The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Trainings resultaten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Trainings resultaten (/showthread.php?tid=2596)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26


Re: Training seizoen 23 - Mukkus - 08-02-2008

Toch weer een leuke stijgert vandaag:

Quote: Bence Zengei
TSI = 13 800, 21 jaar en 15 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig



Re: Training seizoen 23 - Bakke - 08-02-2008

Verrassend genoeg niemand.


Re: Training seizoen 23 - Vietjes - 08-02-2008

Idem Dito


Re: Training seizoen 23 - gittermaster - 08-02-2008

hmmm, ineens zie ik mijn topspits 1 niveau stijgen in vleugel...

Micha van Korstanje (50765248)
27 jaar en 86 dagen, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag: 05-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 64 790
Loon: 27 490 €/week
Eigenaar: gittermaster


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitmuntend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: waardeloos

en een nieuwe trainnee

Nicolas Lavergne (160716570)
20 jaar en 25 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Volgende verjaardag: 05-05-2008
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 4 240
Loon: 1 500 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: gittermaster

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig


Re: Training seizoen 23 - Ad Wim - 08-02-2008

Mijn eerste pop naar uitmuntend PM Hakkuh

Hij daalt wel in vorm dus ook in TSI, met maar liefst 410 Sad
Daardoor geen geweldige trainingsweek, met vooral veel vormverlies.


Re: Training seizoen 23 - Box Brother - 08-02-2008

hier wat plussen en minnen qua vorm en conditie maar niks schokkends, dat keepers trainen stelt echt geen reet voor... Heb dit seizoen nog niks gedaan. Geen geld om mijn team te verbeteren, trainees zijn er maar 2 en moeten gewoon groeien, en geen reserves dus tactisch kan je ook niet heel veel.

Afgelopen week voor het eerst mijn stadion uitverkocht, verkoop volgende trainee gaat dus ook het stadion vergroot worden naar 20.000....


Re: Training seizoen 23 - Antidote - 08-02-2008

Ad Wim Wrote:Mijn eerste pop naar uitmuntend PM Hakkuh

Hij daalt wel in vorm dus ook in TSI, met maar liefst 410 Sad
Daardoor geen geweldige trainingsweek, met vooral veel vormverlies.

Goede oude herinneringsmomenten. Je eerste stappen naar het groter worden.
Naar TSI kijk ik nauwelijks naar. Over paar seizoenen doe je dat vast en zeker ook niet meer. Dan gaat het met duizenden al niet tienduizenden.
Zo aan het eind van het seizoen boeit vorm volgens mij ook niet als je nergens meer om speelt. Alles het maar na het tussenseizoen weer redelijk op peil is.


Re: Training seizoen 23 - Ad Wim - 08-02-2008

Antidote Wrote:Goede oude herinneringsmomenten. Je eerste stappen naar het groter worden.
Naar TSI kijk ik nauwelijks naar. Over paar seizoenen doe je dat vast en zeker ook niet meer. Dan gaat het met duizenden al niet tienduizenden.
Zo aan het eind van het seizoen boeit vorm volgens mij ook niet als je nergens meer om speelt. Alles het maar na het tussenseizoen weer redelijk op peil is.
Maar waar kijk je anders naar, als je niet naar TSI kijkt? Daarop baseer je juist toch of een trainee gestegen is, als hij niet een niveau gestegen is? Ik hou de TSI van al mijn trainees echt nauwlettend bij.
Ik hou het ook bij mbt het conditiepercentage en probeer met behulp daarvan een goede mix te vinden. Zo had ik eerder met 15% conditie een aanzienlijk lagere TSI-stijging dan de afgelopen weken met 10%.

Vorm maakt inderdaad niet veel meer uit nu inderdaad, maar het beinvloed wel flink je TSI. Zo zie je dat die gast die zojuist een niveau gestegen is naar uitmuntend, toch 410 in TSI zakt, terwijl hij de afgelopen weken ongeveer net zoveel steeg wekelijks. Kan natuurlijk ook met niet-waarneembare conditiedaling te maken hebben. Bedankt voor het meedenken!


Re: Training seizoen 23 - gittermaster - 08-02-2008

Zoals Anti al zegt;
Vergeet die TSI. Het gaat echt alleen om niveaustijgingen.
Natuurlijk is het leuk als een speler dik stijgt in TSI, maar conditie, vorm, blessures etc. spelen daarin allemaal een rol. Je speler stijgt pas echt in waarde als hij een niveau gestegen is.
Alleen hele grote verschillen een TSI, zijn bepalend.
Als je 2 vergelijkbare spelers ziet, waarvan de 1 een TSI heeft van 8000 en de ander van 12000 en ze hebben ongeveer dezelfde vorm, dan betekent dit dan 1 van de 2 waarschijnlijk snel zal stijgen, of dat de subniveaus tegen een stijging aanzitten...


