The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
ASSISTS! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: ASSISTS! (/showthread.php?tid=2590) Pages:
1
2
|
ASSISTS! - goa - 23-08-2007 Beste, Wij hebben inmiddels besloten de assists toch in de game te verwerken. Het leverde vorig jaar dan wel veel discussies op, maar we hebben gemerkt een hoop deelnemers een plezier te doen door ze toch in de game mee te nemen. Sportieve groet, David Team Sportdreams Ik doe mee! =D> - gittermaster - 23-08-2007 dan wordt t in ieder geval interessanter... Kreeg je dat in je mailbox? - goa - 23-08-2007 yep - Bocaloca - 23-08-2007 =D> =D> meedoeeeeeeeen =D> - Bocaloca - 23-08-2007 Je kan overigens alleen via SMS / Telefoon betalen :roll: via de rekening was voor SD niet haalbaar ![]() Re: ASSISTS! - Treesong - 23-08-2007 goa Wrote:Ik doe mee! =D> :lol: - Kleine Jan - 23-08-2007 ik doe ook nu zeker mee.... =D> al wil ik het wel eerst in de regels zien staan... - Berend Botje - 23-08-2007 Nu doe ik zeker niet mee. - Ekslem - 23-08-2007 YEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH The customer is always right. Well here we are :razz: EDIT: ook ik heb bevestiging per mail! Kunnen we weer mooi heel het jaar zeiken over wel of geen assist :lol: Ik had trouwens ook iets gemaild over het ordenen van spelers op hun waarde en dat easy was om ff snel te programmeren, maar daar hadden ze voorlopig geen tijd voor. EDIT2: assists staan inmiddels ook op hun site! - Ricochan - 23-08-2007 wel jammer dat je meer dan 20 euro kwijt bent om heel het jaar mee te doen en er maar een handjevol prijzen te winnen zijn... - Ekslem - 23-08-2007 Ricochan Wrote:wel jammer dat je meer dan 20 euro kwijt bent om heel het jaar mee te doen en er maar een handjevol prijzen te winnen zijn... Schijt..... we kunnen weer zeiken over assists :wink: - Kleine Jan - 23-08-2007 Ekslem Wrote:YEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH EDIT3: misschien hebben ze dan nu wel tijd! - Kleine Jan - 23-08-2007 komt er nog een gg-subleague? - Ricochan - 23-08-2007 Kleine Jan Wrote:komt er nog een gg-subleague? Dat zou jij wel willen he.... [-( - Kleine Jan - 23-08-2007 Ricochan Wrote:Kleine Jan Wrote:komt er nog een gg-subleague? is toch leuk... iedereen heeft even veel kans hoor.. de scores staan allemaal op nul! :roll: - Ekslem - 23-08-2007 Ik doe wel mee. LL is hier toch de grote leider van! - Kleine Jan - 23-08-2007 Ekslem Wrote:Ik doe wel mee. LL is hier toch de grote leider van! die ging het niet organiseren dit jaar... moet een nieuwe leider komen dus.... - Ekslem - 23-08-2007 Kleine Jan Wrote:Ekslem Wrote:Ik doe wel mee. LL is hier toch de grote leider van! Jij? - Kleine Jan - 23-08-2007 Ekslem Wrote:Kleine Jan Wrote:Ekslem Wrote:Ik doe wel mee. LL is hier toch de grote leider van! Er had iemand anders zich naar voren geschoven in de GG-subleague volgens mij... - goa - 23-08-2007 Kost het eigenlijk credits om in deze flutaanloopperiode aan je team te prutsen? - Ekslem - 23-08-2007 goa Wrote:Kost het eigenlijk credits om in deze flutaanloopperiode aan je team te prutsen? Als je je wedstrijdteam activeert kost dit je een credit, maar dan kun je dat zo vaak wisselen als je wilt tot de database sluit en het om de knikkers gaat. Geldt overigens voor iedere transferperiode. - goa - 23-08-2007 Nou laat dat aanloopgesloeber dan maar zitten :roll: - Mist - 23-08-2007 Zijn mensen die vaak assists geven nu niet veel te goedkoop omdat bij de prijsbepaling niet met assists rekening werd gehouden? - kooltje - 23-08-2007 Mist Wrote:Zijn mensen die vaak assists geven nu niet veel te goedkoop omdat bij de prijsbepaling niet met assists rekening werd gehouden?sommige mensen willen gewoon zeiken - Dre - 23-08-2007 Yeah assists ![]() - Kennemerland - 23-08-2007 Eigen doelpunt Keeper -3 Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Als een keeper een bal tegen een speler gooit (schiet), en de bal rolt in de goal ? Is dit ooit eens voorgekomen in de Nederlandse competitie ? - de nieuwe - 24-08-2007 Kennemerland Wrote:Eigen doelpunt Keeper -3Afgelopen seizoen of seizoen daarvoor kreeg v.d.Zwam (NAC) een keer een e.d. Een penalty belandde via onderkant lat op z'n rug en vervolgens de goal in. Gevolg: eigen doelpunt keeper. Ik weet dat nog zo goed want ik had 'm toen :roll: - Ricochan - 24-08-2007 de nieuwe Wrote:Kennemerland Wrote:Eigen doelpunt Keeper -3Afgelopen seizoen of seizoen daarvoor kreeg v.d.Zwam (NAC) een keer een e.d. Een penalty belandde via onderkant lat op z'n rug en vervolgens de goal in. Gevolg: eigen doelpunt keeper. Ik weet dat nog zo goed want ik had 'm toen :roll: Ja dat was een mooie, die had 1 van mijn subleague genoten ook toen :razz: - de nieuwe - 24-08-2007 Wat is daar mooi aan? Ik vind in zo'n geval een e.d. van de keeper een beetje vergezocht eigenlijk. - Mac - 24-08-2007 moet je m dan op naam van de penaltynemer zetten? |