The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - andre - 16-03-2008

Dat laatste wist ik niet. Krijgen WC's die de eerste ronde verliezen 0 punten?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 16-03-2008

Volgens mij wel ja.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-03-2008

centre court Wrote:
Haggie Wrote:Scholten heeft voor een hele waslijst gekozen...

hij wordt iig niet laatste deze week. denk dat ie een heel behoorlijk team heeft.
Tja, hij staat nu nog eerste maar kan best wel eens iedereen kwijt zijn in de volgende ronde en ik denk dat hij best wel eens ergens onderin kan eindigen...
Zo zie je maar weer dat in de TMSs de grote jongens opstaan.


Re: FTM-teams - mindlight - 17-03-2008

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Scholten heeft voor een hele waslijst gekozen...

hij wordt iig niet laatste deze week. denk dat ie een heel behoorlijk team heeft.
Tja, hij staat nu nog eerste maar kan best wel eens iedereen kwijt zijn in de volgende ronde en ik denk dat hij best wel eens ergens onderin kan eindigen...
Zo zie je maar weer dat in de TMSs de grote jongens opstaan.

Dat moet nog steeds blijken gelukkig Smile


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-03-2008

Nou ja, er zijn nauwelijks verrassingen tot nu toe. Pas 4 van de 32 seeds eruit en van Gonzo, Berdych, Andreev, Nieminen en Lopez kun je dat niet echt verrassend noemen. Alleen Roddick exit was een stunt en zelfs dat was geen hele grote.
Dit is in de eerste maanden van dit jaar regelmatig heel anders geweest...


Re: FTM-teams - mindlight - 17-03-2008

Klopt, maar niet alle 32 seeds zijn grote jongens natuurlijk. Ik bedoelde te zeggen dat de finale nog steeds uit twee niet-top-10 spelers zou kunnen bestaan.


Re: FTM-teams - kooltje - 17-03-2008

Ad Wim Wrote:Nou ja, er zijn nauwelijks verrassingen tot nu toe. Pas 4 van de 32 seeds eruit en van Gonzo, Berdych, Andreev, Nieminen en Lopez kun je dat niet echt verrassend noemen. Alleen Roddick exit was een stunt en zelfs dat was geen hele grote.
Dit is in de eerste maanden van dit jaar regelmatig heel anders geweest...
het is ook meteen mijn beste week Smile


Re: FTM-teams - omyaca - 17-03-2008

Ad Wim Wrote:Nou ja, er zijn nauwelijks verrassingen tot nu toe. Pas 4 van de 32 seeds eruit en van Gonzo, Berdych, Andreev, Nieminen en Lopez kun je dat niet echt verrassend noemen. Alleen Roddick exit was een stunt en zelfs dat was geen hele grote.
Dit is in de eerste maanden van dit jaar regelmatig heel anders geweest...
Was wel te verwachten inderdaad.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-03-2008

mindlight Wrote:Klopt, maar niet alle 32 seeds zijn grote jongens natuurlijk. Ik bedoelde te zeggen dat de finale nog steeds uit twee niet-top-10 spelers zou kunnen bestaan.
Dat eerste klopt, maar het gaat mij om de upsets en die zijn er dus nauwelijks terwijl die er tot nu dit seizoen legio zijn.

En ik ga er niet vanuit dat er twee speler buiten de top 10 in de finale komen. Ik vraag me wel af wie jij daar ziet dan...
Heel misschien eentje, maar dat denk ik ook niet.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-03-2008

omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou ja, er zijn nauwelijks verrassingen tot nu toe. Pas 4 van de 32 seeds eruit en van Gonzo, Berdych, Andreev, Nieminen en Lopez kun je dat niet echt verrassend noemen. Alleen Roddick exit was een stunt en zelfs dat was geen hele grote.
Dit is in de eerste maanden van dit jaar regelmatig heel anders geweest...
Was wel te verwachten inderdaad.
Zeg ik dat dan? :roll:


Re: FTM-teams - mindlight - 17-03-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Klopt, maar niet alle 32 seeds zijn grote jongens natuurlijk. Ik bedoelde te zeggen dat de finale nog steeds uit twee niet-top-10 spelers zou kunnen bestaan.
Dat eerste klopt, maar het gaat mij om de upsets en die zijn er dus nauwelijks terwijl die er tot nu dit seizoen legio zijn.

En ik ga er niet vanuit dat er twee speler buiten de top 10 in de finale komen. Ik vraag me wel af wie jij daar ziet dan...
Heel misschien eentje, maar dat denk ik ook niet.

Nee ok, maar wie had Tsonga verwacht? Alles is nog mogelijk dit toernooi. Qua upsets heb je idd helemaal gelijk, dat is voor het eerst dit jaar dat dat normaal verloopt.


Re: FTM-teams - andre - 18-03-2008

Moeilijk te zeggen wie deze week gaat winnen. Nog veel kandidaten, Kooltje lijkt me wel een serieuze.


Re: FTM-teams - kooltje - 18-03-2008

alles hangt af van stepanek nalbandian


Re: FTM-teams - Haggie - 18-03-2008

steppie - nalbi is erg belangrijk idd. Nalbi moet deze winnen. Dan ga ik nog winst pakken op Woerdie. :Big Grin


Re: FTM-teams - Ad Wim - 18-03-2008

Dat is dan ook de enige waar je winst op gaat pakken :razz:


Re: FTM-teams - Haggie - 18-03-2008

De kans dat Murray gelijk en/of meer punten haalt dan Djokovic is ook niet zo groot he, om jou voor te blijven :-" ?

Maarja.. veel ga ik iig niet verliezen!


Re: FTM-teams - omyaca - 18-03-2008

Djokovic zal nu wel de halve finale halen, lijkt me niet zo zwaar meer voor hem. Maar dan komt hij wel een klasbak tegen in de halve finale (hoopt dat het niet Blake is), en dan moet ik het nog zien. Tegen Gasquet, Nadal of Tsonga vind ik hem geen uitgesproken favoriet.


Re: FTM-teams - andre - 18-03-2008

kooltje Wrote:alles hangt af van stepanek nalbandian
Als jouw Stepanek verliest en Djokovic het toernooi wint, zou je alsnog kunnen winnen. In dat geval is ook Ad Wim een belangrijke kandidaat.


Re: FTM-teams - Overdune - 18-03-2008

Ad Wim Wrote:Nou ja, er zijn nauwelijks verrassingen tot nu toe. Pas 4 van de 32 seeds eruit en van Gonzo, Berdych, Andreev, Nieminen en Lopez kun je dat niet echt verrassend noemen. Alleen Roddick exit was een stunt en zelfs dat was geen hele grote.
Dit is in de eerste maanden van dit jaar regelmatig heel anders geweest...

En dat is wel waar ik op gerekend had, na al die idiote weken van de afgelopen tijd. Mijn kleintjes hebben veel te weinig opgebracht. :x


Re: FTM-teams - andre - 19-03-2008

Als vanaf nu alles conform verwachting gaat, pakt vanuit de achterhoede Ad Wim de weekwinst, 1 punt voor Kooltje. Maar dan moet Nalbandian wel zijn niveau halen.


Re: FTM-teams - omyaca - 19-03-2008

Volgens mij sta jij er ook wel aardig voor andre.
Wat is jouw verwachting dan, dat Djoko het toernooi wint?


Re: FTM-teams - andre - 19-03-2008

Dat Djokovic de finale verliest van Federer.


Re: FTM-teams - omyaca - 19-03-2008

Als Murray en Wawrinka nog een partij winnen en Djoko haalt 70 punten, dan eindig jij waarschijnlijk alsnog boven Ad Wim met 3 punten.


Re: FTM-teams - andre - 20-03-2008

Ja, als Blake uitgeschakeld wordt door Gasquet. In mijn verwachting ben ik uitgegaan van winst voor Blake, al is dat een 50:50 partij.


Re: FTM-teams - Mac - 20-03-2008

:Big Grin zo verlies je in 1 nacht al je spelers.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-03-2008

En zo ben je de enige met 4 kwartifnalisten :Big Grin


Re: FTM-teams - buurs - 20-03-2008

Ad Wim Wrote:En zo ben je de enige met 4 kwartifnalisten :Big Grin


Ik ben ook blij met mijn 3.
Jij hebt 21 pnt. minder, maar wel Djoko.

Kan ik zelfs nog voor de weekoverwinning gaan?
Als Djoko niet de finale haalt.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-03-2008

Dat kan, maar dan moet Blake sowieso wel winnen van Nadal.


Re: FTM-teams - buurs - 20-03-2008

Ad Wim Wrote:Dat kan, maar dan moet Blake sowieso wel winnen van Nadal.

hoezo?

ik ben niet alles bij de hand, vandaar mijn vraag trouwens.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-03-2008

Andre staat 7 punten boven je en heeft Wawrinka tegenover jouw Nadal.

Dus als Nadal wint vanavond win je sowieso niet. En als Djoko de finale haalt of het toernooi wint...