Re: Training seizoen 23 - Ad Wim - 08-02-2008

Dat is op zich wel zo, je kunt ook gewoon naar de PSICO-TSI kijken of je speler gestegen is en of hij dichtbij een volgend niveau zit, maar het is gewoon leuk om wekelijks de lijst met veranderingen in HCP te bekijken en te zien dat je trainees gestegen zijn. Ik weet inmiddels, mede door jullie nuttige opmerkingen, dat ik me niet te veel druk moet maken als een speler weinig stijgt in TSI, omdat dat vele redenen kan hebben.


Re: Training seizoen 23 - Box Brother - 08-02-2008

Ad Wim Wrote:Dat is op zich wel zo, je kunt ook gewoon naar de PSICO-TSI kijken of je speler gestegen is en of hij dichtbij een volgend niveau zit, maar het is gewoon leuk om wekelijks de lijst met veranderingen in HCP te bekijken en te zien dat je trainees gestegen zijn. Ik weet inmiddels, mede door jullie nuttige opmerkingen, dat ik me niet te veel druk moet maken als een speler weinig stijgt in TSI, omdat dat vele redenen kan hebben.

Ik kan oprecht zeggen dat ik nooit naar TSI kijk, alleen zoals Gitter al zegt wanneer ik 2 dezelfde spelers (en dan eigenlijk ook alleen bij trainees) heb waarvan ik er maar 1 kan kopen... Zou de TSI (gemiddeld of hoogste) niet eens weten, zal wel een keepert zijn...


Re: Training seizoen 23 - Ad Wim - 08-02-2008

Nooit? Maar de TSI is toch heel belangrijk in Hattrick, aangezien het gewoon de skill van een speler aangeeft. Zo kun je toch ook teams/selecties met elkaar vergelijken?

En die PSICO-tool, die iedereen dus wel gebruikt, kijkt toch ook puur naar de TSI?


Re: Training seizoen 23 - Box Brother - 08-02-2008

Ad Wim Wrote:Nooit? Maar de TSI is toch heel belangrijk in Hattrick, aangezien het gewoon de skill van een speler aangeeft. Zo kun je toch ook teams/selecties met elkaar vergelijken?

En die PSICO-tool, die iedereen dus wel gebruikt, kijkt toch ook puur naar de TSI?

PSICO is onbetrouwbaar en heb ik vooral aanstaan voor mijn YPs omdat er altijd mensen zijn die er blind op vertrouwen Wink Verder is het niet de TSI die belasngrijk is maar de skills, daar worden de knikkers voor gegeven... Skills, vorm, ervaring, TSI, loon... dat is de volgorde waar ik naar kijk, waarbij de laatste 2 in mijn ogen (zeker voor beginnende HT-ers) geen drol uitmaken...


Re: Training seizoen 23 - Antidote - 08-02-2008

Wat je gewoon goed moet weten is hoelang een speler over een stijging in welke trainingsvorm doet. Tegenwoordig is dat wat lastiger omdat conditieverlies, trainingspercentage, hoogte van stat en leeftijd een rol spelen.
Ik train bijv. vleugelspel. Voorheen was dat standaard 5wkn per stat stijging met leeftijd tot 20 jaar. Elk jaar ouder was ongeveer een week langer trainen. Het kon zijn dat het een week sneller of korter zou zijn. Nu doen mijn twee 18jr vleugel 6 wkn over om van briljant naar wonderbaarlijk en wonderbaarlijk naar wereldklasse te gaan met 95% intensiteit. Een 21jr doet bijv. gewoon 5wkn van goed naar uitstekend etc....
Met deze gegevens en tools als pscico (ofzoiets) weet je precies hoe het zit. Dan hoef je echt niet zo zeer meer naar TSI stijging te kijken. Het is alleen handig bij aankoop van spelers om in te schatten hoe hoog ze in een bepaalde (bij)stat kunnen zitten.


