The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nintendo Wii - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nintendo Wii (/showthread.php?tid=3623)

Pages: 1 2


Nintendo Wii - kooltje - 14-05-2008

Is iemand hier een beetje mee bekend? vast wel...
Ik wil een spel kopen als verjaardagscadeau...nu heeft hij de bekende spellen al...sport en Mario Kart.
Heeft iemand nog een aanrader voor mij?


Re: Nintendo Wii - Bocaloca - 14-05-2008

ik wil een nintendo WII kopen

Is dat een aanrader?


Re: Nintendo Wii - buurs - 14-05-2008

absolute aanrader.

ik heb alleen de spellen sport en mario kart :8:
dus ik kan je niet verder helpen.

ik hoor wel vaak dat zelda en mario party leuke spellen zijn.


Re: Nintendo Wii - buurs - 14-05-2008

kuiper heeft meerdere spellen.
hij is de kenner :wink:


Re: Nintendo Wii - Bocaloca - 14-05-2008

even wachten op kuiper dus Tongue

Hoe oud was je buurs? niet 12 he? 8-[


Re: Nintendo Wii - kooltje - 14-05-2008

het is echt wel leuk boca...voor alle leeftijden...
behalve als je van je opa van 87 verliest met bowlen :8:


Re: Nintendo Wii - buurs - 14-05-2008

Bocaloca Wrote:even wachten op kuiper dus Tongue

Hoe oud was je buurs? niet 12 he? 8-[

als je het niet leuk vindt, ben je 60+


Re: Nintendo Wii - Mac - 14-05-2008

de wii is fantastisch! Notworthy

aanraders? tja mario galaxy schijnt goed te zijn (heb ik zelf niet). Veel sportspellen zijn leuk natuurlijk (heb zelf sega superstar tennis ofzo, erg leuk). wii fit is leuk (ook voor mannen). en mario party! dat is een must have eigenlijk.


Re: Nintendo Wii - kooltje - 14-05-2008

Dat Mario party is dat ook voor volwassenen?


Re: Nintendo Wii - Mac - 14-05-2008

ja man! Het ziet er niet altijd zo uit maar bijna alle spellen op de wii zijn ook leuk voor volwassenen. mario party zijn gewoon allemaal mini games waarbij je tegen elkaar strijdt. Het is trouwens wel vooral leuk als je vaak met meer dan 1 speelt. In je eentje is er weinig aan maar dat geldt voor veel wii games


Re: Nintendo Wii - Ad Wim - 14-05-2008

Raving Rabbits is ook erg geinig, maar wel al vrij oud. Mario Galaxy is fantastisch, maar geen multi-playerspel dus niet echt leuk voor de Wii.

En de Wii is leuk, maar voor 1x in de 1/2 weken met een hoop gasten, niet voor jezelf thuis alleen...


Re: Nintendo Wii - kuiper - 14-05-2008

Bocaloca Wrote:even wachten op kuiper dus Tongue

Hoe oud was je buurs? niet 12 he? 8-[

Wij hebben inderdaad al een poosje de Wii en ik moet zeggen dat mijn zoon Michel (beter bekend als Musse) er meer mee speelt dan ik.
Ik ben wel gek van sportspellen en in het begin heb ik idd veel tennis, bowling, honkbal en golf gedaan.

De olympische spelen is ook wel geinig en mario kart is natuurlijk leuk. Mario Galaxy vind Musse super, ik ben niet zo´n liefhebber van dit soort spellen.
Hij vind bijvoorbeeld ook Mario Strikers Charged Football heel leuk. Dit kun je online ook tegen anderen spelen. Het heeft in mijn ogen niet veel met voetbal te maken, maar ja ieder zijn keus.

Hier vind je een lijst met beschikbare spellen:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Wii-spellen">http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Wii-spellen</a><!-- m -->


Re: Nintendo Wii - kooltje - 15-05-2008

Denk dat het de Olympische spelen gaat worden(dat lijkt mij zelf het leukste).
drie vraagjes:
is het een multiplayer spel?
krijg je er nog iets bij? een mat, een speer, een badmuts?
Hoe staat het ten op zichte van wii sports? is het niet hetzelfde? betere kwaliteit?

Of kan ik beter wachten op het officiele spel van de Olympische spelen?...of is dat al ergens uit toevallig?


Re: Nintendo Wii - buurs - 15-05-2008

kuiper heeft volgens mij het officiele spel.
je krijgt er geen badmuts of hardloopschoenen bij :8:


Re: Nintendo Wii - XL - 15-05-2008

Wii Fit en Wii Guitarhero zijn cool


Re: Nintendo Wii - Ad Wim - 15-05-2008

Wii Sports is geen reet aan en veel te simplistisch vergeleken met andere spellen, niet voor niets krijg je het gratis.


Re: Nintendo Wii - kooltje - 15-05-2008

DAt is duidelijke taal..bedankt ad


Re: Nintendo Wii - kuiper - 15-05-2008

kooltje Wrote:Denk dat het de Olympische spelen gaat worden(dat lijkt mij zelf het leukste).
drie vraagjes:
is het een multiplayer spel?
krijg je er nog iets bij? een mat, een speer, een badmuts?
Hoe staat het ten op zichte van wii sports? is het niet hetzelfde? betere kwaliteit?

Of kan ik beter wachten op het officiele spel van de Olympische spelen?...of is dat al ergens uit toevallig?

Ik weet niet of de spellen kent van Mario, maar het is dus geen Fifa onder de voetbal spellen.
Mario en Sonic spelen de olym.spelen op hun manier.
Wel veel sporten, atletieknummers, zwemmen, boogschieten, tafeltennis, roeien, etc.

Het is geen multiplayer spel in de vorm van internet. Wel tegen elkaar op dezelfde wii.
En je krijgt er inderdaad niets bij. Wellicht los wel attributen bij te kopen.

T.o.v. wii-sports is het zeker niet slechter.


Re: Nintendo Wii - kooltje - 15-05-2008

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=188714">http://www.bartsmit.com/shop/productDet ... tID=188714</a><!-- m -->

beter op dit spel te wachten dus? of is het al ergens anders wel uit?


Re: Nintendo Wii - kuiper - 15-05-2008

Ad Wim Wrote:Wii Sports is geen reet aan en veel te simplistisch vergeleken met andere spellen, niet voor niets krijg je het gratis.

Dat is dus persoonlijk. We hebben er thuis met z´n vieren enorm veel lol aan beleefd.
En zelfs toen Buurs bij mij op visite kwam hebben we er ook ontzettend fanatiek mee gespeeld.

Dus wat Ad zegt is zeer op persoonlijke titel.


Re: Nintendo Wii - Mac - 15-05-2008

heel veel op de wii is redelijk simplistisch maar dat vind ik juist weer het mooie eraan. De hele wii gaat eigenlijk weer terug naar basic, fok de graphics, lang leve de gameplay. Ik heb ook zoveel lol gehad met wii sports.

Maar goed het is maar net wat je wil, de mario/sonic spellen zijn meestal wat minder realistisch maar wat meer 'fun'. Maar er zijn ook genoeg realistische spellen. Jazz heeft bijvoorbeeld tiger woods golf en dat is toch behoorlijk pittig als je dat goed wilt spelen.

en wie riep hier guitarhero? Notworthy Notworthy Notworthy


Re: Nintendo Wii - Ad Wim - 15-05-2008

O, dat zal best wel, maar het is gewoon een heel simpel spel. Het is niet echt mooi en je raakt er snel op uitgekeken. Bovendien werkt de besturing ook niet helemaal perfect en doe je niks met de Nunchuk.
Het is wel leuk om af en toe met mensen te spelen (dronken), maar ik raakte er iig snel op uitgekeken, als je eenmaal de andere spellen hebt gespeeld. Het gaat me ook niet echt op de graphics, maar meer om de inventiviteit. Daar is Nintendo goed in, en daarvan zit er weinig in Wii Sports.
Mario Party en Raving Rabbits, daar zit veel meer diversiteit en originaliteit in, vind ik ook gewoon grappiger en gebruik je wel die Nunchuk.


Re: Nintendo Wii - kooltje - 15-05-2008

Dat tiger Woods golf is dat voor meerdere spelers op dezelfde wii mac?


Re: Nintendo Wii - Bocaloca - 15-05-2008

Ach alles is leuk als je het een beetje met je vriendin / vrouw en de kids kan doen
Als je echt voor het mooie wil neem je al snel de playstation 3 maar da is nie gezellug


Re: Nintendo Wii - mindlight - 15-05-2008

Nouuuu Bocaloca, een potje PES kan best gezellig zijn hoor.


Re: Nintendo Wii - kooltje - 15-05-2008

Guitar hero is dan weer net even te duur...€100,- en zonder gitaar (lijkt me niks aan) €60,-
wachten op de officiele olympische spelen of de spelen van Sonic/mario of Tiger Woods gaat het worden.


Re: Nintendo Wii - mindlight - 15-05-2008

Als ik een Wii zou hebben zou het altijd Zelda worden, wat was dat altijd gaaf op de NES :-({|=


Re: Nintendo Wii - buurs - 15-05-2008

kooltje Wrote:Guitar hero is dan weer net even te duur...€100,- en zonder gitaar (lijkt me niks aan) €60,-
wachten op de officiele olympische spelen of de spelen van Sonic/mario of Tiger Woods gaat het worden.

off. olymische spelen pas eind juni verkrijgbaar.
ik neem aan dat die verjaardag eerder is.

hoe oud is degene?


Re: Nintendo Wii - kooltje - 15-05-2008

me broer...32...het is morgen :lol:
me neefjes zijn 5 en 1,5 jaar


Re: Nintendo Wii - buurs - 15-05-2008

als hij golf leuk vindt, dan tiger woods

en anders zou ik voor zelda of mario party gaan.

zelda moet heel erg leuk zijn.
vraag kuiper maar.

mario party hoor ik iedereen over.
voor jong en oud.