The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Chiel-Montagne - 13-06-2008

Ook even hier, aangezien volgens mij niet iedereen het FTM-forum checkt:

Komende week moet ik FTM organiseren (volgens de sheet), maar dat gaat niet lukken, aangezien ik dit weekend niet thuis ben. Heb al geprobeerd te ruilen (met mensen die nog niet aan de beurt zijn geweest), maar zonder succes. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand anders toevallig deze taak op zich zou kunnen nemen?

Zo niet, dan ben ik bang dat ik pas in de loop van maandag het een en ander kan organiseren.


Re: FTM-teams - buurs - 13-06-2008

als robredo en murray de finale halen, pak ik volgens mij de weekwinst :-k Icon_twisted


Re: FTM-teams - Ad Wim - 13-06-2008

Dat lijkt me toch niet...


Re: FTM-teams - buurs - 13-06-2008

ik heb snel gekeken, maar omyaca heeft hernandez en monaco tegenover mijn murray
en hij 14 punten voorsprong

als robredo finale haalt, haalt hij geen extra punten meer.
murray finale = +20 punten


Re: FTM-teams - Ad Wim - 13-06-2008

Kijk dan nog maar even naar CC...


Re: FTM-teams - buurs - 13-06-2008

en ik zie nu dat cc robredo heeft....

dus beck moet winnen van blake :8:

of kiefer van federer =P~

hup duitsers!!!


Re: FTM-teams - buurs - 13-06-2008

laat maar


Re: FTM-teams - mindlight - 13-06-2008

Whehe


Re: FTM-teams - Overdune - 13-06-2008

Chiel-Montagne Wrote:Ook even hier, aangezien volgens mij niet iedereen het FTM-forum checkt:

Komende week moet ik FTM organiseren (volgens de sheet), maar dat gaat niet lukken, aangezien ik dit weekend niet thuis ben. Heb al geprobeerd te ruilen (met mensen die nog niet aan de beurt zijn geweest), maar zonder succes. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand anders toevallig deze taak op zich zou kunnen nemen?

Zo niet, dan ben ik bang dat ik pas in de loop van maandag het een en ander kan organiseren.

Ik heb de komende week wel tijd Chiel. Ik heb mijn beurt volgens mij al een keer weggegeven, dus tijd dat ik het ook eens doe en het komt me nu goed uit.


Re: FTM-teams - omyaca - 14-06-2008

Als Robredo het toernooi wint (en Kiefer wint niet van Federer :wink: ), pakt CC de weekwinst, in alle andere scenario´s is die voor mij. Zou hem goed kunnen gebruiken om weer aan top in het medailleklassement te komen Icon_twisted
Liefst natuurlijk dat Monaco hem vandaag al veilig stelt!


Re: FTM-teams - centre court - 14-06-2008

de telling klopt volgens mij niet helemaal. als je onze verschillen bekijkt en de punten optelt heb jij op dit moment 13 punten meer. het programma geeft 20 punten meer aan. neemt niet weg dat robredo dus het toernooi zal moeten winnen. kut kiefer!


Re: FTM-teams - omyaca - 14-06-2008

Helemaal gelijk!
Nu klopt het wel.


Re: FTM-teams - buurs - 14-06-2008

Ik zie nu dat ik een bronzen plak behaal deze week :razz:

Dat is mijn 4e medaille in de laatste 5 toernooiweken :o

2x goud en 2x brons


Re: FTM-teams - Overdune - 14-06-2008

Ik heb niks meer gehoord over het overnemen van de organisatie van Chiel voor deze week, dus ik ga er vanuit dat het niet nodig is.


Re: FTM-teams - Overdune - 14-06-2008

omyaca Wrote:Als Robredo het toernooi wint (en Kiefer wint niet van Federer :wink: ), pakt CC de weekwinst, in alle andere scenario´s is die voor mij. Zou hem goed kunnen gebruiken om weer aan top in het medailleklassement te komen Icon_twisted
Liefst natuurlijk dat Monaco hem vandaag al veilig stelt!

Robredo pakt iig Monaco, nu Davy nog. Hup Tommy!


Re: FTM-teams - Overdune - 14-06-2008

Nogmaals dank André, voor de mooie 5de plaats deze week!


Re: FTM-teams - andre - 14-06-2008

Graag gedaan. Het is minder dan je de laatste tijd gewend bent, maar op den duur zijn allemaal 5e plaatsen wel genoeg om bovenin mee te draaien.


Re: FTM-teams - Chiel-Montagne - 16-06-2008

Overdune Wrote:Ik heb niks meer gehoord over het overnemen van de organisatie van Chiel voor deze week, dus ik ga er vanuit dat het niet nodig is.

In ieder geval bedankt. Was net een paar uurtjes weg toen je vrijdag reageerde. :wink:


Re: FTM-teams - andre - 16-06-2008

9 man maar.


Re: FTM-teams - centre court - 16-06-2008

Ik ook 9 man. Iedereen tussen de 8 en de 11 spelers. Heb toch nog iets gegokt. De dure Gasquet en de amper gekozen Thomas Johansson zitten in mijn team. Daardoor mis is veel gekozen spelers als Nishikori(tegenstander van ToJo), Benneteau, Melzer en Spadea. Die mogen er dus uit.

1 M. Ancic Den Bosch 3 in 810
2 A. Clement Den Bosch 3 in 497
3 J. Del Potro Den Bosch 3 in 588
4 I. Ljubicic Den Bosch 3 in 1080
5 I. Karlovic Nottingham 3 in 1220
6 B. Reynolds Nottingham 3 in 433
7 M. Cilic Nottingham 3 in 685
8 R. Gasquet Den Bosch 3 in 1595
9 T. Johansson Nottingham 0 in 568


Re: FTM-teams - kooltje - 16-06-2008

M. Ancic Den Bosch 3 in 810
A. Clement Den Bosch 3 in 497
J. Del Potro Den Bosch 3 in 588
I. Ljubicic Den Bosch 3 in 1080
I. Andreev Den Bosch 3 in 910
J. Benneteau Nottingham 3 in 815
I. Karlovic Nottingham 3 in 1220
B. Reynolds Nottingham 3 in 433
D. Tursunov Nottingham 3 in 1020

Tursunov moet het verschil maken tgen Cilic


Re: FTM-teams - Ad Wim - 16-06-2008

Feli Omyaca, ik had het alweer vroeg gezien, netjes hoor =D>


Re: FTM-teams - Haggie - 17-06-2008

Ad Wim, Woerdie en Buurs hebben hetzelfde team.. :dodgy:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-06-2008

Dat lijkt me ook een vrij logisch team...


Re: FTM-teams - mindlight - 17-06-2008

Ik denk dat dat voor iedereen geldt. Op dit moment is ieders team logisch anders zou je wel een ander team genomen hebben Big Grin


Re: FTM-teams - buurs - 17-06-2008

ach, de verschillen zullen klein zijn.

is het al zeker dat de deadline op maandag om 12 uur is?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 17-06-2008

mindlight Wrote:Ik denk dat dat voor iedereen geldt. Op dit moment is ieders team logisch anders zou je wel een ander team genomen hebben Big Grin
Ik denk dat dit IN HET ALGEMEEN GENOMEN een logisch team is gezien de gespeelde partijen en niet al te veel risico nemen met de grotere jongens in zo'n kleine week...


Re: FTM-teams - mindlight - 17-06-2008

Ad, verkeerde been vanochtend? :lol:

En zeker, het is een logisch team, maar er zijn meer logische teams te bedenken, afhankelijk van je doel in een bepaalde week.


Re: FTM-teams - buurs - 17-06-2008

nishikori krijgt ook nog 1 punt voor de moeite


Re: FTM-teams - centre court - 17-06-2008

1 meer dan dat ie verdiend.