The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - mindlight - 04-10-2008

Ik weet het, ik ga een dode discussie weer tot leven roepen, maar waarom reageer ik "in mindere mate" normaal Buurs? Alleen richting Ad Wim ben ik van de week te ver gegaan, maar tegen jou heb ik het naar mijn mening keurig netjes gehouden.

Verder wel vermakelijk dit :lol:


Re: FTM-teams - andre - 04-10-2008

Overdune Wrote:En dat met slechts 4 medailles waarvan geen een goud, hoezo regelmatig. =D>
Deze week gaat er weer eentje bijkomen. Feli met de zoveelste weekwinst trouwens!


Re: FTM-teams - mindlight - 04-10-2008

Idd feli Overdune!


Re: FTM-teams - Overdune - 04-10-2008

Thx André en Mindlight!


Re: FTM-teams - Overdune - 04-10-2008

andre Wrote:
Overdune Wrote:En dat met slechts 4 medailles waarvan geen een goud, hoezo regelmatig. =D>
Deze week gaat er weer eentje bijkomen. Feli met de zoveelste weekwinst trouwens!

Altijd een mooie beloning. Ik zit net ff je grafiek te bekijken, je hebt het hele jaar op/tussen plek 2 t/m 5 gestaan. Als je dan mijn grafiek bekijkt.. :oops:


Re: FTM-teams - buurs - 05-10-2008

Feli Haggie met het heroveren van de 1e plek =D>


Re: FTM-teams - Overdune - 05-10-2008

Feli Haggie! :razz:


Re: FTM-teams - Haggie - 05-10-2008

dank u, dank u! Heb buurs even de kans gegeven om te ruiken aan de eerste plaats, vanaf nu krijgt hij hem niet meer terug :wink:

Ik ga weer kermis vieren! Proost!


Re: FTM-teams - buurs - 05-10-2008

we zullen zien Icon_twisted

Veel plezier in de zweefmolen :8:


Re: FTM-teams - Haggie - 05-10-2008

Ben duizelig van de zweefmolen... :-& !

Tursunov is mijn held!


Re: FTM-teams - mindlight - 06-10-2008

Heeft Melzer zich afgemeld ofzo? :eeeek:

Het is nu al duidelijk dat ik deze week weekwinnaar of laatste word (zwart-wit gesteld)


Re: FTM-teams - buurs - 06-10-2008

ik schrok er ook van...

wij alleen met melzer....


Re: FTM-teams - mindlight - 06-10-2008

Ja inderdaad, ik snap daar helemaal niets van. Tenzij de overweging is geweest dat Ferrero al zekere punten zijn en de combinatie Melzer+Ferrero te duur is.


Re: FTM-teams - Overdune - 06-10-2008

Hij moet z'n eerste ronde nog winnen en staat 1-4 in de H2H tegen Ferrero. Ik had ze eerst allebei, toen toch maar Melzer eruit gegooid.


Re: FTM-teams - buurs - 06-10-2008

melzer staat voor morgen op de oop, dus dat moet goedkomen.

hij heeft natuurlijk een lastige loting.


Re: FTM-teams - buurs - 06-10-2008

tja, nu ik erover nadenk....

ferrero is normaal gesproken te vast voor melzer...
als hij iig maar die 1e ronde wint


Re: FTM-teams - mindlight - 06-10-2008

Maar hij speelt wel thuis OD, en enige overwinning Melzer was in Wenen...


Re: FTM-teams - omyaca - 06-10-2008

Haggie als enige met Davydenko =D>


Re: FTM-teams - omyaca - 06-10-2008

mindlight Wrote:Maar hij speelt wel thuis OD, en enige overwinning Melzer was in Wenen...
Tja, hij is hier in 8 optredens nog nooit verder dan de kwartfinale gekomen.


Re: FTM-teams - Overdune - 06-10-2008

omyaca Wrote:Haggie als enige met Davydenko =D>

Hij had dus echt teveel bier op. :| Zo'n gok zou je nuchter nooit nemen. Hij heeft verder ook Del Potro, die ziek, zwak en misselijk ten onder ging tegen Berdych. Ik denk dat hij lekker gaat uitrusten om dan te knallen in Madrid.


Re: FTM-teams - andre - 06-10-2008

Bij Haggie vind ik Belucci een mooie keuze. In dat kwart zou hij zomaar de halve finale kunnen halen.


Re: FTM-teams - Overdune - 06-10-2008

Door die lange toernooi namen zijn alle tabellen verneukt, sorry mensen. :oops:


Re: FTM-teams - omyaca - 06-10-2008

andre Wrote:Bij Haggie vind ik Belucci een mooie keuze. In dat kwart zou hij zomaar de halve finale kunnen halen.
Ik gok daar toch op Nieminen. :razz:


Re: FTM-teams - Overdune - 06-10-2008

andre Wrote:Bij Haggie vind ik Belucci een mooie keuze. In dat kwart zou hij zomaar de halve finale kunnen halen.

Maar waarschijnlijker en logischer is dat Nieminen dat doet, rare keus dus weer. Een nummer één onwaardig eerlijk gezegd, kermis of niet.


Re: FTM-teams - andre - 06-10-2008

Overdune Wrote:
omyaca Wrote:Haggie als enige met Davydenko =D>

Hij had dus echt teveel bier op. :| Zo'n gok zou je nuchter nooit nemen. Hij heeft verder ook Del Potro, die ziek, zwak en misselijk ten onder ging tegen Berdych. Ik denk dat hij lekker gaat uitrusten om dan te knallen in Madrid.
Dat zou zomaar kunnen ja. Een beetje een alles of niets gok.


Re: FTM-teams - Overdune - 06-10-2008

Hij heeft ook nog eens een jetlag van hier tot Tokyo (letterlijk), dus ik verwacht echt dat hij afzegt.


Re: FTM-teams - Overdune - 06-10-2008

Ik vond het uiteindelijk toch lastig allemaal. Heb met Gonzalez m'n grootste gok gedaan, met een schuin oog op de plaatsen boven mij en (vooral) het medailleklassement.


Re: FTM-teams - buurs - 06-10-2008

als potro wel speelt, dan zal het heel lastig krijgen tegen kohlschreiber denk ik


Re: FTM-teams - mindlight - 06-10-2008

Ik snap Haggie volledig =D>, en vind het een mooie keuze!


Re: FTM-teams - omyaca - 06-10-2008

En Buurs is maar weer eens voor Safin gegaan. Ben benieuwd. Eerste ronde gelijk tegen de altijd lastige Okun :wink: