The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Haggie - 26-03-2008

centre court Wrote:A. Roddick Miami 4 in 2160
M. Ancic Miami 0 out 565
A. Murray Miami 4 in 1525
M. Fish Miami 0 out 790
K. Nishikori Miami 0 out 378
N. Djokovic Miami 4 in 5280
J. Blake Miami 4 in 1800

Hup Djoko!
Vrij veel dure jongens gekozen. Hopen dat ze er staan.

Wij zullen niet veel van elkaar verschillen. Goud en Zilver maar naar Baak deze week.. Icon_twisted


Re: FTM-teams - centre court - 26-03-2008

Haggie Wrote:Mijn team:

L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)

A. Roddick (gezien zijn loting (Chela/Tsonga/Karlovic) een must-pick. Mag samen met Hewitt om een halve finale plaats strijden)
M. Ancic (geen vertrouwen in Murray, vandaar...)
A. Clement (of hij trekt zich terug, of hij verliest meteen!)
Y. Lu (tsja.. hopen op een paar punten)
I. Kunitsyn (toppppppper!)
N. Djokovic (toernooiwinnaar!)
J. Blake (Verslaat Nadal en verliest halve finale van Djoko)

Succes allen!

't voelt goed dat mijn team veel op die van jou lijkt. Icon_twisted

Maarre... Kunitsyn? Undecided


Re: FTM-teams - centre court - 26-03-2008

wat een timing tot 2x toe. :eeeek: =D>


Re: FTM-teams - omyaca - 26-03-2008

Waarom denken jullie toch dat Roddick wel even van Tsonga gaat winnen?


Re: FTM-teams - Haggie - 26-03-2008

omyaca Wrote:Waarom denken jullie toch dat Roddick wel even van Tsonga gaat winnen?

Tsonga? Wie is dat? :wink:


Re: FTM-teams - Haggie - 26-03-2008

centre court Wrote:wat een timing tot 2x toe. :eeeek: =D>

Bij hem is het 2x = scheepsrecht OSmile


Re: FTM-teams - Ad Wim - 26-03-2008

Haggie Wrote:L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)
Jij snap ook nog steeds niet veel van rendabiliteit hè? Vorige week was ten eerste zijn toernooi en ten tweede had hij toen de potentie om verder te komen. Nu moet hij in de 4e ronde tegen Federer of misschien Soderling/Wawrinka en 15 punten voor 1500 is gewoon niet rendabel. En dan moet hij al van Melzer/Llodra en Robredo/Lee winnen...


Re: FTM-teams - kooltje - 26-03-2008

mindlight Wrote:Dat weet ik eigenlijk ook niet. Zal het hem vragen als ik hem spreek.
wordt nu wel erg laat


Re: FTM-teams - centre court - 26-03-2008

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)
Jij snap ook nog steeds niet veel van rendabiliteit hè? Vorige week was ten eerste zijn toernooi en ten tweede had hij toen de potentie om verder te komen. Nu moet hij in de 4e ronde tegen Federer of misschien Soderling/Wawrinka en 15 punten voor 1500 is gewoon niet rendabel. En dan moet hij al van Melzer/Llodra en Robredo/Lee winnen...

Hewitt met 15 pnt voor 1370 is 91 euro per punt.

Om rendabeler dan hewitt te zijn moeten jouw spelers de volgende punten halen:
Gulbis 5, dus winnen van Davy
Youzhny 17, dus winnen van Fish en Ferrer
Kunitsyn 4, dus winnen van Tojo
Querrey 8, dus winnen van Berdych in de 2e ronde
Spadea 5,5, dus winnen van Cuevas en Gonzo
Nalbi 23, dus winnen van malisse, stepanek en blake. Hij is er overigens wel toe in staat maar heeft een zeer pittige loting.
Cilic 8, dus winnen van PHM en Mahut/Moya

1 of 2 zal 't best lukken maar de meeste zijn gewoon de underdog.


Re: FTM-teams - kooltje - 26-03-2008

hewitt haalt geen 15 punten


Re: FTM-teams - Ad Wim - 26-03-2008

Van de meeste zie ik het wel gebeuren, anders neem ik ze natuurlijk niet. Alleen Gulbis niet, maar 4 punten is ook goed. En dan moet Hewitt dus wel eerst 15 punten halen...


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Dat weet ik eigenlijk ook niet. Zal het hem vragen als ik hem spreek.
wordt nu wel erg laat

Volgens mij heeft hij Mac al ruim een uur geleden gemaild. Zijn reactie hier ga ik niet over natuurlijk Smile. Mac, zou jij kunnen kijken hoe laat Tim Army zijn team naar jou gemaild heeft?


Re: FTM-teams - centre court - 26-03-2008

kooltje Wrote:hewitt haalt geen 15 punten

tuurlijk wel, wie gaat hem pakken dan? ventura/acasuso lijkt me niet. robredo kan 't maar heeft hij de laatste weken nog weleens een potje gewonnen? lee was natuurlijk een opleving vorige week. die gaat hier geen 15 punten pakken.


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Kunitsyn, Spadea en Cilic zie ik niet gebeuren Ad.


Re: FTM-teams - centre court - 26-03-2008

Ad Wim Wrote:Van de meeste zie ik het wel gebeuren. Alleen Gulbis niet, maar 4 punten is ook goed. En dan moet Hewitt dus wel eerst 15 punten halen...

ik denk dat alleen querrey dat lukt. we zullen er in 't weekend op terug komen!


Re: FTM-teams - Mac - 26-03-2008

tim-army had om 18u gemaild...heb zn team ingevoerd


Re: FTM-teams - kooltje - 26-03-2008

centre court Wrote:
kooltje Wrote:hewitt haalt geen 15 punten

tuurlijk wel, wie gaat hem pakken dan? ventura/acasuso lijkt me niet. robredo kan 't maar heeft hij de laatste weken nog weleens een potje gewonnen? lee was natuurlijk een opleving vorige week. die gaat hier geen 15 punten pakken.
ik denk toch lee...
ook van hewitt kun je het zien als een opleving


Re: FTM-teams - kooltje - 26-03-2008

Mac Wrote:tim-army had om 18u gemaild...heb zn team ingevoerd
=D>


Re: FTM-teams - centre court - 26-03-2008

ik heb 't meeste budget gebruikt! Maar 2 euro over.


Re: FTM-teams - kooltje - 26-03-2008

centre court Wrote:ik heb 't meeste budget gebruikt! Maar 2 euro over.
dat is niet echt verrassend dan Wink


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Ik neem aan namens Tim-Army, hartelijk bedankt Mac Smile


Re: FTM-teams - Haggie - 27-03-2008

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)
Jij snap ook nog steeds niet veel van rendabiliteit hè? Vorige week was ten eerste zijn toernooi en ten tweede had hij toen de potentie om verder te komen. Nu moet hij in de 4e ronde tegen Federer of misschien Soderling/Wawrinka en 15 punten voor 1500 is gewoon niet rendabel. En dan moet hij al van Melzer/Llodra en Robredo/Lee winnen...

Hewitt met 15 pnt voor 1370 is 91 euro per punt.

Om rendabeler dan hewitt te zijn moeten jouw spelers de volgende punten halen:
Gulbis 5, dus winnen van Davy
Youzhny 17, dus winnen van Fish en Ferrer
Kunitsyn 4, dus winnen van Tojo
Querrey 8, dus winnen van Berdych in de 2e ronde
Spadea 5,5, dus winnen van Cuevas en Gonzo
Nalbi 23, dus winnen van malisse, stepanek en blake. Hij is er overigens wel toe in staat maar heeft een zeer pittige loting.
Cilic 8, dus winnen van PHM en Mahut/Moya

1 of 2 zal 't best lukken maar de meeste zijn gewoon de underdog.


Ad Wim Wrote:Van de meeste zie ik het wel gebeuren, anders neem ik ze natuurlijk niet. Alleen Gulbis niet, maar 4 punten is ook goed. En dan moet Hewitt dus wel eerst 15 punten halen....

