The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Haggie - 18-09-2008

goed dat jij het gedaan hebt buursmans! Maar zo gek vind ik het niet om alleen de spelers te doen die spelen Wink


Re: FTM-teams - mindlight - 18-09-2008

Buurs, stomme proleet,

Denk nou eerst eens na voordat je wat zegt. Ik reken erop dat je je woorden terugtrekt.


Re: FTM-teams - mindlight - 18-09-2008

Haggie Wrote:goed dat jij het gedaan hebt buursmans! Maar zo gek vind ik het niet om alleen de spelers te doen die spelen Wink

Ik had ze alle 150 gedaan :-k


Re: FTM-teams - Haggie - 18-09-2008

mindlight Wrote:
Haggie Wrote:goed dat jij het gedaan hebt buursmans! Maar zo gek vind ik het niet om alleen de spelers te doen die spelen Wink

Ik had ze alle 150 gedaan :-k

Als je weinig tijd hebt en toch aan de beurt bent. Kan me voorstellen dat het een keer gebeurd. Toch?


Re: FTM-teams - mindlight - 18-09-2008

Ohh jazeker, maar er wordt door Buurs geinsinueerd dat ik half werk geleverd zou hebben waardoor hij nu meer zou moeten doen, en dat is wat al te kort door de bocht.


Re: FTM-teams - kooltje - 18-09-2008

laat gaan ML


Re: FTM-teams - Ad Wim - 18-09-2008

Laat gaan idd, ML, dit is namelijk weer echt een typische Buurs-opmerking: te dom voor woorden.

Volgens mij begrijpt hij niet dat ML voor het toernooi van Boekarest de waarden heeft genomen van voor de US Open, dus eigenlijk alleen maar het verschil van New Haven, aangezien we dat altijd doen, en toen is er weinig veranderd. Daarna zijn er twee toernooiweken geweest waaronder een GS waar 128 spelers aan mee doen en dus ook twee weken challengers, en ja, dan veranderen flink wat waardes ja ](*,)


Re: FTM-teams - mindlight - 18-09-2008

Ja ik weet dat ik het moet laten gaan, maar het kwam ff totaal verkeerd aan.

En idd, Alleen New Haven was toen gespeeld, plus wat challenger aanpassingen. Dat in de 2 weken daarna zo'n beetje alle waardes veranderden kan ik natuurlijk ook niet helpen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 18-09-2008

Die hele opmerking is ook gewoon misplaatst en naïef, aangezien iedereen volgens mij altijd alle waardes aanpast waar nodig en niet eerst even nadenkt voor iemand te beschuldigen. Hij heeft toch weinig geleerd van een paar weken geleden #-o


Re: FTM-teams - buurs - 18-09-2008

mensen, mensen, mensen,

ik ben net terug van vakantie en de us open lijkt alweer ver weg.

ik heb me er idd op verkeken.
dit is dus mijn fout.

en het was niet als beschuldiging naar de vorige organisator bedoelt.

ik begrijp natuurlijk wel als je weinig tijd hebt, je niet alle spelers aanpast.

maar in dit geval was de reactie van mij niet terecht, dus ik neem mijn woorden terug :-#


Re: FTM-teams - buurs - 21-09-2008

tussen 17 en 18 uur ga ik de speelschema's invoeren en zal daarna de database opengooien


Re: FTM-teams - buurs - 21-09-2008

de database is geopend.

de Q van Bangkok moeten morgen nog ingevoerd worden.

er is wel iets fout gegaan met de puntentoekenning van Boekarest.
Ik zag bijvoorbeeld dat Garcia-Lopez 0 punten heeft gekregen, terwijl dit er 8 moeten zijn.

Ik hoop dat dit nog hersteld kan worden.


Re: FTM-teams - Mac - 21-09-2008

zucht, soms ben ik zo dom...my bad dit. Ik ga het morgen of dinsdag herstellen wanneer de db gesloten is.


Re: FTM-teams - buurs - 21-09-2008

is goed mac.


Re: FTM-teams - kooltje - 22-09-2008

Dit wordt de week van Lee..is hij niet te kiezen :x


Re: FTM-teams - mindlight - 22-09-2008

Toch nog aardig wat verschillen, ben benieuwd deze week.

Soderling weinig gekozen zeg :eeeek:


Re: FTM-teams - andre - 22-09-2008

Ik heb nu al bijna het puntenaantal van de vorige keer.


Re: FTM-teams - mindlight - 22-09-2008

Haha ik zit er ook al bijna overheen Big Grin


Re: FTM-teams - Ad Wim - 22-09-2008

Tsonga 10x gekozen?! :eeeek:

Hup Berrer, Gonzo en Melzer!


Re: FTM-teams - buurs - 22-09-2008

melzer toch ook nog 6x...

terwijl hij dit weekend 11 sets gespeeld heeft en daarna de halve wereld moet overreizen... :roll:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 22-09-2008

Tja, Melzer is niet de enige. Jij hebt toch ook Roddick? Die komt nota bene van gravel...

Ik had trouwens eerst Gasquet ipv Lu en Schuettler...


Re: FTM-teams - buurs - 22-09-2008

roddick is eigenlijk ook wel een gok, al hij heeft roddick zaterdag niet gespeeld en zondag een kort potje.
en hij speelt pas donderdag.

melzer krijgt het sowieso lastig tegen troicki denk ik.

daarom ben ik daar voor tsonga gegaan.
de baan is supersnel en tsonga heeft een aardige service.


Re: FTM-teams - mindlight - 22-09-2008

Tsja dat hou je toch altijd na de Davis Cup. Ben ook een keer voor Melzer gegaan, ook al vind ik hem een grote drol.

Tsonga heeft al maanden niets gepresteerd, en Roddick is best een logische keuze.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 22-09-2008

Ik weet niet of Roddick zo'n logische keuze is. Hij moet bijna de finale halen om rendabel te zijn en het is uberhaupt nog maar de vraag of ie komt...


Re: FTM-teams - Haggie - 23-09-2008

in de strijd ter handhaving van mijn koppositie zou ik mac willen vragen nog even te kijken naar de 8pnt van GGL twee weken terug. Deze heb ik wss hard nodig :wink:


Re: FTM-teams - Mac - 23-09-2008

komt goed haggie, ik had ggl ook Wink


Re: FTM-teams - Mac - 23-09-2008

even niemand ergens aanzitten in het adminpanel ik ga de punten van vorige week herstellen!


Re: FTM-teams - mindlight - 23-09-2008

Ok, voor alle zekerheid, is t klaar Mac? :razz:


Re: FTM-teams - Mac - 23-09-2008

ow ja sorry is allang klaar Tongue


Re: FTM-teams - mindlight - 23-09-2008

Top =D>