The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Stille - 12-05-2008

Mindlight neem alleen maar Gasquet om mij te pesten...


Re: FTM-teams - kooltje - 12-05-2008

overdune heeft geen team


Re: FTM-teams - mindlight - 12-05-2008

Stille Wrote:Mindlight neem alleen maar Gasquet om mij te pesten...

:8: :-({|=


Re: FTM-teams - omyaca - 12-05-2008

Almagro heeft het natuurlijk wel eens eerder gedaan. Opgeven omdat hij er geen zin meer in heeft. Neem dit jaar bijvoorbeeld al.

Acapulco, Mexico
International Series Gold, 25-Feb-08, O, Clay , Draw: 32

R32 Vanek, Jiri (CZE) 97 6-1 6-2 Stats
R16 Volandri, Filippo (ITA) 41 6-3 6-3 Stats
Q Massu, Nicolas (CHI) 96 4-6 6-3 6-3 Stats
S Acasuso, Jose (ARG) 46 6-4 3-6 7-5 Stats
W Nalbandian, David (ARG) 8 6-1 7-6(1) Stats

Buenos Aires, Argentina
International Series, 18-Feb-08, O, Clay , Draw: 32

R32 Vassallo Arguello, Martin (ARG) 102 7-6(5) 7-6(2) Stats
R16 Hernandez, Oscar (ESP) 60 6-2 2-6 6-3 Stats
Q Chela, Juan Ignacio (ARG) 25 3-6 1-2 RET Stats


Re: FTM-teams - Haggie - 12-05-2008

omyaca Wrote:Gasquet gaat vlammen Icon_twisted
Voordat ik hem neem moet hij eerst maar eens iets presteren, dus wellicht volgende week..haha


Re: FTM-teams - Ad Wim - 12-05-2008

Haggie Wrote:ik kwam er totaal niet uit. Heb nadal genomen omdat hij nu gewoon gaat winnen. Verder wat kleintjes plus phm. Zal een gemiddelde week worden wanneer nadal wint! Mensen zonder nadal nemen naar mijn mening een te groot risico. Robredo en almagro bijvoorbeel, ik denk eerste ronde verliezen. We zullen het zien, ik ga nu weer de zon in en vanavond zien we het wel weerSmile
Ik denk dat je momenteel een groter risico neemt met het wel nemen van Nadal dan met het niet nemen van hem.

En kijk, wat voor spelers ik ervoor in de plaats heb. Zelfs als Nadal hier wint, wat hij nog nooit gedaan heeft, haal ik waarsch nog wel heel wat punten ter compensatie en zal ik toch zeker niet heel veel punten verliezen...
Wellicht weer zo;n uitschieter als vorige week Stepanek of Wawrinka, deze week met Monaco, Robredo, Ljubo of Canas en ik zit goed.


Re: FTM-teams - omyaca - 12-05-2008

Ik verwacht dat Robredo eraf gaat tegen Karlovic.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 12-05-2008

omyaca Wrote:Almagro heeft het natuurlijk wel eens eerder gedaan. Opgeven omdat hij er geen zin meer in heeft. Neem dit jaar bijvoorbeeld al.

Acapulco, Mexico
International Series Gold, 25-Feb-08, O, Clay , Draw: 32

R32 Vanek, Jiri (CZE) 97 6-1 6-2 Stats
R16 Volandri, Filippo (ITA) 41 6-3 6-3 Stats
Q Massu, Nicolas (CHI) 96 4-6 6-3 6-3 Stats
S Acasuso, Jose (ARG) 46 6-4 3-6 7-5 Stats
W Nalbandian, David (ARG) 8 6-1 7-6(1) Stats

Buenos Aires, Argentina
International Series, 18-Feb-08, O, Clay , Draw: 32

R32 Vassallo Arguello, Martin (ARG) 102 7-6(5) 7-6(2) Stats
R16 Hernandez, Oscar (ESP) 60 6-2 2-6 6-3 Stats
Q Chela, Juan Ignacio (ARG) 25 3-6 1-2 RET Stats
En wat dacht je van deze?


Valencia, Spain
International Series, 9-Apr-07, O, Clay , Draw: 32

R32 Hajek, Jan (CZE) 85 6-2 6-1 Stats
R16 Di Mauro, Alessio (ITA) 98 7-5 6-2 Stats
Q Volandri, Filippo (ITA) 53 6-3 1-0 Stats
S Ventura, Santiago (ESP) 366 6-7(6) 6-4 6-4 Stats
W Starace, Potito (ITA) 89 4-6 6-2 6-1 Stats


ATP Masters Series Monte Carlo, Monaco
ATP Masters Series, 15-Apr-07, O, Clay , Draw: 56

R64 Berdych, Tomas (CZE) 14 0-5 RET Stats


Re: FTM-teams - mindlight - 12-05-2008

Tsja dat is typisch Almagro. Benieuwd of hij deze laat lopen, moet eigenlijk wel voor mijn FTM!


Re: FTM-teams - Haggie - 12-05-2008

na vorige week heb ik het gewoon niet meer op robredo en monaco. Gefaald. Beide. Ljubo vliegt er nu ook uit en canas heb ik ook. Ik vind het allemaal te onvoorspelbaar. Deze week ff relaxen op mijn voorsprong. Zul je zien..phm in de finale...


Re: FTM-teams - mindlight - 12-05-2008

Maar Haggie, echt gefaald heeft Robredo toch niet? Davy verslaan vind ik in ieder geval een grootse prestatie. Monaco is idd superwisselvallig dit seizoen.