Dit vind ik dus erg lachwekkend. Ik snap dat je URENlang aan je team zit te borduren, maar het is je wel in de bol geslagen. Ben het met CC eens. Al jou spelers zijn de underdog, miss kan Querrey idd winnen. De keuze van Youzhny vind ik al helemaal nergens op gebasseerd. Die ging eraf tegen Hewitt, en die heeft ook nog eens een makkelijker loting. Voordat je over rendabiliteit gaat praten, kijk eerst je eigen team na, want veel punten ga je niet halen. Dan heb je nog geluk dat Anderson 3e set TB wint :o , anders was je er alweer 4 kwijt geweest.

Met Gulbis, Youzhny, Querrey, Cilic, Becker o.a. in je team ga je toch niet verwachten dat je meedoet deze week he?


Re: FTM-teams - Haggie - 27-03-2008

kooltje Wrote:hewitt haalt geen 15 punten

dat moet Lee zeker doen :-&


Re: FTM-teams - Haggie - 27-03-2008

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)
Jij snap ook nog steeds niet veel van rendabiliteit hè? Vorige week was ten eerste zijn toernooi en ten tweede had hij toen de potentie om verder te komen. Nu moet hij in de 4e ronde tegen Federer of misschien Soderling/Wawrinka en 15 punten voor 1500 is gewoon niet rendabel. En dan moet hij al van Melzer/Llodra en Robredo/Lee winnen...

:dodgy:


Re: FTM-teams - omyaca - 27-03-2008

We zullen het zien Haggie. Ik had Hewitt twee keer, toen hij favoriet was voor respectievelijk de toernooizege en de halve finale. Toen verloor hij twee keer van iemand waarvan je het totaal niet zou verwachten. Hij kan dus van veel mensen verliezen. En als hij dan niet de potentie heeft verder te kunnen komen dan de achtste finale lijkt mij het een redelijk groot risico.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-03-2008

We zullen het allemaal zien Haggeman. Ik zou maar eerst gewoon afwachten totdat je woorden als lachwekkend en in je bol geslagen gaat gebruiken. Vorige week begon je ook zo en toen pakte ik 80 punten op je...
En als Hewitt zo'n logische keuze is, waarom is hij dan maar 3x gekozen? Voor alsnog zijn Anderson, Becker en Cilic net zo duur als Hewitt en nu al 14 punten waard...


Re: FTM-teams - mindlight - 27-03-2008

Ad Wim Wrote:We zullen het allemaal zien Haggeman. Ik zou maar eerst gewoon afwachten totdat je woorden als lachwekkend en in je bol geslagen gaat gebruiken. Vorige week begon je ook zo en toen pakte ik 80 punten op je...
En als Hewitt zo'n logische keuze is, waarom is hij dan maar 3x gekozen? Voor alsnog zijn Anderson, Becker en Cilic net zo duur als Hewitt en nu al 14 punten waard...

Maar dat is geen faire manier van redeneren. Nishikori, Haase en Spadea zijn ook net zo duur en zijn 5 punten waard.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-03-2008

Hij komt met de uitspraak dat ik met die spelers niet mee ga doen deze week...


Re: FTM-teams - mindlight - 27-03-2008

Uhh ja dat zie ik, maar je tegen-argument slaat niet echt ergens op. Niet dat er nou zoveel tegen te argumenteren valt, want het is een meningskwestie natuurlijk :-s


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-03-2008

Nou ja, een meningskwestie... Het ging me meer om de toon van Haggeman en om het feit dat ik soms denk dat hij mijn tactiek van het spel niet helemaal snapt. Hij noemt alleen maar knakkers, waarmee ik niet mee zou doen, die gewoon puntjes moeten sprokkelen en snapt mijns inziens nog weinig van rendabiliteit. Dat zulke jongens net zo rendabel zijn voor 5 punten als wanneer Djoko de finale haalt...

En ik val gewoon zijn keuze voor Hewitt aan, die ik niet snap en dat onderbouw ik ook gewoon. Vervolgens komt hij met woorden als lachwekkend over een keuze als Youzhny, zonder verdere onderbouwing, gewoon uit de lucht gegrepen, zoals zovaak in dit spel, die mijns inziens dus wél een makkelijkere loting heeft en dus in potentie meer punten haalt dan Hewitt...