The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Heracles-Ajax - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Heracles-Ajax (/showthread.php?tid=2659) |
Heracles-Ajax - de nieuwe - 14-09-2007 Ajax moet het zaterdag tegen Heracles Almelo zonder de flankimpulsen van Kennedy Bakircioglu doen. De aanvaller kampt met een buikspierblessure, opgelopen tijdens de interland tussen Zweden en Denemarken. Wel zullen George Ogararu en Jaap Stam hun opwachting voor de Amsterdammers maken. ââ¬ÅWe weten niet hoe lang Kennedy eruit isââ¬Â, werd trainer Henk ten Cate door de digitale spreekbuis van Ajax geciteerd. ââ¬ÅMaar op dit moment kan hij weinig. Hij traint niet, kan alleen behandeld worden.ââ¬Â Overigens moet Ajax het ook zonder Robert Schilder doen. De middenvelder ondervindt nog te veel naweeën van een keelontsteking. Positief voor de Noord-Hollanders is de terugkeer van Ogararu. De Roemeen stond vanwege een hamstringblessure één maand buitenspel en zal volgens Ten Cate meteen in de basiself beginnen. Het meespelen van Stam is wellicht nog een meer opzienbarend. Vorig seizoen liet de oud-international het duel in Almelo schieten in verband met de aanwezige kunstgrasmat. ââ¬ÅIk vind dat we er voor moeten kiezen om ons beste elftal te laten spelenââ¬Â, reageerde Ten Cate op deze kwestie. Tot slot verwacht de oefenmeester een lastig duel in het Polman Stadion, maar denkt dat de drie punten mee naar huis worden genomen. ââ¬ÅMakkelijke overwinningen bestaan niet in het voetbal. Als beide teams er even hard voor werken, zal de kwaliteit de doorslag geven. En dan zouden wij moeten winnen.ââ¬Â - Peter - 14-09-2007 Stam fit? Bel de krant! Verder natuurlijk triest dat Henkie vast weer zegt dat hij 3 punten verwacht. Dat had ie na Slavia toch af moeten leren.. ![]() - Depor - 14-09-2007 Peter Wrote:Stam fit? Bel de krant! Verder natuurlijk triest dat Henkie vast weer zegt dat hij 3 punten verwacht. Dat had ie na Slavia toch af moeten leren.. Slavia of Heracles is wel een wereld van verschil, en hij zegt dat Ajax het nog wel eens lastig kon gaan krijgen. Maar als Ajax op bezoek gaat bij Heracles zou ik ook verwachten dat ze 3 punten mee zouden nemen, al is dit seizoen helemaal niets meer zeker. - Vret Mien Gras - 14-09-2007 Heracles is geen Graafschap. Laten we maar afwachten of Ajax uberhaupt een punt pakt in Almelo. Forza kleurlozen!!!!! - T00L - 14-09-2007 laten we voortaan inderdaad maar zeggen dat we het minste team van de eredivisie zijn en dat we blij zijn als we met minder dan 0-5 verliezen en niet degraderen :roll: - Ad Wim - 14-09-2007 Vret Mien Gras Wrote:Heracles is geen Graafschap.Inderdaad, Heracles maakt het thuis vrijwel iedereen lastig, dus ik zou zie niet onderschatten, al zijn zij ook bepaald niet in vorm. Desondanks moet Ajax moet dit gewoon winnen. - Ricochan - 14-09-2007 1-8 - D'r an met de lippe - 14-09-2007 Ik had er nog niet veel vertrouwen in maar langzaam maar zeker begint dit te komen. Dat wij een plee-figuur slaan in uitwedstrijden wil nog niet zeggen dat Ajax ook zomaar even wint Almelo. In ons eigen Polman spookt het regelmatig. Ik zie dat Henk Ten Cate aangeeft dat kwaliteit de doorslag gaat geven als beide teams er even hard voor werken. Dat klopt, maar Henkie moet wel even beseffen dat er nodig wat moet veranderen