The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2008 (/showthread.php?tid=3639)



Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Vnadaag is inderdaad belangrijk, maar morgen wordt eigenlijk een stuk belangrijker. Vandaag zijn eigenlijk alleen Devilder en Bolelli echt belangrijk voor mij. En dat Gonzo eraf gaat, maar dat verwacht ik niet.
En Haase natuurlijk.


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 26-05-2008

Nadal niet belangrijk voor je vandaag Ad? =P~


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Icon_twisted


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Maar dan nog is, als je het objectief bekijkt, eigenlijk Bolelli voor mij belangrijker. Niet alleen deze wedstrijd, maar gewoon voor het hele toernooi...


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

Ad Wim Wrote:Maar dan nog is, als je het objectief bekijkt, eigenlijk Bolelli voor mij belangrijker. Niet alleen deze wedstrijd, maar gewoon voor het hele toernooi...

ik had op het laatste moment nog 1 twijfel.
ik heb uiteindelijk mijn 1e ingeving laten staan.

het is nu dus ascione en bolelli

de twijfel was horna/potro


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 26-05-2008

Ik snap m Ad, Bolelli is dan idd belangrijker.


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

PARIJS - Robin Haase laat meteen na Roland Garros een scan maken van zijn rechterknie. De Hagenaar, die maandag tegen de Kroaat Marin Cilic zijn debuut maakt in het hoofdtoernooi in Parijs, kampt al enkele weken met klachten. "Ik maak me nog geen grote zorgen maar wil wel weten of er iets is", zei Haase zondag.


Haase kwam begin mei met een pijnlijke knie terug uit Barcelona. Overbelasting, meende hij, veroorzaakt door een vastzittende heup waardoor hij zijn bewegingen had aangepast. “De heup is losgemaakt. Ik heb daarna vier dagen helemaal niets gedaan en ben toen pas weer gaan trainen.”

Vorige week tijdens het toernooi in Pörtschach bleken de problemen nog niet voorbij. “Ik kan ook nu nog mijn rechterbeen niet volledig strekken. Er zit ook vocht in die knie, wat duidt op een beginnende ontsteking. Ik denk niet dat het me in Parijs grote problemen zal opleveren, maar ik ga er wel naar laten kijken als ik terug ben in Nederland.”

Voorbereiding

Haase, die sprak van een pittige loting, had gehoopt pas dinsdag in actie te hoeven komen. “Ik ben pas zaterdag hier aangekomen via twee tussenstops vanuit Oostenrijk. Liever had ik nog een dagje extra gehad om me voor te bereiden. Cilic is bepaald geen makkelijke tegenstander. Het is een jongen met een hele vaste backhand, zijn forehand is zwakker.” Eerder dit jaar verloor Haase in Chennai in drie sets van de Kroaat.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Bolelli was voor mij een absolute zekerheid. Met zijn loting en zijn vorm kan hij daar echt de kwart gaan halen. Maar Del Potro won wel heel eenvoudig, al heeft die niet veel laten zien sinds zijn terugkeer en gaf ie in Rome nog op dus dat durfde ik niet echt aan.

Horna leek me toch eigenlijk wel een zekerheidje in dat stuk van de loting, al verloor ie wel Junquiera in de quali's maar is dan ook wel weer aardig in vorm.. Die gaat toch wel 15 punten halen denk ik, met kans op meer met een geblesseerde Ferrero.

Ascione, tja, dat is geen gravelspeler. Die mag van mij Lapentti eruit slaan, maar dat verwacht ik toch niet. Als hij al van Reynolds wint...


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

hoezo is ferrero geblesseerd?

potro van in munchen van andreev en verloor van en el ad.

ik kwam niet uit en kon net geen horna kiezen.
maar ik verwacht maar 7 puntjes voor horna.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Wist je dat niet?! Waarom denk je dat hij de afgelopen weken niet gespeeld heeft, incl. Hamburg? Het was zelfs tot donderdag onzeker of hij uberhaupt RG zou spelen, maar hij is nu geloof ik toch wel in Parijs gearriveerd. Maar hij heeft flink verband om zijn dijbeen...


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

Ad Wim Wrote:Wist je dat niet?! Waarom denk je dat hij de afgelopen weken niet gespeeld heeft, incl. Hamburg? Het was zelfs tot donderdag onzeker of hij uberhaupt RG zou spelen, maar hij is nu geloof ik toch wel in Parijs gearriveerd. Maar hij heeft flink verband om zijn dijbeen...

dat wist ik niet.
kan het ook nergens vinden.

hij heeft in rome gespeeld.
ik dacht dat hij rust nam in hamburg.

heb je een link van een artikel?


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Helaas alleen Spaanse artikelen. Dit was van vorige week dinsdag:


Ferrero es duda para París y Roddick, baja por contractura
A. D. | 20/05/2008

Ayer, en Villena, Juan Carlos Ferrero hizo un suave peloteo en pista por primera vez desde el torneo de Roma. La participación en Roland Garros del jugador de Ontinyent, campeón en París en 2003, dista mucho de estar asegurada. Ferrero no practicó sin dolor. Se sigue doliendo de la contractura en el muslo que ha rebajado sus prestaciones en la temporada de tierra. Con fecha límite del jueves, el mismo Ferrero y su director técnico, Martínez Cascales, tomarán una decisión definitiva. Peor es la situación del tenista estadounidense Andy Roddick, número seis en la Lista de la ATP: ayer, Roddick anunció oficialmente su renuncia a Roland Garros, a causa de la misma contractura en la espalda que forzó su retirada en Roma, ante el suizo Stanislas Wawrinka.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.as.com/tenis/articulo/ten...asdaiten_2/Tes">http://www.as.com/tenis/articulo/ten...asdaiten_2/Tes</a><!-- m -->

Juanqui's thigh still hurting after a light practice in Villena yesterday -- will make a final decision Thursday but it's not looking too good.


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

wtf....

zo kut dit en verwacht hem juist heel veel.... :|


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Hij had er eigenlijk al langer last van en wilde in Rome eigenlijk al niet spelen, en daar won ie van Nadal. Maar hij heeft het daar wel overbelast en daarom heeft ie rust genomen. En hij heeft donderdag pas weer voor het eerst getraind, dus 100% fit zal hij niet zijn, maar zijn loting is niet al te moeilijk natuurlijk. Maar of hij een aantal lange partijen achter elkaar volhoudt...

Hier een slecht vertaald artikeltje van donderdag. Dit ziet er wel aardig uit, maar nog steeds niet fantastisch.
Hij heeft iig geluk dat ie morgen pas hoeft te spelen...


Quote:Juan Carlos with good feeling for Paris
Juan Caros Ferrero has trained today on May 22 with Jose Antonio Sanchez de Luna at the premises of his academy Equelite (<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.equelite.com">http://www.equelite.com</a><!-- m -->). Juanky there has been much better for their inconvenience in previous days. It was the first day that has done a whole session tomorrow and where Juan Carlos was found with good feelings. Tomorrow will post a video training Juanky in Equelite facilities in which we convey their feelings. Their coaches, Antonio Martínez and Salvador Navarro, have also been optimistic developments Juanky both physical and technical



Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

thxs ad.

1e ronde's moet hij dus in 3 sets winnen [-o<


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Tja, Daniel is niet erg in vorm, maar Melzer kan nog wel eens lastig worden, dat is een bijtertje.

Eigenlijk is dit ook de reden dat ik toch maar voor Davy ben gegaan ipv de redelijk onzekere Ferrero en Almagro...


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

Ad Wim Wrote:Tja, Daniel is niet erg in vorm, maar Melzer kan nog wel eens lastig worden, dat is een bijtertje.

Eigenlijk is dit ook de reden dat ik toch maar voor Davy ben gegaan ipv de redelijk onzekere Ferrero en Almagro...

dan was ik ook voor davy gegaan.

maar goed, hopen op 30 punten iig.

almagro lijkt gelukkig wel fit.
en heeft ook een goede loting tot 4e ronde


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

melzer verloor vorige week van kunitsyn, dus die lijkt ook niet echt in vorm.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Dat klopt, ze hebben natuurlijk beiden wel goede lotingen, daarom twijfelde ik ook zo enorm. Maar ik had mezelf echt voor m'n kop geslagen als een van beide, helemaal als beide, had verloren of opgegeven...

Maar goed, Davy heeft natuurlijk ook een goede loting tot de kwart.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

buurs Wrote:melzer verloor vorige week van kunitsyn, dus die lijkt ook niet echt in vorm.
Tja, Kunitsyn tikte wel iedereen weg en is absoluut de man in vorm, en het was vrij nipt dus zo slecht was dat niet. En hij won wel van Haase...

En JCF is, muv die ene superdag in Rome, ook niet heel goed in vorm...


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

Ad Wim Wrote:Dat klopt, ze hebben natuurlijk beiden wel goede lotingen, daarom twijfelde ik ook zo enorm. Maar ik had mezelf echt voor m'n kop geslagen als een van beide, helemaal als beide, had verloren of opgegeven...

Maar goed, Davy heeft natuurlijk ook een goede loting tot de kwart.

davy zondag ook behandeld aan dijbeen.
en 2e ronde tegen safin is best lastig.
daar spelen ook andere dingen mee natuurlijk.

hth gaat ook gelijk op.


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:melzer verloor vorige week van kunitsyn, dus die lijkt ook niet echt in vorm.
Tja, Kunitsyn tikte wel iedereen weg en is absoluut de man in vorm, en het was vrij nipt dus zo slecht was dat niet. En hij won wel van Haase...

En JCF is, muv die ene superdag in Rome, ook niet heel goed in vorm...

jcf verloor van wawrinka, die daarna doorliep naar de finale, dus ook geen schande.
en hij speelde supergoed tegen nadal.
zo goed had ik hem nog nooit zien spelen.

kunitsyn verloor daarna met 2 en 3 van davy...


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Die behandeling was gewoon uit voorzorg of fake, want je hoort er verder nergens iets over.

En Safin op gravel tegen Davy in een best-of-five? Laat me niet lachen. Safin moet eerst maar eens van Lisnard zien te winnen...


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:melzer verloor vorige week van kunitsyn, dus die lijkt ook niet echt in vorm.
Tja, Kunitsyn tikte wel iedereen weg en is absoluut de man in vorm, en het was vrij nipt dus zo slecht was dat niet. En hij won wel van Haase...

En JCF is, muv die ene superdag in Rome, ook niet heel goed in vorm...

jcf verloor van wawrinka, die daarna doorliep naar de finale, dus ook geen schande.
en hij speelde supergoed tegen nadal.
zo goed had ik hem nog nooit zien spelen.

kunitsyn verloor daarna met 2 en 3 van davy...
En daarom heb ik dus ook Davy, die heeft ongeveer het beste seizoen van iedereen!


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 26-05-2008

Maar die was zo onprofessioneel om vorige week te spelen, dus ik verwacht dat hij dusdanig brak is dat hij er in 1 van de eerste rondjes uitvliegt Wink


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

:razz:

Ik vind het nog steeds stom, zeker als ie een pijntje heeft opgelopen, maar als dit zijn ideale voorbereiding is dan moet ie het lekker doen.
En Davy en vroeg verliezen op een GS (muv Wimbledon) de laatste jaren [-X


Re: Roland Garros 2008 - Elikian - 26-05-2008

Davydenko zegt zelf altijd dat hij een hekel heeft en trainen, en dat hij daarom maar altijd wedstrijden speelt. Smile
Dus die is echt wel fit hoor.


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 26-05-2008

hij speelt daar ieder jaar en ieder jaar haalt hij minimaal kwartfinale op RG, dus dat komt goed als Ferrero niet fit genoeg is.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Kwartfinale is niet genoeg, zeker niet als Ferrer daar staat!


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 26-05-2008

Lijkt me trouwens ook wel geinig als Coria zometeen Robredo pijn gaat doen. RObredo was dramatisch in Hamburg en Coria deed het wel aardig in Casablanca. Al denk ik niet dat hij, zeker niet in een best-of-five, gaat winnen...