The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Wat ik mij afvraag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: Wat ik mij afvraag (/showthread.php?tid=3434) Pages:
1
2
|
Wat ik mij afvraag - Berend Botje - 14-03-2008 Als sex met dieren nu verboden wordt, hoe zit het dan met Paul de Leeuw, Marion de Hond en Hans Kraaij jr.? Re: Wat ik mij afvraag - Treesong - 14-03-2008 Heerst Gerbenitis? :eeeek: Re: Wat ik mij afvraag - Gerben Zonderland - 14-03-2008 Treesong Wrote:Heerst Gerbenitis? :eeeek: Tis vrijdagmiddag... iemand een borrel? Re: Wat ik mij afvraag - Treesong - 14-03-2008 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Heerst Gerbenitis? :eeeek: Ik heb hier alleen maar een ijskoude fles rosé ![]() Re: Wat ik mij afvraag - Mukkus - 16-03-2008 Berend Botje Wrote:Als sex met dieren nu verboden wordt, hoe zit het dan met Paul de Leeuw, Marion de Hond en Hans Kraaij jr.? Marion de Hond mag dan alleen nog maar sex hebben met Maurice de Hond. Re: Wat ik mij afvraag - Gerben Zonderland - 16-03-2008 En Paul de Leeuw met Rick de Leeuw. Re: Wat ik mij afvraag - Fred Naaigaren - 17-03-2008 Hans Kraaij jr. alleen nog maar met Hans Kraaij sr.? Re: Wat ik mij afvraag - Treesong - 17-03-2008 Of Tim Vincken! ![]() Re: Wat ik mij afvraag - Berend Botje - 17-03-2008 Jack de Gier, Arie Haan, Co Adelaar Re: Wat ik mij afvraag - Gerben Zonderland - 18-03-2008 Berend Botje Wrote:Jack de Gier, Arie Haan, Co Adelaar John de Wolf en Henk Vos? Re: Wat ik mij afvraag - Berend Botje - 18-03-2008 Mukkus en Rinus Schaap Re: Wat ik mij afvraag - gittermaster - 18-03-2008 En Conny Mus alleen met Marcel omdat ie een meeuwis Re: Wat ik mij afvraag - de nieuwe - 18-03-2008 Ach, iedereen kan toch terecht bij Rene van Dieren ? Re: Wat ik mij afvraag - Berend Botje - 18-03-2008 Onder supervisie van Frank en Ronald de Boer. Re: Wat ik mij afvraag - Gerben Zonderland - 18-03-2008 vanavond tegen elkaar: Mols en Molhoek... en Zwaanswijk Re: Wat ik mij afvraag - Ekslem - 19-03-2008 Vanmorgen in de Spits wegens zijn overgang naar Blakburn Rovers... Johann Roofvogel ![]() Re: Wat ik mij afvraag - Bumme - 27-03-2008 Mukkus Wrote:Berend Botje Wrote:Als sex met dieren nu verboden wordt, hoe zit het dan met Paul de Leeuw, Marion de Hond en Hans Kraaij jr.? Of met de hele selectie van PSV ! Re: Wat ik mij afvraag - Mukkus - 29-03-2008 Bumme Wrote:Mukkus Wrote:Berend Botje Wrote:Als sex met dieren nu verboden wordt, hoe zit het dan met Paul de Leeuw, Marion de Hond en Hans Kraaij jr.? Als ze dat zou doen, is ze wel een gore teef! Re: Wat ik mij afvraag - Berend Botje - 16-12-2008 Waarom heet Feyenoord eigenlijk niet FeyeZUID? En waarom heet El Hamdaoui eigenlijk El HAMdaoui (ik veronderstel tenminste dat hij moslim is)? Re: Wat ik mij afvraag - Mukkus - 16-12-2008 Froukje de Both is maandag bevallen. Haar dochter heet nu Emma, geloof ik. Dit was de uitgelezen kans om haar kind 'Hon' te noemen..... Re: Wat ik mij afvraag - Treesong - 16-12-2008 Ik dacht meer aan Berend Re: Wat ik mij afvraag - Mukkus - 16-12-2008 Treesong Wrote:Ik dacht meer aan Berend Die wordt ninja en dan noemen we hem 'MasterBerend'. Re: Wat ik mij afvraag - Treesong - 16-12-2008 Mukkus Wrote:Treesong Wrote:Ik dacht meer aan Berend Wat ik mij afvraag: Waarom worden er in Hollywood geen ninja-films meer gemaakt? :cry: Re: Wat ik mij afvraag - Mukkus - 16-12-2008 Treesong Wrote:Mukkus Wrote:Treesong Wrote:Ik dacht meer aan Berend Ik denk dat vijand Mokert zou zeggen: "Ninja's zijn zooooooooooooooooooooooo 2003, da's echt gay. man!" Re: Wat ik mij afvraag - Treesong - 16-12-2008 Ik denk het niet. Ninja's zijn meer eind jaren '80 eigenlijk. Toen hoedde Mokertje nog geiten in de Marokkaanse bergen :-k Re: Wat ik mij afvraag - Mukkus - 16-12-2008 Hij zal de Teenage Mutant Ninja Turtles toch wel kennen? Re: Wat ik mij afvraag - de nieuwe - 16-12-2008 voor moker : ![]() Re: Wat ik mij afvraag - Moker - 16-12-2008 de teenage mutant ninja turtles zijn zoooo cool :8: Re: Wat ik mij afvraag - Berend Botje - 20-04-2009 Waar komen die icoontjes vooraan de bladwijzers en het webadres vandaan? Dat bepaalt de websitebeheerder neem ik aan? En waarom staat er bij dit forum een Travianicoontje? Re: Wat ik mij afvraag - Ekslem - 20-04-2009 Das een favicon en die plaats je (bij ons) in de template folder op je FTP site |