The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Overdune - 28-10-2008

mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Weinig Querrey ook, terwijl hij toch een eitje gaat hebben tegen de ll. :razz: Als Murray niet afzegt of na de eerste ronde verliest dan weet ik het ook niet. Dan zou hij helemaal vertieft aankomen op de TMC.

Hij gaat zeker spelen (zie zijn eigen website).

Dat wordt gewoon een courtesy-show, hij gaat er in 2 tb's af tegen Querrey. Mark my words. :wink:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

Overdune Wrote:Weinig Querrey ook, terwijl hij toch een eitje gaat hebben tegen de ll. :razz: Als Murray niet afzegt of na de eerste ronde verliest dan weet ik het ook niet. Dan zou hij helemaal vertieft aankomen op de TMC.
Hij heeft na de US Open 5 weken rust genomen, juist om deze toernooien achter elkaar te spelen. En hij heeft na deze week ook nog een week rust. En hij is in de vorm van z'n leven. En hij heeft een simpele loting tot de kwart.

Maar goed, het risico is er natuurlijk altijd. Daarom heb ik hem ook juist genomen, en dat blijkt: alleen Andre durft hem te kiezen in de top. Hopelijk wordt dat beloond.
Ik vind het dan wel weer gek dat hij Murray, Nalbi en Potro in 1 kwart heeft, maar ja...


Re: FTM-teams - mindlight - 28-10-2008

buurs Wrote:
Overdune Wrote:Weinig Querrey ook, terwijl hij toch een eitje gaat hebben tegen de ll. :razz: Als Murray niet afzegt of na de eerste ronde verliest dan weet ik het ook niet. Dan zou hij helemaal vertieft aankomen op de TMC.

precies.

querrey maakt sowieso kans tegen murray

Onzin natuurlijk, als Murray goed en fit is, is Querrey in zijn huidige vorm kansloos.


Re: FTM-teams - mindlight - 28-10-2008

Overdune Wrote:
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Weinig Querrey ook, terwijl hij toch een eitje gaat hebben tegen de ll. :razz: Als Murray niet afzegt of na de eerste ronde verliest dan weet ik het ook niet. Dan zou hij helemaal vertieft aankomen op de TMC.

Hij gaat zeker spelen (zie zijn eigen website).

Dat wordt gewoon een courtesy-show, hij gaat er in 2 tb's af tegen Querrey. Mark my words. :wink:

Whehe staat weer genoteerd :razz:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs heeft Potro én Nalbi :eeeek: :roll:

Edit: en Andre ook :eeeek: :roll:
Ik had ook in plaats van 1 van de 2 Bolelli en Troicki of zo kunnen nemen. Dat zijn 2 keer 10 punten, misschien 8 punten extra. Ik had niet gedacht dat Buurs ze allebei zou hebben, dus mijn tactiek was met 1 van de 2 een troef te hebben die mogelijk veel punten zou kunnen winnen. Dat moet nu Murray maar doen. Ik heb er niets aan om voor een veilige 28 punten te gaan.
Nee, maar je hebt er toch ook niets aan om Del P en Nalbi beiden, en dan ook nog Murray in dat kwart te nemen? Jij moet toch juist gokken en dat andere geld in bijvooreeld Tsonga of Simon of zo steken?


Re: FTM-teams - omyaca - 28-10-2008

andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs heeft Potro én Nalbi :eeeek: :roll:

Edit: en Andre ook :eeeek: :roll:
Ik had ook in plaats van 1 van de 2 Bolelli en Troicki of zo kunnen nemen. Dat zijn 2 keer 10 punten, misschien 8 punten extra. Ik had niet gedacht dat Buurs ze allebei zou hebben, dus mijn tactiek was met 1 van de 2 een troef te hebben die mogelijk veel punten zou kunnen winnen. Dat moet nu Murray maar doen. Ik heb er niets aan om voor een veilige 28 punten te gaan.
Je hebt zeker wel een punt, maar om nou 7000 te investeren in 1 kwart vind ik wel wat teveel van het goede. Maar als je er van overtuigd bent dat daar de winnaar uit gaat komen dan is het misschien wel de moeite waard.


Re: FTM-teams - buurs - 28-10-2008

ik heb ook ingespeeld hoe andre en omyaca zouden denken :8:

ik ging ervan uit dat zij dachten dat ik voor kiefer/ancic zou gaan en ik dacht daarom dus dat zij voor potro/nalbi zouden gaan.
zij gaan in dat stukje echt niet voor de zekere punten :wink:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

Overdune Wrote:
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Weinig Querrey ook, terwijl hij toch een eitje gaat hebben tegen de ll. :razz: Als Murray niet afzegt of na de eerste ronde verliest dan weet ik het ook niet. Dan zou hij helemaal vertieft aankomen op de TMC.

Hij gaat zeker spelen (zie zijn eigen website).

Dat wordt gewoon een courtesy-show, hij gaat er in 2 tb's af tegen Querrey. Mark my words. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=Q927&playernum2=MC10">http://www.atptennis.com/3/en/players/h ... rnum2=MC10</a><!-- m -->


Re: FTM-teams - Overdune - 28-10-2008

Zo heb ik ook geredeneerd idd, anders had ik sowieso Troicki, Cilic en Kohli gehad. Maar ja, het geld moet ergens vandaan komen.


Re: FTM-teams - omyaca - 28-10-2008

Nalbandian maar 6 keer gekozen, maar wel door de gehele top 4. :o


Re: FTM-teams - mindlight - 28-10-2008

Mooi, dan hoop ik dat de top-4 deze week haar positie bewijst :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

omyaca Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs heeft Potro én Nalbi :eeeek: :roll:

Edit: en Andre ook :eeeek: :roll:
Ik had ook in plaats van 1 van de 2 Bolelli en Troicki of zo kunnen nemen. Dat zijn 2 keer 10 punten, misschien 8 punten extra. Ik had niet gedacht dat Buurs ze allebei zou hebben, dus mijn tactiek was met 1 van de 2 een troef te hebben die mogelijk veel punten zou kunnen winnen. Dat moet nu Murray maar doen. Ik heb er niets aan om voor een veilige 28 punten te gaan.
Je hebt zeker wel een punt, maar om nou 7000 te investeren in 1 kwart vind ik wel wat teveel van het goede. Maar als je er van overtuigd bent dat daar de winnaar uit gaat komen dan is het misschien wel de moeite waard.
Tja, daar ben ik het dus niet mee eens. Je moet meer dan 100 punten inhalen op Buurs, dat doe je niet op deze manier.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

Ik had eerst ook constant Nalbi, ben er ook van overtuigd dat hij nu wel van Potro gaat winnen, mocht het zover komen. Maar toen ik bedacht om Murray te nemen, toch maar niet gedaan. Nalbi lijkt me onder normale omstandigheden wel gewoon een zekerheidje gezien zijn vorm en indoorcapaciteiten.

Ik denk dat Potro het heel lastig gaat krijgen tegen Ancic, zo niet verliezen...


Re: FTM-teams - mindlight - 28-10-2008

Het kan wel, als Simon het toernooi wint :razz:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

Ik had het niet over Omyaca natuurlijk, die gaat er mijns inziens ook meer voor.


Re: FTM-teams - mindlight - 28-10-2008

Ohh ja zie ik nu, ja Omyaca heeft een kansje, maar niet al te groot helaas.


Re: FTM-teams - buurs - 28-10-2008

Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Weinig Querrey ook, terwijl hij toch een eitje gaat hebben tegen de ll. :razz: Als Murray niet afzegt of na de eerste ronde verliest dan weet ik het ook niet. Dan zou hij helemaal vertieft aankomen op de TMC.

Hij gaat zeker spelen (zie zijn eigen website).

Dat wordt gewoon een courtesy-show, hij gaat er in 2 tb's af tegen Querrey. Mark my words. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=Q927&playernum2=MC10">http://www.atptennis.com/3/en/players/h ... rnum2=MC10</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/?player1=Murray%2C+Andy&player2=robredo">http://www.atptennis.com/3/en/players/h ... r2=robredo</a><!-- m -->


Re: FTM-teams - Overdune - 28-10-2008

Verdasco staat ook achter tegen Robredo, maar in zijn dramatische vorm zeggen H2H's niet zoveel.


Re: FTM-teams - andre - 28-10-2008

omyaca Wrote:
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs heeft Potro én Nalbi :eeeek: :roll:

Edit: en Andre ook :eeeek: :roll:
Ik had ook in plaats van 1 van de 2 Bolelli en Troicki of zo kunnen nemen. Dat zijn 2 keer 10 punten, misschien 8 punten extra. Ik had niet gedacht dat Buurs ze allebei zou hebben, dus mijn tactiek was met 1 van de 2 een troef te hebben die mogelijk veel punten zou kunnen winnen. Dat moet nu Murray maar doen. Ik heb er niets aan om voor een veilige 28 punten te gaan.
Je hebt zeker wel een punt, maar om nou 7000 te investeren in 1 kwart vind ik wel wat teveel van het goede. Maar als je er van overtuigd bent dat daar de winnaar uit gaat komen dan is het misschien wel de moeite waard.
Als ik 1 van de 2 zou nemen, dan zou ik mogelijk dezelfde hebben als Buurs en dan toch geen troef hebben. In Simon heb ik niet zoveel vertrouwen. Heel goed gespeeld hoor, hoe hij al die partijen uit het vuur heeft weten te slepen, maar ik heb wel het idee dat hij op de top van zijn kunnen heeft gespeeld, dat het een keer op is.


Re: FTM-teams - andre - 28-10-2008

Ad Wim Wrote:Ik had het niet over Omyaca natuurlijk, die gaat er mijns inziens ook meer voor.
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik heb t.o.v. Buurs extra: Murray en Tsonga
Omyaca heeft extra: Simon, Tsonga en Kohlschreiber, alledrie in dezelfde helft.
Dan denk ik niet dat de kans van Omyaca groter is om een redelijk aantal punten op Buurs te winnen.
Ik ben wel erg afhankelijk van Murray natuurlijk.


Re: FTM-teams - buurs - 28-10-2008

welke spelers heb ik daartegen over staan?

ik kan even niet kijken helaas.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik had het niet over Omyaca natuurlijk, die gaat er mijns inziens ook meer voor.
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik heb t.o.v. Buurs extra: Murray en Tsonga
Omyaca heeft extra: Simon, Tsonga en Kohlschreiber, alledrie in dezelfde helft.
Dan denk ik niet dat de kans van Omyaca groter is om een redelijk aantal punten op Buurs te winnen.
Ik ben wel erg afhankelijk van Murray natuurlijk.
Dat is waar, maar Omyaca spreidt wel meer dus heeft per definitie kans op meer punten. Jij investeert 7000 in 1 kwart. Je had daar toch ook voor alleen Murray en Nalbi kunnen gaan? En dan die 1700 voor Potro investeren in een ander kwart (Roddick, Simon, Tsonga, ik noem maar wat namen)? Dan heb je per definitie een grotere kans op meer punten. En het is niet zo dat je 30 punten moet goed maken...


Re: FTM-teams - andre - 28-10-2008

Natuurlijk is de kans heel erg klein dat ik 100 punten win op Buurs, maar ik zou niet weten hoe ik de kans veel groter zou kunnen maken (voordat ik het team van Buurs wist). Ik had Roddick of Simon kunnen nemen, maar die hebben een niet al te grote kans op 45 punten (20% p.p.) en verder zie ik ze echt niet komen. Naar mijn idee is Federer deze week favoriet, maar met hem kun je ook geen klapper maken.
Als je b.v. Simon met Del Potro vergelijkt geef ik ze tot aan de halve finale ongeveer dezelfde kansen, maar daarna geef ik Del Potro meer kans, dus die neem ik liever.
Dan kun je zeggen dat je zeggen dat je de spelers moet verdelen om kans te hebben op 2 grote puntenpakkers, maar dan heb je de kans dat ik precies dezelfde 2 neem als Buurs en nog niets kan winnen. Ik was er van uit gegaan dat Buurs Nalbi en Potro niet allebei zou nemen en zo in ieder geval met eentje zou kunnen scoren.
Bovendien is dit niet de laatste week, bij de Masters Cup zijn ook nog veel punten te pakken.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-10-2008

Op zich een goed pleidooi, maar aangezien volgende week de kans op dezelfde teams behoorlijk groot is, lijkt me deze week ongeveer de laatste kans om flink wat in te halen. En dan vind ik 7000 euro besteden in 1 kwart niet de juiste tactiek. Maar we zullen het zien, succes iig deze week.


Re: FTM-teams - andre - 28-10-2008

Volgende week (+1) is afwachten met de teams. Kans is natuurlijk dat je hetzelfde team hebt, maar als het 1 topper verschilt, kan dat makkelijk 50+40 punten schelen.


Re: FTM-teams - buurs - 28-10-2008

Ad Wim Wrote:Ik denk dat Potro het heel lastig gaat krijgen tegen Ancic, zo niet verliezen...

=D>


Re: FTM-teams - _Tampie - 29-10-2008

andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik had het niet over Omyaca natuurlijk, die gaat er mijns inziens ook meer voor.
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik heb t.o.v. Buurs extra: Murray en Tsonga
Omyaca heeft extra: Simon, Tsonga en Kohlschreiber, alledrie in dezelfde helft.
Dan denk ik niet dat de kans van Omyaca groter is om een redelijk aantal punten op Buurs te winnen.
Ik ben wel erg afhankelijk van Murray natuurlijk.

Wat heeft Buurs daar tegenover staan?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-10-2008

Buurs: Del Potro plus 14 punten
Omyaca: Simon, Tsonga, Kohlschrieber

Buurs: Querrey, Bolelli, Cilic plus 11 punten
Andre: Murray, Tsonga


Re: FTM-teams - mindlight - 29-10-2008

Dat ziet er goed uit voor beide heren, als Nalbi zijn plicht doet \Big Grin/


Re: FTM-teams - buurs - 29-10-2008

Ad Wim Wrote:Buurs: Del Potro plus 14 punten
Omyaca: Simon, Tsonga, Kohlschrieber

Buurs: Querrey, Bolelli, Cilic plus 11 punten
Andre: Murray, Tsonga

hier klopt natuurlijk geen donder van :lol:

Buurs: Querrey, Bolelli, Cilic plus 41 punten!!!
Andre: Murray, Tsonga

Buurs: Del Potro
Omyaca: Kohlschreiber, Tsonga, Simon plus 2 punten


Echt iedere partij valt verkeerd tov Omyaca.
niet te geloven.
Andreev in 1e set een break voor en verliest de set.
Andreev in 2e set een dubbele break voor en verliest de set...

En gister hier ook nog verkondigen dat het een Buurs week is :lol: