The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

mindlight Wrote:Wat is dit ineens voor ophemeling van Djoko Ad?
Ophemeling van Djoko?! Heb je iets gemist vorig jaar en begin dit jaar? :roll:


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

Kraai Wrote:Canas haalt normaal gesproken max 15 punten (eraf tegen djoko)...is dat rendabel voor 1468 euri ?

iig rendabelder dat djoko niet verder dan de halve finale komt.

niks is tegenwoordig een zekerheid.
misschien gaat canas er wel af tegen bjorkman....

en verlies djoko van seppi Undecided


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Wat is dit ineens voor ophemeling van Djoko Ad?
Ophemeling van Djoko?! Heb je iets gemist vorig jaar en begin dit jaar? :roll:


masters-cup
marseille
dubai


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

Waarom zou Canas idd niet van Bjorkman of Monaco/Haase verliezen? Hij heeft nog niet echt veel gespeeld en verloor vorige week van Querrey :roll:


En iedereen neemt maar rare knakkers gezien de uitslagen dit jaar, en dat vind ik op zich ook niet gek, maar dit is wel een TMS en daar staan de grote jongens altijd op. Zoveel verrassingen zijn er meestal niet op TMSs. Federer, Djoko, Roddick of Nalbi zal hier 'gewoon' winnen, en dan geef ik Djoko logischerwijs de meeste kans.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Wat is dit ineens voor ophemeling van Djoko Ad?
Ophemeling van Djoko?! Heb je iets gemist vorig jaar en begin dit jaar? :roll:


masters-cup
marseille
dubai
hahahah, wat een onzin dat je die eerste twee noemt Undecided


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

Ad Wim Wrote:Waarom zou Canas idd niet van Bjorkman of Monaco/Haase verliezen? Hij heeft nog niet echt veel gespeeld en verloor vorige week van Querrey :roll:


En iedereen neemt maar rare knakkers gezien de uitslagen dit jaar, en dat vind ik op zich ook niet gek, maar dit is wel een TMS en daar staan de grote jongens altijd op. Zoveel verrassingen zijn er meestal niet op TMSs. Federer, Djoko, Roddick of Nalbi zal hier 'gewoon' winnen, en dan geef ik Djoko logischerwijs de meeste kans.

hoezo rare knakkers?
noem er eens een paar.

mannen van 400 die goede kans op 4 of 7 pnt hebben zijn normale keuze's
risicospreiding door mannen van tussen 1000 en 1500 nemen die goede kans op min. 15 pnt. hebben is ook normaal in zo'n week.


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Natuurlijk heeft Djoko een prachtig jaar achter de rug, met mooie overwinningen op Federer, Nadal en ga zo maar door.

Maar zolang hij nog (op HC) verliest van knakkers als Simon, Moya en Santoro hou ik mijn vraagtekens. Neem dan Federer voor die paar euro meer....


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

djoko moet finale halen om rendabel te zijn.
daarvoor is hij idd te onzeker.

maar goed als hij het toernooi wint, is het de gok waard geweest.


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

mannen boven de 3000 euro kunnen normaal gesproken niet uit in dit soort weken


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom zou Canas idd niet van Bjorkman of Monaco/Haase verliezen? Hij heeft nog niet echt veel gespeeld en verloor vorige week van Querrey :roll:


En iedereen neemt maar rare knakkers gezien de uitslagen dit jaar, en dat vind ik op zich ook niet gek, maar dit is wel een TMS en daar staan de grote jongens altijd op. Zoveel verrassingen zijn er meestal niet op TMSs. Federer, Djoko, Roddick of Nalbi zal hier 'gewoon' winnen, en dan geef ik Djoko logischerwijs de meeste kans.

hoezo rare knakkers?
noem er eens een paar.

mannen van 400 die goede kans op 4 of 7 pnt hebben zijn normale keuze's
risicospreiding door mannen van tussen 1000 en 1500 nemen die goede kans op min. 15 pnt. hebben is ook normaal in zo'n week.
Ik vind Canas, Mathieu en Ljubicic rare knakkers die nooit genomen zouden worden als het jaar niet zo verlopen was.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

buurs Wrote:mannen boven de 3000 euro kunnen normaal gesproken niet uit in dit soort weken
Wat een onzin! Het zijn altijd de toppers die de TMSs winnen en in de finale komen...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

mindlight Wrote:Natuurlijk heeft Djoko een prachtig jaar achter de rug, met mooie overwinningen op Federer, Nadal en ga zo maar door.

Maar zolang hij nog (op HC) verliest van knakkers als Simon, Moya en Santoro hou ik mijn vraagtekens. Neem dan Federer voor die paar euro meer....
Ik snap niet dat je die erbij haalt, kijk nou eens wanneer die verliezen kwamen? Dat is niet meer dan menselijk. Wanneer hij gewoon fit was, won hij van iedereen op HC.


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Natuurlijk heeft Djoko een prachtig jaar achter de rug, met mooie overwinningen op Federer, Nadal en ga zo maar door.

Maar zolang hij nog (op HC) verliest van knakkers als Simon, Moya en Santoro hou ik mijn vraagtekens. Neem dan Federer voor die paar euro meer....
Ik snap niet dat je die erbij haalt, kijk nou eens wanneer die verliezen kwamen? Dat is niet meer dan menselijk. Wanneer hij gewoon fit was, won hij van iedereen op HC.

Hij is nu dus niet fit?


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

canas vind ik verrassend weinig gekozen.

heeft afgelopen weken getoond in goede doen te zijn.
verliezen van in topvorm zijnde acasuso in 3 sets
verliezen querrey in topvorm, die iedereen vorige week van de baan rost.
canas is normaal stabiele factor

mathieu is idd geen superkeuze, maar ik had nog 1500 over en kon kiezen tussen hewitt, baghdatis, tsonga en mathieu.
gezien zijn verleden hier en zijn goede spel in dubai (hij was beter dan roddick, maar op de belangrijke momenten faalde hij) heb ik voor PHM gekozen.

ljubicic is idd niks meer, maar die heb ik ook niet.


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:mannen boven de 3000 euro kunnen normaal gesproken niet uit in dit soort weken
Wat een onzin! Het zijn altijd de toppers die de TMSs winnen en in de finale komen...

maar er kan maar 1 winnen en dus echt rendabel zijn.
kun je toch beter aan spreiding doen lijkt mij.

grandslams vind ik anders.
daar krijg je dubbele punten


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Natuurlijk heeft Djoko een prachtig jaar achter de rug, met mooie overwinningen op Federer, Nadal en ga zo maar door.

Maar zolang hij nog (op HC) verliest van knakkers als Simon, Moya en Santoro hou ik mijn vraagtekens. Neem dan Federer voor die paar euro meer....
Ik snap niet dat je die erbij haalt, kijk nou eens wanneer die verliezen kwamen? Dat is niet meer dan menselijk. Wanneer hij gewoon fit was, won hij van iedereen op HC.

Hij is nu dus niet fit?
Hoezo niet?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:mannen boven de 3000 euro kunnen normaal gesproken niet uit in dit soort weken
Wat een onzin! Het zijn altijd de toppers die de TMSs winnen en in de finale komen...

maar er kan maar 1 winnen en dus echt rendabel zijn.
kun je toch beter aan spreiding doen lijkt mij.

grandslams vind ik anders.
daar krijg je dubbele punten
Dat klopt, daarom heb ik er ook maar 1 genomen, de topfavoriet (en dat denk ik niet alleen).

Je kunt inderdaad wel spreiden, maar dan neem je alleen nog maar meer onzekere factoren. Djokovic is natuurlijk niet 100% voor toernooiwinst, maar je kunt van hem wel een stuk meer op aan dan al die halve gasten. En de echte punten worden verdeeld vanaf de halve finale. Je moet gewoon minimaal een finalist hebben in dit schema waar weinig zekerheden waren om je te onderscheiden van de rest, en als dat voor 5000 is, lijkt me dat prima.


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Natuurlijk heeft Djoko een prachtig jaar achter de rug, met mooie overwinningen op Federer, Nadal en ga zo maar door.

Maar zolang hij nog (op HC) verliest van knakkers als Simon, Moya en Santoro hou ik mijn vraagtekens. Neem dan Federer voor die paar euro meer....
Ik snap niet dat je die erbij haalt, kijk nou eens wanneer die verliezen kwamen? Dat is niet meer dan menselijk. Wanneer hij gewoon fit was, won hij van iedereen op HC.

Hij is nu dus niet fit?
Hoezo niet?

Als je van iedereen wint op HC, win je ook van Roddick Smile


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:mannen boven de 3000 euro kunnen normaal gesproken niet uit in dit soort weken
Wat een onzin! Het zijn altijd de toppers die de TMSs winnen en in de finale komen...

maar er kan maar 1 winnen en dus echt rendabel zijn.
kun je toch beter aan spreiding doen lijkt mij.

grandslams vind ik anders.
daar krijg je dubbele punten
Dat klopt, daarom heb ik er ook maar 1 genomen, de topfavoriet (en dat denk ik niet alleen).

Je kunt inderdaad wel spreiden, maar dan neem je alleen nog maar meer onzekere factoren. Djokovic is natuurlijk niet 100% voor toernooiwinst, maar je kunt van hem wel een stuk meer op aan dan al die halve gasten. En de echte punten worden verdeeld vanaf de halve finale. Je moet gewoon minimaal een finalist hebben in dit schema waar weinig zekerheden waren om je te onderscheiden van de rest, en als dat voor 5000 is, lijkt me dat prima.

Maar waarom dan niet Federer? Die is toch stabieler zou ik zeggen...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Natuurlijk heeft Djoko een prachtig jaar achter de rug, met mooie overwinningen op Federer, Nadal en ga zo maar door.

Maar zolang hij nog (op HC) verliest van knakkers als Simon, Moya en Santoro hou ik mijn vraagtekens. Neem dan Federer voor die paar euro meer....
Ik snap niet dat je die erbij haalt, kijk nou eens wanneer die verliezen kwamen? Dat is niet meer dan menselijk. Wanneer hij gewoon fit was, won hij van iedereen op HC.

Hij is nu dus niet fit?
Hoezo niet?

Als je van iedereen wint op HC, win je ook van Roddick Smile
Dat klopt, dat viel me ook tegen.
Maar dan nog vind ik een TMS iets anders dan Dubai. Maar we zullen het zien...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

mindlight Wrote:Maar waarom dan niet Federer? Die is toch stabieler zou ik zeggen...
Dat vond ik een te grote gok gezien zijn fysieke toestand. En hij is ook duurder en moet wel echt winnen om rendabel te zijn. En zelfs als hij fit is, verliest hij van Djoko...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

Maar goed, dit is mijn motivatie; ik neem een zekere factor in deze weken van onzekerheid. Van Djoko kun er gewoon vanuit gaan dat hij de halve finale haalt en waarschijnlijk gewoon de finale of het toernooi wint.

Maar we zullen zien of het een goede keus is geweest. Hij heeft me vorig jaar meer dan eens aan de weekwinst geholpen dus wie weet...


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Hmm ja, ik snap je redeneringen, maar deel je mening gewoon niet. Ik blijf erbij dat hij toch te duur is voor de loting die hij heeft. Maar we wachten idd wel af dan.


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

dit zijn iig de mooie weken, waar veel verschillen zijn.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

mindlight Wrote:Hmm ja, ik snap je redeneringen, maar deel je mening gewoon niet. Ik blijf erbij dat hij toch te duur is voor de loting die hij heeft. Maar we wachten idd wel af dan.
Je hebt het dus over loting, waarom heb je dan in godsnaam Roddick?

En wie moet Djoko stoppen tot de finale dan?


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

buurs Wrote:dit zijn iig de mooie weken, waar veel verschillen zijn.

Precies, en vraag je ajb niet mijn keuze voor Ljubicic te verdedigen, want dat is puur een keuze op gevoel geweest. Rationeel gezien onverklaarbaar natuurlijk Idea


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hmm ja, ik snap je redeneringen, maar deel je mening gewoon niet. Ik blijf erbij dat hij toch te duur is voor de loting die hij heeft. Maar we wachten idd wel af dan.
Je hebt het dus over loting, waarom heb je dan in godsnaam Roddick?

Omdat hij bewijst in topvorm te zijn en van iedereen te winnen. Dan doet loting er niet toe :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

Tja, en dat heeft Djokovic niet dan? :roll:

En wie moet volgens jou Djoko stoppen tot de finale dan, aangezien je het over loting hebt?


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hmm ja, ik snap je redeneringen, maar deel je mening gewoon niet. Ik blijf erbij dat hij toch te duur is voor de loting die hij heeft. Maar we wachten idd wel af dan.
Je hebt het dus over loting, waarom heb je dan in godsnaam Roddick?

En wie moet Djoko stoppen tot de finale dan?

Canas, Berdych ( :8: ) of Nadal...


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Maar loting was niet het goede argument, had ik niet de nadruk op moeten leggen. Prijs en wisselvalligheid is voldoende reden hem niet te nemen...