The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - andre - 15-10-2008

Nou, bij Ad kun je prima je team in handen leggen.
Buurs al kansloos voor de weekwinst.


Re: FTM-teams - mindlight - 15-10-2008

Juist André =D>


Re: FTM-teams - Ad Wim - 15-10-2008

En voor mezelf maak ik het slechtste team, zo hoort dat natuurlijk :wink:


Re: FTM-teams - Overdune - 15-10-2008

Idd, denk ik dat je ik je voorbij ben in de totaalstand, naai je me alsnog. :razz:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 16-10-2008

Tja, daar zit iedereen dan met 'must-pick' Nalbandian. Ik vond het ook al zo opvallend dat hij zovaak gekozen was...


Re: FTM-teams - buurs - 16-10-2008

en dan zeg jij weer "achteraf" dat je het opvallend vond Undecided

alleen als je iets wou forceren, kon je hem niet kiezen, maar daar ben je te laf voor


Re: FTM-teams - Ad Wim - 16-10-2008

Aangezien jij toch non-stop op dit forum bent, nu je 1e staat, mag je lekker gaan zoeken waar ik het eerder gezegd heb dat ik baal dat Nalbi zoveel gekozen is en dat ik dat niet verwacht had.

(en hier ook)


Re: FTM-teams - buurs - 16-10-2008

ik dacht even dat je je kon beheersen, maar helaas Undecided


Re: FTM-teams - Ad Wim - 16-10-2008

(Ik zal de verstandigste zijn)


Re: FTM-teams - Overdune - 16-10-2008

Erg lekker dat JMDP wint zeg, ik was de enige in de top 7 zonder Nalbi. Bij een finale JMDP-Djoko pak ik denk ik nog de weekwinst ook. [-o<


Re: FTM-teams - buurs - 16-10-2008

aantal spelers hebben nog steeds 7 punten, terwijl ze 1 punt moeten hebben.

bijv. blake en gonzo


Re: FTM-teams - Haggie - 16-10-2008

hmm niet eens op gelet, is niet best voor mij!


Re: FTM-teams - buurs - 16-10-2008

Haggie Wrote:hmm niet eens op gelet, is niet best voor mij!

en ook niet voor omyaca :wink:


Re: FTM-teams - buurs - 16-10-2008

buurs Wrote:aantal spelers hebben nog steeds 7 punten, terwijl ze 1 punt moeten hebben.

bijv. blake en gonzo

ik heb het aangepast voor alle spelers


Re: FTM-teams - kooltje - 16-10-2008

Geen speler meer over...ook ontzettend knap =D>


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-10-2008

Als Federer van Potro wint vandaag, heeft Andre zo goed als zeker de weekwinst binnen :razz:

Als Simon ook nog eens wint, komt hij verrassend dicht bij de top 3 :o


Re: FTM-teams - buurs - 17-10-2008

de eerste gouden medaille van andre dankzij Ad :8:


Re: FTM-teams - kooltje - 17-10-2008

buurs Wrote:de eerste gouden medaille van andre dankzij Ad :8:
Belachelijk inderdaad!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-10-2008

Je kunt het nog 10x zeggen, maar dat heeft niet zoveel zin. Iedereen zijn eigen manier van doen, lijkt me.
Ik vind het niet gek wat Andre doet. We zijn niet allemaal zoals Buurs, dat we eerder van verjaardagen naar huis gaan om ons team aan te passen...


Re: FTM-teams - kooltje - 17-10-2008

Moet echt elke discussie hier eindigen?!
top heren =D>


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-10-2008

Dude, reageer er gewoon normaal op. Het was gewoon een serieuze reactie op jou met een voorbeeld dat deze week nog voor kwam. Buurs zei dat ie eerder naar huis ging van een verjaardag. Lang niet iedereen heeft dat er voor over, net als dat sommigen gewoon lekker vakantie willen vieren ipv naar een internetcafé te gaan op maandagavond...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-10-2008

Geen fatsoenlijke, inhoudelijke reactie? Jammer...


Re: FTM-teams - kooltje - 17-10-2008

Ad Wim Wrote:Geen fatsoenlijke, inhoudelijke reactie? Jammer...
Dat krijg je er dus van...Ik lees niet alles meer van jullie gesprekken. Zo ook niet dat Buurs hiervoor eerder naar huis gaat van verjaardagen.
Toch had je het er ook bij kunnen laten nadat je zegt dat je het niet gek vindt dat Andre het zo doet . Hoef niet weer een sneer richting Buurs als ik een opmerking plaats.
Bij FTM 2009 lees ik dat het zo jammer is dat mensen vroegtijdig afhaken, ik persoonlijk vind dit (team laten maken)grotere afbreuk aan het spel doen.


Re: FTM-teams - Overdune - 17-10-2008

Ik probeer de maandag avonden als het enigzins kan vrij te houden, maar een vakantie ga ik er echt niet omheen plannen. Had André dan z'n team leeg moeten laten terwijl hij 4de staat en nog kans heeft op het podium? Doet het geen afbreuk aan het spel als ik hem op die manier inhaal?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-10-2008

Het eerste deel van je verhaal slaat nergens op, want ik was niet eens bij die discussie betrokken.

buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Monfils-Gonzo nu, vamos Gonzo! Hij moet sowieso winnen voor de poll en eigenlijk ook voor FTM.

Maar als Monfils wint, maakt Andre een goede kans op de weekwinst, en laat ik nou net dat team gemaakt hebben :razz:
Hou daar omaar over op want daar krijg je van mij geen enkele steun in.
Verschrikkelijk iemand anders zn team doen/laten doen.

idd. dat zijn geen managers.

nu heeft ad 3 verschillende teams gemaakt.

dan is er altijd eentje die het goed doet natuurlijk

Dat zijn geen managers? Alternatief was voor mij om deze week geen team te hebben.... Dat zou toch ook niet leuk zijn op de totaalstand? En daarbij, iedereen is wel een keer een maandag weg, en niet in de gelegenheid om een team te maken.
Wat een waardeloze reactie....

in jouw situatie vind ik het anders, maar andre doet vol mee voor het podium.
dan kan ik niet begrijpen dat je je team door een ander laat maken.

ik weet zijn reden natuurlijk niet.

ik had bijvoorbeeld maandag een verjaardag, maar zorgde wel dat ik rond half 10 thuis was om nog een team te maken.

En dan de eigenlijk discussie, wat OD zegt, moet je dan je hele klassement vergooien omdat je een week niet kunt? Of moet je dan idd in je vakantie op maandagavond heftig op zoek naar een internetcafé terwijl je juist lekker rustig wilt chillen?
Of moet je dan een verjaardag laten schieten of eerder naar huis gaan, zoals Buurs deed?

Ik denk niet dat je van iemand kunt verwachten dat ze 45 weken in een jaar de gelegenheid hebben een team te maken...


Re: FTM-teams - kooltje - 17-10-2008

Overdune Wrote:Ik probeer de maandag avonden als het enigzins kan vrij te houden, maar een vakantie ga ik er echt niet omheen plannen. Had André dan z'n team leeg moeten laten terwijl hij 4de staat en nog kans heeft op het podium? Doet het geen afbreuk aan het spel als ik hem op die manier inhaal?
Nee dat doet zeker geen afbreuk. Deel van het spel.
Als bij individuele sporters iemand niet mee kan doen (schaatsen bijv.) en diegene wordt ingehaald is dat ook gewoon zoals het gaat. Gaat ook niet ineens Kramer twee keer rijden (ook een keertje voor Wennemars).
Ik vind dat je volledig zelf verantwoordelijk bent. Ook ik heb hier vooral in het begin punten door laten liggen, liever dat dan iemand anders team laten maken.


Re: FTM-teams - kooltje - 17-10-2008

Helaas vervolg van die discussie echt niet gelezen. Dat moet je dan maar op mijn woord geloven.
Je kunt toch ook gewoon je team smsen of iets dergelijks?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-10-2008

Ja, nu maak je de vergelijking met topsport, wat professioneel is, en een spelletje Confused

En het is idd volledig je eigen verantwoordelijkheid, maar binnen de verantwoordelijkheid valt toch ook het regelen van een vervanger?

En prima dat jij zo principieel bent, maar je snijdt jezelf daardoor vreselijk in de vingers denk ik. En ik vraag me af wat die principes je waard zijn, als je daardoor de rest van het jaar achter de feiten aanloopt en het spel dus eigenlijk een stuk minder leuk is...


Re: FTM-teams - Overdune - 17-10-2008

..en vervolgens de hele tijd alles-of-niets teams maakt en gaat lopen klagen als je in een week als deze Lopez of welke must-pick dan ook niet hebt.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-10-2008

kooltje Wrote:Helaas vervolg van die discussie echt niet gelezen. Dat moet je dan maar op mijn woord geloven.
Je kunt toch ook gewoon je team smsen of iets dergelijks?
Ik heb wap op m'n telefoon, helaas geen internet en af en toe als ik buiten de deur ben en ik zie dat een speler van mij verloren heeft, sms ik Woerdie of ie ajb die speler wilt vervangen door een andere speler.
Vind je dat dan wel oke?

En ik zat de afgelopen vakantie oa op een camping in the middle of nowhere. Heerlijk, maar geen internet. Moet ik, een fanatiekeling zoals je weet, dan mijn hele jaar vergooien en me er maar gewoon bij neerleggen dat ik een kutweek heb? Of een andere vakantie plannen? Of op maandag een uur gaan rijden om een internetcafé te vinden? Dat is toch een beetje gek, ik zeg het niet vaak, maar het is en blijft wel een spelletje.
Of kan ik gewoon Woerdie mijn team laten maken, in de wetenschap dat hij me al zo lang kent en dus wel weet wie ik ongeveer allemaal wil hebben? Ik zie serieus echt het probleem niet zo...