The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
TMS Rome 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: TMS Rome 2008 (/showthread.php?tid=3597)



Re: TMS Rome 2008 - mindlight - 06-05-2008

centre court Wrote:combi maken van seppi en almagro. als je voor korolev meer dan 2 euro krijgt kan je 'm er ook bij pakken. die pakt gonzo op zeker. en evt voor wawrinka een mooie quotering verwacht ik.

CC, je gaat me toch niet vertellen dat jij nog geld op je account hebt he? Wink


Re: TMS Rome 2008 - centre court - 06-05-2008

horna zou ik voor 2.80 ook zeker pakken.


Re: TMS Rome 2008 - Ad Wim - 06-05-2008

centre court Wrote:combi maken van seppi en almagro. als je voor korolev meer dan 2 euro krijgt kan je 'm er ook bij pakken. die pakt gonzo op zeker. en evt voor wawrinka een mooie quotering verwacht ik.
Ik ben niet zo van de combi's, gewoon enkele bets...


Re: TMS Rome 2008 - omyaca - 06-05-2008

andre Wrote:Dan kunnen jullie je nu bezig houden met Erlich/Ram-Kerr/Nieminen. Nog belangen?
:lol: Notworthy


Re: TMS Rome 2008 - centre court - 06-05-2008

als dat dé nieminen is dan weet ik zeker dat het andere dubbel wint, ongeacht wie 't zijn.


Re: TMS Rome 2008 - mindlight - 06-05-2008

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:combi maken van seppi en almagro. als je voor korolev meer dan 2 euro krijgt kan je 'm er ook bij pakken. die pakt gonzo op zeker. en evt voor wawrinka een mooie quotering verwacht ik.
Ik ben niet zo van de combi's, gewoon enkele bets...

Ik tegenwoordig ook. Op het moment dat je gecombineerde bet lekker gecumuleerd is, gaat altijd de laatste partij fout.


Re: TMS Rome 2008 - mindlight - 06-05-2008

centre court Wrote:als dat dé nieminen is dan weet ik zeker dat het andere dubbel wint, ongeacht wie 't zijn.

Nou... Dan moet t raar lopen Wink


Re: TMS Rome 2008 - centre court - 06-05-2008

mindlight Wrote:
centre court Wrote:als dat dé nieminen is dan weet ik zeker dat het andere dubbel wint, ongeacht wie 't zijn.

Nou... Dan moet t raar lopen Wink

dan zal Kerr wel aan 't knallen zijn.


Re: TMS Rome 2008 - Ad Wim - 06-05-2008

Hmmm, wel 5-0 in H2H voor Chucho...


Re: TMS Rome 2008 - cruijff - 07-05-2008

Bah, wat liet die Tsjonga het nog liggen gister zeg Sad


Re: TMS Rome 2008 - kooltje - 07-05-2008

Ad Wim Wrote:Hmmm, wel 5-0 in H2H voor Chucho...
dat speelt ook een grote rol bij de wedkantoren...vandaar de hoge quote.


Re: TMS Rome 2008 - kooltje - 07-05-2008

Murray, Andrew - Wawrinka, S 2 1,97
Andreev, I - Monaco, J 2 1,88
Horna, L - Acasuso, J 1 2,52
Totale notering 9,33

kun je ook seppi nog nemen voor 1.9
almagro inderdaad 2.1 is ook interessant
en ancic met 2.8 is een leuk risicootje


Re: TMS Rome 2008 - Ad Wim - 07-05-2008

Ik heb nu Wawrinka, Horna en Seppi, en allemaal voor betere quotes dan jij hier neergezet hebt :razz:


Re: TMS Rome 2008 - kooltje - 07-05-2008

Ad Wim Wrote:Ik heb nu Wawrinka, Horna en Seppi, en allemaal voor betere quotes dan jij hier neergezet hebt :razz:
bij betfair?
ik zit bij unibet


Re: TMS Rome 2008 - buurs - 07-05-2008

unibet is matig


Re: TMS Rome 2008 - kooltje - 07-05-2008

ik heb daarover een mail gestuurd naar unibet...
Kreeg als antwoord dat bij andere kantoren nog geld moet worden betaald bij het uitkeren van geld?
is dit ook zo?
bij unibet geen extra kosten


Re: TMS Rome 2008 - Ad Wim - 07-05-2008

Niet dat ik weet, maar ik heb ook nog niet teruggestort naar mijn rekening. Per bet hoef je niet te betalen iig. Wel als je stort...
Maar dan nog, is dat natuurlijk marginaal, die quotes zijn veel belangrijker. Bij Unibet hebben ze er gewoon niet zoveel verstand van. Waar Seppi hier lager krijgt, krijgt Blake natuurlijk wel hoger. En hetzelfde geldt voor de anderen.


Re: TMS Rome 2008 - cruijff - 07-05-2008

Ad Wim Wrote:Ik heb nu Wawrinka, Horna en Seppi, en allemaal voor betere quotes dan jij hier neergezet hebt :razz:

Doe met je mee, maar neem Monaci i.p.v. Wawrinka


Re: TMS Rome 2008 - mindlight - 07-05-2008

Ad Wim Wrote:Niet dat ik weet, maar ik heb ook nog niet teruggestort naar mijn rekening. Per bet hoef je niet te betalen iig. Wel als je stort...
Maar dan nog, is dat natuurlijk marginaal, die quotes zijn veel belangrijker. Bij Unibet hebben ze er gewoon niet zoveel verstand van. Waar Seppi hier lager krijgt, krijgt Blake natuurlijk wel hoger. En hetzelfde geldt voor de anderen.

Uhh bij Unibet hebben ze er wel verstand van, het bet principe van Unibet en Betfair verschilt alleen wezenlijk.


Re: TMS Rome 2008 - Ad Wim - 07-05-2008

Bij Bwin zijn de quotes ook gewoon beter en weerspiegelen ze beter de echte verhoudingen. Ik heb een tijdje op Unibet gewed en gemerkt dat de quotes daar gewoon niet overeenkomen met de werkelijkheid. Dat is soms leuk, maar regelmatig ook niet.


Re: TMS Rome 2008 - cruijff - 07-05-2008

Speel al jaren op Unibet en vind het eigenlijk wel prima...


Re: TMS Rome 2008 - mindlight - 07-05-2008

Maar daar gaat het niet om. Bij Unibet wed je tegen een wedkantoor, en bij Betfair wed je tegen andere gokkers. Als jij nu een ton inzet op Mahut, zal hij bij betfair direct als grote favoriet uit de quotes naar voren komen. Terwijl de kansen vooraf natuurlijk exact hetzelfde blijven dat hij wint.

Doordat je met gokkers tegen elkaar speelt krijg je automatisch de beste quotes, net zoals de beurskoers van een onderneming in principe ook altijd klopt Smile


Re: TMS Rome 2008 - mindlight - 07-05-2008

cruijff Wrote:Speel al jaren op Unibet en vind het eigenlijk wel prima...

Ik ook Smile


Re: TMS Rome 2008 - Ad Wim - 07-05-2008

mindlight Wrote:Maar daar gaat het niet om. Bij Unibet wed je tegen een wedkantoor, en bij Betfair wed je tegen andere gokkers. Als jij nu een ton inzet op Mahut, zal hij bij betfair direct als grote favoriet uit de quotes naar voren komen. Terwijl de kansen vooraf natuurlijk exact hetzelfde blijven dat hij wint.

Doordat je met gokkers tegen elkaar speelt krijg je automatisch de beste quotes, net zoals de beurskoers van een onderneming in principe ook altijd klopt Smile
Je moet wel lezen, ik vergelijk het ook met bwin en bet365 en daar zijn de quotes gewoon 'beter', ze weerspiegelen beter de werkelijkheid. Maar soms is dat juist bij Unibet wel gunstig, aangezien je daar betere koopjes hebt.


Re: TMS Rome 2008 - mindlight - 07-05-2008

Waar lees ik niet dan?


Re: TMS Rome 2008 - Ad Wim - 07-05-2008

Jij zegt dat ik het alleen met Betfair vergelijk, maar dat doe ik dus niet alleen...


Re: TMS Rome 2008 - kooltje - 07-05-2008

betfair is iets anders mindlight


Re: TMS Rome 2008 - mindlight - 07-05-2008

Nee dat zeg ik niet, maar ik gebruikte Betfair als voorbeeld. Die andere die jij noemde ken ik niet dus daar kan ik niks over zeggen. En dat betfair iets anders is, geef ik hierboven toch juist aan?


Re: TMS Rome 2008 - kooltje - 07-05-2008

ja ik bedoelde iets anders dan bwin en bet365


Re: TMS Rome 2008 - Ad Wim - 07-05-2008

Maar het is natuurlijk niet representatief om alleen Betfair als voorbeeld te nemen aangezien dit inderdaad iets anders is. Vergelijk Unibet dan met bwin of bet365 of Williams etc.