The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

Ik ga kijken of het lukt, jij doet ff niks dan, ok? :wink:


Re: FTM-teams - andre - 27-10-2008

Overdune Wrote:Is goed, tot hoever ben je uiteindelijk gekomen met spelersbeheer?

Wie moeten er 2 punten bij hebben, alleen Giraldo en Ascione?
Top 67 is gelukt, daarbij staan de platsingen en de q's.
Giraldo en Ascione zijn de enige q's waar het nog niet gelukt is. Let op: door de wijzigingen in spelersbeheer kloppen de namen van de q's niet meer.


Re: FTM-teams - andre - 27-10-2008

Overdune Wrote:Ik ga kijken of het lukt, jij doet ff niks dan, ok? :wink:
ok (wel de poll ingevuld)


Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

Ja precies, q's zijn al aangepast voor deze week, dat zag ik. Het lukt mij ook niet (ook met status gerommeld, maar ook dat hielp niet), ik denk dat alleen Mac dit kan fiksen (Mannarino staat er trouwens wel al in voor het juiste bedrag). Maar maakt niet echt uit zoals je zegt, dus ik zou de database gewoon open doen als ik jou was.


Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

Is er bij jou een schema te zien André?

Edit: Ah, nu wel. =D>


Re: FTM-teams - andre - 27-10-2008

Ik had eerst de namen zonder voorletters ingevoerd, daaardoor waren ze niet te kiezen.
Daarom maar even tijdelijk het toernooi gedeactiveerd.

Nu staat alles goed denk ik: de database is open.


Re: FTM-teams - omyaca - 27-10-2008

Toch jammer dat Benneteau zo verrast, anders had ik het medailleklassement zo goed als binnen gehad. Ook jammer dat Potro en Zverev niet nog wat meer puntjes hebben gepakt, maar al met al een prima weekje. Nog een gat van 100 punten te overbruggen. Nog twee van zulke weken, dan gaat het lukken.


Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

Benneteau was héél belangrijk idd, ik ben nog in de race nu.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-10-2008

Juist, that's the spirit!

Al zal er in deze week weinig te halen vallen, vrees ik. Jezus, wat wordt er al veel gespeeld vandaag zeg :|

Eigenlijk slecht, dat we in zo'n cruciale fase er niet voor gekozen hebben om de deadline op zondagavond te zetten. Eerder in het jaar schreeuwden sommigen moord en brand dat de deadline vervroegd moest worden en werd er van alles in z'n werk gesteld om dat te doen, maar voor deze cruciale laatste echte week niet, heel gek :roll:


Re: FTM-teams - buurs - 27-10-2008

madrid hetzelfde verhaal.

ik vind het wel jammer :8:


Re: FTM-teams - buurs - 27-10-2008

Overdune Wrote:Benneteau was héél belangrijk idd, ik ben nog in de race nu.

in de race voor?

top 3


Re: FTM-teams - mindlight - 27-10-2008

Uiteraard is het zeer jammer. Deze week valt er geen verschil te maken op deze manier. Veel dezelfde teams doordat vandaag bijna de complete eerste ronde gespeeld wordt. Erg jammer, maar helaas niets aan te doen. Wel zwaar in het voordeel van de mensen die iets te verdedigen hebben.


Re: FTM-teams - buurs - 27-10-2008

er is natuurlijk wel een voordeel dat je de mogelijkheid hebt verschil te maken.

de geplaatste spelers hebben nog niet gespeeld en daar kun je natuurlijk verschil mee maken.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-10-2008

We hebben het eerder gedaan, dus het had best gekund. Het bleef alleen opvallend stil bij de mensen die iets te verdedigen hadden idd, Buurs bijvoorbeeld, die eerder dit seizoen een van de gasten was die per se wilde dat de deadline vervroegd werd. Maar nu heb je hem er geen moment over gehoord, toeval? :-k


Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

buurs Wrote:
Overdune Wrote:Benneteau was héél belangrijk idd, ik ben nog in de race nu.

in de race voor?

top 3

Nee, top 3 is onbereikbaar, ik bedoel het medailleklassement. Als Omyaca de weekwinst had gehaald was ik kansloos geweest.


Re: FTM-teams - buurs - 27-10-2008

ok.

dit is idd een mooie week om risico te nemen met spelers die nog niet gespeeld hebben


Re: FTM-teams - mindlight - 27-10-2008

buurs Wrote:ok.

dit is idd een mooie week om risico te nemen met spelers die nog niet gespeeld hebben

Op wie reageer je nou met die tweede zin? OD of Ad?


Re: FTM-teams - buurs - 27-10-2008

Ad Wim Wrote:We hebben het eerder gedaan, dus het had best gekund. Het bleef alleen opvallend stil bij de mensen die iets te verdedigen hadden idd, Buurs bijvoorbeeld, die eerder dit seizoen een van de gasten was die per se wilde dat de deadline vervroegd werd. Maar nu heb je hem er geen moment over gehoord, toeval? :-k

er was steeds kritiek dat het lastig te communiceren was.
tms ook niet vaak deadline aangepast.

en er zijn steeds minder mensen online.

maar ik vind het op dit moment natuurlijk niet erg.
maar voor het spel vind ik het leuker


Re: FTM-teams - buurs - 27-10-2008

mindlight Wrote:
buurs Wrote:ok.

dit is idd een mooie week om risico te nemen met spelers die nog niet gespeeld hebben

Op wie reageer je nou met die tweede zin? OD of Ad?

od.


Re: FTM-teams - mindlight - 27-10-2008

Nee die kritiek was er niet, het ging met name om het tijdstip van communiceren. En volgens mij hebben we best vaak de deadline voor de TMS aangepast, behalve de laatste keren.

Gelukkig hebben we volgend jaar vaste deadline op zondag, zodat dit niet meer voor zal komen. Maar voor nu is het gewoon zonde van de spanning bovenin.


Re: FTM-teams - andre - 27-10-2008

Op mijn opmerking over de deadline van de Tennis Masters Cup is ook nog nauwelijks gereageerd, maar die gaan we toch voor de start leggen?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-10-2008

Dat lijkt me wel. Dat is organisatorisch iig een stuk makkelijker, omdat er volgens mij een week tussen ligt.


Re: FTM-teams - buurs - 27-10-2008

gewoon op maandag 22 uur neem ik aan :8:


Re: FTM-teams - andre - 27-10-2008

Overigens zijn er deze week nog genoeg verschillen te maken, de geplaatste spelers zijn nog niet in actie geweest. Voor een topscore kun je je niet beperken tot 1e ronde winnaars.


Re: FTM-teams - andre - 27-10-2008

buurs Wrote:gewoon op maandag 22 uur neem ik aan :8:
Als het start op zaterdag, bedoel je dan op maandag voor de start of de maandag als er al 3 dagen gespeeld zijn?


Re: FTM-teams - mindlight - 27-10-2008

andre Wrote:Overigens zijn er deze week nog genoeg verschillen te maken, de geplaatste spelers zijn nog niet in actie geweest. Voor een topscore kun je je niet beperken tot 1e ronde winnaars.

Correct, maar juist deze week was er een erg interessante eerste ronde loting, en dat is straks al grotendeels beslist. Natuurlijk blijft het mogelijk om verschillen te maken, maar de keuze is al stukken beperkter.


Re: FTM-teams - buurs - 27-10-2008

andre Wrote:
buurs Wrote:gewoon op maandag 22 uur neem ik aan :8:
Als het start op zaterdag, bedoel je dan op maandag voor de start of de maandag als er al 3 dagen gespeeld zijn?

het liefst na de finale :wink:


Re: FTM-teams - buurs - 27-10-2008

andre Wrote:Overigens zijn er deze week nog genoeg verschillen te maken, de geplaatste spelers zijn nog niet in actie geweest. Voor een topscore kun je je niet beperken tot 1e ronde winnaars.

dat zei ik net.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-10-2008

mindlight Wrote:Gelukkig hebben we volgend jaar vaste deadline op zondag, zodat dit niet meer voor zal komen. Maar voor nu is het gewoon zonde van de spanning bovenin.
Ja, vooral omdat degenen die nu iets te verdedigen hebben voor een 'zeker' team zullen gaan met voornamelijk gasten die al door zijn. Daar kun je, zelfs als je gokt met geplaatste spelers of mensen die nog niet gespeeld hebben, nauwelijks op winnen, zelfs niet als je die verrassende winnaar hebt. Er zijn ongeveer nog maar 35 gasten te kiezen, dus echt verschil maken lijkt me deze week onmogelijk, gewoon doodzonde...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-10-2008

andre Wrote:Overigens zijn er deze week nog genoeg verschillen te maken, de geplaatste spelers zijn nog niet in actie geweest. Voor een topscore kun je je niet beperken tot 1e ronde winnaars.
Dat is dus onzin, er is nog maar zo weinig te kiezen namelijk. En dat kun je dus wel, kijk naar Madrid. Als je die tactiek neemt, eindig je vrij zeker in de top 8 van deze week, en verlies je nooit meer dan 50 punten. En dan was er in Madrid nog een stuk minder gespeeld volgens mij...