The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Vakanties 2008 en 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Vakanties 2008 en 2009 (/showthread.php?tid=3323)

Pages: 1 2 3 4 5


Vakanties 2008 en 2009 - Ekslem - 16-02-2008

Ik wil er eind mei of begin juni ongeveer 10 daagjes tussenuit. Een relax vakantie!!

Het moet er qua temperatuur aangenaam zijn (zonning graadje of 25 / 30). Er moet wel voldoende te beleven zijn (wat restaurantjes, boulevard of zo, wat terrasjes, niet uitgestorven iig). Zat zelfs te denken aan Kreta, evt Malta of egypte of zo.

Iemand aanraders / tips????


Re: Vakanties 2008 - Depor - 16-02-2008

Mehico!


Re: Vakanties 2008 - Gerben Zonderland - 16-02-2008

Of andere Griekse eilanden als Rhodos, Kos of Samos. Sicilië is dan ook al warm en Tunesië is altijd warm.
Wil je ook iets cultureel verantwoords doen of alleen maar strand, zon, eten en drinken?


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 16-02-2008

Zitten nu te denken aan Rethymon op Kreta. Cultuur hoeft niet echt....


Re: Vakanties 2008 - Treesong - 18-02-2008

Ekslem Wrote:Ik wil er eind mei of begin juni ongeveer 10 daagjes tussenuit. Een relax vakantie!!

Het moet er qua temperatuur aangenaam zijn (zonning graadje of 25 / 30). Er moet wel voldoende te beleven zijn (wat restaurantjes, boulevard of zo, wat terrasjes, niet uitgestorven iig).

Op Aruba schijnt genoeg te beleven zijn :razz:


Re: Vakanties 2008 - waf - 18-02-2008

Ekslem Wrote:Zitten nu te denken aan Rethymon op Kreta. Cultuur hoeft niet echt....

gedaan. helemaal prima. is een leuk plaatsje en op kreta heb je zat cultuur in de aanbieding.


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 18-02-2008

waf Wrote:
Ekslem Wrote:Zitten nu te denken aan Rethymon op Kreta. Cultuur hoeft niet echt....

gedaan. helemaal prima. is een leuk plaatsje en op kreta heb je zat cultuur in de aanbieding.

weet je toevallig nog welk app./hotel? En of dat prima was?

Heb nu wel een aardige gevonden, maar dat is 2,5 km van het centrum.


Re: Vakanties 2008 - waf - 18-02-2008

Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Zitten nu te denken aan Rethymon op Kreta. Cultuur hoeft niet echt....

gedaan. helemaal prima. is een leuk plaatsje en op kreta heb je zat cultuur in de aanbieding.

weet je toevallig nog welk app./hotel? En of dat prima was?

Heb nu wel een aardige gevonden, maar dat is 2,5 km van het centrum.

dat appartement zat wel wat dichter bij. weet niet meer hoe het heet. was ok, vooral omdat we de eerste week ge-upgrade werden. 2,5 km is wel te doen, hoewel het wel meer zal zijn. moet je ff vragen of ze bij een reisbureau de pagina's uit de touristique gids willen kopieren, daar staat altijd de juiste afstand in.

en een wandeling van 2,5 km heen en terug 'avonds is toch prima?

niet vergeten kreeft te eten in het oude haventje. daar was helemaal niets mis mee. =P~


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 18-02-2008

waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Zitten nu te denken aan Rethymon op Kreta. Cultuur hoeft niet echt....

gedaan. helemaal prima. is een leuk plaatsje en op kreta heb je zat cultuur in de aanbieding.

weet je toevallig nog welk app./hotel? En of dat prima was?

Heb nu wel een aardige gevonden, maar dat is 2,5 km van het centrum.

dat appartement zat wel wat dichter bij. weet niet meer hoe het heet. was ok, vooral omdat we de eerste week ge-upgrade werden. 2,5 km is wel te doen, hoewel het wel meer zal zijn. moet je ff vragen of ze bij een reisbureau de pagina's uit de touristique gids willen kopieren, daar staat altijd de juiste afstand in.

en een wandeling van 2,5 km heen en terug 'avonds is toch prima?

niet vergeten kreeft te eten in het oude haventje. daar was helemaal niets mis mee. =P~

In gids staat 1500 meter, maar het is idd 2,6 km.


Re: Vakanties 2008 - harry_bierdop - 21-02-2008

Druk programma dit jaar:

Zowiezo weer naar kreta (13 dagen eind juli, begin aug)
Eind augustus weer naar EPT in Barca
Begin December naar Praag (waarschijnlijk tijdens de EPT, maar ik ga gewoon voor praag wilde ik al langer heen)

Tussendoor nog een weekend weg met het voetbalteam.

