The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

Het is zonde, maar als ik Buurs was had ik m'n mond ook niet open gedaan. En wie wel?


Re: FTM-teams - mindlight - 27-10-2008

Ik Smile durf ik in alle eerlijkheid te zeggen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-10-2008

Overdune Wrote:Het is zonde, maar als ik Buurs was had ik m'n mond ook niet open gedaan. En wie wel?
Ach, dat zou kunnen, daar kan ik persoonlijk nu niet over oordelen. Maar ik vind het op zijn zachtst gezegd opvallend dat hij het toentertijd het hardst riep, toen hij dus nog niet bovenaan stond, en nu zijn mond houdt.


Re: FTM-teams - andre - 27-10-2008

Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Overigens zijn er deze week nog genoeg verschillen te maken, de geplaatste spelers zijn nog niet in actie geweest. Voor een topscore kun je je niet beperken tot 1e ronde winnaars.
Dat is dus onzin, er is nog maar zo weinig te kiezen namelijk. En dat kun je dus wel, kijk naar Madrid. Als je die tactiek neemt, eindig je vrij zeker in de top 8 van deze week, en verlies je nooit meer dan 50 punten. En dan was er in Madrid nog een stuk minder gespeeld volgens mij...
Volgens mij zijn er in Madrid behoorlijke verschillen gemaakt.
Neemt niet weg dat ik het er mee eens ben dat de deadline beter eerder had kunnen liggen, zodat er nog grotere verschillen mogelijk waren.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-10-2008

Er zijn veel verschillen gemaakt, maar dat komt omdat het gros ongeveer alles of niets speelde daar. De top 3 bestond uit mensen met een zeker team met veel kleine jongens, aangevuld met Murray. Als je deze week wederom kiest voor deze tactiek, zeg ik niet dat je top 3 eindigt, maar dan zul je iig nooit veel verliezen, en denk ik zelfs dat je zult winnen op de meesten.

En zoals ik al zei, in Madrid waren ook nog eens minder 1e rondepartijen gespeeld. Ik weet zeker dat de mensen die vanavond een zeker, groot team hebben, voor een andere tactiek waren gegaan als de deadline eerder had gelegen. Die hadden dan noodgedwongen voor de wat grotere jongens moeten kiezen, en dan krijg je dus veel meer verschillen. En dat is jammer, zeker in zo'n cruciale fase.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-10-2008

Mac, Kool kon niet op het forum en dus ook niet bij FTM. Wellicht dat anderen daar ook last van hebben...


Re: FTM-teams - Mac - 27-10-2008

sorry jongens ik zit de laatste tijd regelmatig in den bosch bij een nieuw project en daar kan ik niet op internet (wel op msn raar genoeg).

Kan iemand me even kort een samenvatting geven van de dingen die ik moet doen?

Wat betreft mensen die hun team niet kunnen maken die mogen het altijd mailen


Re: FTM-teams - Mac - 27-10-2008

als iemand, iemand weet die er niet op kan komen kan diegene me dan even toevoegen op msn: <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:martijndoes@hotmail.com">martijndoes@hotmail.com</a><!-- e -->


Re: FTM-teams - Mac - 27-10-2008

BELANGRIJK!

aangezien een aantal mensen gedurende een (groot) deel van de dag het forum niet heeft kunnen bereiken is mijn voorstel om de deadline uit te stellen tot 10 uur morgenochtend. Dan zijn alleen de wedstrijden die nog nu bezig zijn extra uitgespeeld.

Voor de mensen die er niet opkunnen: dit moet binnen een uur opgelost zijn. Tot die tijd zou je gebruik kunnen maken van de volgende link: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://94.75.208.7/~compnl/ftm">http://94.75.208.7/~compnl/ftm</a><!-- m --> . het is niet ideaal aangezien de plaatjes het niet doen maar het zou moeten werken. Als je het zo doet controleer dan aub wel even je team vanavond morgenochtend via de normale link! ik kan namelijk niet 100% verzekeren dat het werkt. Mocht je niet in staat zijn te controleren, mail dan even je team naar me


Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

Het gaat bij mij ook bijzonder traag idd, of soms kom ik er helemaal niet op. :|


Re: FTM-teams - kooltje - 28-10-2008

Weer online! Team gelukt..thnx AD!


Re: FTM-teams - andre - 28-10-2008

Er was dus een grote storing bij een datacentrum. 10 uur morgenochtend lijkt me prima, al denk ik dat iedereen wel op de 1 of andere manier een team heeft kunnen maken. Alleen Lopez is extra gespeeld.


Re: FTM-teams - Chiel-Montagne - 28-10-2008

Kon vanavond ook geen verbinding krijgen met de site, maar mijn teams was toch al min of meer rond. Enkel Tipsarevic even moeten inruilen voor iemand anders. :wink:


Re: FTM-teams - Elikian - 28-10-2008

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/news/1809794/50/Internetproblemen_door_storing_datacentrum.html">http://www.nu.nl/news/1809794/50/Intern ... ntrum.html</a><!-- m -->


Re: FTM-teams - Mac - 28-10-2008

klopt dat was dus inderdaad het probleem gisteravond. Hopelijk is het voor iedereen goedgekomen inmiddels.


Re: FTM-teams - Overdune - 28-10-2008

Roddick en Verdasco moeten mij het medailleklassement gaan brengen. [-o<


Re: FTM-teams - Overdune - 28-10-2008

Wat is Murray vaak gekozen! :eeeek:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

Ja, teringzooi! Dacht ik daar een onwijze troef te hebben :|
Maar goed, in principe alleen door Andre boven in, dus dat kan nog wel leuk worden.

Hup Djoko!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

Buurs heeft Potro én Nalbi :eeeek: :roll:

Edit: en Andre ook :eeeek: :roll:


Re: FTM-teams - mindlight - 28-10-2008

Granollers moet mijn eerste gouden medaille binnenhalen deze week :8:


Re: FTM-teams - buurs - 28-10-2008

Ad Wim Wrote:Buurs heeft Potro én Nalbi :eeeek: :roll:

1 van de 2 moet gewoon de kwart halen en waarschijnlijk haalt de winnaar de halve finale.

murray gaat het deze week rustig aan doen.


Re: FTM-teams - Overdune - 28-10-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs heeft Potro én Nalbi :eeeek: :roll:

1 van de 2 moet gewoon de kwart halen en waarschijnlijk haalt de winnaar de halve finale.

murray gaat het deze week rustig aan doen.

Precies, daarom gaat Fernando 25 puntjes pakken.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

Neem dan Verdasco zou ik zeggen, dit slaat nergens op. En dan hebben ze beiden ook nog een kasn om van Kiefer/Ancic te verliezen.


Re: FTM-teams - mindlight - 28-10-2008

Mwa ik kan Buurs zijn gedachtegang wel begrijpen, want ik ga er ook vanuit dat zij ver komen. Alleen was bij mij de angst voor Murray te groot om ze beiden te durven nemen.


Re: FTM-teams - Overdune - 28-10-2008

Weinig Querrey ook, terwijl hij toch een eitje gaat hebben tegen de ll. :razz: Als Murray niet afzegt of na de eerste ronde verliest dan weet ik het ook niet. Dan zou hij helemaal vertieft aankomen op de TMC.


Re: FTM-teams - buurs - 28-10-2008

ik ben wel bang voor kiefer, maar om nou 3 in dat stukje te kiezen


Re: FTM-teams - mindlight - 28-10-2008

Overdune Wrote:Weinig Querrey ook, terwijl hij toch een eitje gaat hebben tegen de ll. :razz: Als Murray niet afzegt of na de eerste ronde verliest dan weet ik het ook niet. Dan zou hij helemaal vertieft aankomen op de TMC.

Hij gaat zeker spelen (zie zijn eigen website).


Re: FTM-teams - buurs - 28-10-2008

Overdune Wrote:Weinig Querrey ook, terwijl hij toch een eitje gaat hebben tegen de ll. :razz: Als Murray niet afzegt of na de eerste ronde verliest dan weet ik het ook niet. Dan zou hij helemaal vertieft aankomen op de TMC.

precies.

querrey maakt sowieso kans tegen murray


Re: FTM-teams - omyaca - 28-10-2008

Heb deze week gespeculeerd op een uitschieter van een subtopper. Simon, Tsonga of Kohlschreiber moeten het voor mij gaan doen tov Buurs met Andreev, Robredo en Del Potro. Met SImon-Andreev gelijk een kraker in de tweede ronde.


Re: FTM-teams - andre - 28-10-2008

Ad Wim Wrote:Buurs heeft Potro én Nalbi :eeeek: :roll:

Edit: en Andre ook :eeeek: :roll:
Ik had ook in plaats van 1 van de 2 Bolelli en Troicki of zo kunnen nemen. Dat zijn 2 keer 10 punten, misschien 8 punten extra. Ik had niet gedacht dat Buurs ze allebei zou hebben, dus mijn tactiek was met 1 van de 2 een troef te hebben die mogelijk veel punten zou kunnen winnen. Dat moet nu Murray maar doen. Ik heb er niets aan om voor een veilige 28 punten te gaan.