The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Vakanties 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Vakanties 2006 (/showthread.php?tid=366)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Vakanties 2006 - Dugarry - 23-11-2005

Ik ben me aan het orriënteren voor de vakantie in 2006.

Iemand tips en sites die leuke aanbiedingen hebben? Ik ga met een ex-studiegenootje iig lekker naar de zon, vanaf 10 juli (na het WK... en dan het liefst 12-15 dagen. Dit jaar zou ik het regelen...... Afgelopen jaar 3 goede weken in Misano gehad, net onder Rimini.

Wat ik wel leuk vind:
Italië, Griekenland, Egypte, of wat verder weg (Dominicaanse Republiek). In juni 2007 gaan we iig naar Cuba, Aruba of de Dominicaanse Republiek als we er dan alle2 nog zin in hebben.

Leuk om er nu al aan te denken, vooral met dit klote weer hier in NL!

- Davydoff - 23-11-2005

Bali is nu vrij goedkoop denk ik en ik vond het een mooi eiland.

- Dugarry - 23-11-2005

Ok, thanx, via wie geboekt?

- Davydoff - 23-11-2005

ik ben 3 jaar geleden geweest. Ik heb toen een ticket gekocht bij Worldticketcenter(gevestigd op de nieuwezijdsvoorburgwal, schuin tegenover de AH achter de Dam)

Zij hebben vaak leuke aanbiedingen. Ik vloog toen met Singapore Airlines. Je kan er dan voor kiezen om daar een beetje rond te reizen (hotels zijn meestal niet vol) of zoals ik heb gedaan een hotel vanaf hier boeken via het net.

Mocht je gaan, dan heb ik echt een super tourguide voor je. Vrienden van mij zijn dit jaar ook met hem Bali rondgereden.

- Ekslem - 23-11-2005

Vrienden van mij hebben ook zo'n tourguide gehad afgelopen zomer. Die rijd je schijnbaar echt overal naar toe. Die gasten kosten daar werkelijk waar geen drol :eeeek:

- Davydoff - 23-11-2005

Klopt, iedereen op Bali is een tourguide :wink: Ze kosten helemaal niets. Maar spreken vaak ook geen woord Engels en rijden alleen langs de grote toeristenplekken.

Mijn mannetje :wink: is een gepensioneerde ouwe kerel uit Nederland. Die lekker van zijn oude dag geniet op Bali en om zijn pensioentje aan te vullen speelt hij soms voor tourguide. Hij weet echter verdomd veel van het eiland en brengt je op plaatsen waar de tourguides van Oad niet zullen komen.

Hij is wel iets duurder dan de vele Balinezen die je lastig vallen op straat, maar hij is nog steeds super goedkoop. Zelf ben ik 2 dagen, van 7 uur in de ochtend tot 7 uur in de avond, met hem op stap geweest. Echt een aanrader :!:

- Dugarry - 23-11-2005

Suriname lijkt me ook wel erg mooi een keer, de ouders van een maat van me wonen er nu en krijgen van de zomer een mega huis daar, dus das wat voor 2007!

- Ekslem - 23-11-2005

Dugarry Wrote:Suriname lijkt me ook wel erg mooi een keer, de ouders van een maat van me wonen er nu en krijgen van de zomer een mega huis daar, dus das wat voor 2007!

Een vriendin van me zit er nu een half jaar voor stage (parimaribo). Ze heeft ook een eigen site, niet echt super boeiend, maar wel grappig op zich. Als je interesse hebt moet je maar pb-en dan geef ik je het adres.

- Bocaloca - 23-11-2005

zoals et er nu uit ziet
BRAAZLIIIIIIIIIL LALALALALALAALLALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

- Dugarry - 23-11-2005

Zo zal het er van de zomer wel niet meer uit zien, preetjesmaker :wink:

Lang weekendje Limburg voor jou, meer zit er niet in :8:

- Bocaloca - 23-11-2005

Dugarry Wrote:Zo zal het er van de zomer wel niet meer uit zien, preetjesmaker :wink:

En dan stoer tegen mn vrinden zeggen ik ben weer naar america geweest Wink

Neej maar ik heb serieuze plannen om met mijn vrouwke naar brazilie te gaan

- Davydoff - 23-11-2005

Bocaloca Wrote:Neej maar ik heb serieuze plannen om met mijn vrouwke naar brazilie te gaan

[-X dat is dus het enige land waar je niet met je vrouw heen moet gaan.... :wink:

- BIERTEAM.NET - 24-11-2005

Davydoff Wrote:
Bocaloca Wrote:Neej maar ik heb serieuze plannen om met mijn vrouwke naar brazilie te gaan

[-X dat is dus het enige land waar je niet met je vrouw heen moet gaan.... :wink:

Dat heeft zij wel erg serieus genomen....

- Bocaloca - 26-11-2005

ze ken een enkeltje Etna krijgen

- goa - 27-11-2005

Dugarry volgens mij is voormalig Oostblok wel wat voor jou. Oekraiene, Letland bv. Ook voor mij trouwens :8:

- Marshall - 27-11-2005

Hangt er helemaal van af waar je naar op zoek bent. Ik ben vorig jaar naar Lefkas geweest. Ideale combinatie van factoren: schitterend eiland, zeer afgelegen gedeelten, alles binnen een paar uur bereikbaar met auto (jeep is absolute aanrader!) en alles is nog vrij kleinschalig...
Je vindt er dus eigenlijk helemaal geen massatoerisme en dat is wel weer waar jij naar op zoek bent volgens mij...

Voor een weekje (langer zou ik dan weer niet doen of je moet echt Griekenland zelf in gaan trekken) ontspanning, rust en leuke omgeving is het een absolute topper!

- Aukinho - 27-11-2005

pff dit ga ik in april/mei wel eens bekijken.. misschien weer een keertje interrailen.

- Dugarry - 28-11-2005

Bocaloca Wrote:
Dugarry Wrote:Zo zal het er van de zomer wel niet meer uit zien, preetjesmaker :wink:

Neej maar ik heb serieuze plannen om met mijn vrouwke naar brazilie te gaan

Ik denk toch een lang weekendje Limburg Boca.... Of lekker in je eentje naar Brasil, dan kom je vanzelf met zn tweetjes terug, maar das logisch.

- Marshall - 29-11-2005

Iemand nog een idee voor een goedkoop weekendje buiten NL?

- Ekslem - 29-11-2005

Marshall Wrote:Iemand nog een idee voor een goedkoop weekendje buiten NL?

Via weekendjeweg naar Antwerpem of Brussel is me zeer goed bevallen!

- Marshall - 29-11-2005

Mmm... Vind Antwerpen of Brussel leuk voor een zaterdagje maar om er een weekend te zitten vind ik minder interessant...

- Ekslem - 29-11-2005

Marshall Wrote:Mmm... Vind Antwerpen of Brussel leuk voor een zaterdagje maar om er een weekend te zitten vind ik minder interessant...

Dan zou ik zeggen weekendje paris. Ik had trouwens totaal geen moeite met een weekend beide Belgische steden. Er is genoeg te doen en de kroegjes zijn er zeer gezellig.

- Marshall - 29-11-2005

Mmm... weer een miskleum Ekslem (sorry Wink), Parijs vind ik van alle Europese steden samen met Venetie wel het meest overschat en het minst aantrekkelijk...
Zie nu wel dat weekendjeweg.nl ook Luxemburg aanbiedt. Dat vind ik nou wel weer eens interessant voor een weekendje...
139,- voor 2p incl ontbijt... Kun je niks van zeggen volgens mij.

- Ekslem - 29-11-2005

Marshall Wrote:Mmm... weer een miskleum Ekslem (sorry Wink), Parijs vind ik van alle Europese steden samen met Venetie wel het meest overschat en het minst aantrekkelijk...
Zie nu wel dat weekendjeweg.nl ook Luxemburg aanbiedt. Dat vind ik nou wel weer eens interessant voor een weekendje...

Laat maar weten of het iets was :wink:

- Marshall - 29-11-2005

Is goe... Maar ben me nog aan het orienteren hoor, kan best zo nog wat anders worden. Dus tips zijn zeer welkom (sorry Ekslem dat je nou net de verkeerde geeft Wink).
En bovendien wordt het pas januari ofzo voordat we gaan. Eerst nog een sinterklaasfamilieweekend in Landal doorbrengen... :oops: :roll:

- Ekslem - 29-11-2005

Praag schijnt mooi te zijn, misschien iets te ver. Weekendje Berlijn vond ikzelf trouwens ook heel tof, ook weer iets verder...

- Davydoff - 29-11-2005

Marshall Wrote:Mmm... weer een miskleum Ekslem (sorry Wink), Parijs vind ik van alle Europese steden samen met Venetie wel het meest overschat en het minst aantrekkelijk...

Venetie ben ik met je eens, maar wereldstad Parijs overschat? niet aantrekkelijk? Hoezo? Ik vind dat nou echt een aanrader.

- Davydoff - 29-11-2005

Marshall Wrote:Iemand nog een idee voor een goedkoop weekendje buiten NL?

Wenen ben ik vorig jaar geweest en dat viel 100% mee. Echt een hele mooie stad. Gezellig, goede OV, je kan overal gewoon Engels praten en veel goede slaapplekken. Ik vond het een moderne historische stad en heb mij er heel goed vermaakt.

- Marshall - 29-11-2005

Tsja, smaken verschillen nou eenmaal. Parijs vind ik een stad die zichzelf mooier vindt dan ze (Hij? Ben het even kwijt, GZ?) daadwerkelijk is. Er zijn in Parijs doverse mooie plaatsen en gebouwen (Louvre bijv.) maar ik vind de stad niet de charme en warmte hebben die het pretendeert te hebben. De Champs Elyssees is enkel een lange stinkende straat vol met belachelijke amerikaanse, japanse en nederlandse toeristen en bontjassen met parelkettinkjes...
Ik houd van een stad vanwege de achtergrond, de roots, de eenvoudige charme... London bijvoorbeeld vind ik geweldig omdat de stad zo 'simpel' blijft. Barcelona grotendeels hetzelfde (terwijl die ook wijken heeft waarmee de stad tracht te pronken) en ik houd bijvoorbeeld ook van steden als Glasgow, Lucca en heel veel spaanse steden. Dat zijn grotendeels allemaal steden die eenvoudig blijven en meer vanuit de geschiedenis leven (als het de toeristen betreft) dan vanuit een pretentieus heden...

- Voyou - 29-11-2005

Ik vind Parijs wel degelijk een mooie stad, het ligt er gewoon puur aan wat je bezoekt. Als je idd alleen de toeristische hotspots bezoekt is er niet veel aan nee. De Champs Elysees vermijd ik ook altijd, net als de Eiffeltoren waar het altijd wemelt van de toeristen. Als je eens het 'echte' Parijs wilt zien, ga dan eens naar het Quartier Latin, altijd gezellig, verder kun je naar de Place des Vosges of de Jardin du Luxembourg maar dat is vooral als het mooi weer is. Leuke kroegjes vind je in Bastille, maar ook het eerder genoemde Quartier Latin of aan Boulevard Haussmann. Maar goed, smaken verschillen idd :wink: