ze netjes hetzelfde nemen als Buurs.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 25-10-2012

Ben ik het niet helemaal mee eens, er is volgens mij wel degelijk een tactiek om flink verschil te maken.
Het budget is toch 25000?

Even afhankelijk van wat er deze en volgende week gebeurt, maar er is niet echt een duidelijke favoriet. Ik denk dat Federer, Djoko en Murray grofweg gelijke kansen hebben om te winnen. En dan is Murray natuurlijk met meest interessant door zijn lage prijs. Dus die moet je eigenlijk nemen.
Maar het is nou ook niet zo dat de rest pannenkoeken zijn. Potro, Ferrer, Berdych en Tsonga kunnen op deze ondergrond allemaal van die top 3 winnen.

Buurs zal gaan voor Murray, Fed/Djoko plus een opvuller (afhankelijk van de loting).
Dan moet je dus als uitdager gaan voor Murray, Berdych, Tsonga, Potro en Tipsa. Daar kun je echt wel het verschil van 600 punten mee goedmaken, als Fed of Djoko in de SF eruit gaat tegen Murray.
Atlanta zou gek zijn om die kans niet aan te grijpen.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Atlanta - 25-10-2012

Wil uiteraard zsm mogelijk de 1e plaats overnemen, maar ik wil ook graag een prijs winnen. Ligt dus aan de verschillen voorafgaand aan de WTF hoeveel risico ik zou kunnen nemen. Hoe mooi zou het zijn als het FTM-seizoen wordt beslist in de finale van de WTF. Smile


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 25-10-2012

Uit de top 3 kun je niet echt meer vallen met die tactiek volgens mij, dus ik zou het wel weten. Maar ieder zijn keus natuurlijk.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Atlanta - 25-10-2012

Eerst nog maar even Parijs afwachten. Kan daarna eigenlijk pas m'n tactiek voor de WTF gaan bepalen.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 25-10-2012

Eerst parijs idd afwachten en de loting van de wtf.

Kan best zijn dat we na parijs weer bijna gelijk staan.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 26-10-2012

Overigens is budget WTF 22.000.

Murray + Fed/Djoko + 1 kleine zal wel mogelijk zijn, omdat de punten van WTF, Parijs en Basel er allemaal 5 november af vallen. Dus volgens mij zullen dan voor de WTF de rankings van 5 november gehanteerd worden. Buurs moet wel voor de optie Murray + 'degene van Fed/Djoko die in de andere groep zit' gaan plus bijv. Tsonga. Dan is het in ieder geval duidelijk waar je verschil kan maken maar de kans dat je meer haalt dan deze combi is klein want hij is wel erg obvious de beste.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 29-10-2012

Haase en Schenk uit elkaar. Wellicht is dat wat ie nodig heeft, al vind ik vooral zijn instelling het probleem.

Deze week ook weer. Hij wilde alleen Parijs spelen als ie direct in de md zou komen, wilde geen qualis spelen. Tja...


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - andre - 29-10-2012

(25-10-2012, 06:06 PM)centre court Wrote: Top 3 krijgt prijs dus ben bang dat ze netjes hetzelfde nemen als Buurs.
Top 5 krijgt toch prijs?


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 29-10-2012

(29-10-2012, 08:39 PM)andre Wrote:
(25-10-2012, 06:06 PM)centre court Wrote: Top 3 krijgt prijs dus ben bang dat ze netjes hetzelfde nemen als Buurs.
Top 5 krijgt toch prijs?

Volgens mij krijgen de top 3 en winnaar medailleklassement een racket. Die laatste hoeft niet perse uit de top te komen.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Mac - 30-10-2012

Sterker nog die laatste kan niet uit de top3 komen. Als de winnaar van het medailleklassement in de top3 staat zal de prijs gaan naar de nummer 2 van het medailleklassement.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - andre - 30-10-2012

A ja, dat is FTM. In de forum-subliek krijgt de top 5 prijs (en de top3 van het medailleklassement).


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 30-10-2012

Ok. Wat zijn in die subleague de prijzen dan ook alweer?


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 31-10-2012

wat is de beste point by point op voor op de iPhone?


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Mac - 31-10-2012

gewoon de app van de atptour zelf


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 31-10-2012

(31-10-2012, 03:17 PM)_Tampie Wrote: wat is de beste point by point op voor op de iPhone?

Tipex werkt ook goed


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 03-11-2012

Geen fan van Federer maar zojuist wel de bio van hem gekocht. Ben benieuws. Iemand toevallig al gelezen?


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 03-11-2012

Saai Wink


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - rhubarb - 03-11-2012

Burgerlijk


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 03-11-2012

Technisch goed


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Mac - 03-11-2012

maar een stuk beter dan die van nadal


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 07-11-2012

Ik heb nu zijn jeugd gehad. Best geinig om te lezen (vooral het feit dat ie in de jeugd ook al zoveel mishits met de bachkand sloeg) Dat moet Buurs wel aanspreken


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Bocaloca - 09-11-2012

Vreselijk boek! heb hem weggelegd na 200 pagina's set en wedstrijdgeneuzel......


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 09-11-2012

Federer is nu eenmaal saai.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 09-11-2012

Vader van djokovic ligt ernstig ziek in het ziekenhuis van munchen.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - rhubarb - 10-11-2012

Ongelooflijk dat Donald Young 6 partijen wint dit jaar, waarvan 1 in de eerste ronde van de qualies, en alsnog nummer 188 van de wereld staat. BduhBduhBduh Dit komt doordat je op masterstoernooien en Grand slams 10 punten krijgt als je in de eerste ronde verliest. Zonder deze punten zou hij 291e staan.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 10-11-2012

Staat haase dus ook volgend jaar :-)


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 11-11-2012

Heeft die jongen jou iets misdaan?


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 12-11-2012

(09-11-2012, 03:47 PM)Bocaloca Wrote: Vreselijk boek! heb hem weggelegd na 200 pagina's set en wedstrijdgeneuzel......

Goed om te weten, maar was te verwachten. Ik neem aan dat je die van Agassi dan ook zeker gelezen hebt? Die heeft tenminste nog aan de chrystal meth en Brooke Shields gezeten. Smile