The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Heracles - Feyenoord - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Heracles - Feyenoord (/showthread.php?tid=3359) Pages:
1
2
|
Heracles - Feyenoord - Fabian - 23-02-2008 Leuke pot, met 2 vreselijk slechte achterhoedes. Fout op fout, nu pingel Heracles voor de 3-3... Re: Heracles - Feyenoord - Ad Wim - 23-02-2008 3-3 daar en de rest van de wedstrijden nog 0-0 :roll: Re: Heracles - Feyenoord - D'r an met de lippe - 24-02-2008 Heerlijke wedstrijd met wederom een heerlijke uitslag. De verdediging van Feyenoord is inderdaad een lachertje, topclub onwaardig. Die Greene zou ik voor geen goud willen ruilen met Boakye. Dinsdag moet voor het eerst in de 104-jarige historie van Heracles de halve finales worden bereikt. Ik ben er niet bij en daar baal ik behoorlijk van. Maar als de heren gewoon hun werk doen krijg ik nog wel een memorabele halve finale wedstrijd te zien in het stadion [-o< Re: Heracles - Feyenoord - Ad Wim - 24-02-2008 D'r an met de lippe Wrote:Die Greene zou ik voor geen goud willen ruilen met Boakye.Eindelijk een medestander =D> Re: Heracles - Feyenoord - waf - 24-02-2008 D'r an met de lippe Wrote:Heerlijke wedstrijd met wederom een heerlijke uitslag. De verdediging van Feyenoord is inderdaad een lachertje, topclub onwaardig. Die Greene zou ik voor geen goud willen ruilen met Boakye. feli met het punt. had green zijn handtasje wel bij zich? ik kan er trouwens met de beste wil van de wereld geen pingel in zien, in wat hij deed. hooguit hinderde hij hem iets, maar dat betekent dat de overtreding buiten de zestien begon. die boatsjie zou bij ons ook falen trouwens, dat is een heel andere druk waarmee je moet spelen, dus onvergelijkbaar. Re: Heracles - Feyenoord - waf - 24-02-2008 Ad Wim Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Die Greene zou ik voor geen goud willen ruilen met Boakye.Eindelijk een medestander =D> :roll: jij doet net of het forum hier vol zit met greene fans. :roll: ik ken er niet 1 overigens, sterker nog, je mening is verre van origineel. Re: Heracles - Feyenoord - Ad Wim - 24-02-2008 Heb je zo weinig zelfkennis dan? Re: Heracles - Feyenoord - waf - 24-02-2008 Ad Wim Wrote:Heb je zo weinig zelfkennis dan? ik weet niet tegen wie je het hebt en wat je bedoelt. Re: Heracles - Feyenoord - Ad Wim - 24-02-2008 Laat maar dan. Ik kan me herinneren dat jij zeker wel fan van hem was en zelfs riep dat hij in Oranje een kans moest krijgen... Re: Heracles - Feyenoord - waf - 24-02-2008 Ad Wim Wrote:Laat maar dan. dat is de tweede keer dat je er over begint, en dat is best kwalijk als je weet dat ik ook de eerste keer al uitgelegd had dat ik dat 2 jaar geleden gezegd had toen hij zeer verdienstelijk rechtsback speelde, en zeker niet minder dat andere rechtsbacks die op dat moment werden opgeroepen, terwijl hij daarna geblesseerd (erg lang) geweest is en nooit meer zijn oude niveau ge-etaleerd heeft en ik ook nooit meer geroepen heb dat ik hem goed vond danwel dat hij alsnog in oranje moest. mijnheer zelfkennis, je beticht velen hier van slecht lezen, maar zelf doe je dat duidelijk ook niet. dom wicht. Re: Heracles - Feyenoord - Peter - 24-02-2008 Ik vind het eigenlijk nog niet zo'n slechte prestatie van Feyenoord, al hoor je dit soort duels natuurlijk te winnen als je kampioen wilt worden. Dat de achterhoede zonder de Cler (en met Hofland op kunstgras) wel eens in zou kunnen storten verbaasd denk ik niemand. 3 goals scoren in Almelo (of het nou door fouten van de verdediging is of niet) is gewoon goed. PSV doet het uit (bij de kleintjes) geen steek beter qua spel en Ajax heeft ook al een eeuwigheid geen uitwedstrijd gewonnen. Re: Heracles - Feyenoord - waf - 24-02-2008 Peter Wrote:Ik vind het eigenlijk nog niet zo'n slechte prestatie van Feyenoord, al hoor je dit soort duels natuurlijk te winnen als je kampioen wilt worden. Dat de achterhoede zonder de Cler (en met Hofland op kunstgras) wel eens in zou kunnen storten verbaasd denk ik niemand. 3 goals scoren in Almelo (of het nou door fouten van de verdediging is of niet) is gewoon goed. PSV doet het uit (bij de kleintjes) geen steek beter qua spel en Ajax heeft ook al een eeuwigheid geen uitwedstrijd gewonnen. ik zou me hier best in kunnen vinden, maar ik ben daar toch wat uitgesprokener over. als je nou al 10 duels op rij slecht begint, dan is het toch onbestaanbaar dat die bal er na 51 sec inligt? die tweede goal is een corner. timmer is een held als lijnkeeper maar omgekeerd evenredig slecht bij hoge ballen. 2 goals met hoge ballen, die corner meot hij gewoon hebben. en marwijk maar roepen dat het op de training zo goed gaat. daar koop ik toch geen hol voor? dan moet hij er maar voor zorgen dat het in de wedstrijd ook gebeurt. de analyse in het ad dit weekend was goed. er zit nog te veel doorsnee in eht elftal (bahia, greene, lucius, hofs, hoflans). ook als je wilt wisselen word je er door de smalle selectie nooit beter op en je blijft ook niet gelijk in niveau (hoewel de komst van landzaat en de doorbraak van fer enig lucht geeft) maar ook ajakkes heeft veel doorsnee. psvee heeft het minste doorsnee. en dat zie je terug in de stand. Re: Heracles - Feyenoord - D'r an met de lippe - 24-02-2008 waf Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Heerlijke wedstrijd met wederom een heerlijke uitslag. De verdediging van Feyenoord is inderdaad een lachertje, topclub onwaardig. Die Greene zou ik voor geen goud willen ruilen met Boakye. Bedankt waf. Ik moet zeggen dat ik in het stadion ook dacht dat Garcia-Garcia wel heel erg makkelijk naar de grond ging maar hij had wel zijn schoen uit. Ik heb de samenvatting nog niet weer gezien dus kan er verder ook niet teveel over oordelen. Het zou kunnen dat Boakye bij jullie zou falen maar het is wel een erg goede verdediger hoor. Ik denk dat er voor hem nog een erg mooie carriere in het verschiet ligt. Verder ben ik steeds meer onder de indruk van Quansah. Dat hij zich 90 minuten lang kapot werkt was altijd al het geval maar hij lijkt ook steeds beter te worden. In de regionale krant stond onlangs nog een stukje over hem, ipv Remon de Vries (die het niet lijkt te redden helaas) is Quansah mischien wel de beoogde opvolger van Maas. Hij heeft alleen zijn lengte niet mee, maar dat lijkt hem vrij weinig uit te maken =D> Re: Heracles - Feyenoord - Ad Wim - 24-02-2008 waf Wrote:dom wicht.Heeeeeeeeeeee, daar zijn de krachttermen weer =D> Re: Heracles - Feyenoord - gittermaster - 24-02-2008 D'r an met de lippe Wrote:waf Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Heerlijke wedstrijd met wederom een heerlijke uitslag. De verdediging van Feyenoord is inderdaad een lachertje, topclub onwaardig. Die Greene zou ik voor geen goud willen ruilen met Boakye. Wat Boakye betreft ben ik het met je eens. Ik meen dat het vorig seizoen was (of alweer 2 seizoenen geleden) dat hij bij Ajax ook in de basis startte en hij dit erg verdienstelijk deed. Is imo zeker een verdediger