The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Mourinho stapt op bij Chelsea - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Mourinho stapt op bij Chelsea (/showthread.php?tid=2699)

Pages: 1 2

Mourinho stapt op bij Chelsea - de nieuwe - 20-09-2007

Nog geen 24 uur na het teleurstellende gelijkspel tegen Rosenborg in de Champions League heeft José Mourinho besloten om zijn functie bij Chelsea neer te leggen. De Londense club heeft het opstappen van de coach via het digitale thuis bevestigd.

Onder leiding van de Portugees, die in de zomer van 2004 in dienst trad, won Chelsea in de eerste twee seizoenen de landstitel. Vorig seizoen moest deze aan Manchester United worden gelaten, maar werd beslag gelegd op de Carling Cup en FA Cup.

De matige prestaties in het huidige seizoen én een meningsverschil met eigenaar Roman Abramovich zijn volgens verschillende Engelse media de reden voor zijn onverwachte besluit. Het gelijkspel tegen Rosenborg op Stamford Bridge, waar slechts 24.000 toeschouwers op afkwamen, was alweer het derde duel op rij zonder overwinning.

In competitieverband werd verloren bij Aston Villa (2-0) en kwam het niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel tegen Blackburn Rovers. Een vijfde plaats, met twee punten achterstand op koploper Arsenal, is de huidige positie op de ranglijst. Aanstaande zondag staat de topper tegen Manchester United op het programma.

Onder Mourinho, die in 2005 en 2006 werd verkozen tot Trainer van het Premiership, verloren The Blues geen enkele wedstrijd op Stamford Bridge. De oud-coach van FC Porto had nog een contract tot de zomer van 2010.

- kooltje - 20-09-2007

lekker...benieuwd waar hij naar toe gaat en wie er bij chelsea komt. Competitie gaat nog redelijk maar ze mogen door dit geintje niet teveel punten verliezen.

- Bocaloca - 20-09-2007

=D> =D> =D> Guuuuuus

- kuiper - 20-09-2007

Dat kan maar eens zo. Hiddink maakt een goede kans!!!

- EJR - 20-09-2007

[Image: JUANDERAMOS.jpg]

- Peter - 20-09-2007

Abramovitsj gaat Guus echt niet uit Rusland weghalen nu, dan stort het voetbal daar weer in. :|

- kooltje - 20-09-2007

rusland vliegt er toch uit over een maand

- Jansoe - 20-09-2007

Ach, Guus kan alles. Guus combineert dat wel ff. Bondscoach en trainer Chelsea is dus geen probleem voor hem...

- Ekslem - 20-09-2007

EJR heb je mss een groter plaatje? Ik kan deze niet goed zien!

- Jansoe - 20-09-2007

Ik zie iig een rood kruis

- Treesong - 20-09-2007

Jansoe Wrote:Ik zie iig een rood kruis

Moet je maar geen witte broek dragen

[Image: always.maxi.jpg]

- Bocaloca - 20-09-2007

Treesong Wrote:
Jansoe Wrote:Ik zie iig een rood kruis

Moet je maar geen witte broek dragen

:waf:

- Peter - 21-09-2007

Grant wil Chelsea positief laten voetballen
21/09/2007 19:54

Avram Grant zit komende zondag tijdens het uitduel met Manchester United voor het eerst als opvolger van José Mourinho op de bank bij Chelsea. De 52-jarige Israëliër krijgt binnenkort een 'permanent contract' voorgelegd.

'Ik heb alle respect voor wat José Mourinho in het verleden heeft gedaan. Ik wil dat succes voortzetten en zelf iets bereiken', vertelde Grant tijdens zijn eerste persconferentie als coach van Chelsea. 'Maar voetbal is ook entertainment. We moeten wedstrijden winnen en prijzen winnen, maar we moeten ook positief voetbal spelen.'

Tijdens diezelfde bijeenkomst benadrukte voorzitter Bruce Buck dat Grant niet zomaar is aangesteld. 'Roman Abramovitsj neemt niet halsoverkop een beslissing omdat iemand een vriend is. Hij is een succesvol zakenman en in samenspraak met het bestuur was het een doordachte beslissing.'

'Toen we Avram woensdag deze baan aanboden, wilde hij de garantie dat hij de baas was. Ik, algemeen directeur Peter Kenyon en Roman waren allemaal in de kamer en we waren het er honderd procent over eens dat Avram de leiding heeft.' Buck vertelde tevens dat Grant geen interim-coach is. De Israëliër krijgt binnenkort een 'permanent contract' krijgt voorgelegd.

- Depor - 21-09-2007

Mourinho krijgt 19 miljoen mee als oprot premie (bijna 4 jaarsalarissen)

- Fabian - 03-10-2007

Quote:VI: Ten Cate praat met Chelsea
Vandaag schrijft Voetbal International dat Henk ten Cate afgelopen donderdag in het diepste geheim met Chelsea heeft gesproken. De clubleiding van de Londenaren heeft volgens VI een gesprek met Ten Cate gehad in het huis van technisch directeur Frank Arnesen. Het zou om eenzelfde constructie gaan als bij Manchester United. Avram Grant krijgt daarin de functie van Ferguson en Ten Cate wordt dan aangewezen als eerste veldtrainer. Grant blijft het gezicht naar buiten.