aan de mentaliteit van die Ajacieden als ze morgen dezelfde werklust en wilskracht als Heracles op de mat willen leggen. Ik erger mij NU AL aan Suarez, en niet alleen maar om zijn technische kwaliteiten... als hij morgen een penalty VERSIERD heb ik het vast gezegd. - Treesong - 14-09-2007 D'r an met de lippe Wrote:In ons eigen Polman spookt het regelmatig. ![]() - Fabian - 14-09-2007 Peter Wrote:Stam fit? Bel de krant! Verder natuurlijk triest dat Henkie vast weer zegt dat hij 3 punten verwacht. Dat had ie na Slavia toch af moeten leren.. Toch knap dat je zelfs nog dommer kan worden en elke dag weer dommere uitspraken kunt doen.... Heerlijk ! :lol: - D'r an met de lippe - 15-09-2007 Michalke eindelijk weer bij de selectie, goed nieuws. Ik ben nu toch wel een keer benieuwd naar zijn voetballende kwaliteiten. Verder zal Lakic hoogstwaarschijnlijk zijn debuut maken. - Fabian - 15-09-2007 D'r an met de lippe Wrote:Michalke eindelijk weer bij de selectie, goed nieuws. Ik ben nu toch wel een keer benieuwd naar zijn voetballende kwaliteiten. Kan jij er niet voor zorgen dat ze eens dat uitvak groter maken in dat k*tstadionnetje van jullie.... :wink: - D'r an met de lippe - 15-09-2007 Ik denk niet dat een Ajacied de aangewezen persoon is om andere stadions te bekritiseren :lol: Met jullie lelijke grachten. Het kan een stuk knusser Fabian: ![]() ![]() Over uurtje maar eens richting Almelo. D'r an met de lippe! - Fabian - 15-09-2007 Ik bekritiseer niets, vind het gewoon kut dat er maar een 200 kaarten overblijven voor zo'n 2000 man, waardoor ik naast de pot pis terwijl ik een uur bij die verdomde TB sta te wachten.... Kut systeem, klein stink-uitvak etc etc... - D'r an met de lippe - 15-09-2007 Kan de frustratie wel begrijpen. Maar 200 kaarten? Het uitvak bied plaats voor 500 man. Tenzij ze de helft van het uitvak vrijgeven voor thuispubliek, maar normaal gesproken is dat niet het geval als er meer vraag is van de bezoekers. Dat er niet meer dan 500 kaarten beschikbaar zijn heeft natuurlijk alles te maken met de capaciteit van het Polman (8500). Maar daar wordt aan gewerkt... - Fabian - 15-09-2007 500 kaarten, ongeveer 300 voorrang, dus nog 200 over voor de rest.... :eeeek: - centre court - 15-09-2007 Fabian Wrote:Ik bekritiseer niets, vind het gewoon kut dat er maar een 200 kaarten overblijven voor zo'n 2000 man, waardoor ik naast de pot pis terwijl ik een uur bij die verdomde TB sta te wachten.... bij welke ticketbox sta jij waar je een uur moet wachten? dan ga je toch bij een TB staan waar je alleen bent. dan ben je 10 minuten vantevoren vroeg zat hoor. - Fabian - 15-09-2007 centre court Wrote:Fabian Wrote:Ik bekritiseer niets, vind het gewoon kut dat er maar een 200 kaarten overblijven voor zo'n 2000 man, waardoor ik naast de pot pis terwijl ik een uur bij die verdomde TB sta te wachten.... De enige goede TB is dicht hier in Zoetermeer vanwege een verbouwing, die vent staat altijd klaar met een stopwatch etc etc.. Zelfs de 2e shift daar vaak nog kaarten! Nu 'moet' ik dus naar de Free Record shop, waar een of ander lelijk puistenwijf het elke keer opneukt .... ( Ik zie niets staan hoor, in de arena ).... :roll: - centre court - 15-09-2007 lang leve de achterhoek. altijd rustig bij de ticketbox. :8: - centre court - 15-09-2007 everton mist een