met potentieel. Re: Heracles - Feyenoord - Vret Mien Gras - 24-02-2008 Nog rellen D'r an? Ze hebben ook Almeloers opgepakt! Quote:Onrust in Enschedese binnenstad door geweld supporters Re: Heracles - Feyenoord - D'r an met de lippe - 24-02-2008 gittermaster Wrote:Wat Boakye betreft ben ik het met je eens. Inderdaad. Hij laat niet vaak steekjes vallen achterin en kan ook nog is goed opbouwen en komt graag mee op. En met succes, want hij kan een man passeren en heeft een goede voorzet in huis. Kwestie van tijd natuurlijk voordat hij bij Heracles vertrekt, ik denk deze zomer. Mooi bedrag vangen en dan heeft Heracles toch veel plezier beleefd aan hem! @ Vret Tis wat. Groningen moest ook al met de combi naar Heracles omdat men bang was dat de confrontatie met fct'ers werd gezocht :wink: Trouwens, over Schalke en fct gesproken. Het kan zijn dat ik dit seizoen nog vrijwillig een wedstrijd van fct ga bezoeken :oops: Als jullie de play-offs spelen in het arena auf schalke is het wel een goede mogelijkheid om dat stadion ook is van binnen te zien. Al wil ik niet in een pony bus :waf: Re: Heracles - Feyenoord - Kennedy - 24-02-2008 Je mag met ons mee hoor,ik heb nog wel een leuk shirtje voor je!!! Waarom speelde Tim B niet!!! Re: Heracles - Feyenoord - D'r an met de lippe - 24-02-2008 Kennedy Wrote:Je mag met ons mee hoor,ik heb nog wel een leuk shirtje voor je!!! Leuk shirtje voor de kachel? Nee eigenlijk gaat het ook buiten mijn principes. Ach mischien worden wij wel 13e en jullie 10e, dan kan ik mooi plaats nemen in het uitvak van het arena auf schalke :razz: En Tim B speelde niet wegens het welbekende luxe-probleem :wink: Re: Heracles - Feyenoord - Kennedy - 24-02-2008 D'r an met de lippe Wrote:Er staat TenCate op,moet die ook in de kachel!!! :razz:Kennedy Wrote:Je mag met ons mee hoor,ik heb nog wel een leuk shirtje voor je!!! Re: Heracles - Feyenoord - D'r an met de lippe - 24-02-2008 Kennedy toch, ben je stiekem toch gevallen voor de charmes van het prachtige Heracles? Re: Heracles - Feyenoord - Kennedy - 24-02-2008 Nee nee dat gaat te ver,volg alleen Tim B meer niet :8: Re: Heracles - Feyenoord - Peter - 24-02-2008 Ad Wim Wrote:waf Wrote:dom wicht.Heeeeeeeeeeee, daar zijn de krachttermen weer =D> Ad Wim Wrote:achterlijke Brabantse carnavalpubliek dat niet begrijpt, dat is een tweede. ![]() ![]() Re: Heracles - Feyenoord - Ekslem - 24-02-2008 Ad ziet tijdens het voetbal liever een filmpje :8: Re: Heracles - Feyenoord - Depor - 24-02-2008 Peter Wrote:Ad Wim Wrote:waf Wrote:dom wicht.Heeeeeeeeeeee, daar zijn de krachttermen weer =D> Ad Wim Wrote:Van een proleet als jij is het nog niet zo erg, maar de media, en zelfs Wenger, doen dit ook en dat is slecht. ![]() ![]() ![]() Re: Heracles - Feyenoord - Peter - 24-02-2008 Dies niet zo erg. Adje gebruikt graag moeilijke woorden om ie serieus genomen wil worden. :8: Re: Heracles - Feyenoord - Depor - 24-02-2008 Peter Wrote:Dies niet zo erg. Adje gebruikt graag moeilijke woorden om ie serieus genomen wil worden. :8: Beetje jammer dat hij zelf niet snapt wat het betekend. Re: Heracles - Feyenoord - Ad Wim - 24-02-2008 Depor Wrote:Beetje jammer dat hij zelf niet snapt wat het betekend. ![]() Re: Heracles - Feyenoord - Peter - 25-02-2008 Ad Wim Wrote:Depor Wrote:Beetje jammer dat hij zelf niet snapt wat het betekend. Een dt-foutje.. inderdaad iets om dubbel van te liggen. :-s Re: Heracles - Feyenoord - Treesong - 25-02-2008 Uiteraard zie jij de ironie niet, maar dat is logies |