The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 29-07-2013

(28-07-2013, 11:05 AM)Ad Wim Wrote: Ook Monfils is positief bevonden. Maar nog geen duidelijkheid over zijn straf.
Het gaat nu los. Hopelijk geen wielrenpraktijken.

Monfils is nog steeds niet officieel en lijkt een HOAX.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Kraai - 29-07-2013

(28-07-2013, 11:11 AM)centre court Wrote: Hoeveel kan ik inzetten op Fognini? En tipsa die inmiddels gestopt is.

Troicki...Tipsa...ik zou ook inzetten op onze andere grote Servische vriend...Undecided
Sinds die halve finale van 5 uur en een finale van 6 uur vorig jaar op de AO en dat topjaar van hem daarvoor waarin hij alles won...hmmm


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 29-07-2013

Ik zou eerder voor Nadal gaan. Dat is gewoon NID.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 01-08-2013

Vergeet al die andere Spanjaarden van de afgelopen jaren niet.

(17-07-2013, 07:55 AM)Bocaloca Wrote: Hingis weer terug !

Rentree inmiddels gemaakt, samen met Hantuchova maakt ze gehakt van Goerges/Jurak (ken ik niet): 6-1 6-1. Leve het wijventennis. cry


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 21-08-2013

Golden Set op US Open Van onze Telesportredactie
NEW YORK - Julian Reister leverde een hoogstandje in het kwalificatietoernooi voor de US Open. De Duitse tennisser won zijn eersterondepartij door in de derde set geen punt af te staan aan zijn tegenstander Tim Puetz: 6-7 (3), 6-4, 6-0.


In tennisjargon spreekt men van een 'Golden Set' als een speler 24 punten op rij wint. De set duurde 22 minuten. In de geschiedenis van het tennis werd bij de mannen één keer eerder een 'Golden Set' gespeeld. De Amerikaan Bill Scanlon versloeg in 1983 Marcos Hocevar uit Brazilië met 6-2, 6-0 tijdens het toernooi van Delray Beach.

Bij de vrouwen werd vorig jaar nog een 'Golden Set' gespeeld. Yaroslava Shvedova presteerde het hoogstandje in de derde ronde van Wimbledon tegen Sara Errani.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 26-08-2013

Blake stopt ermee na de US Open. Zat erin, maar wel jammer.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Scholten! - 26-08-2013

Ook Malisse stopt, maar dan na de AO 2014. Einde van een tijdperk(je).


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 10-09-2013

Guinness Book of Records

Bij de vrouwen is er een rally bekend tussen Vicki Nelson en Jean Hepner op het toernooi van Richmond in 1984. Zij sloegen de bal 643 keer over, het punt duurde maar liefst 29 minuten. Het officieuze wereldrecord staat op naam van de Amerikanen Will Duggan en Ron Kapp die elkaar maar liefst 6202 keer de bal toespeelden. Na 3 uur en 33 minuten kwam er een einde aan het punt in het Santa Barbara Municipal Stadium in maart 1988. In het Guinness Book of Records staat een liefdadigheidswedstrijd vermeld, waarbij de spelers in 15 uur een rally van 25544 slagen speelden.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Bocaloca - 10-09-2013

Krijg al kramp in mn arm als ik eraan denk Big Grin


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Atlanta - 10-09-2013

Wel een laag tempo bij die vrouwenwedstrijd; gemiddeld elke 2.71 seconden werd er een bal geslagen Big Grin


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 10-09-2013

waarschijnlijk hing het net toendertijd een paar meter hoger Big Grin Wink


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 13-09-2013

Federer dubbelt in Sjanghai met de Chinese nr 1. De toernooidirecteur: "Ongelooflijk dat hij kiest voor een Chinees als partner".

Ik gok dat dat getal met een heleboel nullen daarbij geholpen heeft. Wel apart dat hij zich nu ook vrijwillig in het dubbel belachelijk gaat maken.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 16-09-2013

Cilic vandaag definitief voor 9 maanden geschorst.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 25-09-2013

ha ha ha Big Grin


http://www.tennis.nl/banen-drogen-op-zn-japans


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 26-09-2013

http://www.ad.nl/ad/nl/4564/Nederland/photoalbum/detail/3515410/467345/2/Benefietwedstrijd-voor-vermoorde-broertjes.dhtml

Even volledig off-topic, maar ik krijg toch wel een naar gevoel als ik zie wat voor lui er bij die benefietwedstrijd rondlopen. Jodie Bernal, Andy vd Meyde, iemand van Big Brother (?), Baas B en Glen Helder om er maar een paar op te noemen; allemaal uitgerangeerde en/of van het pad geraakte ex-voetballers en 'BN-ers'. Misschien ligt het aan mij maar ik vraag me echt af met wat voor bedoelingen dit soort figuren met zo'n wedstrijd meedoet. Maw, ik denk dat ze het voor de media-aandacht doen. Tenenkrommend gewoon. Degene die dit georganiseerd heeft zal dat met de beste bedoelingen gedaan hebben, maar dit moet je toch gewoon niet willen?


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Mitch - 29-09-2013

Die durft...

'Rentree van Nadal is verdacht'

De voormalig tennisser Daniël Köllerer vindt de rentree van Rafael Nadal erg verdacht. De Oostenrijker noemt de prestatie van de Spanjaard onmogelijk na zeven maanden blessureleed. Köllerer, die zelf eind mei 2011 levenslang geschorst werd vanwege matchfixing, zegt dit in een interview met het Oostenrijkse sportblad Sportwoche.

"Niemand gelooft dat hij niet gebruikt. Hij staat zeven maanden buitenspel, komt terug en wint vervolgens tien van de twaalf toernooien die hij speelt. Dat is onmogelijk!

Köllerer heeft ook geen goede woorden over voor David Ferrer. "Hij is, of was, een zware roker. Toen ik ooit tegen hem speelde, stak hij tien minuten voor onze wedstrijd nog een sigaret op. Vervolgens bleef hij maar rennen, zelfs in de beslissende derde set, terwijl mijn tong al op de grond lag."

De Oostenrijker, met de 55e plek als hoogste plaats op de ATP-ranking, vertelt ook dat matchfixing een groot probleem is in het tennis. Hij doelt dan voornamelijk op spelers die in Challengertoernooien uitkomen.

"Zeker één op de tien tennissers verliest met opzet vroeg in een toernooi. Ze spelen dan in het weekend competitie en kunnen op deze manier twee keer geld verdienen. Met matchfixing gaan duizenden euro's gemoeid, besluit hij.

http://www.nu.nl/sport/3587981/rentree-van-nadal-verdacht.html


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 29-09-2013

Die gast spoorde zelf ook slecht zeg.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 01-10-2013

Slechtste servicegame ooit van Fabio! Big Grin

http://www.youtube.com/watch?v=ji-dZMRiLRQ#t=130


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 01-10-2013

Zo onsportief, wat een naar Italiaantje is het toch.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 01-10-2013

Hij heeft in de afgelopen 2 of 3 weken nog een keer zoiets geflikt. Raar mannetje.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 08-10-2013

(13-09-2013, 12:48 PM)Overdune Wrote: Federer dubbelt in Sjanghai met de Chinese nr 1. De toernooidirecteur: "Ongelooflijk dat hij kiest voor een Chinees als partner".

Ik gok dat dat getal met een heleboel nullen daarbij geholpen heeft. Wel apart dat hij zich nu ook vrijwillig in het dubbel belachelijk gaat maken.

Anderson/Tursunov hebben ook een zakcentje toegeschoven gekregen denk ik, verliezen hier even 2-6 1-6 van Fed/Zhang. cry


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 08-10-2013

(26-08-2013, 06:32 PM)Scholten! Wrote: Ook Malisse stopt, maar dan na de AO 2014. Einde van een tijdperk(je).

http://www.ad.nl/ad/nl/1019/Tennis/article/detail/3520243/2013/10/02/Tennisser-Malisse-neemt-afscheid-met-nederlaag.dhtml

Hij vraagt een wc aan voor de AO die hij mss/wrs niet krijgt. In dat geval is die gekke Belg al gestopt. Wel even een momentje om bij stil te staan idd! Hij debuteerde ongeveer toen ik begon met tennismanager, 16 jaar geleden alweer.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 10-10-2013

Heel 2013 dus geen een keer Murray-Nadal.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 10-10-2013

Opvallend inderdaad.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 11-10-2013

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3525356/2013/10/11/Dochter-Boris-Becker-wil-actrice-worden.dhtml

Dit is toch freaky, het is gewoon alsof je naar Boris zelf zit te kijken.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Bocaloca - 11-10-2013

Boris met staartjes Hakkuh


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 12-10-2013

Joachim ''PimPim'' Johansson is terug! En wint 1e ronde qualies in Stockholm. Held!


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Scholten! - 12-10-2013

Dan zal Vinciguerra zich ook wel weer laten zien.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 12-10-2013

Murray out rest van het seizoen begrijp ik? Ferrer dus derde, de top 4 is voorlopig niet meer, en ook geen top 3.


RE: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 23-10-2013

Raonic en dimitrov naar Ahoy. Goede namen!