Re: FTM-teams - Haggie - 12-05-2008

almagro robredo monaco ik verwacht allemaal vroeg het einde voor hun. Nadal met een week rust gaat gewoon schitteren, geen set verlies!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 12-05-2008

Haggie Wrote:na vorige week heb ik het gewoon niet meer op robredo en monaco. Gefaald. Beide. Ljubo vliegt er nu ook uit en canas heb ik ook. Ik vind het allemaal te onvoorspelbaar. Deze week ff relaxen op mijn voorsprong. Zul je zien..phm in de finale...
Robredo vorige week gefaald? Kwartfinale na winst op Davy vind ik absoluut geen falen. Dat hij dan zo nipt verliest, is wel zuur, anders was het wellicht finale geweest. Hij begint zijn vorm langzaamaan een beetje terug te krijgen, en hij heeft hier al wel eens gewonnen.

Monaco zat er vorige week heel dichtbij bij Andreev en ik wilde gewoon veel mensen in dat relatief zwakke stuk met Gasquet en een altijd onzekere Davy daarboven. Ik heb dan ook Monaco, Granollers en Seppi in dat stukje. Zou mooi zijn als Monaco en Granollers beiden winnen. Volandri is natuurlijk wel echt dramatisch in vorm...

En er moet weer een keer een moeizame 1e ronde van Davy komen, hopelijk is dat deze week. En Ljubo heeft hier al wel eens de semi's gehaald en staat voor in H2H, dus wie weet! Volgende ronde is dan ook te doen natuurlijk...

En het zou allemaal tegen kunnen vallen voor me natuurlijk, en ik heb ook flink over Nadal getwijfeld, maar ik had te veel mensen die ik graag wilde nemen, maar die ik niet kon nemen als ik Nadal had...
En nogmaals, zo'n zekerheid vind ik Nadal nu dus niet, iig niet zoals in Rome en MC. Hij heeft hier nog nooit gewonnen en heel vaak laten schieten, het is gewoon niet echt zijn toernooi. En hij heeft nog de waarde van vorige week...


Re: FTM-teams - mindlight - 12-05-2008

Op Monaco na helemaal met je eens Ad Smile


Re: FTM-teams - Ad Wim - 12-05-2008

Monaco was begin van het jaar heel goed, maar nadat ie tegen die netpaal is aangelopen, is het niet veel meer geweest. Toch heb ik het gevoel, net als bij Robredo, dat ie sinds de DC langzaam weer aan het terugkomen is en dan is hij gewoon de beste speler in zijn stuk, aangezien Gasquet dramatisch in vorm is...

Maar goed, we moeten het allemaal zien. Na vandaag weten we bijvoorbeeld al een stuk meer. En ik praat natuurlijk nu mijn keuzes goed Wink
Maar iets zei me dat ik Monaco moest nemen deze week, dat hij het ging worden. Ik zag het al meteen toen ik de loting zag...


Re: FTM-teams - mindlight - 12-05-2008

Tsja maar Monaco is al weken net niet, dus dat lijkt me echt 50/50. En de winnaar van dat stukje kan best ver komen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 12-05-2008

Laat het dan nu net wel worden [-o<


Re: FTM-teams - mindlight - 12-05-2008

Maar van mij geen last vandaag, ben er pas vannacht weer. Succes allemaal!


Re: FTM-teams - Scholten! - 12-05-2008

Berdych Notworthy


Re: FTM-teams - buurs - 12-05-2008

De medailles zijn nog niet bijgewerkt :8:


Re: FTM-teams - aadje - 12-05-2008

Zit ook te wachten op mijn 1e bronzen plak :Big Grin


Re: FTM-teams - andre - 12-05-2008

Ik heb Almagro ook, al hield ik er rekening mee dat hij niet zou spelen.
Ik zag echter voor dat geld geen spelers die meer dan 7 punten zouden halen. Ja, achteraf Monaco, die heb ik compleet over het hoofd gezien.


Re: FTM-teams - centre court - 12-05-2008

monaco zie ik wel verliezen volgende ronde. bolelli is beter in vorm.


Re: FTM-teams - buurs - 13-05-2008

Benneteau, Horna en Martin graag 4 ipv 3 punten


Re: FTM-teams - andre - 13-05-2008

Dat hebben ze toch?
Als Nadal er vroeg uitgeschopt wordt, wordt het nog spannend voor de weekwinst. Als Nadal ver komt, lijkt Stille favoriet.


Re: FTM-teams - mindlight - 13-05-2008

Idd Andre Smile Dat ze op 3 punten staan/stonden is mijn fout trouwens Smile


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-05-2008

andre Wrote:Dat hebben ze toch?
Als Nadal er vroeg uitgeschopt wordt, wordt het nog spannend voor de weekwinst. Als Nadal ver komt, lijkt Stille favoriet.
Pfff, dat team van Stille staat wel inderdaad zeg, zeker als Ferrer van Federer gaat winnen =D>


Re: FTM-teams - kooltje - 14-05-2008

mooi team inderdaad =D>
kraai kan goede zaken doen in het algemene klassement maar dat hangt van Nadal af


Re: FTM-teams - mindlight - 14-05-2008

Yep, maar Ferrer heeft t altijd lastig tegen Verdasco, dus laten we hopen dat team Stille na morgen nog enkel Nadal als troef heeft :8: .


Re: FTM-teams - buurs - 14-05-2008

En wat te denken als Monaco, Tipsa, Montanes en Simon winnen =P~