Re: Training seizoen 23 - Ad Wim - 08-02-2008

Natuurlijk gaat het allereerst om skills, maar TSI heeft daarmee te maken, zeker als je kijkt naar de PSICO-tool, die tot nu toe voor mij bijzonder betrouwbaar over komt (behalve als je twee hoofdstats hebt of iemand ouder is dan 27, maar dat zijn trainees nooit).
En met de TSI kijk je dus naar het subniveau van de skill, en dat kan bijzonder veel uitmaken. Een trainee die binnen 2 weken popt of eentje die binnen 5 weken popt, dat is nogal een verschil natuurlijk. En daarvoor is de TSI icm die PSICO-tool voor mij erg belangrijk gebleken; zowel bij het aanschaffen van een trainee als bij het volgen van zijn skills zodat je weet wanneer hij precies stijgt. Voor de skills worden de knikkers gegeven, dus je hebt er mijns inziens voordeel bij als je kunt voorspellen wanneer je speler stijgt en wat het subniveau van een speler is.

En de TSI daalt ook bij vormdaling, dus die hebben ook met elkaar te maken. Lijkt me dus dat TSI wel erg belangrijk is...
Loon kijk ik inderdaad nog nauwelijks naar.


Re: Training seizoen 23 - Ad Wim - 08-02-2008

Antidote Wrote:Met deze gegevens en tools als pscico (ofzoiets) weet je precies hoe het zit. Dan hoef je echt niet zo zeer meer naar TSI stijging te kijken. Het is alleen handig bij aankoop van spelers om in te schatten hoe hoog ze in een bepaalde (bij)stat kunnen zitten.
Ja oke, hier zit denk ik de verwarring. Ik zie TSI en de PSICO-tool als onlosmakelijk verbonden. Jij doelt waarsch op het louter kijken naar TSI en TSI-stijgingen.


Re: Training seizoen 23 - Antidote - 08-02-2008

Wil nu nou net niet zeggen dat PSICO onbetrouwbaar is. Hij zit er wel eens naast, maar het geeft over het algemeen een goede indicatie hoe een speler in zijn hoofdstat zit. Vooral bij spelers die enkel ergens uitmuntend hebben en wat matig ernaast. Heeft hij meerdere op goed staan dan kan het wel verwarrend zijn.

Spelers die wat lager in hun stats zitten zal een tsi daling of stijging niet een echte goede indicatie zijn. Heb zelf ooit een speler gehad die in 6wkn tijd van uitstekend naar formidabel in totaal één niveau vorm gedaald was en niet eens 100 in tsi was gestegen. De weken erna ging het opeens met honderden terwijl zijn vorm blijf dalen naar waardeloos.


Re: Training seizoen 23 - Antidote - 08-02-2008

Ad Wim Wrote:
Antidote Wrote:Met deze gegevens en tools als pscico (ofzoiets) weet je precies hoe het zit. Dan hoef je echt niet zo zeer meer naar TSI stijging te kijken. Het is alleen handig bij aankoop van spelers om in te schatten hoe hoog ze in een bepaalde (bij)stat kunnen zitten.
Ja oke, hier zit denk ik de verwarring. Ik zie TSI en de PSICO-tool als onlosmakelijk verbonden. Jij doelt waarsch op het louter kijken naar TSI en TSI-stijgingen.
Daar zit idd het verschil in.
Je kan ook merken dat jij meer van de nieuwe garde ben. PSICO-tool bestaat hooguit een jaar ofzo. Vroegah hadden we zulke luxe niet en gingen we van andere opgedane kennis uit. Wink


Re: Training seizoen 23 - Ad Wim - 08-02-2008

Ik ben nu ook pas weer een jaartje bezig, dus ik ken het. 'Vroeger' werkte ik ook nog met tabelletjes waarin ik bijhield hoeveel weken een trainee getraind had.
Toen bestond dat hele TSI nog niet eens :razz:


Re: Training seizoen 23 - gittermaster - 08-02-2008

Ad Wim Wrote:Natuurlijk gaat het allereerst om skills, maar TSI heeft daarmee te maken, zeker als je kijkt naar de PSICO-tool, die tot nu toe voor mij bijzonder betrouwbaar over komt (behalve als je twee hoofdstats hebt of iemand ouder is dan 27, maar dat zijn trainees nooit).
En met de TSI kijk je dus naar het subniveau van de skill, en dat kan bijzonder veel uitmaken. Een trainee die binnen 2 weken popt of eentje die binnen 5 weken popt, dat is nogal een verschil natuurlijk. En daarvoor is de TSI icm die PSICO-tool voor mij erg belangrijk gebleken; zowel bij het aanschaffen van een trainee als bij het volgen van zijn skills zodat je weet wanneer hij precies stijgt. Voor de skills worden de knikkers gegeven, dus je hebt er mijns inziens voordeel bij als je kunt voorspellen wanneer je speler stijgt en wat het subniveau van een speler is.