En met een beetje geluk in januari volgend jaar naar Pokerstars Caribieën Adventure op de bahama's :waf:, zo niet dan maar in februari naar Kopenhagen (ook hier naar toe waarschijnlijk tijdens de EPT maar ik wilde toch al eens daar heen)


Re: Vakanties 2008 - Davydoff - 21-02-2008

harry_bierdop Wrote:Druk programma dit jaar:

Zowiezo weer naar kreta (13 dagen eind juli, begin aug)
Eind augustus weer naar EPT in Barca
Begin December naar Praag (waarschijnlijk tijdens de EPT, maar ik ga gewoon voor praag wilde ik al langer heen)

Tussendoor nog een weekend weg met het voetbalteam.

En met een beetje geluk in januari volgend jaar naar Pokerstars Caribieën Adventure op de bahama's :waf:, zo niet dan maar in februari naar Kopenhagen (ook hier naar toe waarschijnlijk tijdens de EPT maar ik wilde toch al eens daar heen)

Vakantie 2008....


Re: Vakanties 2008 - Davydoff - 21-02-2008

Dit jaar gaat het voor mij de VS worden. Beetje de westkust rondtoeren. VEGAS baby!!

In April naar Finland. Lekker snowboarden in Lapland.


Re: Vakanties 2008 - harry_bierdop - 21-02-2008

Davydoff Wrote:Tussendoor nog een weekend weg met het voetbalteam.

En met een beetje geluk in januari volgend jaar naar Pokerstars Caribieën Adventure op de bahama's :waf:, zo niet dan maar in februari naar Kopenhagen (ook hier naar toe waarschijnlijk tijdens de EPT maar ik wilde toch al eens daar heen)

Vakantie 2008....[/quote]

jaja I know.. maar ja zo'n weekend weg met het voetbalteam voelt meestal alsof ik terug kom van 2 weken op een massacamping in Salou :8: !

En Bahama's begint meestal in 1e week na oud en nieuw, dan moet ik in 2007 al de spullen inpakken :waf:


Re: Vakanties 2008 - harry_bierdop - 21-02-2008

Davydoff Wrote:VEGAS baby!!

*zucht* dat moet ook nog steeds ja, dan maar in 2009 *zucht*

:8:


Re: Vakanties 2008 - Mac - 21-02-2008

staat voor mij ook in 2009 op de planning :8:


Re: Vakanties 2008 - Davydoff - 21-02-2008

harry_bierdop Wrote:
Davydoff Wrote:VEGAS baby!!

*zucht* dat moet ook nog steeds ja, dan maar in 2009 *zucht*

:8:

:wink:

Aanraders voor een VET hotel in Vegas zijn welkom. Wij hebben nu het Luxor op het lijstje staan.


Re: Vakanties 2008 - harry_bierdop - 21-02-2008

Haha.. ik ben een beetje bang dat Joep dit jaar een WSOP package wint en dat ik meemoet haha...maar daar heb ik helemaal geen tijd voor in m'n schema Undecided . Ik MOEST ook al mee naar san Remo van um maar ja.. ik zit met afstuderen en ik ga niet 5 vrije dagen opnemen, wordt me een beetje té gek.


Re: Vakanties 2008 - Treesong - 21-02-2008

harry_bierdop Wrote:Haha.. ik ben een beetje bang dat Joep dit jaar een WSOP package wint en dat ik meemoet haha...maar daar heb ik helemaal geen tijd voor in m'n schema Undecided

Sorry hoor, maar zoiets sla je gewoon niet af :crazy:


Re: Vakanties 2008 - harry_bierdop - 21-02-2008

haha tsja.. ik heb de vakantie naar Kreta al geboekt. Ga de 18e weg... ME is geloof ik de 16e afgelopen. Maar daarnaast is het ook nog de week van de zomerfeesten en zal ik toch wel zelf m'n ticket moeten betalen dus helemaal gratis is het niet. Ennuh... hij kwalificeert zich echt nog wel vaker :wink:


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 25-02-2008

11 dagen Rethymnon is geboekt! half mei

iemand nog tips betrekkende Rethymnon of Kreta in het algemeen? Thx


Re: Vakanties 2008 - Bumme - 26-02-2008

- Midden maart 5 dagen skieën
- Eind april 5 dagen Madrid
- Half juni weekje Terschelling
- Midden september 2 weken zuid Spanje
- Laatste week december skieën

Dat was het wel zo'n beetje............


