The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2008 (/showthread.php?tid=3639)



Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Quote:Robin “Ruud van Nistelrooy look-a-like” Haase


:-k


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 27-05-2008

12.15 pm: Frustrating here – it’s the kind of drizzle that would definitely not stop play but it’s just enough to keep it from starting. Elaine’s busy posting your comments so keep them coming. Star watch: other than Robin “Ruud van Nistelrooy look-a-like” Haase over breakfast there was blonde bombshell Barbara Schett, former player turned very good interviewer, picking up stats in the press centre. I’ll let you know if I rub shoulders with any more legends.

:lol:


Re: Roland Garros 2008 - Haggie - 27-05-2008

buurs Wrote:het regent weer.

nu wordt verwacht dat het pas aan het eind van de middag droog is :| #-o
Gaat ook nergens over dit. Pff

Ps. Nadal is lekker


Re: Roland Garros 2008 - Bocaloca - 27-05-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat ligt niet aan de website, maar aan de organisatie, die beslissen om 11:58 dat de begintijd een half uur naar voren gaat.....
Commentatoren die prematuur begintijden van 13 uur roepen lijken me onbetrouwbaarder.
Nee, maar ik zeg dus dat zo'n website niet betrouwbaar is in de tijd wanneer het zal beginnen, dat heb je nu wel gezien neem ik aan?
die passen het toch ook aan wanneer ze meer horen

heeft geen fuck met de betrouwbaarheid vand e site te maken


Re: Roland Garros 2008 - Overdune - 27-05-2008

buurs Wrote:12.15 pm: Frustrating here – it’s the kind of drizzle that would definitely not stop play but it’s just enough to keep it from starting. Elaine’s busy posting your comments so keep them coming. Star watch: other than Robin “Ruud van Nistelrooy look-a-like” Haase over breakfast there was blonde bombshell Barbara Schett, former player turned very good interviewer, picking up stats in the press centre. I’ll let you know if I rub shoulders with any more legends.

:lol:

Vanochtend nog gezien bij Eurosport idd! Very nice, very nice..


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat ligt niet aan de website, maar aan de organisatie, die beslissen om 11:58 dat de begintijd een half uur naar voren gaat.....
Commentatoren die prematuur begintijden van 13 uur roepen lijken me onbetrouwbaarder.
Nee, maar ik zeg dus dat zo'n website niet betrouwbaar is in de tijd wanneer het zal beginnen, dat heb je nu wel gezien neem ik aan?
die passen het toch ook aan wanneer ze meer horen

heeft geen fuck met de betrouwbaarheid vand e site te maken
Wel lezen Bokkie: ik heb het over betrouwbaarheid over de tijd wanneer ze gaan beginnen, niet betrouwbaarheid in het algemeen. Als je wilt inschatten wanneer ze gaan beginnen, is die site gewoon niet zo betrouwbaar...


Re: Roland Garros 2008 - Bocaloca - 27-05-2008

Tja volgens hen was het gewoon 12 uur, totdat ze wat anders hoorden
Als er nu nog steeds 12 uur zou staan dan pas was hij minder betrouwbaar


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 27-05-2008

12. 30 pm: Don’t shoot the messenger… the heavens have just opened and it’s a real downpour. Some of you are asking about schedules – click on the link just above this posting.

Icon_evil


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Bocaloca Wrote:Tja volgens hen was het gewoon 12 uur, totdat ze wat anders hoorden
Als er nu nog steeds 12 uur zou staan dan pas was hij minder betrouwbaar
Die website an sich is ook prima, maar niet als je wilt inschatten wanneer ze weer gaan beginnen, want ze zullen niet snel op geruchten ingaan. En geruchten zijn op het gebied van het weer vaak niet eens zo slecht...


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 27-05-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat ligt niet aan de website, maar aan de organisatie, die beslissen om 11:58 dat de begintijd een half uur naar voren gaat.....
Commentatoren die prematuur begintijden van 13 uur roepen lijken me onbetrouwbaarder.
Nee, maar ik zeg dus dat zo'n website niet betrouwbaar is in de tijd wanneer het zal beginnen, dat heb je nu wel gezien neem ik aan?

Die website pretendeert ook de begintijd niet te weten, die website geeft officiele starttijden door.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat ligt niet aan de website, maar aan de organisatie, die beslissen om 11:58 dat de begintijd een half uur naar voren gaat.....
Commentatoren die prematuur begintijden van 13 uur roepen lijken me onbetrouwbaarder.
Nee, maar ik zeg dus dat zo'n website niet betrouwbaar is in de tijd wanneer het zal beginnen, dat heb je nu wel gezien neem ik aan?

Die website pretendeert ook de begintijd niet te weten, die website geeft officiele starttijden door.
Ja, maar we hadden het toch over inschatting wanneer ze weer zouden beginnen en niet over officiële starttijden? Dan heb je dus niet zoveel aan die site (althans, niet aan de SoP) en meer aan geruchten van commentatoren. Althans, dat zei ik en daar was jij het niet mee eens toen...


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Op de SoP staat nu weer 13:30...


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 27-05-2008

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat ligt niet aan de website, maar aan de organisatie, die beslissen om 11:58 dat de begintijd een half uur naar voren gaat.....
Commentatoren die prematuur begintijden van 13 uur roepen lijken me onbetrouwbaarder.
Nee, maar ik zeg dus dat zo'n website niet betrouwbaar is in de tijd wanneer het zal beginnen, dat heb je nu wel gezien neem ik aan?

Die website pretendeert ook de begintijd niet te weten, die website geeft officiele starttijden door.
Ja, maar we hadden het toch over inschatting wanneer ze weer zouden beginnen en niet over officiële starttijden? Dan heb je dus niet zoveel aan die site (althans, niet aan de SoP) en meer aan geruchten van commentatoren. Althans, dat zei ik en daar was jij het niet mee eens toen...

mindlight Wrote:Officiele starttijd nog steeds 12 uur....
Ad Wim Wrote:Nope, 13 uur...



Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Ad Wim Wrote:Dat klopt, maar die commentatoren zitten er ook midden in en krijgen natuurlijk via de regie ook allerlei updates. En op een website zullen ze het niet veranderen tenzij ze het echt zeker weten. En met weer weet je het nooit zeker, dan zijn geruchten soms afdoende.

Maar goed, ik dacht dat we het hadden over wanneer ze weer gingen beginnen, en niet over officiële starttijden, die, waar je, zoals we inmiddels wel weten van oa Wimbledon, toch meestal niks aan hebt als je wilt weten wanneer ze ongeveer gaan beginnen...


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Het vervelende is ook dat ze niet zullen beginnen als het nog miezert. Maar als ze eenmaal begonnen zijn, gaan ze nog wel heel lang door als het miezert...


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 27-05-2008

Precies, het wordt dus tijd dat het iig minimaal een uur droog is, dan komt het wel goed waarschijnlijk.


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 27-05-2008

Afgaande op de radarbeelden wordt het over 30 a 60 minuten droog, maar komen er over een uur of 2 weer nieuwe buien.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Het ziet er goed uit nu!


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

The covers are coming off by the looks!

Big cheers from the crowd


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 27-05-2008

Eindelijk!


Re: Roland Garros 2008 - _Tampie - 27-05-2008

Ad Wim Wrote:
Quote:Robin “Ruud van Nistelrooy look-a-like” Haase


:-k

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.football-wallpapers.com/wallpapers/van_nistelrooy_5_1024x768.jpg">http://www.football-wallpapers.com/wall ... 24x768.jpg</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.visserindesport.nl/media/nistel%20cu2.jpg">http://www.visserindesport.nl/media/nistel%20cu2.jpg</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://spitsnet.nl/uploaded/ANP/img-270207-260.onlineBild.jpg">http://spitsnet.nl/uploaded/ANP/img-270 ... neBild.jpg</a><!-- m -->


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Zet ze dan mooi naast elkaar!

Maar goed, ik vind het nog steeds wel ver gezocht, alleen de zware kin en de donkere ogen, maar ja...


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Covers are coming off, maar ik vraag me af of er daadwerkelijk wat gespeeld gaat worden aangezien het inderdaad straks weer gaat regenen...


Re: Roland Garros 2008 - _Tampie - 27-05-2008

Ad Wim Wrote:Zet ze dan mooi naast elkaar!

Maar goed, ik vind het nog steeds wel ver gezocht, alleen de zware kin en de donkere ogen, maar ja...



[Image: img-270207-260.onlineBild.jpg][Image: nistel%20cu2.jpg]


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 27-05-2008

Ja maar uurtje droog lijkt me lang genoeg om een start te kunnen maken.


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 27-05-2008

Play Begins at 1:45 [-o<


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

1. 37 pm: Covers coming off everywhere!

Dat zullen ze inderdaad niet doen als ze vermoeden dat het over een half uurtje weer gaat regenen.
Maar goed, je weet het natuurlijk niet...


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Hup Davy dan maar!


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 27-05-2008

Ad Wim Wrote:Hup Davy dan maar!

banen zullen trager zijn.
dit is in het voordeel van de echte gravelbijters.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 27-05-2008

Godver, gaan ze op Eurosport naar Mauresmo :x