pingel ![]() - FC Petr - 15-09-2007 0-1 Huntelaar ![]() Trouwens Sneijder heeft net weer een doelpunt voor Real Madrid gescoord. - Depor - 16-09-2007 Komt nog een leuke boete voor Heracles aan... Aanstekers gooien op het veld door de harde kern van Almeleu... - Ad Wim - 16-09-2007 Slechte pot weer, maar gelukkig goed resultaat. Leek op Albanie, maar hier kan ik het minder goed verkroppen dat het zo slecht was. Lelijk voetbal, maar wel resultaat, op z'n PSVs zullen we maar zeggen. Die vieze Looms had ook gewoon rood moeten hebben, maar die krijgt nog wel een schorsing. Huntelaar ![]() - Peter - 16-09-2007 Ad Wim Wrote:Lelijk voetbal, maar wel resultaat, op z'n PSVs zullen we maar zeggen. :lol: PSV speelde gister met 2 spitsen en 3 aanvallende middenvelders erachter.. genieten geblazen! Kijk het 1e halfuur nog maar een terug als je een keer wat mooi voetbal wilt zien. - Ad Wim - 16-09-2007 Wie heeft het over gisteren? Ik heb het over het hele afgelopen seizoen en specifiek over dezelfde uitwedstrijd tegen Heracles een paar weken geleden. - Peter - 16-09-2007 Ad Wim Wrote:Wie heeft het over gisteren? Ik heb het over het hele afgelopen seizoen en specifiek over dezelfde uitwedstrijd tegen Heracles een paar weken geleden. Dus jij hebt het ook altijd over je vorige baan als je je werk met dat van een ander vergelijkt begrijp ik? - Ad Wim - 16-09-2007 :lol: #-o - D'r an met de lippe - 16-09-2007 Gvd, gvd. Weer laten we Ajax ontsnappen uit het Polman. Weer laten wij een topclub ontsnappen uit het Polman. Als Everton die penalty voor rust er gewoon even in knalt was Ajax nog hard aan het wankelen gekomen. Hoewel, dat wankelen deden ze gisteren al meer dan genoeg. Maarja, als als als als. En dan nog die bal tegen de lat in de blessuretijd. De 0-1 kwam uit een vrije trap die schitterend werd afgemaakt door Huntelaar. Nu even hoe die vrije trap tot stand was gekomen. Doorspelen bij een blessure van Heracles waardoor Ricky niks anders kon dan aan de noodrem te trekken (mindertal situatie omdat die lafaards de bal niet over de zijlijn spelen). Hulde hoor!!! Elk contact was vervolgens een valpartij met het gevolg van een vrije trap voor Ajax. En dan die Stekelenburg, ook al zo'n held. Een Heraclied (ik meen Everton) haalt keurig netjes snel de bal op zodat Ajax kan uittrappen. Hij past hem zachtjes op Stekelenburg maar die laat de bal gewoon lopen. Maakt ie ook nog zo'n nichterig gebaar dat hij de bal niet had zien aankomen. Erg geloofwaardig van een keeper. Een compliment voor Heracles hoe onsportief en bang de topclubs zich al 3 jaar gedragen in het Polman. Gefeliciteerd Ajacieden. Verder nog hulde aan de opkomst. In plaats van het gebruikelijke 'explode' was dit keer het clublied 'Gouden hart voor Heracles' te horen. Op de zijtribune een sfeeractie waar 1903 in gouden cijfers werd uitgedrukt. Kippevel. Heracles en historie, twee handen op één buik. - Ad Wim - 16-09-2007 D'r an met de lippe Wrote:Een compliment voor Heracles hoe onsportief en bang de topclubs zich al 3 jaar gedragen in het Polman.Laat me niet lachen man. Knietjes, nare overtredingen en ook nog eens met aanstekers en andere shit gooien (leuk zo'n tribune vlak op het veld :roll: ), dat is lekker sportief =D> - Ekslem - 16-09-2007 Ad wat ben jij toch een verschrikkelijke heikneuter :lol: |