The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ten Cate rond met Chelsea! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ten Cate rond met Chelsea! (/showthread.php?tid=2767) |
Ten Cate rond met Chelsea! - Dugarry - 05-10-2007 Ten Cate agent claims Blues' deal Henk Ten Cate has won a glowing reputation at Barcelona and Ajax Henk Ten Cate's agent claims the Ajax coach has agreed to join Chelsea as assistant to new boss Avram Grant. Chelsea have confirmed they are looking to bolster Grant's backroom staff and could bring in a foreign coach. And Ten Cate's representative Sigi Lens told The Sun: "It's true we have an agreement with Chelsea. "It's an opportunity for him, a challenge for him to work with a big team and work with Avram Grant to build a new team." <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bbc.com">http://www.bbc.com</a><!-- w --> / sport - Davydoff - 05-10-2007 straks om half 1 weten we meer. Re: Ten Cate rond met Chelsea! - Lamme Lennie - 05-10-2007 Dugarry Wrote:Ten Cate agent claims Blues' deal :roll: - Adder - 05-10-2007 lijkt me duidelijk dat Ronaldinho hier wat geregeld heeft. - Bocaloca - 05-10-2007 Henk ten Cate blijft aan bij Ajax Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 5 oktober om 13:06 Henk ten Cate blijft ondanks de uitschakeling door Dinamo Zagreb in de UEFA Cup en de belangstelling van Chelsea bij Ajax. De coach van Ajax zei dat vrijdagmiddag op een persconferentie. Volgens Ten Cate heeft is er wel contact geweest met Chelsea over de functie van veldtrainer en voelt hij zich gevleid door de belangstelling. - Ricochan - 05-10-2007 JOEPIE HIJ BLIJFT !!! =D> - centre court - 05-10-2007 :lol: - joep - 05-10-2007 Van harte gefeliciteerd aan iedereen die Ajax een koud hart toedraagt! =D> - de nieuwe - 05-10-2007 Ricochan Wrote:JOEPIE HIJ BLIJFT !!! =D>Goed nieuws voor de "concurrentie" ! - Bumme - 05-10-2007 Dinsdagmiddag zal hij worden gepresenteerd als nieuwe (veld)trainer van Chelsea. Frank de Boer, Alfons Groenendijk en Adri Koster maken seizoen af. Volgend seizoen of Rijkaard of Schip/Bassie aan het roer in Amsterdam. Henk het ga je goed! ![]() ![]() - Mukkus - 06-10-2007 Volgens de telegraaf zit ie morgen bij Sparta voor het laatst op de bank bij Ajax, omdat beide clubs nagenoeg akkoord zijn over de afkoopsom. - Legion - 06-10-2007 Nu van Basten naar Ajaks, en dan kan van Bommel eindelijk weer in oranje =D> - Bumme - 06-10-2007 Legion Wrote:Nu van Basten naar Ajaks, en dan kan van Bommel eindelijk weer in oranje =D> Ach, elk voordeel heb z'n nadeel ! - Ad Wim - 07-10-2007 joep Wrote:Van harte gefeliciteerd aan iedereen die Ajax een koud hart toedraagt! =D>Dat vraag ik me af. Ik vraag me af of een andere trainer met dit materiaal tot (veel) betere prestaties komt... - T00L - 08-10-2007 Elke trainer die kan bedenken dat Urby en Colin beter thuis kunnen blijven, is in ieder geval een heel eind op weg. - waf - 08-10-2007 gelukkig hebben ze er in studio neus, onder de bezielende leiding van jack de neus (goh, interessant, hiddink, daar had ik nog niet aan gedacht) een uur over verder gepraat. het was reuze interessant. ![]() - Ekslem - 08-10-2007 waf Wrote:gelukkig hebben ze er in studio neus, onder de bezielende leiding van jack de neus (goh, interessant, hiddink, daar had ik nog niet aan gedacht) een uur over verder gepraat. het was reuze interessant. Wel een mooie column van Youp! - waf - 08-10-2007 Ekslem Wrote:waf Wrote:gelukkig hebben ze er in studio neus, onder de bezielende leiding van jack de neus (goh, interessant, hiddink, daar had ik nog niet aan gedacht) een uur over verder gepraat. het was reuze interessant. ja, maar die had ik al gelezen... - Ekslem - 08-10-2007 waf Wrote:Ekslem Wrote:waf Wrote:gelukkig hebben ze er in studio neus, onder de bezielende leiding van jack de neus (goh, interessant, hiddink, daar had ik nog niet aan gedacht) een uur over verder gepraat. het was reuze interessant. Ik niet, maar als Youp hem persoonlijk voorleest is het natuurlijk een stuk mooier. - AssyriskaFF - 08-10-2007 ![]() Re: Ten Cate rond met Chelsea! - EJR - 08-10-2007 Dugarry Wrote:Henk Ten Cate has won a glowing reputation at Barcelona and Ajax ![]() - Treesong - 08-10-2007 Da's waarschijnlijk omdat Henk nooit kouwe handen heeft - Mukkus - 08-10-2007 Koster als nieuwe trainer? Die heeft al heel wat bereikt in z'n leven, d'r is zelfs een straat naar hem vernoemd! (voor Treesong zijn quiz....) - Lamme Lennie - 08-10-2007 Dramatisch stukje tekst weer, maar wel nieuws: Quote:Adrie Koster maakt seizoen af bij Ajax - Fabian - 08-10-2007 Volgens HtC heeft de 'droomcoach' momenteel nog een baan, maar schijnt hij na deze zomer vrij te zijn... vBasten of Rijkaard dus... - Jansoe - 08-10-2007 Laat Frankie dan maar komen... Die zie ik liever dan San Marco... - waf - 08-10-2007 adri koster. goeie coach, maar ik vind het niks voor ajakkes. vroeger als klein ventje was ik fan van hem, omdat hij toen hij bij roda en psvee speelde de schaar zo mooi kon. maar al toen hij naar ajakkes ging is hij verworden tot adri kotser. ![]() - Adder - 08-10-2007 Jansoe Wrote:Laat Frankie dan maar komen... Frankie wordt he-le-maal niets. Die kan met de echte toppers werken, niet met subtoppers of kwakkelaars( zie Sparta). En hij moet een goede assistent hebben. Dus gaat hij naar Chelsea met Ronaldinho als aankoop van Basten ben ik ook niet voor met die vreemde opstellingen. Maar aan de andere kant, wie of wat die ook opstelt, hij wint wel. Die zal wel van geluk een keer onder de tram komen of zo..... Wie dan wel in mijn ogen? Iig een Amsterdammer, want daar zijn alle grote prijzen (op 72 en 73 na), mee gewonnen. Dus....... van Gaal ( vooralsnog onhaalbaar) en/of Adriaanse. Bij en weer terug n de tijd naar mid 90 waar van Gaal hoofd- en Adriaanse jeugdtrainer was. - kooltje - 08-10-2007 Jansoe Wrote:Laat Frankie dan maar komen...de boer? zou zomaar kunnen - goa - 08-10-2007 Toch jammer dat Henkie weg is. Ik kon me zo heerlijk aan hem ergeren ![]() |