The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Wie kent er nog een leuke mop? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Wie kent er nog een leuke mop? (/showthread.php?tid=267) |
Wie kent er nog een leuke mop? - Bumme - 21-10-2005 Nou ? - FC Wageningen - 21-10-2005 hier was al een topic van? - Marshall - 21-10-2005 ehrm... was hier niet al een topic over? Iets van 3 weken geleden??? :roll: - FC Wageningen - 21-10-2005 hier is ie: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5022">viewtopic.php?t=5022</a><!-- l --> mag dus een mooi slotje op - Bumme - 21-10-2005 Ow oke, ik zal even zoeken............. Re: Wie kent er nog een leuke mop? - FC Wageningen - 21-10-2005 Bumme Wrote:Wie kent er nog een leuke mop?Zit een man op de bus te wachten... :roll: - Bumme - 21-10-2005 Marshall Wrote:ehrm... was hier niet al een topic over? Iets van 3 weken geleden??? :roll: Inderdaad http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3525&highlight=mop Sorry ! - Kleine Jan - 21-10-2005 Twee Brabanders zitten samen bij McDonalds. Zegt de een tegen de ander: "Zeg, lette gij eigenlijk well us op oew cholesterol? " Zegt de ander: "Jazeker wel, a ' k op de wc zit. " "Agge op de wc zit? " "Jhao, dan zit ik op de wc, kek een bietje om me heen, zie gin closetpapier en denk dan, goh leste rol... - EJR - 21-10-2005 Er was eens een hagenees, die moest tegen DVVA 4 de eerste overwinning binnenhalen... - waf - 21-10-2005 Quote:Omroep Brabant meldt dat DaMarcus Beasley moet verschijnen voor de politie rechter. De Amerikaanse aanvaller wordt verdacht van het smokkelen van goederen uit zijn vaderland. ![]() - Bumme - 21-10-2005 EJR Wrote:Er was eens een hagenees, die moest tegen DVVA 4 de eerste overwinning binnenhalen... Die ken ik niet, kom je mij die morgen vertellen? - EJR - 21-10-2005 Bumme Wrote:EJR Wrote:Er was eens een hagenees, die moest tegen DVVA 4 de eerste overwinning binnenhalen... Hang nr. 10 maar klaar vriend! :wink: Hoe laat moet ik waar zijn? - Bumme - 21-10-2005 EJR Wrote:Bumme Wrote:EJR Wrote:Er was eens een hagenees, die moest tegen DVVA 4 de eerste overwinning binnenhalen... Nummer 10 is voor jou ! Ik bel je later. Zijn er nog andere forummers die zin hebben om morgen te voetballen op reserve derde klasse niveau? - Bor de Wolf - 21-10-2005 Mukkus is tegen het vewijderen van SUV's ![]() - waf - 21-10-2005 Bor de Wolf Wrote:Mukkus is tegen het vewijderen van SUV's djeez, hoe kom je aan zo'n plaatje? googelen met mukkus + piemel + uitlaat? :| - Gerben Zonderland - 21-10-2005 Zostrax op de radio: tis oranje en zit in een identiteitscrisis: een misschienisappel... :| - Ekslem - 21-10-2005 Het is groen en drijft :| , het is groen en harig en gaat heel hard naar beneden :| , het is groen en wit en het knalt :| - boeskoolcity - 21-10-2005 Ekslem Wrote:Het is groen en drijft :| andrijvie, het is groen en harig en gaat heel hard naar beneden :| skiwi, het is groen en wit en het knalt :|ken ik niet - Berend Botje - 21-10-2005 Ekslem Wrote:het is groen en wit en het knalt :| FC Groningen? - Treesong - 21-10-2005 Ekslem Wrote:het is groen en wit en het knalt :| Een ierse cokedealer op St. Patricks Day! - Ekslem - 21-10-2005 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:het is groen en wit en het knalt :| =D> boemkool had ook gekund! - Woutiknout - 22-10-2005 Het kan zingen en het roest..... Simca Marina. Het kan zingen maar niet naar buiten kijken..... Zangeres zonder raam - Treesong - 22-10-2005 Woutiknout Wrote:Simca Marina Hier moet even een plaatje bij voor de mensen onder de 30 :wink: ![]() - Bredanaar - 22-10-2005 Bor de Wolf Wrote:Mukkus is tegen het vewijderen van SUV's Lijkt me wel aardig om hier achter het stuur te zitten en even volgas te geven. :8: Zijn verdiende loon, de stoere bink :lol: :wink: - Ricochan - 22-10-2005 wat een fucking idioot is dat !!! - Berend Botje - 22-10-2005 Treesong Wrote:Woutiknout Wrote:Simca Marina ![]() ![]() - Treesong - 22-10-2005 Waarom krijg ik nu opeens zo'n enorme behoefte om achteruitrijden weer terug op de TV te krijgen... ? - Bredanaar - 22-10-2005 Met commentaar van ene André van Duijn: M'N GRAS, M'N GRAS!!! :razz: - Dugarry - 24-10-2005 Bumme Wrote:EJR Wrote:Bumme Wrote:EJR Wrote:Er was eens een hagenees, die moest tegen DVVA 4 de eerste overwinning binnenhalen... Wat is het geworden??? - Bumme - 24-10-2005 Dugarry Wrote:Bumme Wrote:EJR Wrote:Bumme Wrote:EJR Wrote:Er was eens een hagenees, die moest tegen DVVA 4 de eerste overwinning binnenhalen... 5-3 verloren. Redelijk snel 0-2 voor maar helaas na 25 minuten weer 2-2. Voor rust toch nog op 2-3 voorsprong gekomen. Zonder problemen richting het einde maar wederom in de laatste 15 minuten genekt en op 4-3 achterstand gekomen. Toen wij alles of niet gingen spelen viel de 5-3 nog. EJR was de motor op het middenveld ! |