The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Jouw pokerIQ - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Jouw pokerIQ (/showthread.php?tid=2960) Pages:
1
2
|
Jouw pokerIQ - Mac - 22-11-2007 <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.donkeytest.com/">http://www.donkeytest.com/</a><!-- m --> ik haalde 116 terwijl ik moe was...denk dat boven de 120 wel had gekund als ik m helemaal gecontreerd had ingevuld. - Ekslem - 22-11-2007 Hoe lang duurt ie? - Jansoe - 22-11-2007 je moet er wel even de tijd voor nemen zie ik.. Kijk morgen wel eens... - Treesong - 23-11-2007 110... maar ik had die A9 natuurlijk niet moeten folden :razz: - Mac - 23-11-2007 je bent er idd wel een min of 15 a 20 mee bezig ja maar het is wel interessant vond ik. en bij die A9 had ik in t begin niet eens door dat het de hand uit rounders was tot ik het zinnetje eronder las ![]() - Ekslem - 23-11-2007 Maakt het uit hoe lang je erover gedaan hebt? Ik heb er namelijk meer dan een uur over gedaan totaal (tussen het werk door) - Mac - 23-11-2007 hehe yep het is een timed geval stond er in het begin. wat had je 50 ofzo dan? ![]() - Ekslem - 23-11-2007 Nee 99 dus nog vrij aardig dan denk ik - Davydoff - 23-11-2007 Ik word zeker geen pokerpro met mijn 86 ![]() - Ad Wim - 23-11-2007 102, maar wel drie kwartier over gedaan. Zitten een paar echt lastige tussen waarin ik me afvraag of er een duidelijk antwoord is. En die hand uit Rounders is toch een no-brainer? - harry_bierdop - 23-11-2007 Your PokerIQ is: 124 Your Complete Poker Intelligence Profile has been generated and can be accessed immediately for only $9.95. You will receive a graph outlining your performance in addition to a complete written explanation about how well you did in each of the test's 13 individual Poker scoring categories. To see an example of what your profile will look like, click here. ------------ Ik vond er ergggg veel lastige tussen zitten waarvan ik het ook zeker niet wist en die ik ook wel zou willen weten.. - buurs - 23-11-2007 Dear Dennis Buurs, Thank you for taking the DonkeyTest. Your Poker IQ score is: 113 - harry_bierdop - 23-11-2007 Ad Wim Wrote:En die hand uit Rounders is toch een no-brainer? Hmm denk het niet... Het zinnetje dat je met je hele BR speelt is denk ik erg belangrijk! Hij overbet de pot en je hebt niet de nuts... call of fold dus. Ik heb fold gekozen.. - Treesong - 23-11-2007 harry_bierdop Wrote:Ik heb fold gekozen.. Ik vraag me af of je die hand IRL ook zou folden :wink: - buurs - 23-11-2007 ik heb die hand gecalled - gittermaster - 23-11-2007 Dear gittermaster, Thank you for taking the DonkeyTest. Your Poker IQ score is: 34 Stop playing the suited connectors in wrong position and dont call large bets on one-outers... - Treesong - 23-11-2007 gittermaster Wrote:Dear gittermaster, Volgens mij heb jij overal 'All in' aangeklikt :razz: - buurs - 23-11-2007 gittermaster Wrote:Dear gittermaster, :lol: - harry_bierdop - 23-11-2007 Ik ben echt heel erg benieuwd naar de antwoorden.. als je lid wordt krijg je dan de goede (voor zover mogelijk) antwoorden :lol: ? -------- Zal ff wat handjes hier neerzetten die ik erg lastig vond. 1. Niet echt lastig wel leuk 19. You're in the BB. Blinds are $1/$2 and everyone at the table has $50,000 in front of them. It is folded to the button, who raises to $7 but accidentally turns over his cards in the process. You see that he holds: [Ac][Ad] He knows that you saw his hole cards. He did not see your hand. What range of hands should you call with? Which hands should you re-raise with? Fold all hands. Call with any two cards, and re-raise with KK, QQ, and JJ. Call with any pair or suited connector. Call with any two cards, do not re-raise with anything. Call with any two cards, and re-raise only with KK. Call with any two cards, and re-raise only with AA. ------------------ 2. Wel erg lastig vond ik... 5/10 NL cash game. 9 handed. Everyone has about $1,000. You raise to $40 UTG with: [Js][Jh] It is folded to the expert player in the SB, who calls. BB folds and you take a flop heads up. Flop is: [2s][2c][Td] SB leads for $80. You raise to $250, and the SB re-raises to $650. Your image is tight-aggressive, very tight in early position, and you rarely bluff. What should you do? Raise all-in Fold Call and fold the turn if he bets again Call and get all-in on the turn if no overcard hits Call and get all-in on the turn regardless of the turn card - harry_bierdop - 23-11-2007 Treesong Wrote:harry_bierdop Wrote:Ik heb fold gekozen.. Hmm lastig hoor... ik zou eigelijk nooit met hele BR spelen maar daar moet je gewoon 1/3 van de BR erin flikkeren. Is veel hoor.. echt veel. Ik houdt altijd een minimaal BR aan van 40 buy ins. In dat opzicht ben ik altijd wel "tight" als je het zo kan noemen haha - harry_bierdop - 23-11-2007 Erg lastige weer 21. 5/10 NL cash game. 7 handed. You are loose, passive, and you generally play badly. You and the tight player in the BB both have about $3,000. It is folded to you on the button. You hold: [As][6s] You make a standard $40 raise, and the BB calls. Flop is: [Ac][6d][Jh] BB leads for $80. You call. Turn is: [7s] BB bets $200 and you raise to $400. BB re-raises to $800. You call. River is: [2s] BB moves all-in for his last $1900. What should you do? Fold Call - harry_bierdop - 23-11-2007 26. Single table tournament. Blinds 100-200. You have 1000 chips. Everyone at the table has about 5000 chips. You're in middle position and it is folded to you. You hold: [Th][3c] What should you do? Fold Raise All-in Call - Ad Wim - 23-11-2007 harry_bierdop Wrote:26. Single table tournament. Blinds 100-200. You have 1000 chips. Everyone at the table has about 5000 chips. You're in middle position and it is folded to you.Leek mij toch wel all in gezien de first-in vigorish. - Treesong - 23-11-2007 harry_bierdop Wrote:Ik ben echt heel erg benieuwd naar de antwoorden.. als je lid wordt krijg je dan de goede (voor zover mogelijk) antwoorden :lol: ? Die eerste is wel apart... het lijkt me logies dat hij weer gaat raisen als jij reraist. Derhalve call with any two cards. Die 2e is call and go all in regardless of the turn card - Ad Wim - 23-11-2007 harry_bierdop Wrote:Erg lastige weerOok toch niet een hele lastige? Jij speelt slecht dus hij denkt waarschijnlijk dat je niet veel hebt en dom meegaat. Maar dat heb je wel. Hij wint alleen van je met AJ of een set, dus lijkt mij een call. - gittermaster - 23-11-2007 ja, maar jij speelt slecht, dus waarschijnlijk zie je t dan niet zo ![]() - Ad Wim - 23-11-2007 Treesong Wrote:Die 1e lijkt me inderdaad ook any two cards callen. Dan weet hij nooit wat je hebt en kun je alles representeren. Zeker niet reraisen en dan blijven er maar 2 opties over. Beiden zijn niet slecht volgens mij, maar vanwege die opmerking bij C, heb ik die gekozen.harry_bierdop Wrote:Ik ben echt heel erg benieuwd naar de antwoorden.. als je lid wordt krijg je dan de goede (voor zover mogelijk) antwoorden :lol: ? Die tweede heb ik all in gepusht op de flop, hij kan toch sowieso nooit meer weg... - harry_bierdop - 23-11-2007 Ad Wim Wrote:harry_bierdop Wrote:Erg lastige weerOok toch niet een hele lastige? Jij speelt slecht dus hij denkt waarschijnlijk dat je niet veel hebt en dom meegaat. Maar dat heb je wel. Hij wint alleen van je met AJ of een set, dus lijkt mij een call. Denk niet dat het zo makkelijk is... je kan je ook afvragen met wat voor hand zet deze gast tegen een donk (wij dus!) op het spel. Bluffs tegen donks zijn meestal niet de beste ideeen, daarnaast die all in push op de river lijkt erg op een valueshove om afbetaald te krijgen van een donk met een A. Ik denk dat ie AJ of misschien JJ heeft! Derhalve gefold.. - Ad Wim - 23-11-2007 Zit wel wat in inderdaad. A7 zo ook goed kunnen gezien zijn reraise op de turn. Had nog niet gezien dat hij tight was, dan zal het wel fold geweest moeten zijn... Maar hij kan ook AK, AQ of AT hebben... - harry_bierdop - 23-11-2007 Ik vind die JJ op een 22T flop toch heel erg moeilijk hoor. Ik ben er ook vol voor gegaan op de flop maar zou me absoluut niet lekker zitten. Je bent very tight in EP, bluft bijna niet en een expert player (die dat dus opmerkt) 4-bet jou en commit zichzelf. Ik denk dat het een goeie kans op een fold is.. Een expert player kent z'n implied odds erg goed en kan hier makkelijk 23s of A2s hebben of misschien wel KK of AA! |