The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Het grote restaurant topic - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Het grote restaurant topic (/showthread.php?tid=36)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Treesong - 16-10-2006

Ekslem Wrote:Oisterwijk is trouwens een echte aanrader om eens te ontsnappen aan de smog in de grote stad!

Dan ga ik liever een Juttertje drinken bij de vuurtoren op Texel

[Image: jutter.jpg]


- Ekslem - 16-10-2006

Tree, verandering van spijs doet eten...

[Image: 20-scan-assortiment.jpg]


- EJR - 22-10-2006

Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:
Bumme Wrote:
Dugarry Wrote:Hej Amsterdammers, ik zoek een leuk restaurantje voor volgende week donderdag. Ben al bij diverse tentjes geweest, voornamelijk in het centrum. Wil iig naar iets waar ik nog nooit geweest ben.

BVD voor de tips Bor, Goa, Treesong, Bumme en Gitter.

- Wat voor soort eten?
- Welke prijsklasse?
- Voorkeur vor een bepaalde buurt?

Centrum, niet te ver lopen vanaf waterlooplein/Nieuwmarkt.
Prijs maakt niet zoveel uit, eurootje of 40-75 p.p. lijkt me redelijk voor 3-gangen.

Dan moet je dus naar Greetje (of Hemelse Modder :razzSmile

Stond vrijdagavond bij Greetje voor de deur, maar was vol. Sloebers. Toen maar terug gelopen naar de Zeedijk voor een heerlijke Paella Mista met grote gambas en stukken kip bij De Portugees! Vooraf natuurlijk de gebakken sardientjes!

Daarna afblussen in de L&B met een Highland Park 12y en zijn oudere broertje van 18y. Na de onverwachte binnenkomst van Treesong en - jawel - waf ook nog een Talisker, een Signatory Vintage en een Laphroaig weggeslobberd. :-({|=


- Treesong - 22-10-2006

EJR Wrote:Na de onverwachte binnenkomst van Treesong en - jawel - waf ook nog een Talisker, een Signatory Vintage en een Laphroaig weggeslobberd. :-({|=

Ik heb daarna maar een motortaxi genomen voor de laatste etappe in de Pijp... halverwege de helm af en poepienuchter de avond afgemaakt :wink:


- Marshall - 22-10-2006

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Pulpo op de willemsparkweg... Roodbaarsje met een gelebietensalade vooraf en een homemade chocomousse na... Erg goed moet ik zeggen!


- Ad Wim - 22-10-2006

Treesong Wrote:
EJR Wrote:Na de onverwachte binnenkomst van Treesong en - jawel - waf ook nog een Talisker, een Signatory Vintage en een Laphroaig weggeslobberd. :-({|=

Ik heb daarna maar een motortaxi genomen voor de laatste etappe in de Pijp... halverwege de helm af en poepienuchter de avond afgemaakt :wink:
Waren jullie afgelopen vrijdagavond ook in de L&B?! Ik heb dus een ontmoeting in levenden lijve met jullie gemist, terwijl ik er zo dichtbij was!


- joep - 22-10-2006

Bruiloft gehad vanmiddag, met een uitermate fijn buffet.
Vooraf forel, gebakken
hoofdgerecht gebakken snoekbaars en nagerecht helaas niet aan toegekomen, want de rest was zo lekker....


- EJR - 22-10-2006

Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:
EJR Wrote:Na de onverwachte binnenkomst van Treesong en - jawel - waf ook nog een Talisker, een Signatory Vintage en een Laphroaig weggeslobberd. :-({|=

Ik heb daarna maar een motortaxi genomen voor de laatste etappe in de Pijp... halverwege de helm af en poepienuchter de avond afgemaakt :wink:
Waren jullie afgelopen vrijdagavond ook in de L&B?! Ik heb dus een ontmoeting in levenden lijve met jullie gemist, terwijl ik er zo dichtbij was!

Dan denk ik dat je Treesong stiekem toch ontmoet heb. :wink:


- Bumme - 23-10-2006

Gisteren gelounged, gedronken en gegeten bij Rose's Lounge aan de Rijnkade in Arnhem.
Leuke tent! Lekker eten en goede (en lekkere) bediening!


- Berend Botje - 23-10-2006

Verkiezingsmenu
Vooraf: Keuze: Soep met linkeballen, of vissoep van zalm en bot.
Hoofdgerecht: Balkenendebrij met gegrillde dooie mus en apekool
Nagerecht: Monatoetje met gebakken peren.
Nazit: Op de koffie komen met sigaar uit eigen doos.


- Treesong - 23-10-2006

Berend Botje Wrote:Verkiezingsmenu
Vooraf: Keuze: Soep met linkeballen, of vissoep van zalm en bot.
Hoofdgerecht: Balkenendebrij met gegrillde dooie mus en apekool
Nagerecht: Monatoetje met gebakken peren.
Nazit: Op de koffie komen met sigaar uit eigen doos.

Gelukkig zijn de rapen wel gaar... jammer alleen dat de wijn van zure druiven is gemaakt :|


- Marshall - 23-10-2006

Bumme Wrote:Gisteren gelounged, gedronken en gegeten bij Rose's Lounge aan de Rijnkade in Arnhem.
Leuke tent! Lekker eten en goede (en lekkere) bediening!

Had even geroepen! Rosy's (Wink) is zo ongeveer een van mijn standaard 'hangplekken'. Heerlijk vreten alhoewel het geen maaltijd op koninklijk niveau is maar zeer goed te doen...
Pak de volgende keer even de bus richting Sonsbeekpark en op de Apeldoornseweg 'Zwagers'. Vrij nieuwe tent en een absolute aanrader!


- Treesong - 23-10-2006

Marshall Wrote:Had even geroepen! Rosy's (Wink) is zo ongeveer een van mijn standaard 'hangplekken'.

Ik denk dat Bumme nu iets sneller bediend werd!


- Marshall - 23-10-2006

Mij laten ze altijd wat extra wijntjes nuttigen en afrekenen inderdaad Wink


- Bumme - 23-10-2006

Marshall Wrote:
Bumme Wrote:Gisteren gelounged, gedronken en gegeten bij Rose's Lounge aan de Rijnkade in Arnhem.
Leuke tent! Lekker eten en goede (en lekkere) bediening!

Had even geroepen! Rosy's (Wink) is zo ongeveer een van mijn standaard 'hangplekken'. Heerlijk vreten alhoewel het geen maaltijd op koninklijk niveau is maar zeer goed te doen...Pak de volgende keer even de bus richting Sonsbeekpark en op de Apeldoornseweg 'Zwagers'. Vrij nieuwe tent en een absolute aanrader!

Precies zoals ik er ook over dacht! Ging er ook zonder enige verwachting heen. Het "Borsato" gehalte in de binnenstad was zo hoog dat we naar de Rijnkade gevlucht zijn.
Hebben er tussen vier en zeven prima gezeten!


- Ad Wim - 23-10-2006

Bumme Wrote:
Marshall Wrote:
Bumme Wrote:Gisteren gelounged, gedronken en gegeten bij Rose's Lounge aan de Rijnkade in Arnhem.
Leuke tent! Lekker eten en goede (en lekkere) bediening!

Had even geroepen! Rosy's (Wink) is zo ongeveer een van mijn standaard 'hangplekken'. Heerlijk vreten alhoewel het geen maaltijd op koninklijk niveau is maar zeer goed te doen...Pak de volgende keer even de bus richting Sonsbeekpark en op de Apeldoornseweg 'Zwagers'. Vrij nieuwe tent en een absolute aanrader!

Precies zoals ik er ook over dacht! Ging er ook zonder enige verwachting heen. Het "Borsato" gehalte in de binnenstad was zo hoog dat we naar de Rijnkade gevlucht zijn.
Hebben er tussen vier en zeven prima gezeten!
Maar jij bent toch juist naar het concert geweest?!


- Bumme - 23-10-2006

Yep!

