The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
[OT] Help - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: [OT] Help (/showthread.php?tid=2576)

Pages: 1 2

[OT] Help - Bocaloca - 20-08-2007

Wat moet je doen als je iemand van werk moet voorzien die nog achter is dan de kont van een olifant :cry: En dus niets snapt van wat je verteld

Re: [OT] Help - Treesong - 20-08-2007

Bocaloca Wrote:Wat moet je doen als je iemand van werk moet voorzien die nog achter is dan de kont van een olifant :cry: En dus niets snapt van wat je verteld

Meer medicijnen tegen je gespleten persoonlijkheid stoornis slikken?

Re: [OT] Help - Tripplexxx - 20-08-2007

Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:Wat moet je doen als je iemand van werk moet voorzien die nog achter is dan de kont van een olifant :cry: En dus niets snapt van wat je verteld

Meer medicijnen tegen je gespleten persoonlijkheid stoornis slikken?

:o

- Treesong - 20-08-2007

Bleekgezicht met gespleten tong vinden opmerking grappig. Nu mij zijn blij. Hakkuh

- Mukkus - 20-08-2007

Treesong Wrote:Nu mij zijn blij.

[gay]

Re: [OT] Help - Ad Wim - 20-08-2007

[gay]

Ad Wim Wrote:
Gay

Bleekgezicht met gespleten reet moet eerst leren hoe smileys werken

- Treesong - 20-08-2007

Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Nu mij zijn blij.

[gay]

Schaap-in-zijn-kruis moet opletten anders Hij-die-kabouters-tekent tomahawk opgraven Icon_evil

- Ad Wim - 20-08-2007

Bleekgezicht met gespleten reet is sneller dan bleekgezicht met menopauze.

- Treesong - 20-08-2007

Ad Wim Wrote:Bleekgezicht met gespleten reet is sneller dan bleekgezicht met menopauze.

Natte-Wind-In-Zijn-Reet geeft in ieder geval toe hij eerst fout hebben gemaakt Hakkuh

Re: [OT] Help - Berend Botje - 20-08-2007

Wat bedoel je precies?

- Ad Wim - 20-08-2007

Natte-Wind-In-Zijn-Reet begrijpt in ieder geval dat het moeilijk is anders te doen als bewijs al op tafel ligt.

Re: [OT] Help - Bocaloca - 20-08-2007

Berend Botje Wrote:

Wat bedoel je precies?

Ik moet de secretaresse van werk voorzien omdat de baas met vakantie is. maar alles wat ik haar geef snapt ze niet. :cry:

- Kleine Jan - 20-08-2007

Is ze lekker?

Re: [OT] Help - Depor - 20-08-2007

Bocaloca Wrote:
Berend Botje Wrote:

Wat bedoel je precies?

Ik moet de secretaresse van werk voorzien omdat de baas met vakantie is. maar alles wat ik haar geef snapt ze niet. :cry:

Moet je haar keihard neuken, dat begrijpt ze vast wel.

Bocaloca Wrote:
Berend Botje Wrote:

Wat bedoel je precies?

Gelukkig... Hij-die-met-bomen-zingt denken eerst squaw van Huilende Oliebol niet snappen hoe stofzuiger werkt

- Berend Botje - 20-08-2007

Maar wat doet ze dan voor de baas? Of is dat meer de Flipstand?

- Bocaloca - 20-08-2007

Berend Botje Wrote:Maar wat doet ze dan voor de baas? Of is dat meer de Flipstand?

Ook niet veel beetje agenda bijwerken, beetje telefoon beantwoorden.

- Treesong - 20-08-2007

Bocaloca Wrote:
Berend Botje Wrote:Maar wat doet ze dan voor de baas? Of is dat meer de Flipstand?

Ook niet veel beetje agenda bijwerken, beetje telefoon beantwoorden.

Mij denken probleem liggen bij gebrek aan autoriteit van krijger Boca :-k

Re: [OT] Help - Berend Botje - 20-08-2007

Treesong Wrote:Gelukkig... Hij-die-met-bomen-zingt denken eerst squaw van Huilende Oliebol niet snappen hoe stofzuiger werkt

Irene Treesong.

Re: [OT] Help - Mukkus - 20-08-2007

Bocaloca Wrote:
Berend Botje Wrote:

Wat bedoel je precies?

Gewoon ontslaan.

Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:Gelukkig... Hij-die-met-bomen-zingt denken eerst squaw van Huilende Oliebol niet snappen hoe stofzuiger werkt

Irene Treesong.

Opperhoofd Huilende Haring te lang in zweethut gezeten? :-k

- Mukkus - 20-08-2007

Wanneer ga je weer kabouters inkleuren, Kluk Kluk?

- Treesong - 20-08-2007

Mukkus Wrote:Wanneer ga je weer kabouters inkleuren, Kluk Kluk?

Voorlopig niet ik kleuren moeten... eerst brochure afillustreren voor de hij stichting SOS Kinderdorpen

- Bor de Wolf - 20-08-2007

Treesong Wrote:

Voorlopig niet ik kleuren moeten... eerst brochure afillustreren voor de hij stichting SOS Kinderdorpen

pedo

- Treesong - 20-08-2007

Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:

pedo

[Image: purno2.jpg]

- Berend Botje - 20-08-2007

[Image: sensjgr7.jpg]

- Treesong - 20-08-2007

Die Sjimmie zit er wel een beetje [gay] bij zeg :waf:

- Mukkus - 20-08-2007

Treesong Wrote:

Belangeloos voor het goede doel?

- Treesong - 20-08-2007

Haha, voor minder dan 200 per uur komt Papa Chief Focking Bull z'n wigwam niet uit Xtragaap4de