En de TSI daalt ook bij vormdaling, dus die hebben ook met elkaar te maken. Lijkt me dus dat TSI wel erg belangrijk is...
Loon kijk ik inderdaad nog nauwelijks naar.

Maar Ad, als speler A op de hoofdstat uitmuntend heeft en bijvoorbeeld op alle andere stats waardeloos (even voor t gemak)
En Speler B heeft als hoofdstat uitmuntend en op de rest slecht. Dan zal speler B een beduidend hogere TSI hebben, terwijl speler A misschine wle dichter bij een stijging zit...


Re: Training seizoen 23 - Ad Wim - 08-02-2008

gittermaster Wrote:
Ad Wim Wrote:Natuurlijk gaat het allereerst om skills, maar TSI heeft daarmee te maken, zeker als je kijkt naar de PSICO-tool, die tot nu toe voor mij bijzonder betrouwbaar over komt (behalve als je twee hoofdstats hebt of iemand ouder is dan 27, maar dat zijn trainees nooit).
En met de TSI kijk je dus naar het subniveau van de skill, en dat kan bijzonder veel uitmaken. Een trainee die binnen 2 weken popt of eentje die binnen 5 weken popt, dat is nogal een verschil natuurlijk. En daarvoor is de TSI icm die PSICO-tool voor mij erg belangrijk gebleken; zowel bij het aanschaffen van een trainee als bij het volgen van zijn skills zodat je weet wanneer hij precies stijgt. Voor de skills worden de knikkers gegeven, dus je hebt er mijns inziens voordeel bij als je kunt voorspellen wanneer je speler stijgt en wat het subniveau van een speler is.

En de TSI daalt ook bij vormdaling, dus die hebben ook met elkaar te maken. Lijkt me dus dat TSI wel erg belangrijk is...
Loon kijk ik inderdaad nog nauwelijks naar.

Maar Ad, als speler A op de hoofdstat uitmuntend heeft en bijvoorbeeld op alle andere stats waardeloos (even voor t gemak)
En Speler B heeft als hoofdstat uitmuntend en op de rest slecht. Dan zal speler B een beduidend hogere TSI hebben, terwijl speler A misschine wle dichter bij een stijging zit...
Maar Dennis, die PSICO-tool houdt rekening met de bijstats en hun waardes en zal dus op basis daarvan de PSICO-waarde voor zijn hoofdstat berekenen. En dat hoeft dus voor speler B, ondanks zijn hogere TSI, niet hoger te liggen.


Re: Training seizoen 23 - Box Brother - 08-02-2008

Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:
Ad Wim Wrote:Natuurlijk gaat het allereerst om skills, maar TSI heeft daarmee te maken, zeker als je kijkt naar de PSICO-tool, die tot nu toe voor mij bijzonder betrouwbaar over komt (behalve als je twee hoofdstats hebt of iemand ouder is dan 27, maar dat zijn trainees nooit).
En met de TSI kijk je dus naar het subniveau van de skill, en dat kan bijzonder veel uitmaken. Een trainee die binnen 2 weken popt of eentje die binnen 5 weken popt, dat is nogal een verschil natuurlijk. En daarvoor is de TSI icm die PSICO-tool voor mij erg belangrijk gebleken; zowel bij het aanschaffen van een trainee als bij het volgen van zijn skills zodat je weet wanneer hij precies stijgt. Voor de skills worden de knikkers gegeven, dus je hebt er mijns inziens voordeel bij als je kunt voorspellen wanneer je speler stijgt en wat het subniveau van een speler is.

En de TSI daalt ook bij vormdaling, dus die hebben ook met elkaar te maken. Lijkt me dus dat TSI wel erg belangrijk is...
Loon kijk ik inderdaad nog nauwelijks naar.