Maar heb geen zin om me al vanaf vier uur in te laten met provincialen die op de Markt en in restaurants die liedjes gaan lopen zingen (lees: schreeuwen).

Er heerste rond de Korenmarkt een soort "Oranje-supporterssfeer'' en daar hou ik nou eenmaal niet van, ook niet als ik naar Oranje ga kijken.


- Ad Wim - 23-10-2006

Oke. Maar je zou zeggen dat je dan uberhaupt niet naar zo'n concert zou gaan...


- Bumme - 23-10-2006

Ad Wim Wrote:Oke. Maar je zou zeggen dat je dan uberhaupt niet naar zo'n concert zou gaan...

Tijdens het concert zelf heb ik er geen enkele moeite mee, dan doe ik net zo hard mee.......

Bij Oranje irriteer ik mij trouwens wel 90 minuten aan die hoempa-pa gasten. Nog niet de helft van die debielen komt voor het voetbal.


- Saartje - 24-10-2006

Rose's Lounge; Rijnkade (onthouden ......)
PS. was het een beetje te doen om vanaf daar naar het stadion te komen...?


- Marshall - 24-10-2006

Vanaf Rijnkade stadion is met eigen vervoer simpel. Rijnkade afrijden, brug over en hoppa je bent al bij het stadion (ongeveer dan)..
OV geen flauw idee (gebruik ik nooit Wink)

NB> het is Rosy's Saartje... Voor verdere tips in Arnhem geef je maar een gil!


- gittermaster - 24-10-2006

zit een leuk direct marketing bureau op Trans.... Wink
Alwaar je na zessen een biertje kunt pakken


- Saartje - 24-10-2006

Marshall Wrote:Vanaf Rijnkade stadion is met eigen vervoer simpel. Rijnkade afrijden, brug over en hoppa je bent al bij het stadion (ongeveer dan)..
OV geen flauw idee (gebruik ik nooit Wink)

NB> het is Rosy's Saartje... Voor verdere tips in Arnhem geef je maar een gil!

Maar is het te lopen? maw, we zetten de auto ergens tussen Rosy's en het stadion, lopen naar Rosy's en dan naar het stadion...


- Bumme - 24-10-2006

Is max 10 minuten lopen!

Ga je ook naar Marco?


- Saartje - 24-10-2006

yep !


- Bumme - 24-10-2006

Saartje Wrote:yep !

Ja dan is het echt een aanrader! Waarom zet je de auto niet bij het stadion? Voor €2,00 heb je een busretour naar het centrum.
Wanneer ga je ?


- Saartje - 24-10-2006

Kijk, dat zijn de tips die ik moet hebben....
Zaterdag de 4e..... kweet het een beetje laat.... opeens moest ik 4 kaarten hebben ipv 2... khad nl al snakepit kaarten, maar wist via via dat als je die verkoopt je eventueel een goeie prijs kunt vangen !
:8:
Was het om 16:00 uur nog een beetje te doen met de drukte..?


- waf - 24-10-2006

zeg dames, gaan jullie ff lekker naar het viva forum. straks gaan jullie ook de uinhoud van de linda nog bespreken hier.


- Marshall - 24-10-2006

Linda en inhoud? Enige wat daar met enige regelmaat inzit is de vuist van Johnie volgens mij...


- Bumme - 24-10-2006

Saartje Wrote:Kijk, dat zijn de tips die ik moet hebben....
Zaterdag de 4e..... kweet het een beetje laat.... opeens moest ik 4 kaarten hebben ipv 2... khad nl al snakepit kaarten, maar wist via via dat als je die verkoopt je eventueel een goeie prijs kunt vangen !
:8:
Was het om 16:00 uur nog een beetje te doen met de drukte..?


Wij waren er iets voor vier uur en toen was het nog goed te doen. Gelijk de bus gepakt en naar Rose's Lounge gegaan. Stap de eerste halte na de brug uit, loop terug naar de Rijn en ga dan linksaf. Na 5 minutne zie je links Rose's Lounge.
De bus terug gaat 100 meter verder dan waar je bent uitgestapt!

Veel plezier!