The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Het grote restaurant topic - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Het grote restaurant topic (/showthread.php?tid=36)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Ekslem - 16-05-2007

Waarvoor had je een bon (wrs een parkeerbon door geen ticket)?


- EJR - 16-05-2007

Iemand al kennis gemaakt met het concept van Vapiano?


- Dugarry - 16-05-2007

Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:Is me dit te ver lopen dan wordt het Bistro de Fles.

Bicken zit op een steenworp van het Leidseplein, dus dat valt wel mee. Heb er gister weer lekker rogvleugel gegeten, hmmmm :eten:

Die Fles ben ik ooit twee keer geweest vanwege om de hoek, 1 x misselijk 1x gewoon goor. Dead

Ok, dan toch maar Bicken, wel wat verder vanaf Carré, maar dat moet dan maar een keer.

Specialiteiten van het huis?


- Treesong - 16-05-2007

De Softshell crab is erg lekker =P~

Maar als je noodzakelijkerwijs in de buurt van Carré mot eten, kun je net zo goed de Utrechtsestraat even op en neer lopen. Zit genoeg behoorlijks...


- Berend Botje - 16-05-2007

http://forum.phono.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=printview&t=45422&start=20&sid=a38e2014a70145ad535f557d2881eee2


- Dugarry - 16-05-2007

Bij Mr. Glass met de reactie McDonalds ben ik al gestopt met lezen.


- Berend Botje - 16-05-2007

Terwijl er daarna juist de goede tips staan.


- EJR - 16-05-2007

Treesong Wrote:De Softshell crab is erg lekker =P~

[Image: gay.gif]


- Treesong - 16-05-2007

Berend Botje Wrote:Terwijl er daarna juist de goede tips staan.

Quote:De mensa van de UvA..heerlijk eten en geweldige bediening, daarbij kost het ook nog eens geen drol!

:eeeek:


- Treesong - 16-05-2007

EJR Wrote:
Treesong Wrote:De Softshell crab is erg lekker =P~

[Image: gay.gif]

Als we weer eens naar de L & B gaan, eten we daar eerst een hapje en dan zal je het zelf meemaken, ouwe Sjinees :8:


- Berend Botje - 16-05-2007

Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Terwijl er daarna juist de goede tips staan.

Quote:De mensa van de UvA..heerlijk eten en geweldige bediening, daarbij kost het ook nog eens geen drol!

:eeeek:

Goede tips tussen de wellicht mindere tips, kwibus.


- Dugarry - 16-05-2007

Vrijdag, u raadt het al, weer lopend chinees buffetje!

Dit keer bij Peking, das zonder wokshit.

:yeah: :eten: :yeah:


- Treesong - 16-05-2007

Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Terwijl er daarna juist de goede tips staan.

Quote:De mensa van de UvA..heerlijk eten en geweldige bediening, daarbij kost het ook nog eens geen drol!

:eeeek:

Goede tips tussen de wellicht mindere tips, kwibus.

Pata Negra? :roll:


- goa - 16-05-2007

Enige acceptabele toko's hier in de buurt zijn "A Tavola" en "Elkaar" .


- Treesong - 16-05-2007

goa Wrote:Enige acceptabele toko's hier in de buurt zijn "A Tavola" en "Elkaar" .

En dat lekker biefstukje in de Roeter dan? :waf:


- Berend Botje - 16-05-2007

Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Terwijl er daarna juist de goede tips staan.

Quote:De mensa van de UvA..heerlijk eten en geweldige bediening, daarbij kost het ook nog eens geen drol!

:eeeek:

Goede tips tussen de wellicht mindere tips, kwibus.

Pata Negra? :roll:

Ik ken die tenten zelf niet, dus ik kan alleen afgaan op wat anderen schrijven. Maar ik zal in het vervolg wel geen tips meer geven, hoor, ondankbare honden.


- Treesong - 16-05-2007

Berend Botje Wrote:Maar ik zal in het vervolg wel geen tips meer geven, hoor, ondankbare honden.

Wat is dan het restaurant in Amsterdam waar je het allerlekkerst kan eten volgens joe? (En nu niet haringkraam Joop zeggen hè)


- waf - 16-05-2007

Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Maar ik zal in het vervolg wel geen tips meer geven, hoor, ondankbare honden.

Wat is dan het restaurant in Amsterdam waar je het allerlekkerst kan eten volgens joe? (En nu niet haringkraam Joop zeggen hè)
nam kee natuurlijk! :cheers:


- Treesong - 16-05-2007

waf Wrote:nam kee natuurlijk! :cheers:

:eten:

Dat moet er ook maar weer eens van komen idd...


- Berend Botje - 16-05-2007

Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Maar ik zal in het vervolg wel geen tips meer geven, hoor, ondankbare honden.

Wat is dan het restaurant in Amsterdam waar je het allerlekkerst kan eten volgens joe? (En nu niet haringkraam Joop zeggen hè)

Ik zal er maar weer eens serieus op ingaan. Mijn favoriete haringkraam van Rob bij metrostation Holendrecht/AMC is helaas al een paar jaar ter ziele. Zijn iets mindere opvolger is er nu ook mee gekapt, afwachten wat er voor in de plaats komt. En wat restaurants betreft, ik kom zelden nog in restaurants in Amsterdam, afgezien van de Chinees (Mercatorplein, naast Warung Sweetie). Lucky Garden hier in Reigersbos is ook heel goed. Maar voorheen ging ik graag spare ribs eten bij Rose's Cantina, Reguliersdwarsstraat. Ook bij eetcafe de Prins kon je goed terecht. Toevallig afgelopen zondag nog voor mijn verjaardag met de hele familie bij Sizzlin Wok aan de foodstrip (Puke) in de Bullewijk geweest. Eten goed, niet bijzonder, maar wel prettige gelegenheid voor gezelschappen. Het was alleen stervens druk, waardoor het voorafje wel erg lang op zich liet wachten.


- Dugarry - 16-05-2007

Tjah, dan had je dat achteraf beter als achterafje kunnen verorberen.


- Berend Botje - 16-05-2007

Dugarry Wrote:Tjah, dan had je dat achteraf beter als achterafje kunnen verorberen.
Dat is voor een groot deel van het gezelschap dan ook een tussendoortje geworden.


- Treesong - 16-05-2007

Je had natuurlijk ook met de hele bende naar Van der Valk kunnen gaan :eten:


- Dugarry - 12-06-2007

Zaterdag naar Doe Maar in Carré vooraf gegaan door een diner in A'dam centrum, ws bij rest. Bicken, op advies van culinair adviseur en dito wijsgeer V.H. Oberg. Ik verheug me er in ieder geval op. Het kan nog veranderen in Caribisch Margarita, als de tijd een wandeling naar de Overtoom niet toe laat.

Overnacht in Golden Tulip Zaandam, op 12 minuutjes met de trein vanaf CS. Zondagmorgen Madame Toussaud, misschien een rondvaart en dan mn gast afzetten op Schiphol.


- Mukkus - 12-06-2007

Dugarry Wrote:CS.

Dugarry Wrote:mn gast afzetten op Schiphol.

[Image: gay.gif]


- Treesong - 12-06-2007

Dugarry Wrote:Zaterdag naar Doe Maar in Carré vooraf gegaan door een diner in A'dam centrum, ws bij rest. Bicken, op advies van culinair adviseur en dito wijsgeer V.H. Oberg. Ik verheug me er in ieder geval op. Het kan nog veranderen in Caribisch Margarita, als de tijd een wandeling naar de Overtoom niet toe laat.

Overnacht in Golden Tulip Zaandam, op 12 minuutjes met de trein vanaf CS. Zondagmorgen Madame Toussaud, misschien een rondvaart en dan mn gast afzetten op Schiphol.

Je mag me fiets wel lenen hoor :razz:


- waf - 12-06-2007

Dugarry Wrote:een wandeling

[Image: gay.gif]

Dugarry Wrote:A'dam

[Image: gay.gif]


- Dugarry - 12-06-2007

Treesong Wrote:
Dugarry Wrote:Zaterdag naar Doe Maar in Carré vooraf gegaan door een diner in A'dam centrum, ws bij rest. Bicken, op advies van culinair adviseur en dito wijsgeer V.H. Oberg. Ik verheug me er in ieder geval op. Het kan nog veranderen in Caribisch Margarita, als de tijd een wandeling naar de Overtoom niet toe laat.

Overnacht in Golden Tulip Zaandam, op 12 minuutjes met de trein vanaf CS. Zondagmorgen Madame Toussaud, misschien een rondvaart en dan mn gast afzetten op Schiphol.

Je mag me fiets wel lenen hoor :razz:

Alst nodig is bel ik je wel!

Anders doe ik Bicken de volgende ronde, 23 juni, heb ik meer tijd voor een uitgebreidere maaltijd.


- goa - 20-06-2007

Vorige week bij Quattro Gatti geweest in de Hartenstraat alhier. Een 10- van De Bolle gekregen en dat was echt weer een fraai staaltje inflatie. Echt volstrekt smakeloos eten, te lang wachten, te warm, you name it. Het zat uiteraard wel stampvol, misschien dat ze aan het succes ten onder gaan.

Enkele dagen later bij Elkaar gegeten, vlakbij het tropenmuseum. Twee keer eerder was het erg lekker, dit keer weinig soeps.

Lekker weekje dus Icon_evil


- Bor de Wolf - 20-06-2007

goa Wrote:Vorige week bij Quattro Gatti geweest in de Hartenstraat alhier. Een 10- van De Bolle gekregen en dat was echt weer een fraai staaltje inflatie. Echt volstrekt smakeloos eten, te lang wachten, te warm, you name it. Het zat uiteraard wel stampvol, misschien dat ze aan het succes ten onder gaan.

Enkele dagen later bij Elkaar gegeten, vlakbij het tropenmuseum. Twee keer eerder was het erg lekker, dit keer weinig soeps.

Lekker weekje dus Icon_evil

Ik zat naast je en het eten bij Elkaar was prima. Je kan ze niet beoordelen op die vegetarische probeersels die je ze dwong te maken. Bovendien hadden ze in je eten gespuugd, omdat jij je plurkerig gedroegSmile