Maar Ad, als speler A op de hoofdstat uitmuntend heeft en bijvoorbeeld op alle andere stats waardeloos (even voor t gemak)
En Speler B heeft als hoofdstat uitmuntend en op de rest slecht. Dan zal speler B een beduidend hogere TSI hebben, terwijl speler A misschine wle dichter bij een stijging zit...
Maar Dennis, die PSICO-tool houdt rekening met de bijstats en hun waardes en zal dus op basis daarvan de PSICO-waarde voor zijn hoofdstat berekenen. En dat hoeft dus voor speler B, ondanks zijn hogere TSI, niet hoger te liggen.

weet PSICO dan welke slecht-skill hoog is en welke laag ? Wellicht zijn alle slecht-skills wel dicht tegen zwak en is de uitmuntend weer veel lager dan de (nog kalere) uitmunted.... :-k


Re: Training seizoen 23 - Ad Wim - 08-02-2008

Tja, dat klopt en dat kan ook. Maar hoe groot is de kans dat alle slecht-skills hoog of juist laag in hun subniveau zitten? Ze nemen een gemiddelde denk ik en op de lange termijn zal dit wel werken. En zoals gezegd, mijn ervaring is er gewoon goed mee tot nu toe. Maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen...


Re: Training seizoen 23 - gittermaster - 08-02-2008

Box Brother Wrote:
Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:
Ad Wim Wrote:Natuurlijk gaat het allereerst om skills, maar TSI heeft daarmee te maken, zeker als je kijkt naar de PSICO-tool, die tot nu toe voor mij bijzonder betrouwbaar over komt (behalve als je twee hoofdstats hebt of iemand ouder is dan 27, maar dat zijn trainees nooit).
En met de TSI kijk je dus naar het subniveau van de skill, en dat kan bijzonder veel uitmaken. Een trainee die binnen 2 weken popt of eentje die binnen 5 weken popt, dat is nogal een verschil natuurlijk. En daarvoor is de TSI icm die PSICO-tool voor mij erg belangrijk gebleken; zowel bij het aanschaffen van een trainee als bij het volgen van zijn skills zodat je weet wanneer hij precies stijgt. Voor de skills worden de knikkers gegeven, dus je hebt er mijns inziens voordeel bij als je kunt voorspellen wanneer je speler stijgt en wat het subniveau van een speler is.

En de TSI daalt ook bij vormdaling, dus die hebben ook met elkaar te maken. Lijkt me dus dat TSI wel erg belangrijk is...
Loon kijk ik inderdaad nog nauwelijks naar.

Maar Ad, als speler A op de hoofdstat uitmuntend heeft en bijvoorbeeld op alle andere stats waardeloos (even voor t gemak)
En Speler B heeft als hoofdstat uitmuntend en op de rest slecht. Dan zal speler B een beduidend hogere TSI hebben, terwijl speler A misschine wle dichter bij een stijging zit...
Maar Dennis, die PSICO-tool houdt rekening met de bijstats en hun waardes en zal dus op basis daarvan de PSICO-waarde voor zijn hoofdstat berekenen. En dat hoeft dus voor speler B, ondanks zijn hogere TSI, niet hoger te liggen.
En dat is dus niet bewezen... Er staat altijd bij meerdere stats dat het onbetrouwbaar kan zijn,omdat stats tegen elkaar liggen...
Dat kan een pdicotool simpelweg niet berekenen imo.
Bij 2 stats zou t wel kunnen...


Re: Training seizoen 23 - Sjeffer - 09-02-2008

Wat een geouwehoer allemaal, het gaat gewoon om de skills en that's it. Daarmee haal je de winst! Neem mijn volgende stijgert deze week, met 8k loon per week haal je niet veel beters:

Kas van der Lee (81844236)
24 jaar en 56 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snel

Volgende verjaardag: 05-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 53 260
Loon: 8 090 €/week
Eigenaar: Sjeffer Utd
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht


Ook nog een wingback omhoog trouwens:

Hideki Muñoz
TSI = 8 800, 22 jaar en 80 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk


Re: Training seizoen 23 - gittermaster - 09-02-2008

damn... die Cas is echt een topper in alle opzichten. Die zou ik graag aan mijn selectie toevoegen... Verkoop je m?


Re: Training seizoen 23 - Sjeffer - 09-02-2008

5 miljoen mag je hem hebben. :razz:

Denk dat ik hem nog 1 a 2 niveau's optrain, tussen wereldklasse/bovennatuurlijk/reusachtig zit nogal wat waardeverschil.


Re: Training seizoen 23 - gittermaster - 09-02-2008

5 miljoen... 3,5 wil ik er wel voor geven....


Re: Training seizoen 23 - Sjeffer - 09-02-2008

3,5 is denk ik ook de marktwaarde op dit moment. Maar helaas, zelfs aan federatie/oud-competitie/mensen met wie je wel es een pizza hebt gegeten-genoten verkoop ik hem even niet! :wink:


Re: Training seizoen 23 - gittermaster - 09-02-2008

Wink maar ik blijf wel geinteresseerd, dus als je er vanaf wilt eens....