The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Groeten uit Finland - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21) +---- Thread: Groeten uit Finland (/showthread.php?tid=2827) Pages:
1
2
|
Groeten uit Finland - Nr. 12 - 22-10-2007 Ik spreek de taal niet maar het geld kon ik niet laten lopen. â⬠7.000,- eurotjes en wat bonussen + een sauna en een overschot aan vrouwen. Dus als ik stil ben dan komt dat omdat ik met meerder schone jonkvrouwen in een saunatje zit. Daarnaast ben ik ervoor om ze kampioen te maken in de tweede Divisie, waar we nu 3de staan en de nr 2 moet nog tegen de nr 1 en ons. Waardoor we nog kampioen kunnen worden aangezien we maar 2 punten achter staan op de nr 2. Dus ballen. - Bocaloca - 22-10-2007 Hoever sta je achter de nummer 1 dan ![]() - Nr. 12 - 22-10-2007 2 punten en gelijk met de nr. 2 - Lamme Lennie - 22-10-2007 En een leuk forum? - Nr. 12 - 22-10-2007 Gezellig, snap niks van dat fins, maar het engelse is des te beter te lezen. - M1GGY - 22-10-2007 en al een blonde aan de haak geslagen? - Nr. 12 - 22-10-2007 Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten. - Nr. 12 - 26-10-2007 Eerste wedstrijd achter de rug, in Porto gespeeld en rustig een 6je gescoord en heb me niet druk hoeven maken. Dat deden die jonge honden om mij heen. - M1GGY - 26-10-2007 Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten. verdorie... ik heb er eentje aand ehaak, mariska.. looks 21 intelligentie 8% - Mukkus - 26-10-2007 M1GGY Wrote:Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten. Van de haak halen en terug gooien. - Nr. 12 - 27-10-2007 Mukkus Wrote:M1GGY Wrote:Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten. Nee, als aas houden en weer gebruiken. Als het moet de kop eraf hakken. - M1GGY - 27-10-2007 dat laatste lijkt me een goed idee! - Mukkus - 27-10-2007 Nr. 12 Wrote:Mukkus Wrote:M1GGY Wrote:Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten. Dus jij gaat met een vrouw aan de haak een andere vrouw lokken? Dan krijg je dus potten in tuinbroeken. Veel succes! - M1GGY - 27-10-2007 Mukkus Wrote:Nr. 12 Wrote:Mukkus Wrote:M1GGY Wrote:Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten. of een ongelovelijke trio! - Mukkus - 27-10-2007 M1GGY Wrote:Mukkus Wrote:Nr. 12 Wrote:Mukkus Wrote:M1GGY Wrote:Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten. Ja, zeker ongelofelijk. Eentje zonder hoofd en een pot. Eet smakelijk. - Nr. 12 - 27-10-2007 Jullie snapen het echt niet he. Je lult toch ook altijd tegen de lelijkste en vervolgens neuk je de lekkerste. - M1GGY - 27-10-2007 ja inderdaad... het zijn toch altijd de lekekrsten die je wilt hebben... - Mukkus - 27-10-2007 Nr. 12 Wrote:Jullie snapen het echt niet he. Je lult toch ook altijd tegen de lelijkste en vervolgens neuk je de lekkerste. Nee. Ik niet. Ik praat niet met ze. Ik neuk meteen. Ook als ze het niet willen. - M1GGY - 27-10-2007 waar neuk je ze dan in als ze niet willen? in hun oor? - Mukkus - 27-10-2007 M1GGY Wrote:waar neuk je ze dan in als ze niet willen? in hun oor? Waar ik ze neuk? 't Is maar net waar ik ze tegenkom.....in een steegje, in een park, of ik sleur ze van hun fiets op een donker fietspad. Maakt niet uit. - Nr. 12 - 28-10-2007 Ze was zo dronken dat ze zelfs twee "ii" heeft neer gezet. Quote:Liisa Helsinki, Finland 24% 29% 10% Re: Groeten uit Finland - Nr. 12 - 10-01-2008 Heb zojuist mijn contract verbeterd en een transfer dingetje ingebouwd voor 125k, lijkt mij een koopje voor een speler zoals ik. Dus komt er een club die mij aan staat dan kan ik altijd nog vertrekken. Re: Groeten uit Finland - Nr. 12 - 21-02-2008 Ik heb nu alle finse vrouwen wel gehad en de jarenlange nr1 in Bosnie wil mij hebben. Dus ik ga hopelijk voor 125k naar de onbetwiste nr1 van Bosna. FC Sarajevo. Re: Groeten uit Finland - Nr. 12 - 06-03-2008 Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag. Re: Groeten uit Finland - Adder - 06-03-2008 Nr. 12 Wrote:Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag. Nee, alle poen gaat op aan de keepers. Maar als je een nieuwe uitdaging zoekt, kijk eens in het topic "nieuw team". Re: Groeten uit Finland - Nr. 12 - 06-03-2008 Snape vous, was een long shot. Ik wil met Gieles gewoon door en anders kap ik er helemaal mee. Nu ga ik mijzelf maar even promoten bij wat clubs. Wat wil betekenen dat mijn zaakwaarnemer moet gaan bellen. Re: Groeten uit Finland - gittermaster - 06-03-2008 Nr. 12 Wrote:Snape vous, was een long shot. Ik wil met Gieles gewoon door en anders kap ik er helemaal mee. Nu ga ik mijzelf maar even promoten bij wat clubs. Wat wil betekenen dat mijn zaakwaarnemer moet gaan bellen.Canada? bij Allstars? Re: Groeten uit Finland - Forever - 06-03-2008 Nr. 12 Wrote:Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag. Het verschil tussen teamtraining volgen en trainen met een PT5 maakt niet zo heel veel uit als je 21 bent (zal iets van een procent of 2 a 3 zijn). Veel spelers volgen daardoor bewust al geen teamtraining meer. Want dan kan je puur trainen wat jezelf nu nog belangrijk vindt. Dus ik zou als ik jou was bij je zoektocht naar een nieuwe club hierdoor niet zo laten leiden. Maar vooral op zoek gaan naar een gezellige club waar je veel speeltijd pakt en ook om nog wat prijzen speelt ![]() Re: Groeten uit Finland - Legion - 06-03-2008 Forever Wrote:Nr. 12 Wrote:Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag. Ik snap niet hoe je hierbij komt. Ben erg benieuwd. Een PT6 staat meen ik gelijk aan 86% training t.o.v. 100%TT en 75% individueel. Als je 21 bent train je 25% minder effectief. Dat betekent dan toch gewoon dat alledrie de percentages met een kwart aan effectiviteit dalen? In jouw verhaal is PT6 86% TT 75% en individueel 56.25% Bij het volgen van TT stamina popte ik soms na 2x3 en 1x1. Lijkt me niet dat dat kan bij 75% Re: Groeten uit Finland - Forever - 06-03-2008 Legion Wrote:Forever Wrote:Nr. 12 Wrote:Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag. Kwam het een keer op het forum van footstar tegen. Het zijn natuurlijk aannames van die speler (Capella). Maar zijn redenering zit wel logisch in elkaar. Quote:Ik zit even hardop te denken, schiet er maar even op, 't is verre van wetenschappelijk onderzoek, maar misschien komen we samen ergens: |