The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-02-2008

Ik heb even een update gedaan van de tot nu toe gespeelde partijen voor een beter overzicht van de stand. Gabashvili heeft nu al 7 punten, 2 voor q, onthoud dat Buurs.


Re: FTM-teams - Haggie - 19-02-2008

Klasse Ad!


Re: FTM-teams - andre - 19-02-2008

Bij een aantal mensen klopt het aantal punten niet met de optelling van de punten van de spelers.
Dat komt door Roitman. Aan hem zijn 3 punten toegekend, maar deze zijn niet meegeteld in het totaal.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-02-2008

Bij mij klopt het wel...


Re: FTM-teams - andre - 19-02-2008

Razendsnel hersteld hoor, Ad Wim.
Of ga je nu zeggen dat ik moest vernieuwen F5? Dat had ik gedaan, maar nu na deze post heeft het pas effect.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-02-2008

Ik heb niks gedaan. Ik heb alleen op de verwerkingsknop gedrukt, maar ik neem aan dat Buurs dat ook al gedaan had. Maar wellicht dus niet, dat zou het wel verklaren...


Re: FTM-teams - andre - 19-02-2008

Is Tim Army een pseudoniem voor Jacco Eltingh?


Re: FTM-teams - mindlight - 20-02-2008

andre Wrote:Is Tim Army een pseudoniem voor Jacco Eltingh?

Haha waarom dat? (Ik ken hem toevallig)


Re: FTM-teams - andre - 20-02-2008

Jacco deed vroeger mee met TM. Hij nam altijd een klein team met toernooifavorieten, de 'kleintjes' met zekere punten nam hij niet.


Re: FTM-teams - mindlight - 20-02-2008

andre Wrote:Jacco deed vroeger mee met TM. Hij nam altijd een klein team met toernooifavorieten, de 'kleintjes' met zekere punten nam hij niet.

Ahh ok, maar het is hem niet.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-02-2008

Mooi was dat ja. De eerste weken ging ie nog wel goed omdat de grote spelers het vaak goed deden op de AO en in de vroege TMSs, maar daarna ging het heel snel bergafwaart :Big Grin

Die Tim Army gaat niet echt lekker trouwens deze week :o


Re: FTM-teams - mindlight - 20-02-2008

Is ook zijn eerste jaar dat hij meespeelt.... Vind het al knap hoe hij de eerste weken doorgekomen is


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-02-2008

Ja, is ook zo, het was ook niet lullig bedoeld, maar hij gaat wel slecht... Wellicht dat Blake, Almagro en Berdych hem nog kunnen helpen.

Maar mooi dat er weer een nieuweling in ons midden is en in het begin nam ik ook altijd alleen maar de grote jongens.


Re: FTM-teams - mindlight - 20-02-2008

Ad Wim Wrote:Ja, is ook zo, het was ook niet lullig bedoeld, maar hij gaat wel echt slecht... Mooi dat er weer een nieuweling in ons midden is en in het begin nam ik ook altijd alleen maar de grote jongens.

Tsja klopt, maar we hebben allemaal wel eens zo'n week waarin niets lukt/goed uitpakt natuurlijk. Smile Maar idd, ik vind het ook leuk dat er weer een nieuwe speler is.


Re: FTM-teams - Kraai - 20-02-2008

Kraai Wrote:Ja pfff echt lastig weer...wat moet ik bijv met Murray? Redelijk makkelijk loting maar heeft volgens mij nog nooit 2 weken achter elkaar iets gepresteerd en is maar de vraag of die niet weer een of andere kleine blessure heeft waardoor die niet komt opdagen...je weet het nooit met die clown :-k

I rest my case :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-02-2008

Ad Wim Wrote:Ik had iets van 1000 over en kon net geen Mahut en nog iemand nemen, dus wilde 2 mensen van 500. Eerste was Roitman (helaas moet ie tegen Minar, die ik ook heb Sad ) en voor de tweede ben ik voor Haase gegaan en wel om 4 redenen:

1. Hij speelt thuis en kan best stunten tegen Murray
2. Murray is nooit zo goed in twee weken achter alkeaar presteren
3. Murray is misschien niet helemaal fit en geeft op of komt helemaal niet
4. Als hij doorgaat, staat hij tegen Berrer en dus goede kans op 12 punten
Me too Wink


Re: FTM-teams - buurs - 20-02-2008

Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-02-2008

Undecided


Re: FTM-teams - Haggie - 20-02-2008

:-"


Re: FTM-teams - andre - 20-02-2008

Er valt absoluut nog niet te zeggen wie de weekwinst gaat pakken. Het lijkt erop dat Centre Court een goede kans heeft, maar straks kan alles weer anders zijn.


Re: FTM-teams - buurs - 20-02-2008

ik zal nog even weer updaten


Re: FTM-teams - buurs - 20-02-2008

bijgewerkt


Re: FTM-teams - Ad Wim - 21-02-2008

Ik heb maar weer even een update gedaan :-"


Re: FTM-teams - Haggie - 21-02-2008

Gloryhunter \Big Grin/


Re: FTM-teams - Ad Wim - 21-02-2008

Dat zeg jij :eeeek:

Vanavond Roitman winnen van Pipo en Haase van Berrer en ik kan aan een medaille gaan denken...


Re: FTM-teams - Haggie - 21-02-2008

Ad Wim Wrote:Dat zeg jij :eeeek:

Vanavond Roitman winnen van Pipo en Haase van Berrer en ik kan aan een medaille gaan denken...

Het is niet eens je eigen week om te updaten. Als Berdych had gewonnen, had je het niet gedaan.

Dat weet je zelf ook :wink:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 21-02-2008

Tuurlijk wel, ik update de hele week al, en zo goed ging het in het begin niet.
Ik weet hoe het moet en ben veel online, geen probleem.

Maar nu is het natuurlijk wel leuk om te doen \Big Grin/


Re: FTM-teams - mindlight - 21-02-2008

Zodra ik mijn eerste "corvee" week gehad heb zal ik ook overdag gaan updaten, aangezien ik dan ook weet hoe het moet en ik vrijwel de gehele dag online ben. Smile


Re: FTM-teams - centre court - 21-02-2008

Ik zie nu pas dat Haase gewoon maar 5x gekozen is!! Dat is dus echt een grote troef nu. Zeker gezien zijn loting. Kom op Robin!


Re: FTM-teams - centre court - 21-02-2008

Ad Wim Wrote:Tuurlijk wel, ik update de hele week al, en zo goed ging het in het begin niet.
Ik weet hoe het moet en ben veel online, geen probleem.

Maar nu is het natuurlijk wel leuk om te doen \Big Grin/

update dan dat toernooi in de usa ook ff. roddick is echt al wel een rondje door hoor. :8: