The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - mindlight - 19-10-2008

Dan sla je het dessert toch over Buurs? :Big Grin


Re: FTM-teams - buurs - 19-10-2008

mindlight Wrote:Dan sla je het dessert toch over Buurs? :Big Grin

hopen dat ik met mijn mobiel bereik heb.
kan ik iig even laatste uitslagen bekijken.

misschien dat ik het hoofdgerecht wel oversla... kom ik terug voor het dessert :8:


Re: FTM-teams - Haggie - 19-10-2008

Overdune Wrote:Dan doe ik het zo wel.

Schiet lekker op zo, weken lang bezig geweest met een organisatie schema en de helft vergeet het of is te laat.

Als ik mrgvroeg om 6.30uur zou beginnen (want dan ben ik weer thuis), vind ik dat ruim op tijd. Maar als je zo begint, laat maar.. =;


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-10-2008

Easy Hag, ik doe het zo wel. Ik heb toch niet zoveel te doen, en dan kan ik mooi wat goedmaken voor vorige week.


Re: FTM-teams - Haggie - 19-10-2008

:Big Grin


Re: FTM-teams - Overdune - 19-10-2008

Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Dan doe ik het zo wel.

Schiet lekker op zo, weken lang bezig geweest met een organisatie schema en de helft vergeet het of is te laat.

Als ik mrgvroeg om 6.30uur zou beginnen (want dan ben ik weer thuis), vind ik dat ruim op tijd. Maar als je zo begint, laat maar.. =;

Ga nou niet gepikeerd lopen doen, jij bent toch degene die loopt te verzaken? Je hebt al de hele week de tijd gehad om alles in orde te maken.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-10-2008

Ja hoor, ga jullie gang!

Quali's komen er morgen nog in, maar jullie kunnen nu vast klussen, succes!


Re: FTM-teams - Overdune - 19-10-2008

Klasse Ad. =D>


Re: FTM-teams - Haggie - 20-10-2008

Goed bezig ad! Smile


Re: FTM-teams - Haggie - 20-10-2008

Vraagje: Kunitsyn speelt tegen Schuettler, maar hij is niet te kiezen? Ik heb geen idee hoe ik dit aan moet passen...


Re: FTM-teams - buurs - 20-10-2008

moet met trema in draw


Re: FTM-teams - omyaca - 20-10-2008

Schuettler staat in spelersbeheer geschreven met een u met twee puntjes. Heb het aangepast.


Re: FTM-teams - omyaca - 20-10-2008

Pff die Simon is wel een hele dure misser gebleken. #-o
Het is nog niet beslist maar het wordt wel een hels karwei nu. :|


Re: FTM-teams - Overdune - 20-10-2008

Tja, wie had dat nou verwacht? Ik geloofde best dat hij evt van Blake kon winnen en daarna nog een rondje verder zou kunnen komen, maar dan zou hij toch tegen Djoko moeten. Daarbij was z'n vorm gewoon dramatisch, dus zo vanzelfsprekend waren die 25 punten niet, plus je moet keuzes maken.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-10-2008

Tja, ik had hem zeker genomen als ik jullie was. Een van de weinigen die al door was en tegen Blake een aardige kans, en met Davy een ook niet al te lastige 3e ronde. Dus goede kans op 15 of 25 punten. Vond hem wel een logische keuze eigenlijk, zeker als je niet voor de top 3 ging, dan was het een must-pick. Maar goed, als je Djoko hebt, moet je idd keuzes maken.

En hij was de laatste weken slecht in vorm, maar daarvoor natuurlijk wel weer heel goed in vorm, dus hij kan het wel. Dat het alleen zo gaat, is natuurlijk idioot...


Re: FTM-teams - andre - 20-10-2008

Ik snap eigenlijk niet zo dat als je een alles of team wilde, dat je dan Djoko moest nemen.
Presteert hij goed dan win je weinig op een team met kleintjes. Presteert hij niet goed, dan verlies je veel.
Deze opmerking bedoel ik los van de vorm die hij had. Om een kans te hebben om veel te winnen, moet je niet een dure nemen want dat wordt gedeeltelijk gecompenseerd door een aantal kleintjes, maar de keuze maken voor een kleintje waarvan je hoopt dat die onverwacht gaat presteren.


Re: FTM-teams - Overdune - 20-10-2008

Als Djoko 'gewoon' de halve finale had gehaald en daar had gewonnen van Nadal (en dat was toch geen gekke gedachte gezien zijn vorm en loting) dan was ik op het podium geëindigd en had ik zonder overdreven risico's te nemen genoeg gewonnen deze week (want een alles-of-niets team was zeker niet mijn bedoeling).


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-10-2008

Quali's zijn eindelijk bekend, dus die staan er nu ook in.


Re: FTM-teams - mindlight - 20-10-2008

Voor wie maak je deze week de teams Ad? :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-10-2008

Me, myself and I, eens kijken voor wie ik het beste team ga maken :razz:


Re: FTM-teams - Overdune - 20-10-2008

:razz: =D>


Re: FTM-teams - andre - 20-10-2008

Haggie met 2 solokeuzes: Ginepri en Seppi


Re: FTM-teams - andre - 20-10-2008

buurs Wrote:
mindlight Wrote:Dan sla je het dessert toch over Buurs? :Big Grin

hopen dat ik met mijn mobiel bereik heb.
kan ik iig even laatste uitslagen bekijken.

misschien dat ik het hoofdgerecht wel oversla... kom ik terug voor het dessert :8:
Hoe smaakt het dessert?


Re: FTM-teams - buurs - 20-10-2008

ik ben inmiddels in de kroeg beland


Re: FTM-teams - andre - 20-10-2008

Mooi team van Overdune trouwens. Een beetje zoals ik het eerste half jaar speelde: Op wat goedkope spelers na die de eerste ronde al gewonnen hebben, geen prutsers in het team. Daar kunnen zeker toernooiwinnaars bij zitten. Wel opvallend dat Safin ontbreekt, maar wie moest er anders geschrapt worden?


Re: FTM-teams - Overdune - 20-10-2008

Dank je, het was idd moeilijk iemand anders te schrappen. Ben zelf niet kapot van het presteren van Gulbis en Ancic de laatste tijd, maar met een Murray die zeker gaat afzeggen moet een van deze twee daar de halve finale halen (of Troicki natuurlijk.. :| ). Het niet hebben van Safin is een gokje, z'n loting is niet moeilijk, maar hij kan er natuurlijk zomaar weer afvliegen tegen Rochus. Gasquet is eigenlijk m'n enige gok, die had ik normaal mss niet genomen. We gaan zien wat het wordt.

Bij MV heb ik hier trouwens de weekoverwinning behaald vorig jaar, oa door als een van de weinigen (twee dacht ik) Grosjean in m'n team te hebben.. [-o<


Re: FTM-teams - Overdune - 20-10-2008

andre Wrote:Haggie met 2 solokeuzes: Ginepri en Seppi

Ginepri redt het niet tegen Roddick denk ik, maar Seppi zie ik zo 11 punten halen (zelf ook nog een tijdje in m'n team gehad).


Re: FTM-teams - omyaca - 21-10-2008

Overdune Wrote:Dank je, het was idd moeilijk iemand anders te schrappen. Ben zelf niet kapot van het presteren van Gulbis en Ancic de laatste tijd, maar met een Murray die zeker gaat afzeggen moet een van deze twee daar de halve finale halen (of Troicki natuurlijk.. :| ). Het niet hebben van Safin is een gokje, z'n loting is niet moeilijk, maar hij kan er natuurlijk zomaar weer afvliegen tegen Rochus. Gasquet is eigenlijk m'n enige gok, die had ik normaal mss niet genomen. We gaan zien wat het wordt.

Bij MV heb ik hier trouwens de weekoverwinning behaald vorig jaar, oa door als een van de weinigen (twee dacht ik) Grosjean in m'n team te hebben.. [-o<
Waarom gaat Murray zeker afzeggen? Het zou misschien verstandig zijn, maar volgens mij heeft hij dat nog nooit gedaan. Hij is hier toch de titelverdediger, dan wil je toch altijd graag spelen.
Van Safin en Gasquet verwacht ik heel veel deze week. Safin die het goede gevoel weer een beetje te pakken heeft en een heel eenvoudige loting, en Gasquet die in eigen land zijn vorm van Tokio gaat overtreffen.
Opvallend verder dat zoveel mensen voor Cilic zijn gegaan. Als Hanescu zijn vorm van vorige week haalt, ligt Cilic er gewoon voor max. 5 punten uit.


Re: FTM-teams - omyaca - 21-10-2008

Overdune Wrote:
andre Wrote:Haggie met 2 solokeuzes: Ginepri en Seppi

Ginepri redt het niet tegen Roddick denk ik, maar Seppi zie ik zo 11 punten halen (zelf ook nog een tijdje in m'n team gehad).
En tegen Grosjean die opeens weer opduikt moet ik het ook nog zien.
Seppi 11 punten? :o Die man is echt dramatisch in vorm, en speelt op een ondergrond die hem totaal niet ligt. Ik moet nog zien of hij Guez verslaat.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 21-10-2008

omyaca Wrote:
Overdune Wrote:Dank je, het was idd moeilijk iemand anders te schrappen. Ben zelf niet kapot van het presteren van Gulbis en Ancic de laatste tijd, maar met een Murray die zeker gaat afzeggen moet een van deze twee daar de halve finale halen (of Troicki natuurlijk.. :| ). Het niet hebben van Safin is een gokje, z'n loting is niet moeilijk, maar hij kan er natuurlijk zomaar weer afvliegen tegen Rochus. Gasquet is eigenlijk m'n enige gok, die had ik normaal mss niet genomen. We gaan zien wat het wordt.

Bij MV heb ik hier trouwens de weekoverwinning behaald vorig jaar, oa door als een van de weinigen (twee dacht ik) Grosjean in m'n team te hebben.. [-o<
Waarom gaat Murray zeker afzeggen? Het zou misschien verstandig zijn, maar volgens mij heeft hij dat nog nooit gedaan. Hij is hier toch de titelverdediger, dan wil je toch altijd graag spelen.
Van Safin en Gasquet verwacht ik heel veel deze week. Safin die het goede gevoel weer een beetje te pakken heeft en een heel eenvoudige loting, en Gasquet die in eigen land zijn vorm van Tokio gaat overtreffen.
Opvallend verder dat zoveel mensen voor Cilic zijn gegaan. Als Hanescu zijn vorm van vorige week haalt, ligt Cilic er gewoon voor max. 5 punten uit.
En anders wel max 11 punten voor Cilic, Davy blijft niet zo dramatisch spelen voor thuispubliek neem ik aan.

En ik heb Safin ook wel, maar ik denk serieus dat hij het heel lastig gaat krijgen tegen Stakhovsky, ik vrees zelfs verliezen...