The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Excelsior - PSV - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Excelsior - PSV (/showthread.php?tid=2950)

Pages: 1 2

Excelsior - PSV - Peter - 21-11-2007

Leuke budgetspelers van PSV deze ronde waarschijnlijk (voor die enkele forummer die nog meedoet aan CM Tongue)

Simons en Van der Leegte ontbreken tegen Excelsior
21/11/2007 11:03

PSV speelt zaterdag tegen Excelsior zonder Timmy Simons en Tommie van der Leegte. Over Danko Lazovic bestaat nog onduidelijkheid.

Simons kampt met rugklachten, die hem eerder dwongen af te zeggen voor de interland van België tegen Polen. Met het oog op de Champions League-wedstrijd tegen CSKA Moskou neemt PSV geen risico met de middenvelder. Uit een laatste test zondag moet blijken of Simons fit genoeg is om dinsdag in Rusland te kunnen spelen.

Voor Van der Leegte komt dat Champions League-duel waarschijnlijk te vroeg. De middenvelder heeft last van zijn darmen en staat waarschijnlijker langer aan de kant.

Voor het duel met Excelsior staat achter de naam Danko Lazovic een vraagteken. De aanvaller is opgeroepen voor de vanwege hevige sneeuwval uitgestelde interland van Servië tegen Kazachstan, die nu op het programma staat voor zaterdag.

PSV is niet verplicht hem af te staan, omdat er geen sprake is van een officiële FIFA-datum. Mocht de interland tegen Kazachstan niet meer van belang zijn voor de EK-kwalificatie, komt Lazovic tegen Excelsior in actie.

--
In het slechtste geval dus van der Leegte, Simons, Culina, Afellay en Lazovic afwezig, Aissati is trouwens ook nog niet zeker met die wel/niet dikke knie. Ben benieuwd wie dan voor de controle op het middenveld gaat zorgen als zij allemaal niet meespelen. Hopelijk krijgt Rajkovic iig een kans (viel prima in tegen AZ) ipv Addo er maar weer in.
Gomes-Kromkamp, Marcellis, Salcido, Rajkovic-Mendez, Bakkal, Zonneveld-Farfan, Koevermans, Perez.

- Dommel - 21-11-2007

1-0 Voskamp, boel op slot en klaar.

- mindlight - 21-11-2007

Dommel Wrote:1-0 Voskamp, boel op slot en klaar.

Ach, wie het doet maakt niet veel uit, scoren en wedstrijd op slot ben ik groot voorstander van. 0-0 net als vorig jaar kan ik ook wel mee leven trouwens.

- de nieuwe - 22-11-2007

Quote:PSV kan zaterdag in het uitduel tegen Excelsior een beroep doen op aanvaller Danko Lazovic. De Servische international mag het EK-kwalificatieduel van zijn land tegen Kazachstan, dat eveneens zaterdag wordt gespeeld, laten schieten.

- de nieuwe - 22-11-2007

Quote:PSV kan komend weekend tegen Excelsior beschikken over Jason Culina en Carlos Salcido. Het duo hervatte vandaag de groepstraining en is fit genoeg om zaterdag te kunnen spelen.

- Peter - 22-11-2007

Dus toch een controleur op het middenveld. =D>

- Treesong - 22-11-2007

Peter Wrote:Dus toch een controleur op het middenveld. =D>

[Image: CoStompe.jpg]

- gittermaster - 23-11-2007

Het lijkt me dat Lazovic gewoon gaat spelen?!

- Ekslem - 23-11-2007

Lijkt me ook ja.... vanmiddag perspraatje

- Peter - 23-11-2007

Lijkt me ook, tenzij de voorhoede uit Farfan-Koevermans-Perez bestaat natuurlijk. Marcellis heeft trouwens een griepje, maar kan hoogstwaarschijnlijk wel spelen. Culina start wrs op de bank wegens het ontbreken van wedstrijdritme, voor Afellay komt het sowieso allemaal nog te vroeg (gebroken teen duurt tegenwoordig 3 maanden ofzo Confused).

- Ekslem - 23-11-2007

Addo als verdedigende middenvelder op de plek van Simons cry

Simons ook niet tegen CSKA Icon_evil

- Peter - 23-11-2007

Ekslem Wrote:Addo als verdedigende middenvelder op de plek van Simons cry

Voor Ghana speelt Addo (als verdedigende middenvelder) altijd beter dan voor PSV (als centrale verdediger). :razz:

- Peter - 24-11-2007

Beetje de lamme tegen de blinde vanavond gezien de rits (belangrijke) afwezigen. Enige dat zeker is is dat PSV van wissels niet zwakker zal worden.