- Ekslem - 03-10-2007

:eeeek: dat moet gelul zijn

- Treesong - 03-10-2007

Ekslem Wrote::eeeek: dat moet gelul zijn

En Moerienjoe naar ajax! :Big Grin

- Kleine Jan - 03-10-2007

Chelsea wil natuurlijk wel weer een zuurpruim in dienst hebben... Ten Cate lijkt mij de aangewezen persoon voor die job! =D>

- Mukkus - 03-10-2007

Depor Wrote:Mourinho krijgt 19 miljoen mee als oprot premie (bijna 4 jaarsalarissen)

Ik vroeg me steeds af:
Waarom eigenlijk? Hij is toch zelf opgestapt?

....anders stap ik zo naar mijn baas.
Mukkus: "Hallo, baas, mijn prestaties vallen tegen! Ik stap op!"
Baas: "Da's niet zo mooi, maar hier heb je 4 jaarsalarissen!"

- Mukkus - 03-10-2007

Fabian Wrote:
Quote:VI: Ten Cate praat met Chelsea
Vandaag schrijft Voetbal International dat Henk ten Cate afgelopen donderdag in het diepste geheim met Chelsea heeft gesproken. De clubleiding van de Londenaren heeft volgens VI een gesprek met Ten Cate gehad in het huis van technisch directeur Frank Arnesen. Het zou om eenzelfde constructie gaan als bij Manchester United. Avram Grant krijgt daarin de functie van Ferguson en Ten Cate wordt dan aangewezen als eerste veldtrainer. Grant blijft het gezicht naar buiten.

Misschien neemt ie Colin wel mee naar London!

- Bocaloca - 03-10-2007

teeekeeeneeeeeee Icon_twisted

- Kleine Jan - 03-10-2007

een hele mooie strik erom en wegwezen met Henk!

- Mukkus - 03-10-2007

Bocaloca Wrote:teeekeeeneeeeeee Icon_twisted

En Oersaais.

- Bocaloca - 03-10-2007

En mag Mitea dan ook meeeeeeeee :oops: ?

- Mukkus - 03-10-2007

Mitea mag ook mee. En deze mag ook:

[Image: heiblok2.jpg]

- Depor - 03-10-2007

Ekslem Wrote::eeeek: dat moet gelul zijn

Hoezo?

Bij Barcelona deed hij precies hetzelfde, assistent van Rijkaard. Toen won ie alles wat er maar te winnen valt. Hij is goed met de spelers (Ronaldinho, Eto'o hebben dat meerdere malen in interviews bevestigd) maar naar de pers en binnen de club is ie vaak niet zo geliefd.

- Ekslem - 03-10-2007

Lees net idd pas dat het om veldtrainer alleen gaat. Is idd een ander verhaal, maar het blijft natuurlijk een nare man die je liever niet binnen je club wilt hebben.

- Depor - 03-10-2007

Ekslem Wrote:Lees net idd pas dat het om veldtrainer alleen gaat. Is idd een ander verhaal, maar het blijft natuurlijk een nare man die je liever niet binnen je club wilt hebben.

Wat ik heb begrepen is dat hij als trainer (dus niet manager) beter te pruimen is.

- Peter - 04-10-2007

Ten Cate en Ajax onthouden zich van commentaar
Zowel Ten Cate zelf als de clubleiding van Ajax wilden woensdag geen commentaar geven op alle geruchten over de mogelijke interesse van Chelsea voor Henk ten Cate. De Ajax coach wilde met het oog op de voorbereiding tegen Dinamo Zagreb alleen commentaar over die wedstrijd geven en totaal niet ingaan op het verhaal Chelsea. Ook de clubleiding van Ajax onthield zich van elk commentaar.
--

Er zal dus wel iets spelen. Ik hoop toch dat ten Cate bij Ajax blijft. Als hij vertrekt zou Martin Jol wel eens zijn opvolger kunnen zijn aangezien hij op de schopstoel zit bij de Spurs. En Jol lijkt me nou precies de trainer die dit Ajax nodig heeft. Helaas denk ik dat zowel ten Cate als de directie het niet erg vinden om uit elkaar te gaan.

- kuiper - 04-10-2007

Peter Wrote:Ten Cate en Ajax onthouden zich van commentaar
Zowel Ten Cate zelf als de clubleiding van Ajax wilden woensdag geen commentaar geven op alle geruchten over de mogelijke interesse van Chelsea voor Henk ten Cate. De Ajax coach wilde met het oog op de voorbereiding tegen Dinamo Zagreb alleen commentaar over die wedstrijd geven en totaal niet ingaan op het verhaal Chelsea. Ook de clubleiding van Ajax onthield zich van elk commentaar.
--

Er zal dus wel iets spelen. Ik hoop toch dat ten Cate bij Ajax blijft. Als hij vertrekt zou Martin Jol wel eens zijn opvolger kunnen zijn aangezien hij op de schopstoel zit bij de Spurs. En Jol lijkt me nou precies de trainer die dit Ajax nodig heeft. Helaas denk ik dat zowel ten Cate als de directie het niet erg vinden om uit elkaar te gaan.

Ik heb uit "betrouwbare" bronnen vernomen dat het Cootje wordt.