The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennis Masters Cup Shanghai 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Tennis Masters Cup Shanghai 2007 (/showthread.php?tid=2909) |
Tennis Masters Cup Shanghai 2007 - _Tampie - 07-11-2007 Even een eigen topic; <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp">http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp</a><!-- m --> Group A 1. Federer (SUI) 2. Davydenko (RUS) 3. Roddick (USA) 4. Gonzalez (CHL) Group B 1. Nadal (ESP) 2. Djokovic (SRB) 3. Ferrer (ESP) 4. Gasquet (FRA) - Ad Wim - 07-11-2007 In groep 2 is het dus nog redelijk open, groep 1 lijkt me Federer en Roddick te worden. - kooltje - 07-11-2007 roddick nou niet echt een zekerheidje...enige recente partij is het verlies tegen santoro federer echt geluk met loting - _Tampie - 07-11-2007 Groep 1 lijkt me juist open wat plaats 2 betreft dan. Groep 2 lijkt me duidelijk, Djokovic en Nadal. - Ad Wim - 07-11-2007 Roddick is gewoon de beste van die drie in groep 1. Hij is een tijdje geblesseerd geweest maar hij gaat daar wel doorkomen. Nadal en Djoko weet ik nog niet zo goed, die kunnen best verliezen van bijvoorbeeld Gasquet on fire. - mindlight - 07-11-2007 De loting die ik maandag neerzette klopte dus wel :8: Maar ik vind het beroerd, geen idee wie ik moet nemen. - buurs - 07-11-2007 Ad Wim Wrote:Roddick is gewoon de beste van die drie in groep 1. Hij is een tijdje geblesseerd geweest maar hij gaat daar wel doorkomen. Nadal en Djoko weet ik nog niet zo goed, die kunnen best verliezen van bijvoorbeeld Gasquet on fire. Tja, en Ferrer wordt misschien ook wel over het hoofd gezien. Hij lijkt goed in vorm en heeft het vorige Nalbandian erg lastig gemaakt. Hij maakt wel kans tegen Djoko of Gasquet. En Nadal heeft hij op de US Open nog verslagen. Nadal en Djoko zijn favoriet, maar die poule is zeker nog niet beslist. Het is echt te hopen dat de deadline op maandagavond is, want anders gaat het nog heel lastig worden. - Mitch - 07-11-2007 Geheel iets anders, maar waarom doet Bryan/Bryan niet mee aan de Masters? - kooltje - 07-11-2007 eentje is er geblesseerd aan zijn schouder - THE MAILMAN - 07-11-2007 Nou, dat wordt geen makkie om het ideale team neer te zetten. Hopelijk blijft de deadline gewoon maandagavond 22.00 uur. Dan weten tenminste al iets meer. Zie hier het programma voor zondag: Sunday, November 11, 2007 CENTER COURT start 2:00 pm R Nadal (ESP) vs R Gasquet (FRA) N Djokovic (SRB) vs D Ferrer (ESP) - Tripplexxx - 07-11-2007 kooltje Wrote:roddick nou niet echt een zekerheidje...enige recente partij is het verlies tegen santoro Vind niet dat Federer geluk heeft met de loting. Volgens mij had hij beter een sterkere poule kunnen hebben, door zou hij toch wel gaan en nu wordt de halve finale een stuk lastiger.... - centre court - 07-11-2007 als de deadline maandag is dan is Buurs een heel eind met de eerste uitslagen die dan bekend zijn. - buurs - 07-11-2007 centre court Wrote:als de deadline maandag is dan is Buurs een heel eind met de eerste uitslagen die dan bekend zijn. laten we het hopen. ze wachten waarschijnlijk nog steeds op de loting het zou me niks verbazen als de deadline zaterdag of zondag is - Tripplexxx - 07-11-2007 buurs Wrote:centre court Wrote:als de deadline maandag is dan is Buurs een heel eind met de eerste uitslagen die dan bekend zijn. Sterk staaltje communicatie weer van Sportdreams =D> - kooltje - 07-11-2007 vrouwentennis zal echt nooit spannend worden..wat wint die henin makkelijk zeg - Overdune - 07-11-2007 kooltje Wrote:vrouwentennis zal echt nooit spannend worden..wat wint die henin makkelijk zeg En wat is Ivanovic toch een mooie vrouw zeg. =P~ - Elikian - 08-11-2007 Lekker weer die Masters reserves 9 Nalbandian *afgezegd* 10 Robredo 11 Murray *afgezegd* 12 Haas *afgezegd* 13 Blake *afgezegd* 14 Berdych *afgezegd* 15 Baghdatis *afgezegd* 16 Moya *afgezegd* 17 Ljubicic *afgezegd* 18 Canas *afgezegd* 18 Youzhny *afgezegd* 20 Chela Robredo en Chela dus ... - buurs - 08-11-2007 Elikian Wrote:Lekker weer die Masters reserves :eeeek: - kooltje - 08-11-2007 vind het wel raar hoor...een aantal toch redelijk in vorm - centre court - 08-11-2007 zin in vakantie die jongens. - Elikian - 08-11-2007 Geld hebben ze zat. Om daar voor 1 ton een week daar op de bank te gaan zitten. Terwijl ze na het lange seizoen ook thuis kunnen zijn, ik kan me daar iets bij voorstellen. .. zeker die 2e reserve. - Ad Wim - 08-11-2007 De oude lullen snap ik wel, maar voor die jonge jongens is het toch mooi?! En ook voor die gasten die een topseizoen hadden en dit waarsch niet meer mee gaan maken. - andre - 08-11-2007 En voor Nalbandian die een zekere overwinning laat lopen - Mitch - 09-11-2007 Voor de geinteresseerden onder ons de H-t-H: Group A: Federer - Davydenko 10-0 Federer - Roddick 14-1 Federer - Gonzalez 10-0 Davydenko - Roddick 0-4 Davydenko - Gonzalez 3-0 Roddick - Gonzalez 6-3 Group B: Nadal - Djokovic 5-2 Nadal - Ferrer 4-2 Nadal - Gasquet 3-0 Djokovic - Ferrer 2-2 Djokovic - Gasquet 2-0 Ferrer - Gasquet 2-0 Combi's na de poulefase: Federer - Nadal 5-8 Federer - Djokovic 5-1 Federer - Ferrer 7-0 Federer - Gasquet 6-1 Davydenko - Nadal 0-2 Davydenko - Djokovic 0-0 Davydenko - Ferrer 1-1 Davydenko - Gasquet 1-1 Roddick - Nadal 1-2 Roddick - Djokovic 0-1 Roddick - Ferrer 2-2 Roddick - Gasquet 2-1 Gonzalez - Nadal 3-3 Gonzalez - Djokovic 2-1 Gonzalez - Ferrer 4-2 Gonzalez - Gasquet 0-0 Het lijkt erop dat Gonzalez voor hem in de verkeerde groep zit. Tegen Federer, Davydenko en Roddick een negatief saldo, in de 2e groep positief of gelijk, waaronder als enige tegen Nadal, die tegen de rest postief staat. - Overdune - 09-11-2007 Netjes Mitch. =D> Weet alleen niet wat te denken van Roddick, die gast heeft amper 3 potjes gespeeld sinds de US Open... :-k - _Tampie - 09-11-2007 Federer - Davydenko 10-0 Federer - Roddick 14-1 Federer - Gonzalez 10-0 =D> - kuiper - 10-11-2007 De bookies voor de Masters staan er ook op. - Ad Wim - 11-11-2007 Ferrer wint duidelijk van DJokovic 4 en 4 :eeeek: Rafa in 3 langs Gasquet. - buurs - 11-11-2007 buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Roddick is gewoon de beste van die drie in groep 1. Hij is een tijdje geblesseerd geweest maar hij gaat daar wel doorkomen. Nadal en Djoko weet ik nog niet zo goed, die kunnen best verliezen van bijvoorbeeld Gasquet on fire. :wink: - _Tampie - 12-11-2007 Buurs; Federer - Roddick - Ferrer? Lijkt me wel hè? (als Roddick en Federer vandaag 'gewoon' winnen). Dan zal binaural Federer omruilen voor Nadal en Gasquet. Althans, dat zou ik doen. |