Afwezigen Excelsior:
Van Dieren, Steur, Hertog, Rojer, van Steensel

Afwezigen PSV:
Simons, van der Leegte, Da Costa, Alcides

Wegens gebrek aan ritme/teveel reizen niet in de PSV-basis:
Afellay, Culina, Mendez, Farfan

Vermoedelijke opstellingen:
Excelsior:
Graafland-Bandjar, Stam, van Nieuwstadt, Pique-Alisic, Luijckx, Altheer, Pardo-den Ouden, Korf

PSV:
Gomes-Kromkamp, Marcellis, Salcido, Zonneveld-Aissati, Addo, Perez, Bakkal-Koevermans, Lazovic

- Jansoe - 24-11-2007

Quote:Beetje de lamme tegen de blinde vanavond gezien de rits (belangrijke) afwezigen.

Het indekken is nu zelfs tegen Excelsior al begonnen. :roll:

- Peter - 24-11-2007

Jansoe Wrote:
Quote:Beetje de lamme tegen de blinde vanavond gezien de rits (belangrijke) afwezigen.

Het indekken is nu zelfs tegen Excelsior al begonnen. :roll:

Wat is er indekken aan de lamme tegen de blinde? Dat geeft toch alleen maar aan dat beide ploegen een rits belangrijke spelers missen? PSV lijkt me als topploeg met een brede selectie duidelijk beter in staat om de afwezigheid van 3 van de beste spelers op te vangen dan een club als Excelsior. Bovendien zitten 2 van die belangrijkste spelers bij PSV nog op de bank ook voor als de nood aan de man mocht komen (waar ik absoluut niet van uitga). Als het iets niet is, is het wel indekken. :roll:

- de nieuwe - 24-11-2007

Petertje kan weer rustig slapen straks, het is inmiddels 0-3.

- Peter - 24-11-2007

1-4 bedoel je? Lazovic had dit seizoen al 10x een penalty mee moeten krijgen, deze keer gebeurde er weinig en krijgt ie m opeens wel. Excelsior had de 1e helft al een pingel moeten krijgen bij 0-1 overigens. De commentator vind het een geflatteerde tussenstand, maar PSV hoeft gewoon niks te doen om met 2 vingers in de neus 3 punten te pakken, Salcido, Mendez en Farfan rust te kunnen gunnen en Afellay en Culina ritme op te kunnen laten doen. Dinsdag in Moskou mogen ze laten zien dat ze echt iets kunnen zonder Simons.

- de nieuwe - 24-11-2007

Peter Wrote:1-4 bedoel je?
Toen ik dat tikte was het nog 0-3.........

- Gerben Zonderland - 24-11-2007

Wat een k*nkern*ger, die Perez! Icon_evil

- Kleine Jan - 24-11-2007

Gerben Zonderland Wrote:Wat een k*nkern*ger, die Perez! Icon_evil

hup perez!!! Hakkuh

- Gerben Zonderland - 24-11-2007

Wat is die commentator van RTL Voetbal een blinde aap! Die verdediger van Excelsior trekt met twee handen aan de arm van Lazerfiets. Natuurlijk valt hij makkelijk, maar dit was gewoon een penalty. #-o

- Ad Wim - 25-11-2007

Was dat niet diezelfde verdediger die zo mooi meekopte bij de 0-2 :lol:

- mindlight - 25-11-2007

Mwa ik vond het ook niet echt een strafschop hoor voor Lazovic, hij gebruikte zelf ook zijn armen wel redelijk.
Doet er verder weinig toe, PSV gewoon verdiend gewonnen, al vond ook ik de uitslag misschien ietwat geflatteerd.

PSV supporters waren weer gezellig aanwezig trouwens, klasse! En Gomes is een held, die ook nog humor heeft Big Grin

- Ekslem - 25-11-2007

Wat deed Gomes?

- Peter - 25-11-2007

mindlight Wrote:Mwa ik vond het ook niet echt een strafschop hoor voor Lazovic, hij gebruikte zelf ook zijn armen wel redelijk.
Doet er verder weinig toe, PSV gewoon verdiend gewonnen, al vond ook ik de uitslag misschien ietwat geflatteerd.

PSV supporters waren weer gezellig aanwezig trouwens, klasse! En Gomes is een held, die ook nog humor heeft Big Grin

"Excelsior bedankt, Excelsior bedankt, Excelsior, Excelsior, Excelsior bedankt!" Mooi om te zien hoe 2 supportersgroepen vrienden kunnen worden ipv dat eeuwige haatdragende gedrag tussen thuispubliek en uitvak. Viel me trouwens sowieso op dat het uitvak de hele 2e helft (1e helft maar stukjes gezien) aan het zingen was.. je hoort Feyenoord- en Ajax-supporters altijd wel mekkeren dat PSV famous for not travelling is, maar de supporters die gaan zingen ook meteen veel, itt tot de Feyenoord en Ajax uitsupporters die ik in Eindhoven altijd alleen bij de aftrap en bij goals hoor zingen. Confused

Wat Gomes betreft doel je wrs op het opspringen voor de aftrap of dat moment in de 2e helft dat hij na een weergaloze redding een corner probeerde te voorkomen wat net niet lukte waardoor hij zelf moest glimlachen? :p

- mindlight - 25-11-2007

Peter Wrote:
mindlight Wrote:Mwa ik vond het ook niet echt een strafschop hoor voor Lazovic, hij gebruikte zelf ook zijn armen wel redelijk.

"Excelsior bedankt, Excelsior bedankt, Excelsior, Excelsior, Excelsior bedankt!" Mooi om te zien hoe 2 supportersgroepen vrienden kunnen worden ipv dat eeuwige haatdragende gedrag tussen thuispubliek en uitvak. Viel me trouwens sowieso op dat het uitvak de hele 2e helft (1e helft maar stukjes gezien) aan het zingen was.. je hoort Feyenoord- en Ajax-supporters altijd wel mekkeren dat PSV famous for not travelling is, maar de supporters die gaan zingen ook meteen veel, itt tot de Feyenoord en Ajax uitsupporters die ik in Eindhoven altijd alleen bij de aftrap en bij goals hoor zingen. Confused

Wat Gomes betreft doel je wrs op het opspringen voor de aftrap of dat moment in de 2e helft dat hij na een weergaloze redding een corner probeerde te voorkomen wat net niet lukte waardoor hij zelf moest glimlachen? :p

Dat was inderdaad mooi, net als het liedje wat onze tribune aangaf, en jullie vak afmaakte (vooral tijdens de eerste helft). En ik ben het met je eens, dit is een leuke afwisseling op dat gehaat altijd.
De sfeer in het uitvak is het beste wat ik bij Excelsior tot nu toe gezien heb, misschien dat Twente in de buurt komt, maar het zag er gaaf uit.

Gomes kwam de tweede helft richting ons vak lopen, dus toen hij begon op te springen richting lat begonnen wij te zingen. (hey hey hey hey), gevolgd door het Gomes liedje. Gomes begon te klapppen en kon er wel om lachen. Tijdens de tweede helft zongen we nog eens richting Gomes, en terwijl het spel gewoon liep begon hij weer te zwaaien en klappen Big Grin.

PSV kwam vrij snel op 0-3 natuurlijk, en Gomes bood zijn excuses aan na jullie derde goal Big Grin. Volgens mij wist hij zelf ook niet goed wat hem overkwam dat hij niet uitgescholden maar toegezongen werd door het publiek van de tegenpartij.

- mindlight - 25-11-2007

Ohh ja, en hopelijk hebben de KNVB en de gemeente Rotterdam meegekeken, want om dit als risicowedstrijd te bestempelen sloeg echt nergens op. Gewoon met z'n allen biertje vooraf drinken en verder was er natuurlijk ook helemaal niets aan de hand.

- Ekslem - 25-11-2007

mindlight Wrote:Ohh ja, en hopelijk hebben de KNVB en de gemeente Rotterdam meegekeken, want om dit als risicowedstrijd te bestempelen sloeg echt nergens op. Gewoon met z'n allen biertje vooraf drinken en verder was er natuurlijk ook helemaal niets aan de hand.

Dat is wrs gewoon omdat het in Rotterdam is.

- mindlight - 25-11-2007

Ekslem Wrote:
mindlight Wrote:Ohh ja, en hopelijk hebben de KNVB en de gemeente Rotterdam meegekeken, want om dit als risicowedstrijd te bestempelen sloeg echt nergens op. Gewoon met z'n allen biertje vooraf drinken en verder was er natuurlijk ook helemaal niets aan de hand.

Dat is wrs gewoon omdat het in Rotterdam is.

Ja ok, maar waarom was Sparta-PSV dan geen risicoduel?

- Ekslem - 25-11-2007

Uhm dan is idd raar....

Gomes de clown :lol: