The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2008 (/showthread.php?tid=3639)



Re: Roland Garros 2008 - Kraai - 31-05-2008

Heerlijke uitslagen vandaag !!!

=D> Benneteau =D>

=D> Ferrer =D>

En natuurlijk de uitschakeling van Davy en Robredo Undecided :Big Grin


Re: Roland Garros 2008 - andre - 31-05-2008

Met Benneteau toch nog een meevallertje vandaag. Davy is toch een dikke tegenvaller, dat kost zomaar 75 punten. Hopelijk zorgt Stepanek ervoor dat deze punten niet nog verkeerder terecht komen.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 31-05-2008

Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit is de zwartste dag uit mijn managaercarriere denk ik. De twee belangrijkste partijen vallen verkeerd uit nadat beiden spelers met 2-0 in sets voor hebben gestaan. En dan Davy die verliest van Ljubicic op gravel in een best-of-5 :crazy:

Ik haak af voor de top 3 van het klassement, wat een dramatisch en idioot jaar... :cry:

Ik kan je een hand geven Ad. Op deze dag Soderling en Davy kwijt, Gisteren had ik nog 6 man over en nu ....eentje. Voor het gravelseizoen stond ik 18e, voor RG 10e en ik gooi 2 maanden opmars in 2 dagen RG zomaar weg, Wat een kut zooi !
En dan kan ik jou weer een hand geven. Ik koos bij de AO voor de grote naam (Federer) en uiteindelijk kostte dat me 80 punten die ik meer had gehaald met mijn alternatieve team doordat Federer voor het eerst sinds jaren een HC-GS niet won. Dan kom ik in de tussentijd prima terug en sta ik eindelijk weer een beetje goed, kies ik hier weer voor de grote naam (Davy) en dat kost me uiteindelijk nu weer ongeveer 80 punten. En dan ook nog op zo'n zure manier: Davy staat 2-0 in sets voor en mijn alternatief Gonzo 2-0 in sets achter, en ook nog Nalbi die er in het stuk van mijn andere alternatief uitvliegt. Het is gewoon onwijs zuur dat ik dus twee keer zo'n verkeerde keuze maak, dat maak het spel soms zo fucking frustrerend. Kijk, als Davy de kwartfinale haalt en verliest van Ferrer, kan ik er nog mee leven want dat zat er wel in, maar dit slaat gewoon weer helemaal nergens op. Davy won fucking in Hamburg nog 64 61 en nu geeft ie het zo weg, terwijl ie zo in vorm is en de afgelopen 3 jaar hier minimaal de kwartfinale haalde. En dan ook nog 5 bp's missen in de 5e set en op 3 van die bp's een hele grote kans hebben. En dan Ferrer en Gonzo die hem er natuurlijk wel uitslepen... Kijk dat 1 van die gebeurtenissen zich voordoet a la, maar alles drie?! :crazy:

Maar goed, ik pak uiteindelijk toch nog punten op directe concurrenten Andre, Omyaca en waarschijnlijk ook Woerdie, maar het had zoveel meer kunnen zijn en met een halve finaleplek voor Davy had ik echt hele goede zaken kunnen doen.

Maar ach, ik heb net een onwijs leuke cabaretavond gehad en kan er nu wel weer om lachen. Ik geef de strijd niet op natuurlijk, maar het is wel even een flinke tik. Kan ik me mooi concentreren op de studie de komende week en moet ik de poll maar winnen :Big Grin


Re: Roland Garros 2008 - Tripplexxx - 01-06-2008

Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit is de zwartste dag uit mijn managaercarriere denk ik. De twee belangrijkste partijen vallen verkeerd uit nadat beiden spelers met 2-0 in sets voor hebben gestaan. En dan Davy die verliest van Ljubicic op gravel in een best-of-5 :crazy:

Ik haak af voor de top 3 van het klassement, wat een dramatisch en idioot jaar... :cry:

Ik kan je een hand geven Ad. Op deze dag Soderling en Davy kwijt, Gisteren had ik nog 6 man over en nu ....eentje. Voor het gravelseizoen stond ik 18e, voor RG 10e en ik gooi 2 maanden opmars in 2 dagen RG zomaar weg, Wat een kut zooi !
En dan kan ik jou weer een hand geven. Ik koos bij de AO voor de grote naam (Federer) en uiteindelijk kostte dat me 80 punten die ik meer had gehaald met mijn alternatieve team doordat Federer voor het eerst sinds jaren een HC-GS niet won. Dan kom ik in de tussentijd prima terug en sta ik eindelijk weer een beetje goed, kies ik hier weer voor de grote naam (Davy) en dat kost me uiteindelijk nu weer ongeveer 80 punten. En dan ook nog op zo'n zure manier: Davy staat 2-0 in sets voor en mijn alternatief Gonzo 2-0 in sets achter, en ook nog Nalbi die er in het stuk van mijn andere alternatief uitvliegt. Het is gewoon onwijs zuur dat ik dus twee keer zo'n verkeerde keuze maak, dat maak het spel soms zo fucking frustrerend. Kijk, als Davy de kwartfinale haalt en verliest van Ferrer, kan ik er nog mee leven want dat zat er wel in, maar dit slaat gewoon weer helemaal nergens op. Davy won fucking in Hamburg nog 64 61 en nu geeft ie het zo weg, terwijl ie zo in vorm is en de afgelopen 3 jaar hier minimaal de kwartfinale haalde. En dan ook nog 5 bp's missen in de 5e set en op 3 van die bp's een hele grote kans hebben. En dan Ferrer en Gonzo die hem er natuurlijk wel uitslepen... Kijk dat 1 van die gebeurtenissen zich voordoet a la, maar alles drie?! :crazy:

Maar goed, ik pak uiteindelijk toch nog punten op directe concurrenten Andre, Omyaca en waarschijnlijk ook Woerdie, maar het had zoveel meer kunnen zijn en met een halve finaleplek voor Davy had ik echt hele goede zaken kunnen doen.

Maar ach, ik heb net een onwijs leuke cabaretavond gehad en kan er nu wel weer om lachen. Ik geef de strijd niet op natuurlijk, maar het is wel even een flinke tik. Kan ik me mooi concentreren op de studie de komende week en moet ik de poll maar winnen :Big Grin

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Re: Roland Garros 2008 - andre - 01-06-2008

Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit is de zwartste dag uit mijn managaercarriere denk ik. De twee belangrijkste partijen vallen verkeerd uit nadat beiden spelers met 2-0 in sets voor hebben gestaan. En dan Davy die verliest van Ljubicic op gravel in een best-of-5 :crazy:

Ik haak af voor de top 3 van het klassement, wat een dramatisch en idioot jaar... :cry:

Ik kan je een hand geven Ad. Op deze dag Soderling en Davy kwijt, Gisteren had ik nog 6 man over en nu ....eentje. Voor het gravelseizoen stond ik 18e, voor RG 10e en ik gooi 2 maanden opmars in 2 dagen RG zomaar weg, Wat een kut zooi !
En dan kan ik jou weer een hand geven. Ik koos bij de AO voor de grote naam (Federer) en uiteindelijk kostte dat me 80 punten die ik meer had gehaald met mijn alternatieve team doordat Federer voor het eerst sinds jaren een HC-GS niet won. Dan kom ik in de tussentijd prima terug en sta ik eindelijk weer een beetje goed, kies ik hier weer voor de grote naam (Davy) en dat kost me uiteindelijk nu weer ongeveer 80 punten. En dan ook nog op zo'n zure manier: Davy staat 2-0 in sets voor en mijn alternatief Gonzo 2-0 in sets achter, en ook nog Nalbi die er in het stuk van mijn andere alternatief uitvliegt. Het is gewoon onwijs zuur dat ik dus twee keer zo'n verkeerde keuze maak, dat maak het spel soms zo fucking frustrerend. Kijk, als Davy de kwartfinale haalt en verliest van Ferrer, kan ik er nog mee leven want dat zat er wel in, maar dit slaat gewoon weer helemaal nergens op. Davy won fucking in Hamburg nog 64 61 en nu geeft ie het zo weg, terwijl ie zo in vorm is en de afgelopen 3 jaar hier minimaal de kwartfinale haalde. En dan ook nog 5 bp's missen in de 5e set en op 3 van die bp's een hele grote kans hebben. En dan Ferrer en Gonzo die hem er natuurlijk wel uitslepen... Kijk dat 1 van die gebeurtenissen zich voordoet a la, maar alles drie?! :crazy:

Maar goed, ik pak uiteindelijk toch nog punten op directe concurrenten Andre, Omyaca en waarschijnlijk ook Woerdie, maar het had zoveel meer kunnen zijn en met een halve finaleplek voor Davy had ik echt hele goede zaken kunnen doen.

Maar ach, ik heb net een onwijs leuke cabaretavond gehad en kan er nu wel weer om lachen. Ik geef de strijd niet op natuurlijk, maar het is wel even een flinke tik. Kan ik me mooi concentreren op de studie de komende week en moet ik de poll maar winnen :Big Grin
Geen speld tussen te krijgen. Op mij pak je 2 punten, en dat was zonder deze opvallende gebeurtenissen niet anders geweest.
Ja, als Benneteau zijn verrassende overwinning niet had gehaald, maar die noem je niet.


Re: Roland Garros 2008 - Tripplexxx - 01-06-2008

Al met al schitterende dag op RG.

Ljubicic wint van Davy en dat denk ik niemand zien aankomen. Federer toch wel overtuigend. Stephanek zie ik ook van Ferrer winnen, de man is echt in vorm.

Morgen mooie partijen. Ook zal Arantxa Rus haar eerste ronde spelen.


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 01-06-2008

Er lijkt een double bagle aan te komen bij Ivanovic.
het staat nu 6-0 5-0

en dat in de 4e ronde #-o


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 01-06-2008

en ja hoor... Undecided

6-0 6-0 :eeeek:


Re: Roland Garros 2008 - Overdune - 01-06-2008

Leve het wijventennis. =D> cry


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

Gulbis gaat wel makkelijk tegen Llodra. Bolelli #-o


Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 01-06-2008

Break Llodra =D>


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

Toch wel idd, op zijn 4e bp =D>

Jankovic van 5-1 naar 5-5, al 3 mp's gehad en mist nu weer 0-40 ](*,)


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

TB nu, pak hem Mika!


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

En dan levert Llodra zijn eerste twee servicepunten in, waar doe je het dan allemaal voor?! :|


Re: Roland Garros 2008 - Elikian - 01-06-2008

Gulbis choket Sad


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

Maar Llodra maakt er geen gebruik van en lever gewoon beide servicepunten in ](*,)


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

En toch de TB naar Gulbis met 7-4, ondanks *4-3 voor Llodra #-o

Zo goed terugkomen en het dan zo verkloten :cry:


Re: Roland Garros 2008 - Elikian - 01-06-2008

GULBISSSS!!


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

En Llodra alweer gebroken in de derde. Gek dat Bolelli zo makkelijk verloor van Llodra...


Re: Roland Garros 2008 - Stille - 01-06-2008

Omdat Bolelli dramatisch was tegen Llodra. ik heb bijna die hele partij toen gezien en ik keeg er pijn in mijn ogen van


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

PHM mist een 0-40 als Djoko voor de set serveert ](*,)


Re: Roland Garros 2008 - kooltje - 01-06-2008

regen..jammer


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

Ze zijn weer begonnen. Djoko gaat deze waarsch ook gewoon in straight pakken, gaat lekker zo in de poll... Sad


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

Pfff, PHM wil niet winnen volgens mij. Mist nu weer een 0-40 waaronder een hele makkelijke bal op 30-40. 1 uit 8 op bp's, wat kan het toch een drol zijn ](*,)


Re: Roland Garros 2008 - Haggie - 01-06-2008

kom op phm pak die kansen eens aan. Doe ljubo na net zoals gister......


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

Richel Hogenkamp wint trouwens van de als 4e geplaatste Bogdan met 10-8 in de 3e set =D>


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

Toch idioot eigenlijk dat Almagro hier eerder nog nooit verder kwam dan de 2e ronde. En dan nu de kwartfinale halen terwijl ie hiervoor geblesseerd was... :|


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

Ai, Chardy had een 2 sp's op 6-5, maar goed weggewerkt door Almagro met z'n service. TB nu...


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

En nu wint Almagro natuurlijk simpel de TB, het blijft ook tegenzitten :|


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 01-06-2008

Tuuuuurlijk, Chardy gaat met *4-3 de regen in, komt terug en mist tig kansen op 5-3, heeft in de TB vervolgens een 5-2 en *6-4 voorsprong en ook nog een sp op *7-6 en verliest hem alsnog door een gelukkig netballetje van Almagro. Fucking ongelofelijk weer, wat een toernooi ](*,)