The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Ajax-Groningen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Ajax-Groningen (/showthread.php?tid=2629)

Pages: 1 2 3 4

Ajax-Groningen - Lamme Lennie - 02-09-2007

Ik snap dat daar nog geen topic over is :x

Henkie gaat het zwaar krijgen de komende tijd.

- Ekslem - 02-09-2007

SD is nog niet begonnen he.

Re: Ajax-Groningen - Treesong - 02-09-2007

Lamme Lennie Wrote:Ik snap dat daar nog geen topic over is :x

1-2

Nuff said :wink:

Re: Ajax-Groningen - Ricochan - 02-09-2007

Treesong Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik snap dat daar nog geen topic over is :x

1-2

Nuff said :wink:

- Lamme Lennie - 02-09-2007

2-2 Nuff said :wink:

- Bocaloca - 02-09-2007

Pfft zelf Dordrecht voetbalt beter #-o

- Bocaloca - 02-09-2007

2-2 huntelaars

- Depor - 02-09-2007

Drama weer...doei doei Henkie

- Ad Wim - 02-09-2007

Wat een ongelofelijk drama weer, collectieve wanprestatie.
Vooral achterin gaat het elke keer weer mis.

En dan na de wedstrijd bij de hoofdingang gaan rellen en roepen om het hoofd van Jaakke, trieste bende.

- de nieuwe - 02-09-2007

Quote:Jurgen Colin begon voor het eerste in een officiële wedstrijd dit seizoen op de bank maar dat was voor het teleurgestelde aanhang van Ajax kennelijk niet genoeg. De rechtsback werd zo hard uitgefloten dat hij trainer Henk ten Cate dankbaar mocht zijn dat hij niet vanaf het eerste fluitsignaal moest beginnen.

De supporters van Ajax beseften kennelijk ook dat de van Norwich City overgekomen verdediger niet als enige schuldig was aan de uitschakeling in de voorronde van de Champions League. Bij gebrek aan een hoofdschuldige moesten voorzitter John Jaakke, de gehele directie en trainer Henk ten Cate het ook maar ontgelden.

De F-Side nam alvast afscheid van de opvolger van de ontslagen Danny Blind. "Henk, bedankt voor twee fantastische jaren", stond er op een groot spandoek. Ook aan directeur Maarten Fontein was een laken gewijd. "Als we voor alle zwakke wedstrijden een gratis kaart krijgen, dan zitten we hier tot 2014 voor niks", refereerden supporters aan de beslissing om voor de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Cup geen entree aan seizoenkaarthouders te vragen.

- waf - 02-09-2007

Quote:''De verschillen tussen de recente prestaties van Ajax en FC Groningen zijn niet zodanig dat er kan worden gesproken van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering'', oordeelde de commissie.

- Peter - 02-09-2007

Iedereen loopt wel te zeiken over Colin, maar Stam is nou niet bepaald een defensieve leider te noemen de afgelopen weken. :|

- centre court - 02-09-2007

Stam is over.

- Ricochan - 03-09-2007

Die oersaai is ook een lekkere versterking =D>

- Fabian - 03-09-2007

Ricochan Wrote:Die oersaai is ook een lekkere versterking =D>

De eerste keer dat hij goed invalt en een 2e treffer 'forceert', kom jij met zo'n domme oneliner....

Naprater.....

- Ricochan - 03-09-2007

Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Die oersaai is ook een lekkere versterking =D>

De eerste keer dat hij goed invalt en een 2e treffer 'forceert', kom jij met zo'n domme oneliner....

Naprater.....

cry

Succes volgende week !

- Depor - 03-09-2007

Rico lach maar.....Hoe doet ADO het eigenlijk in de Jupiler League?
Haarlem is ook altijd lastig!
Misschien het dames elftal van ADO maar eens opstellen dat wint namelijk wel.

- Tripplexxx - 03-09-2007

Ajax mist duidelijk wat creativiteit op het middenveld. Ik weet nog wel een leuke middenvelder die in Spanje speelt. Zowel rechts- als linksbenig en heeft een goede vrije trap in huis.......

- Peter - 03-09-2007

En die heeft 3x gescoord in 2 duels?

- gittermaster - 03-09-2007

Ajax speelde erg slecht.
Ik begrijp niet dat HTC begon met gabri als rechts back.
Ik snap dat hij Heijtinga op het middenveld wilt houden, want daar speelt hij ijzersterk, maar hij heeft Gregory van der Wiel op de bank en die speelde vorig seizoen toch echt naar behoren.
En waarom geen Delorge en wel Maduro. Delorge speelde tegen Heerenveen een prima pot.
Stam vond ik overigens prima spelen, te makkelijk om hem van beide goals de schuld te geven.
Laatste 10 minuten speelde hij in de spits als "breekijzer", dat was gevaarlijker dan de 80 minuten daarvoor.
Wel kenmerkend dat Groningen 2 x op identieke manier weet te scoren.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik Groningen, met name verdedigend, erg goed vond spelen.
Ik vrees voor een zware periode, aankomende weekend vrij komt niet op een verkeerd moment denk ik

- kuiper - 03-09-2007

Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper. :roll:
Stelletje hypocrieten!!!

- Ekslem - 03-09-2007

kuiper Wrote:Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper. :roll:
Stelletje hypocrieten!!!

Heb ik altijd gevonden, wijsneus!

- Peter - 03-09-2007

kuiper Wrote:Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper. :roll:
Stelletje hypocrieten!!!

Ik denk niet dat er 1 forummer te vinden is die Sneijder een slechte speler vind. :| Dat het een verschrikkelijke kwal is en was staat echter buiten kijf. Dead

- Mukkus - 03-09-2007

gittermaster Wrote:Stam vond ik overigens prima spelen, te makkelijk om hem van beide goals de schuld te geven.

Mwoah, hij verliest 2x een kopduel van Berg. En om nou te zeggen dat Berg groter en sterker is dan Stam....

- Ad Wim - 03-09-2007

Stam was inderdaad wederom vrij matig. Hij zat mis bij een van de goals, de andere was Maduro, en maakte nog wel meer foutjes, onder andere toen Berg er bij hem langs ging en nipt voorlangs schoot na die vreemde redding van Stekelenburg.

En Groningen was helemaal niet goed, Ajax was gewoon bedroevend.

- Ekslem - 03-09-2007

Mss was het wel mede de verdienste van Gro, adje.

- waf - 03-09-2007

gittermaster Wrote:Stam vond ik overigens prima spelen, te makkelijk om hem van beide goals de schuld te geven.

alleen de 2de goal toch, ik kon niet goed zien wie stond te schutteren bij de 1ste goal. de rechtsback denk ik?

voor de rest zag ik op tv wel wat meer on-stamse slippertjes. duidelijk een ploeg zonder vertrouwen, daar heb ik vorig seizoen een heel jaar naar gekeken, dus ik weet er alles van.

wel een erg geestig spandoek 'als we voor alle inzetloze kutwedstrijden een graatis kaartje krijgen...' :lol:

Kuiper Wrote:Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper.

Stelletje hypocrieten!!!

ah, dat geldt dus ook voor mij :roll: . word eens concreet man, net als peter ken ik er ook geen een.

- Ad Wim - 03-09-2007

Ekslem Wrote:Mss was het wel mede de verdienste van Gro, adje.
Het is altijd mede de verdienste van de tegenstander, maar dit keer lag het toch echt aan Ajax zelf. Groningen heeft vrijwel geen kans gecreëerd. Ajax ook niet, en dat is bedroevend.

- Depor - 03-09-2007

Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Mss was het wel mede de verdienste van Gro, adje.
Het is altijd mede de verdienste van de tegenstander, maar dit keer lag het toch echt aan Ajax zelf. Groningen heeft vrijwel geen kans gecreëerd. Ajax ook niet, en dat is bedroevend.

Geen kans gecreëerd? Toch wel een kansje of 3-4 gezien.
Dat het spel van Ajax met "tikkie breed" Maduro/Urby/Vermaelen niet echt lekker loopt lijkt me duidelijk.
Wanbeleid, welke lul gaat er nou 5 aanvallers (Suarez, Kennedy,Rommedahl, Luque, Ursaiz) halen en geen extra middenvelder die creatief is en wat extra's kan brengen (Ik zeg Sanmartean van Utreg?, Engelaar van Twente?, Medunjanin van AZ?)
Vervolgens brengt die Ten Cate Ursaiz steevast 20 minuten voor tijd in, wat dus inhoud dat er 20 minuten lang hoge ballen ingepompt gaan worden, lekkere Ajax manier van spelen. Dat die Ursaiz nu de 2e goal forceert is leuk, maar de andere 4 invalbeurten heeft die dikke papzak niets gebracht. Ik hoop op een wonder maar vrees dat dit een echt k*tseizoen gaat worden.

- Bredanaar - 03-09-2007

Quote:Ik hoop op een wonder maar vrees dat dit een echt k*tseizoen gaat worden.

Nee, niet weer!!! :lol: Notworthy :yeah: