FTM Forum
Hollanders in het buitenland - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: Hollanders in het buitenland (/showthread.php?tid=2575)

Hollanders in het buitenland - Vret Mien Gras - 20-08-2007

Wel een mooie goal van Drenthe vinden jullie ook niet?
Is het dan geen eendagsvlieg die beter bij Feyenoord kon blijven?

- Ad Wim - 20-08-2007

Prachtige treffer! Ik ben al begonnen mijn schoen op te eten, want hij lijkt zowaar vaste waarde te zijn/worden.

- Voyou - 20-08-2007

Na één basisplaats en (overigens mooi) doelpunt in een officiele wedstrijd lijkt het me een beetje voorbarig om hem al vaste waarde te noemen, wacht eerst de rest van het seizoen maar af..

- Ad Wim - 20-08-2007

Het was al zijn tweede basisplaats...

Re: Hollanders in het buitenland - Bor de Wolf - 20-08-2007

Vret Mien Gras Wrote:Wel een mooie goal van Drenthe vinden jullie ook niet?

Verkeerd topic. Drenthe is geen Hollander.

- Voyou - 20-08-2007

Ad Wim Wrote:Het was al zijn tweede basisplaats...

Dan nog is het voorbarig.. :wink:

Ik denk dat je pas aan het eind van het seizoen kunt zeggen of Drenthe er goed aan heeft gedaan naar Real te gaan of niet.

- Depor - 20-08-2007

Voyou Wrote:

Ik denk dat je pas aan het eind van het seizoen kunt zeggen of Drenthe er goed aan heeft gedaan naar Real te gaan of niet.

Ik denk dat je dat zelfs na 1 seizoen nog niet kan zeggen...
En weeg je alleen de sportieve factor of ook de financiele factor mee?

Re: Hollanders in het buitenland - Gerben Zonderland - 20-08-2007

Bor de Wolf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Wel een mooie goal van Drenthe vinden jullie ook niet?

Verkeerd topic. Drenthe is geen Hollander.

Quote:'Sounds like someone has a case of the Mondays'?

- Ricochan - 20-08-2007

Voyou Wrote:Na één basisplaats en (overigens mooi) doelpunt in een officiele wedstrijd lijkt het me een beetje voorbarig om hem al vaste waarde te noemen, wacht eerst de rest van het seizoen maar af..

Daar ging het niet om, ad wim had gezegd dat hij geen basisplaats zou krijgen maar bankzitter zou worden en dat hij anders zijn schoenen zou opeten.

- Voyou - 20-08-2007

Depor Wrote:
Voyou Wrote:

Ik kijk alleen naar de sportieve factor, als Real dit seizoen meestrijdt voor het kampioenschap en (redelijk) ver komt in de CL waarbij Drenthe in 80% van de wedstrijden in de basis stond en (redelijk) goed heeft gespeeld kun je denk ik wel zeggen dat het een goede keus is geweest. Hij was dan in ieder geval klaar voor de stap.

De financiele factor is lastiger, wanneer en hoe betaalt die 13 miljoen zich terug voor Real?

- Depor - 20-08-2007

Voyou Wrote:
Depor Wrote:
Voyou Wrote:

Ik kijk alleen naar de sportieve factor, als Real dit seizoen meestrijdt voor het kampioenschap en (redelijk) ver komt in de CL waarbij Drenthe in 80% van de wedstrijden in de basis stond en (redelijk) goed heeft gespeeld kun je denk ik wel zeggen dat het een goede keus is geweest. Hij was dan in ieder geval klaar voor de stap.

De financiele factor is lastiger, wanneer en hoe betaalt die 13 miljoen zich terug voor Real?

Gaat me niet zozeer om Real, zou jij voor 2/3 miljoen meer per jaar bij een absolute topclub op de bank willen zitten + trainen met mensen die je meer kunnen leren dan bij je vorige club?

Ik had ook getekend.

- Voyou - 20-08-2007

Als je puur naar het financiele aspect voor Drenthe kijkt is het inderdaad een verbetering, al dacht ik dat de discussie vooral om het sportieve aspect ging.. Dan lijkt alleen trainen en bankzitten me niet echt een vooruitgang, of het nou een absolute topclub is of niet.

- Depor - 20-08-2007

Voyou Wrote:Als je puur naar het financiele aspect voor Drenthe kijkt is het inderdaad een verbetering, al dacht ik dat de discussie vooral om het sportieve aspect ging.. Dan lijkt alleen trainen en bankzitten me niet echt een vooruitgang, of het nou een absolute topclub is of niet.

Dan is bankzitten een drama, maar dan nog ik denk mocht het mis gaan dat hij van Real uit eerder bij een Spaanse (sub)-topper komt dan vanuit Feyenoord.

- Mitch - 22-08-2007

Ricochan Wrote:Daar ging het niet om, ad wim had gezegd dat hij geen basisplaats zou krijgen maar bankzitter zou worden en dat hij anders zijn schoenen zou opeten.

Ad, eet smakelijk :eten: !!!

- Frits - 22-08-2007

mocht hij bankzitter worden is het dan geen optie om met het 2e mee te spelen? lijkt me nog altijd beter dan fey 1 namelijk