The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
FC Twente vs Getafe - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: FC Twente vs Getafe (/showthread.php?tid=2742)

Pages: 1 2

FC Twente vs Getafe - Vret Mien Gras - 01-10-2007

Met onze 12de man moeten we toch resultaat kunnen halen. Hopelijk wordt het een ware hel voor de spelers van Getafe. Ik gok op een verlenging (1-0) en een rode kaart voor Getafe. Wedstrijd wordt beslist door pingels. Hopelijk blijven we dan koelbloedig.

Quote:Getafe-Real Madrid 0-1
De eerste basisplaats van Arjen Robben heeft geleid tot een overwinning. Met Royston Drenthe en Wesley Sneijder kon de linksbuiten tegen Getafe lang niet het verschil maken. Pas halverwege de tweede helft brak Sergio Ramos de ban namens De Koninklijke na voorbereidend werk van Robben. Het overtuigende Getafe, donderdag tegenstander van FC Twente, vond bij de jacht op de gelijkmaker Iker Casillas op zijn weg.

- Mukkus - 01-10-2007

Spaanse ploeg, beginnen met 1-0 voor. Beetje achteroverhangen, beetje counteren.....ik weet het niet.

- Treesong - 01-10-2007

Ik zeg: Hup Twente! =D>

- Riekki - 04-10-2007

Jammer dat deze wedstrijd vanavond niet live op tv is.
Voor de mensen die erheen gaan HAVE FUN

Re: FC Twente vs Getafe - D'r an met de lippe - 04-10-2007

Succes fct'ers!
Ik was net in Enschede maar heb nog geen dronken Spanjaarden gezien :wink:

Vret Mien Gras Wrote:Met onze 12de man moeten we toch resultaat kunnen halen.

Als jullie vocaal hetzelfde niveau halen als in de slotfase van fct - Heracles in 2005-2006 dan waaien die Spanjaarden het stadion uit.

Re: FC Twente vs Getafe - Treesong - 04-10-2007

D'r an met de lippe Wrote:Ik was net in Enschede maar heb geen dronken Spanjaarden gezien :wink:

Dat komt omdat de gemiddelde Spanjaard over het algemeen iets beter tegen drank kan dan een tukker :negerwaf:

Re: FC Twente vs Getafe - D'r an met de lippe - 04-10-2007

Treesong Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik was net in Enschede maar heb geen dronken Spanjaarden gezien :wink:

Dat komt omdat de gemiddelde Spanjaard over het algemeen iets beter tegen drank kan dan een tukker :negerwaf:

Treesong, bier drinken is in Tukkerland hetzelfde als 90 minuten lang sfeer maken in het stadion: daar hebben wij geen enkele moeite mee! :razz:

- gittermaster - 04-10-2007

Forza Twente. Pakken die spanjolen

- Peter - 04-10-2007

Zonde van die late 1-0 in Spanje. Ben bang voor een 2-1 en bijbehorende uitschakeling. Sad

- Tripplexxx - 04-10-2007

Peter Wrote:Ben bang

[gay]

- Kennedy - 04-10-2007

Quote:Twente-fans verstoren Spaanse nachtrust

04 oktober 2007
DE LUTTE - De selectie van Getafe FC is vannacht opgeschrikt door het donderende lawaai van vuurwerk. Supporters van FC Twente staken rond twee uur een honderdduizendklapper af bij hotel Bloemenbeek in De Lutte, waar spelers en begeleiders van de Madrileense club van hun nachtrust genoten. Het Spaanse gezelschap toonde zich 'not amused' over de kwajongensstreek, maar kon de slaap tamelijk snel weer vatten.
:lol:

En nu maken dat ik wegkom!!!
FORZA TWENTE

- centre court - 04-10-2007

twente

enschede

vuurwerk

:roll:

- Balthazar - 04-10-2007

centre court Wrote:twente

enschede

vuurwerk

De Lutte?

- centre court - 04-10-2007

door supporters van fc de lutte?

- Depor - 04-10-2007

enschede

vuurwerk

Hebben ervaring met dingen opblazen daaro...en huilen wanneer andere supporters vuurwerk geluiden maken, Duitse prutsers

- Ricochan - 04-10-2007

1-0 door wielaert

Wedstrijd live te zien op tv oost en groningen is live te zien op tv noord... eerste keer dat ik die kanalen bekijk :Big Grin

- Legion - 04-10-2007

=D>

- Lamme Lennie - 04-10-2007

Wederom Wielaert. Die speelt trouwens de laatste tijd erg goed. Mag ook in de winterstop naar Ajax :razz:

- Lamme Lennie - 04-10-2007

N'Kufo mist pingel :cry:

- Legion - 04-10-2007

Rood Koefoe

- D'r an met de lippe - 04-10-2007

Depor Wrote:

enschede

vuurwerk

Hebben ervaring met dingen opblazen daaro...en huilen wanneer andere supporters vuurwerk geluiden maken, Duitse prutsers

Dus ze mogen in Enschede nooit geen vuurwerk meer afsteken? Dat het midden in het jaar gebeurd is wettelijk verboden maar gebeurd overal in Nederland wel eens. Vuurwerk geluiden worden daarentegen met opzet gemaakt jegens de fct-aanhang en dit alles om een misselijke provocerende reden. Over die afschuwelijke dag in Enschede maak je geen grapjes als normaal denkend mens.

- Ricochan - 04-10-2007

twente ook eruit, die krijgen net ineens 2 goals om hun oren :|

- gittermaster - 04-10-2007

Sad

- Ad Wim - 04-10-2007

2-2 :o

- Ad Wim - 04-10-2007

Twente ook al zo zuur eruit... :|

- Bocaloca - 05-10-2007

kufo kufo kufo

- Ekslem - 05-10-2007

Tukkers, erg zuur dit!

Heb er helemaal niets van gezien, maar heb het gevoel dat deze uitschakeling erg onnodig is. Jammer.

Zijn er nog blessuregevalletjes? N'Kufo mss disciplinair geschorst?

- waf - 05-10-2007

jammer, maar keurig gedaan. =D>

- Legion - 05-10-2007

Mooie wedstrijd. Lijkt me duidelijk dat Koefoe jullie de das omdoet.

- Kennedy - 05-10-2007

http://media.putfile.com/Sfeeractie-FC-Twente---Getafe

I rest my case!!