The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Sparta-AZ - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Sparta-AZ (/showthread.php?tid=2660) Pages:
1
2
|
Sparta-AZ - de nieuwe - 14-09-2007 AZ gaat zondag zonder Simon Cziommer op bezoek bij Sparta. De Duitse middenvelder moest donderdag de training verlaten met een spierblessure in zijn linker bovenbeen. Trainer Louis van Gaal weet nog niet hoeveel tijd de herstelperiode van Cziommer in beslag gaat nemen. De middenvelder wordt vrijdag 14 september in het ziekenhuis nader onderzocht. Het duel met Sparta komt sowieso te vroeg. - Ekslem - 14-09-2007 Harris erin =D> - Peter - 14-09-2007 Pff.. tis maar goed dat we last minute kunnen wisselen. :razz: - Treesong - 14-09-2007 Peter Wrote:Pff.. tis maar goed dat we last minute kunnen wisselen. :razz: Last minute wisselen kost wel een credit - Peter - 14-09-2007 Hoezo dat? Zelfs het inschrijven voor de forum-subleague kostte mij trouwens geen credit. ![]() Ekslem Wrote:Harris erin =D> Das sowieso een zekerheidje.. iedereen speelt bij Louis toch tegen zijn oude club? :8: - Treesong - 14-09-2007 Peter Wrote:Hoezo dat? Zelfs het inschrijven voor de forum-subleague kostte mij trouwens geen credit. Die wordt afgeschreven na de eerste spelronde (zie game info) - Kleine Jan - 14-09-2007 Treesong Wrote:Peter Wrote:Hoezo dat? Zelfs het inschrijven voor de forum-subleague kostte mij trouwens geen credit. en als er niets af te schrijven valt? - Treesong - 14-09-2007 Dan heb je een probleem - Tripplexxx - 14-09-2007 Kleine Jan Wrote:Treesong Wrote:Peter Wrote:Hoezo dat? Zelfs het inschrijven voor de forum-subleague kostte mij trouwens geen credit. Deurwaarder... - RR - 16-09-2007 Ekslem Wrote:Harris erin =D> 1-0 Harris e.d. - Ad Wim - 16-09-2007 :lol: - Kleine Jan - 16-09-2007 Peter Wrote:Hoezo dat? Zelfs het inschrijven voor de forum-subleague kostte mij trouwens geen credit. Louis heeft wel weer gelijk.... :roll: - goa - 16-09-2007 :lol: - kratovsk - 16-09-2007 Mooi is dat, Medunjanin en Donk eruit gehaald, maar zelfs dan topaankoop Pelle er nog niet in. - kratovsk - 16-09-2007 En 2-0 Boukhari, haha, Koevermans kijkt toe op de tribune. - de nieuwe - 16-09-2007 2-0 boukhari :lol: - Ad Wim - 16-09-2007 2-0 Sparta :o - AssyriskaFF - 16-09-2007 Mooi ![]() - Ekslem - 16-09-2007 Ik denk dat v Gaal heel veel spijt van Danny gaat krijgen :razz: - Bredanaar - 16-09-2007 dat zal hij nooit nooit nooit toegeven :razz: - de nieuwe - 16-09-2007 2-1 Jenner (Martens) - FC Petr - 16-09-2007 2-2 El Hamdaoui(Martens) - Ad Wim - 16-09-2007 ![]() - Ad Wim - 16-09-2007 Mooi, toch nog puntverlies voor AZ, knap stand gehouden door Sparta =D> 2 uitwedstrijden punten verloren, en niet eens de lastigste uitwedstrijden... - FC Petr - 16-09-2007 Ad Wim Wrote:Mooi, toch nog puntverlies voor AZ, knap stand gehouden door Sparta =D> Kom jij met dat halfgebakken ajax dan maar eens op bezoek in Arnhem, wijsneus. 4-2 ![]() - Peter - 17-09-2007 Ad Wim Wrote:Mooi, toch nog puntverlies voor AZ, knap stand gehouden door Sparta =D> Als je wat verder kijkt dan de scoreborden, dan moet je toegeven dat het erg aannemelijk is dat AZ dit seizoen hoger gaat eindigen dan Ajax. :roll: - waf - 17-09-2007 Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Mooi, toch nog puntverlies voor AZ, knap stand gehouden door Sparta =D> waarom is dat zo aannemelijk? ik vind az overgewaardeerd, vooral de media willen zo graag dat er een 4de club bijkomt... maar ze zijn gewoon geen topclub. ajakkes heeft voorin en achterin meer kwaliteit, alleen op het middenveld misschine niet. de spelers van ajakkes zijn gewend aan druk, die van az niet. - Peter - 17-09-2007 waf Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Mooi, toch nog puntverlies voor AZ, knap stand gehouden door Sparta =D> AZ was beter dan Sparta, maar speelde 2-2. Ajax was niet beter dan Heracles, maar won met 0-1. Dat is voetbal natuurlijk, maar toch heeft AZ op mij meer indruk gemaakt dan Ajax. - waf - 17-09-2007 Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Mooi, toch nog puntverlies voor AZ, knap stand gehouden door Sparta =D> ja, ga het lekker aan 1 wedstrijd ophangen. :roll: ajakkes speelt zonder vertrouwen, az kan lekker in de luwte ballen, staat geen enkele druk op en krijgt al 2 jaar vertrouwen aangepraat. niks moet, alles mag. dat is nu juist het verschil tussen az en een topclub. en ook als ze volgende week winnen van ajakkes, maakt dat niet anders. - Tripplexxx - 17-09-2007 waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Mooi, toch nog puntverlies voor AZ, knap stand gehouden door Sparta =D> AZ in de luwte voetballen en zonder druk? Lijkt me toch niet. Die druk is daar echt wel groter geworden na alle investeringen in spelers en het nieuwe stadion..... |