![]() |
Willem II - Feyenoord - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Willem II - Feyenoord (/showthread.php?tid=3547) |
Willem II - Feyenoord - Peter - 11-04-2008 Problemen op het middenveld Feyenoord door onze Telesportredactie AMSTERDAM - Feyenoord kampt zondag tegen Willem II met een groot probleem op het middenveld. Denny Landzaat is geblesseerd aan zijn hamstring en Giovanni van Bronckhorst is er niet bij vanwege een schorsing. Ook het meespelen van doelman Henk Timmer is niet voor de volle honderd procent zeker. Hij heeft liesklachten. Roy makaay trainde vrijdag volop mee, maar het duel tegen Willem II, dat tegen degradatie strijdt, komt nog te vroeg voor de aanvaller. -- ![]() Re: Willem II - Feyenoord - D'r an met de lippe - 11-04-2008 Hup Feyenoord! Als Willem II verliest zijn wij veilig, ongeacht het resultaat tegen NAC. Ik heb zin in zondagmiddag, wij kunnen de Rotterdammers ook een dienst bewijzen... Re: Willem II - Feyenoord - centre court - 11-04-2008 henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8: hup lippe en heracles! voor ons is 't idd zeer belangrijk dat jullie van nac winnen. ga er vanuit dat twente niet wint in eindhoven maar ik neem geen risico. :-" Re: Willem II - Feyenoord - harry_bierdop - 11-04-2008 centre court Wrote:henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8: En dan moeten wij zeker Breda erop drukken next week :wink: Re: Willem II - Feyenoord - D'r an met de lippe - 11-04-2008 centre court Wrote:henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8: Mocht je om statistieken geven, NAC heeft 3 keer eerder in het Polman moeten spelen: 17/11/2006 Heracles Almelo NAC Breda 2-0 12/04/2006 Heracles Almelo NAC Breda 4-2 04/10/1999 Heracles Almelo NAC Breda 4-3 Maar dit Heracles heeft het moeilijk met ploegen die afwachtend spelen, het is dan ook hopen op een snelle ingeving van bv. Garcia-Garcia. Hoe langer het 0-0 blijft hoe voordeliger voor NAC vrees ik. Als jullie het Polman nu even in extase brengen met een tussenstand in de 20e minuut van WII - Fey 0-3 dan kunnen de zwart-witten vrij uit gaan spelen en maken we meer kans om die NAC'ers te pakken :wink: Re: Willem II - Feyenoord - centre court - 11-04-2008 pakken jullie zondag eerst vitesse maar... ![]() Re: Willem II - Feyenoord - Tripplexxx - 11-04-2008 D'r an met de lippe Wrote:centre court Wrote:henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8: De laatste wedstrijden staat er steevast een mannetje op die Garcia Garcia en dan is hij schijnbaar nergens meer. Re: Willem II - Feyenoord - D'r an met de lippe - 11-04-2008 Tripplexxx Wrote:De laatste wedstrijden staat er steevast en mannetje op die Garcia Garcia en dan is hij schijnbaar nergens meer. Als je op de wedstrijden tegen Roda en PSV doelt vind ik het niet zo heel gek. Roda heeft het achterin goed staan en we hoeven van meneer ook niet te verwachten dat hij de PSV verdediging aan gort speelt. Daarbij heb ik ondertussen hem genoeg zien spelen om te kunnen concluderen dat hij weinig moeite heeft om een enkele verdediger in de luren te leggen. Het is alleen soms wel een beetje alles of niets, geregeld mislukken acties maar als het hem lukt dan is het meteen genieten geblazen. Tegen Willem II was hij overigens wel zwak maar toen was het hele elftal ondermaats.Ik ben nog altijd onder de indruk van G3 en denk dat hij sowieso hoger op kan. Re: Willem II - Feyenoord - Peter - 11-04-2008 centre court Wrote:henkie is 't hele jaar nog onzeker geweest. :8: Precies.. 34x onzeker en toch geen pot missen. ![]() Re: Willem II - Feyenoord - Ekslem - 13-04-2008 Zou het dan toch..... Quote:Ekramy vervangt Timmer tegen Willem II Re: Willem II - Feyenoord - de nieuwe - 13-04-2008 1-0 Demouge 2-0 Demouge Re: Willem II - Feyenoord - waf - 13-04-2008 3-0 boutahar. ik heb geen radio en weet niet wat er gebeurt, maar dit vind ik echt schandalig. blij dat marwijk oppleurt. Re: Willem II - Feyenoord - Amor Fati - 13-04-2008 vorige week speelde willem II al erg sterk tegen heerenveen, waren ook beter maar heerenveen won. Dit verbaast me dus niks en Feyenoord had gewaarschuwd moeten zijn. Maar 3-0 in de eerste helft is wel beschamend. Re: Willem II - Feyenoord - waf - 13-04-2008 Amor Fati Wrote:vorige week speelde willem II al erg sterk tegen heerenveen, waren ook beter maar heerenveen won. Dit verbaast me dus niks en Feyenoord had gewaarschuwd moeten zijn. Maar 3-0 in de eerste helft is wel beschamend. feyenoord had sowieso gewaarschuwd moeten zijn. niet alleen vanwege verleden week, maar een ploeg die vecht voor zijn laatste kans loopt 3x zo hard. daar moet je dus op ingesteld zijn en daar moet je je op instellen en daar moet een trainer een ploeg op prepareren. dit is zeker al de 10de uitwedstrijd dat ze zich laten omverlopen door een gretigere tegenstander. dat is gewoon slecht, van de spelers, maar zeker ook van een trainer. ekramy kan nu definitief opsjorren als ik het goed begrijp. Re: Willem II - Feyenoord - gittermaster - 13-04-2008 Quote:ekramy kan nu definitief opsjorren als ik het goed begrijp. gittermaster Wrote:Na elf jaar Ajax vertrekken doet pijn... Re: Willem II - Feyenoord - Bumme - 13-04-2008 Verbeek heeft Feyenoord nog in de CL-race gehouden. Als hij gewoon gewonnen had was Feyenoord nu al zo goed als zeker kansloos. Komende zondag Roda thuis wordt al lastig genoeg maar dan nog is het afhankelijk van Heerenveen (Exc. thuis) en Twente ( WII thuis). Re: Willem II - Feyenoord - Hoef - 14-04-2008 waf Wrote:3-0 boutahar. Geen radio? Je zat toch te internetten? http://www.radio1.nl Re: Willem II - Feyenoord - waf - 14-04-2008 Hoef Wrote:waf Wrote:3-0 boutahar. moet je wel de boxen uit een doos gehaald hebben en aangesloten... :razz: Re: Willem II - Feyenoord - Mukkus - 14-04-2008 waf Wrote:Hoef Wrote:waf Wrote:3-0 boutahar. <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.elfvoetbal.nl">http://www.elfvoetbal.nl</a><!-- w --> en dan 'match centre'. Kun je alle eredivisie wedstrijden volgen met een actueel verslag gedurende de wedstrijd. Geldt o.a. voor de engelse wedstrijden. Re: Willem II - Feyenoord - Hoef - 14-04-2008 waf Wrote:Hoef Wrote:waf Wrote:3-0 boutahar. In die Vinexwijk van jou kun je toch door de muren heen genieten van de radio van de buren? |