The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Overdune - 24-08-2008

Medailles zijn bijgewerkt; gedeeld goud voor Stille en Tim-Army en brons voor Mindlight, feli!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 24-08-2008

Kralingen hoog =D>


Re: FTM-teams - Haggie - 24-08-2008

buurs Wrote:Zou as maandag de laatste keer zijn, dat Haggie bovenaan staat?

top 4/5 kan hem met een goede week tijdens de US Open voorbij gaan.

Of snoert Haggerman iedereen de mond en neemt hij weer afstand?

Het gaat iig spannend worden. :8:

Haggeman heeft iig een heel ander team dan jou, dat weet ik wel zeker. Binnen in eigen stijl en verliezen door fedex en nadal wat mij dit seizoen het grootste gedeelte van mijn voorsprong heeft gekost.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 24-08-2008

Mooi Hag. Weet niet of het de juiste tactiek is en of je het uberhaupt wel gaat doen, maar ik gun het je zo wel.


Re: FTM-teams - Kraai - 24-08-2008

Pffff lastig... :-k

Mijn inziens zijn er 3 opties:

1. Je kiest 2 spelers uit de top 3 (de finale) plus 1 of 2 kleintjes
2. Je kiest 1 speler uit de top 3 ( de winnaar) plus wat subtoppers
3. Je kiest niemand uit de top 3 en gaat voor een groot team zoals Haggie :8:


Re: FTM-teams - Overdune - 24-08-2008

Iedereen weet dat je uiteindelijk toch voor Djoko gaat, Kraai. :wink:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 24-08-2008

3 was voor mij geen optie, aangezien je dan al snel bij onwijs wisselvallige spelers als Murray, Blake, Roddick en Nalbi terecht komt...


Re: FTM-teams - Kraai - 24-08-2008

Overdune Wrote:Iedereen weet dat je uiteindelijk toch voor Djoko gaat, Kraai. :wink:

Ik wist niet dat ik als een Djoko adept gezien werd... :wink:


Re: FTM-teams - Overdune - 24-08-2008

Ad Wim Wrote:3 was voor mij geen optie, aangezien je dan al snel bij onwijs wisselvallige spelers als Murray, Blake, Roddick en Nalbi terecht komt...

Precies, Blake heeft er bij mij ook nog even in gestaan, maar voor Beijing was het eigenlijk ook allemaal maar matig. Voor Murray geldt het omgekeerde en gezien zijn waarde wil ik die gok niet nemen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 24-08-2008

Nishikori of Isner, tja...
Nishikori minder kans op 7 punten, maar meer op 15. Isner andersom, dus wat doe je dan?


Re: FTM-teams - Overdune - 24-08-2008

Heb je alle andere q's al? Neem dan desnoods Alves, toch al 4 puntjes en je weet nooit..


Re: FTM-teams - Ad Wim - 24-08-2008

Meesten op gunstige plekken heb ik ja. En ik moet iemand uit dat zwakke stukej hebben. Ben toch maar voor Nishikori gegaan. Op zich toch een opvullertje.


Re: FTM-teams - Overdune - 25-08-2008

Buurs heeft Djoko. =D>


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-08-2008

En hij is dicht, go Kiefer en Moya!


Re: FTM-teams - Kraai - 25-08-2008

Overdune Wrote:Iedereen weet dat je uiteindelijk toch voor Djoko gaat, Kraai. :wink:

Dit keer dus niet... :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-08-2008

Overdune Wrote:Buurs heeft Djoko. =D>
En geen Nadal. Dat wordt zeker weer een 'win-win-situatie' en kan ie weer schijnheilig gaan juichen voor hem als hij het toernooi wint cry


Re: FTM-teams - Overdune - 25-08-2008

Veel mensen zijn voor Gonzalez gegaan. Wel over getwijfeld, maar vóór Beijing was het niet veel.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-08-2008

Weinig echt veel gekozen spelers, alleen Del Potro.

En Blake, Murray en Gonzalez toch erg vaak gekozen, die mogen er allemaal zsm uit. Kiefer-Gonzo wordt interessant, 3-0 in H2H voor Kiefer :razz:


Re: FTM-teams - Overdune - 25-08-2008

Moya wordt onze troef Ad. Ik had hem nog als tip willen geven toen je zei nog 900 te besteden te hebben. :razz:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-08-2008

Haggeman gaat idd voor een groot team zonder top 3. Zitten wel leuke namen bij die ik ook overwogen heb. Het wordt wel buigen of barsten voor hem deze US Open...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-08-2008

5x Haas? :eeeek:


Re: FTM-teams - Overdune - 25-08-2008

Ik denk dat het barsten wordt. Een team zonder topper eindigt nooit hoog. (Behalve afgelopen Wimbledon, maar dat was ook idioot.)


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-08-2008

Overdune Wrote:Moya wordt onze troef Ad. Ik had hem nog als tip willen geven toen je zei nog 900 te besteden te hebben. :razz:
Heb daar uiteindelijk Safin voor genomen. Moya had ik de hele tijd al. Het was eigenlijk Safin, Gulbis, Tipsa of twee kleintjes...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-08-2008

Wel frappant dat Djoko maar 1x gekozen is, zelfs Federer nog meer Confused

Ben benieuwd of ik weer eens voor de verkeerde tactiek gegaan ben. Het was Djoko of Del Potro, Safin, Moya, Nishikori, Kiefer en Muller...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-08-2008

Bohli trouwens maar 6x gekozen, dat vond ik echt de grootste must-pick...


Re: FTM-teams - Kraai - 25-08-2008

Overdune Wrote:Buurs heeft Djoko. =D>

Hij is ook meteen de enige....


Re: FTM-teams - Overdune - 25-08-2008

Ad Wim Wrote:5x Haas? :eeeek:

Haas doet het bijna altijd goed op de US Open. Lastige eerste ronde (hoewel Gasquet's vorm weer dramatisch is), maar daarna moet hij de kwartfinale kunnen halen. In eerste instantie is het natuurlijk hopen dat hij fit is.


Re: FTM-teams - Overdune - 25-08-2008

Kraai Wrote:
Overdune Wrote:Buurs heeft Djoko. =D>

Hij is ook meteen de enige....

Precies, valt me tegen. En om nou te zeggen dat Buurs een Djoko-adept is.. :wink:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-08-2008

Gasquets vorm is iig beter dan die van Haas. En hij heeft ook nog eens veel meer kwaliteit...


Re: FTM-teams - Overdune - 25-08-2008

Ad Wim Wrote:Bohli trouwens maar 6x gekozen, dat vond ik echt de grootste must-pick...

Zelf vind ik Capdeville de grootste must-pick, echt onbegrijpelijk dat die maar 5x gekozen is. Dat zijn 10 bijna-gratis punten.