The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
We zijn er weer!!! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: We zijn er weer!!! (/showthread.php?tid=2730)

Pages: 1 2

We zijn er weer!!! - Kleine Jan - 01-10-2007

Goeiemorgen iedereen!!! :razz:

- Lamme Lennie - 01-10-2007

Goed werk KJ! :wink:

- Bocaloca - 01-10-2007

=D>

- Ekslem - 01-10-2007

Jeuhhhhhhhhhh

- Kleine Jan - 01-10-2007

ik heb jullie gemist, jongens! :oops:

- Peter - 01-10-2007

Wat was er nou loos? Hebben 'we' een bundel met een max. aantal hits/posts per maand ofzo dat overschreden was 3 dagen voor het einde van de maand?

- Bocaloca - 01-10-2007

Neen, er is een voetbalkleuter die te vaak onzin post over PSV. Daar houden de beheerders nie van

- Peter - 01-10-2007

:notfunny:

- Kleine Jan - 01-10-2007

Peter Wrote:Wat was er nou loos? Hebben 'we' een bundel met een max. aantal hits/posts per maand ofzo dat overschreden was 3 dagen voor het einde van de maand?

zit wel wat in maar er zijn denk ik wel maanden geweest waarin we meer hebben gepost met ze alle....

- Ricochan - 01-10-2007

Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Wat was er nou loos? Hebben 'we' een bundel met een max. aantal hits/posts per maand ofzo dat overschreden was 3 dagen voor het einde van de maand?

zit wel wat in maar er zijn denk ik wel maanden geweest waarin we meer hebben gepost met ze alle....

Hier stond je dan vanavond (ja, zeker weten)
Het was wel spannend (oeh)
Maar toch ook fijn (jeee)
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen (nee)
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Met z`n allen
Met z`n allen
Met z`n allen zingen wij van harte gefeliciteerd
Met z`n allen
Met z`n allen
Laat de limonade nu maar knallen
Met z`n allen
Met z`n allen
Ze zeggen wel `s oud gedaan is jong geleerd
Want maandenlang hebben wij hier naar toe gewerkt (nu ben jij)
Nu ben jij degeen
Die het feestje geeft
En binnenkort nodigen wij je uit
En dan is het aan ons om te zeggen kom langs en dan zingen we weer tot besluit
Met z`n allen
Met z`n allen
Met z`n allen zingen wij van harte gefeliciteerd
Met z`n allen
Met z`n allen (okee, okee)
Laat de limonade nu maar knallen
Met z`n allen
Met z`n allen
Ze zeggen wel `s oud gedaan is jong geleerd
Want maandenlang hebben wij hier naar toe gewerkt (nu ben jij)
Nu ben jij degeen
Die het feestje geeft (die het feestje geeeeft)
En binnenkort nodigen wij je uit
En dan is het aan ons om te zeggen kom langs en dan zingen we weer tot besluit
Tot de volgende keeeeeeer!

- Dre - 01-10-2007

hehe als we KJ niet hadden Wink Nu kunnen we weer flink ouwehoeren.

- Vret Mien Gras - 01-10-2007

Ik was een weekend weg dus heb niks gemist :lol:
Ik zat trouwens in de buurt van Gemert. Ben nog wel bij Time-Out geweest. Wat een geile jonge grietjes daar. Alleen jammer van Dj Luna, wat een dildo. Hij kan zichzelf beter DJ Intro noemen.

- Mac - 01-10-2007

elke keer dat iemand een pagina laadt genereert dat een bepaald aantal kilobytes aan dataverkeer. Daar zit een maximum aan (25gigabyte in ons geval) Normaalgesproken is dat ruim genoeg maar afgelopen maand zaten we er opeens een paar dagen voor het eind doorheen. Ik ga er nog even achteraan waardoor dat is gekomen want kan me idd niet voorstellen dat het komt omdat de voetbalcompetitie weer is begonnen.

Misschien dat er iets gelinkt is naar een andere site of op een ander forum gezet is oid.

Normaalgesproken krijg ik ook altijd waarschuwingsmailtjes als we eroverheen gaan en die heb ik ook niet gehad dit keer dus er was wel meer mis anders had ik iig kunnen waarschuwen.

Mac Wrote:

elke keer dat iemand een pagina laadt genereert dat een bepaald aantal kilobytes aan dataverkeer. Daar zit een maximum aan (25gigabyte in ons geval) Normaalgesproken is dat ruim genoeg maar afgelopen maand zaten we er opeens een paar dagen voor het eind doorheen. Ik ga er nog even achteraan waardoor dat is gekomen want kan me idd niet voorstellen dat het komt omdat de voetbalcompetitie weer is begonnen.

Misschien dat er iets gelinkt is naar een andere site of op een ander forum gezet is oid.

Normaalgesproken krijg ik ook altijd waarschuwingsmailtjes als we eroverheen gaan en die heb ik ook niet gehad dit keer dus er was wel meer mis anders had ik iig kunnen waarschuwen.

Ik denk dat forumvirus wat rare namen genereert en belachelijke post aanmaakt. Tijd voor een betere filter.

- Mac - 01-10-2007

is geen virus of automatisch iets...tegenwoordig doen ze die shit gewoon handmatig :letitallout: we hebben daar namelijk al tig beveiligingen tegen ingevoerd.

Ok.
Succes dan maar verder met de zoektocht.

- Ekslem - 01-10-2007

Vret Mien Gras Wrote:Ik was een weekend weg dus heb niks gemist :lol:
Ik zat trouwens in de buurt van Gemert. Ben nog wel bij Time-Out geweest. Wat een geile jonge grietjes daar. Alleen jammer van Dj Luna, wat een dildo. Hij kan zichzelf beter DJ Intro noemen.

Time Out :lol: . Daar heb ik me heel vroeger ook nog weleens vermaakt. Heerlijk die snackbar in de discotheek!

Snackbar?
Ik moet toch echt eens minder drinken :Big Grin

- Ekslem - 01-10-2007

Mss dat ie er inmiddels weer uit is.

Heb je wel het beurscafe gezien waar je kan handelen met bier?

Die gasten draaien trouwens een mega omzet per weekend!

- Bor de Wolf - 01-10-2007

Vret Mien Gras Wrote:
Mac Wrote:

Ik denk dat forumvirus wat rare namen genereert en belachelijke post aanmaakt. Tijd voor een betere filter.

forumvirus = Ad Wim?

Ja, zo'n zitgedeelte met tafels.
Ik ben er niet naar binnen gegaan aangezien in die andere zalen schaars geklede dames aan het dansen waren met strakke "cameltoes" en in de hardcorezaal zwommen zelfs chicks in een aqua die aan het plafond hangt. De R&B zaal ben ik even snel doorgelopen want het leek wel of ik in klein-Marok was beland.

- Mac - 01-10-2007

volgens mij ben ik er achter...de googlebot genereerde maar liefst 15gb aan dataverkeer volgens de gegevens, die zal ik dus even blokkeren.

- Mukkus - 01-10-2007

Mac Wrote:de googlebot

Misschien iets voor Noah?

- AssyriskaFF - 01-10-2007

De website is wel traag zeg.

- Bumme - 01-10-2007

Smaken verschillen gelukkig.........
[Image: p24425.jpg]

- Treesong - 01-10-2007

Bumme Wrote:

Vret is een tukker... die pakt alles wat beweegt

- Legion - 01-10-2007

Undecided

Bumme Wrote:

Het is treurig dat jij dit plaatje plaatst, dat zegt meer over jouw smaak beste Bumme.

- Treesong - 01-10-2007

Ik denk: ik ga es googelen op geil grietje... krijg je dit Confused

[Image: gram.jpg]

- Legion - 01-10-2007

Thanks Tree. Die BK zal lekker smaken zometeen