Re: Vakanties 2008 - Gerben Zonderland - 03-03-2008

Net terug van een extra lang weekend Valencia en dat was best te doen. Een mooi compacte binnenstad, veel groen (o.a. in de opgedroogde rivierbedding) en veel cultuur en architectuur. Doordat het 25 graden+zonnig was en er allerlei voorbereidende activiteiten voor het jaarlijkse vuurwerkfestival (Les Falles) gaande waren een prima weekend gehad.
Tip: huur een fiets en koop alleen ov-kaartjes als je echt dingen buiten de stad wilt bekijken, bijvoorbeeld naar Puig, Albufeira of Sagunt.

In het late voorjaar een weekje naar Noord-Italië, in de zomer een weekje Noordwest-Fryslân en in de herfst nog ergens een weekje zon...


Re: Vakanties 2008 - Ad Wim - 03-03-2008

Albufeira?! Dan moet dat OV wel heel hard gaan wil je binnen een dag terug zijn...


Re: Vakanties 2008 - Treesong - 03-03-2008

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.aanzee.com/villa/aze_fe_main.php">http://www.aanzee.com/villa/aze_fe_main.php</a><!-- m -->

Ik heb gehoord dat er ook een aardig restaurant in de buurt zit, dus dat komt helemaal goed deze zomer \Big Grin/


Re: Vakanties 2008 - Gerben Zonderland - 03-03-2008

Ad Wim Wrote:Albufeira?! Dan moet dat OV wel heel hard gaan wil je binnen een dag terug zijn...

Sorry, Albufera, zonder i: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Albufera">http://nl.wikipedia.org/wiki/Albufera</a><!-- m -->


Re: Vakanties 2008 - harry_bierdop - 19-05-2008

harry_bierdop Wrote:Druk programma dit jaar:

Zowiezo weer naar kreta (13 dagen eind juli, begin aug)
Eind augustus weer naar EPT in Barca
Begin December naar Praag (waarschijnlijk tijdens de EPT, maar ik ga gewoon voor praag wilde ik al langer heen)

Tussendoor nog een weekend weg met het voetbalteam.

En met een beetje geluk in januari volgend jaar naar Pokerstars Caribieën Adventure op de bahama's :waf:, zo niet dan maar in februari naar Kopenhagen (ook hier naar toe waarschijnlijk tijdens de EPT maar ik wilde toch al eens daar heen)

Is sinds gister nog een kleine stedentrip bijgekomen, 18 sept of 2 okt! Waar de reis heen gaat is nog onbekend, 29 augustus trekken we de lootjes :waf: :waf: :waf:

Oekranie, Milaan, liverpool maakt Harry niks uit! We gaan overal heen!

Milan, Milan, Who the fuck is Milan???


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 27-05-2008

Vannacht teruggekomen van 11 daagjes Rethymnon. Prima weer gehad waardoor zelfs ik wat verkleurd ben :razz:

Erg leuk stadje! Vooral weinig gedaan (lees overdag voornamelijk strand en 's avonds eten en lounchen). Veel gave lounche cafes, mooi haventje met lekkere vis en het oude centrum is met alle winkeltjes en restaurantjes ook erg leuk. Mocht iemand er binnenkort nog komen, Restaurant tip: Avli in het oude centrum (<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.avli.gr">http://www.avli.gr</a><!-- m -->). Erg mooie tuin en erg lekker eten. Wij hebben hier een dikke kreeft van 1.7Kg verorberd =P~

Ook met de auto naar het Zuiden gereden. Je bent er zo en de rit door de bergen is alleen al de moeite waard! Zuidkust is erg mooi met alle bounty stranden. Aanrader dus. Verder het Venetiaans fort bij Rethymnon bezocht. Uitzicht was prachtig, maar voor de rest was daar weinig aan, vond ik.

Al met al een top vakantie gehad en Rethymnon is zeker een aanrader. Na 11 dagen heb je het er echte wel gezien. Ik zou nu goed uitgerust moeten zijn, maar na vannacht om 5 uur thuisgekomen te zijn, ben ik alweer toe aan vakantie :8:


Re: Vakanties 2008 - Treesong - 27-05-2008

Ekslem Wrote:(overdag voornamelijk strand en 's avonds eten en lunchen).

Je moet het middagmaal niet overslaan, hoor. Strand of geen strand! [-X

Ekslem Wrote:Veel gave louche cafes

Een louche café is altijd gaaf! =D>


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 27-05-2008

Als lunch hebben er ook regelmatig een visje en een flesje wijn aan mogen geloven :8:


Re: Vakanties 2008 - Bocaloca - 27-05-2008

hmmm lekker eten een flessie wijn :wink: