The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
JCS - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: JCS (/showthread.php?tid=3709) Pages:
1
2
|
JCS - Peter - 21-08-2008 Feyenoord dreigt twaalf spelers te missen tegen PSV 21/08/2008 14:45 Feyenoord dreigt zaterdag tegen PSV in de strijd om de Johan Cruijff Schaal liefst twaalf spelers te missen. Coach Gertjan Verbeek heeft in ieder geval al een streep moeten halen door de namen Jonathan De Guzman, Roy Makaay, Andwélé Slory, Theo Lucius, Karim El Ahmadi en Sherif Ekramy. De Guzman (lies), Makaay (voet), Slory (hamstring), Lucius (hamstring), El Ahmadi (lies) en Ekramy (heup) zijn allen nog te geblesseerd om in actie te komen. Zo zal Makaay nog zes weken nodig hebben om te genezen van de breuk in zijn rechtervoet. Daarnaast heeft coach Gertjan Verbeek zes spelers van wie het onduidelijk is of ze zaterdag kunnen meedoen. Voor Kevin Hofland (nog niet fit na enkelblessure), Leroy Fer (lies) en Kermit Erasmus (bovenbeen) lijkt het duel met PSV te vroeg te komen. Verbeek mag nog hoop hebben dat hij kan beschikken over de licht geblesseerde Jon Dahl Tomasson, Danny Buijs en Nick Hofs. Tomasson viel woensdag tijdens Denemarken-Spanje uit nadat hij een klap op zijn borst had gehad, Buijs en Hofs hebben kleine pijntjes overgehouden aan de oefennederlaag tegen BVV Barendrecht van afgelopen dinsdag. -- Balen. Van mij mogen ze die prijs hebben, maar zo zal PSV hem wel winnen. Amrabat en Manco dollen wrs alles wat Feyenoord heet. Re: JCS - centre court - 21-08-2008 lekker belangrijk. psv doet er niets aan, feyenoord heeft geen spelers. amsterdam is er maar druk mee om de veiligheid te garanderen en 't stadion zit vol kampioentjes en scheidsrechters. heerlijk zo'n willem van hanegem schaal. Re: JCS - Meazza - 21-08-2008 vergeet niet alle gloryhunters van ajx die echt voetbal willen zien Re: JCS - Mukkus - 21-08-2008 Feyenoord zal zich wel terugtrekken, omdat ze geen representatief elftal op de been kunnen brengen. Re: JCS - waf - 22-08-2008 Peter Wrote:Balen. Van mij mogen ze die prijs hebben, maar zo zal PSV hem wel winnen. :roll: typisch een peter opmerking. een kruising tussen indekken en misplaatste arrogantie. een beetje supporter van een club zal een ander nooit de overwinning gunnen. waar en hoe vaak je er ook voor voetbalt, je wilt dat je ploeg wint. hou dat zieligheidsgelul maar voor je, wij zijn niet zielig, wij zijn feyenoord en we spelen gewoon met 11 man. Re: JCS - Peter - 23-08-2008 waf Wrote:Peter Wrote:Balen. Van mij mogen ze die prijs hebben, maar zo zal PSV hem wel winnen. Nou we hebben de fruitschaal. Jeuj! Pot overigens niet gezien. Was t iets? Re: JCS - Lamme Lennie - 23-08-2008 Goh, wel toevallig dat je net na de prijsuitreiking wel wat kan posten..... Volgens mij heb je gewoon gekeken en bij beide goals ![]() Re: JCS - Mukkus - 23-08-2008 Eerste prijs is binnen! Quote:sc Heerenveen A1 legt beslag op Nike Supercup Nu die andere 9 nog. Re: JCS - waf - 24-08-2008 Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Balen. Van mij mogen ze die prijs hebben, maar zo zal PSV hem wel winnen. feli, slechte wedstrijd. ik vond feyenoord de 1ste helft zeker niet tegenvallen. maar voorin weinig te melden, en dat lag niet echt aan psvee, hoewel ook deze matige aanval nog aardige kansen kreeg. na de gelukkige 1-0 kon psvee vrijer voetballen. toen was het kansloos voor feyenoord. amrabat had donkerrood moeten hebben, de zoveelste irritante marokkaan. en nu ff voor mijn psycholoog: ik heb me ontzettende geergerd aan het commentaar van koeman. oh hij vond psvee zo veel beter en bij feyenoord veel mensen onder hun niveau. hij had ook kunnen zeggen: feyenoord houdt zich met dit samengeraapt zooitje knap staande. nee hoor, psvee was veel beter en ze 'verrassten' feyenoord. na rust: psvee was zo goed en had er nog 3 of 4 meer kunnen scoren. en bij feyenoord haalden sommige spelers hun niveau niet. buiten het feit dat hij zelf ook nooit enig niveau haalde bij feyenoord, is het logisch dat psvee wat meer kansen krijgt na die gelukkige 1-0 en ook feyenoord had, ondanks een team met invallers, een paar aardige kansen. het is maar waar je de nadruk op wil leggen. het komt hem goed uit om te zeggen dat de spelers van feyenoord kut zijn, dat verbloemt zijn eigen wanprestatie. dat is toch de rode draad van erwin koeman. zijn eigen hagje redden. zo, dat moest ik ff kwijt Re: JCS - Tripplexxx - 24-08-2008 Je ziet echt spoken. Koeman had een punt. Ondanks dat je veel blessures had, waren sommige ervaren basisspelers onder de maat aan het spelen. Heb niet het idee dat hij aan het natrappen was. Bovendien; Zo slecht was zijn prestatie bij Feyenoord niet. Hij heeft het met beperkt materiaal prima gedaan. Re: JCS - Bumme - 24-08-2008 Wat een dramatisch niveau dit. Van "het echte"Feyenoord heb ik nog geen goed beeld maar PSV was compleet en is echt veel minder dan andere jaren. Hoop dat de competitie nog wel een uitdaging zal zijn voor ons. Re: JCS - Mukkus - 24-08-2008 PSV kon mij ook niet echt overtuigen tegen Jong Feyenoord. En ik ben het met waf eens, dat Feyenoord zich met deze opstelling knap staande hield. Enneh, die Wuytens van PSV, heeft ie kans op een basisplaats? Re: JCS - Peter - 24-08-2008 Bumme Wrote:Wat een dramatisch niveau dit. Van "het echte"Feyenoord heb ik nog geen goed beeld maar PSV was compleet en is echt veel minder dan andere jaren. Hoop dat de competitie nog wel een uitdaging zal zijn voor ons. ![]() Welke spelers die je vorig seizoen nog goed vond zijn nu dan opeens echt veel minder Bumme? :o Ik heb er overigens wel begrip voor dat je in een oefenpotje niet volle bak gaat als je er op halve kracht al overheen loopt. Volgende week kun je pas iets zeggen over de zwakte/kracht van Feyenoord en PSV. Re: JCS - Peter - 24-08-2008 Mukkus Wrote:PSV kon mij ook niet echt overtuigen tegen Jong Feyenoord. En ik ben het met waf eens, dat Feyenoord zich met deze opstelling knap staande hield. In principe staan Bakkal en Mendez nog wat hoger in de pikorde. Wuytens speelde gisteren omdat hij in de voorbereiding ver boven verwachting gepresteerd heeft, weet niet of hij goed speelde maar normaal gesproken speelt tegen Utrecht Bakkal, Manco of Dzsudzsak weer mee. En knap van Feyenoord vond ik wat ik in de samenvatting zag niet. Ze missen de hele voorhoede dus dat ze geen kansen kregen was logisch, maar alle spelers achterin en op het middenveld stonden afgelopen seizoen toch ook vaak in de basis? Dat waren geen van allen veredelde jeugspelers en lieten zich wel erg makkelijk dollen door Afellay en Amrabat. Nogmaals: alleen obv samenvatting. Wat PSV betreft is alleen maar aangetoond dat we nog een fatsoenlijke spits nodig hebben, maar daar zijn ze dan ook al weken mee bezig. Hopelijk komt er nog iemand. Re: JCS - Tripplexxx - 24-08-2008 Peter Wrote:En knap van Feyenoord vond ik wat ik in de samenvatting zag niet. Ze missen de hele voorhoede dus dat ze geen kansen kregen was logisch, maar alle spelers achterin en op het middenveld stonden afgelopen seizoen toch ook vaak in de basis? Dat waren geen van allen veredelde jeugspelers en lieten zich wel erg makkelijk dollen door Afellay en Amrabat. Nogmaals: alleen obv samenvatting. Het waren geen veredelde jeugdspelers, maar het waren ook niet de basisspelers die Verbeek in gedachte heeft. Makaay, Tomasson, El Ahmadi, Fer en De Guzman mis je echt. Stuk voor stuk topkwaliteit en de bepalende spelers komend jaar. Of je om Hofland, Vlaar, Buijs en Lucius rouwig moet zijn weet ik niet. Volgens mij zijn hun vervangers minstens zo goed. Benieuwd naar de ontwikkeling van Vlaar. Is in potentie international maar laat het niet zien en is vaak geblesseerd. Hofland vind ik erg matig. Bahia heeft mogelijkheden, maar overtuigt me ook niet. Slory mag schijnbaar weg? Ik vind overigens dat Van Bronckhorst, De Cler, Bruins en Landzaat meer moeten brengen. Timmer wordt overal naar beneden geschreven en gepraat, maar ik vind het een prima doelman. Beter dan Ekramy iig. Al met al een tegenvallende wedstrijd met twee ploegen die niet voluit gingen of konden. PSV gewoon weer degelijk en zeker niet minder dan vorig seizoen. Prima verdediging en doelman ( uiteraard minder dan Gomez, maar dat ben je al snel). Op het middenveld en voorin voetballen toch weer jongens die met een actie een wedstrijd kunnen beslissen. Voorin moet er idd een spits bij. Koevermans + Lazovic = 1 topspits. Moet er nog eentje bij. Re: JCS - Peter - 24-08-2008 De Guzman had Verbeek liever verkocht omdat zn middenveld toch al voldoende bezet is. Van dat geld had hij dan de achterhoede willen versterken. Fer kun je ook nog geen speler noemen die je echt mist en Makaay en Tomasson moeten nog bewijzen dat ze niet te oud en blessuregevoelig worden. Ahmadi moet zn plekkie ook nog verdienen. Zal Landzaat of Gio naar de bank moeten spelen lijkt me, want met die 3 in de ploeg wordt het wel erg controlerend op het middenveld. Vlaar is overigens weer een hele tijd blessé las ik. Dit is het jaar dat Feyenoord kampioen moet worden want hierna gaan Makaay, Hofland, Gio, de Cler, Timmer en Tomasson echt over the hill, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Denk dat AZ dit jaar weer boven Feyenoord gaat eindigen, max. plek 4 dus voor de club uit Rotterdam. Wat PSV betreft is het bidden voor die Erding, lijkt me een groot talent maar Sochaux wil niet verkopen omdat ze zonder hem mogelijk degraderen wat een bult tv-geld kost waardoor de evt. transferopbrengt van 8 miljoen weer teniet wordt gedaan. Re: JCS - Bredanaar - 24-08-2008 Afellay was de beste man van het veld. Amrabat viel me vies tegen. Wel een tomeloze inzet maar zijn individuele acties verzandden vaak in zichzelf vastlopen. Raakte hij de bal weer eens kwijt dan was het de daaropvolgende minuut billenknijpen voor alles wat een PSV-hart heeft. Meneertje komt dan uiterst gefrustreerd over en reageert zich dan af door stupide acties. Hij solliciteert naar geel of soms direct rood. Ventje moet eens een beetje inbinden. Re: JCS - Tripplexxx - 24-08-2008 Peter Wrote:De Guzman had Verbeek liever verkocht omdat zn middenveld toch al voldoende bezet is. Van dat geld had hij dan de achterhoede willen versterken. Fer kun je ook nog geen speler noemen die je echt mist en Makaay en Tomasson moeten nog bewijzen dat ze niet te oud en blessuregevoelig worden. Ahmadi moet zn plekkie ook nog verdienen. Zal Landzaat of Gio naar de bank moeten spelen lijkt me, want met die 3 in de ploeg wordt het wel erg controlerend op het middenveld. Vlaar is overigens weer een hele tijd blessé las ik. Dit is het jaar dat Feyenoord kampioen moet worden want hierna gaan Makaay, Hofland, Gio, de Cler, Timmer en Tomasson echt over the hill, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Denk dat AZ dit jaar weer boven Feyenoord gaat eindigen, max. plek 4 dus voor de club uit Rotterdam. Ik ben echt onder de indruk van Fer. Ahmadi hoeft z'n plekkie niet te verdienen, die staat er meteen. En Makaay en Tomasson hoeven helemaal niks te bewijzen man, die staan er gewoon als ze fit zijn. Re: JCS - Vret Mien Gras - 24-08-2008 Bumme Wrote:Wat een dramatisch niveau dit. Van "het echte"Feyenoord heb ik nog geen goed beeld maar PSV was compleet en is echt veel minder dan andere jaren. Hoop dat de competitie nog wel een uitdaging zal zijn voor ons. Als Ajax nu ook nog eens gaat tegenvallen, wordt FC Twente kampioen :wink: Re: JCS - Peter - 24-08-2008 Tripplexxx Wrote:Peter Wrote:De Guzman had Verbeek liever verkocht omdat zn middenveld toch al voldoende bezet is. Van dat geld had hij dan de achterhoede willen versterken. Fer kun je ook nog geen speler noemen die je echt mist en Makaay en Tomasson moeten nog bewijzen dat ze niet te oud en blessuregevoelig worden. Ahmadi moet zn plekkie ook nog verdienen. Zal Landzaat of Gio naar de bank moeten spelen lijkt me, want met die 3 in de ploeg wordt het wel erg controlerend op het middenveld. Vlaar is overigens weer een hele tijd blessé las ik. Dit is het jaar dat Feyenoord kampioen moet worden want hierna gaan Makaay, Hofland, Gio, de Cler, Timmer en Tomasson echt over the hill, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Denk dat AZ dit jaar weer boven Feyenoord gaat eindigen, max. plek 4 dus voor de club uit Rotterdam. Landzaat op de bank dan? Of Gio? Of een een heel defensief Feyenoord? Makaay en Tomasson staan er best als ze fit zijn ja, maar dat moeten ze eerst maar eens een seizoen lang zien te blijven. Overigens had ik van Makaay vorig seizoen toch meer verwacht dan hij heeft laten zien. Re: JCS - Peter - 24-08-2008 Vret Mien Gras Wrote:Bumme Wrote:Wat een dramatisch niveau dit. Van "het echte"Feyenoord heb ik nog geen goed beeld maar PSV was compleet en is echt veel minder dan andere jaren. Hoop dat de competitie nog wel een uitdaging zal zijn voor ons. Ajax kan niet verdedigen en FC Twente valt zelf ook tegen dus PSV wordt gewoon weer kampioen. 8-[ Re: JCS - D'r an met de lippe - 24-08-2008 Is het waar dat er maar 300 PSV supporters zijn afgereist naar Amsterdam? ![]() Ik denk overigens dat PSV wederom kampioen wordt. Ajax heeft weer veel ingekocht maar zij moeten eerst maar zorgen dat ze er een hecht collectief van maken. De Enschedeërs gaan ook tegenvallen denk ik, en dat zeg ik niet omdat ik Heraclied ben. Denk dat de verwachtingen en de druk op hun iets te veel en hoog is. Maar top 5 plaats gaat ze wel lukken. Het lijkt me ook sterk dat AZ opeens weer om de titel meespeelt, al hebben ze wel een gunstige underdog positie. Ik hoop op Feyenoord, maar dat lijkt me ook niet realistisch helaas. Hoeveel landskampioenschappen is PSV eigenlijk nog van Ajax verwijderd? Re: JCS - centre court - 24-08-2008 300 psvers, 2400 feyenoorders. feyenoord verkocht niet meer kaarten aangezien ze dan een extra trein hadden moeten laten lopen. al met al een ontzettende zaadpot natuurlijk. Re: JCS - Ekslem - 24-08-2008 centre court Wrote:300 psvers, 2400 feyenoorders. feyenoord verkocht niet meer kaarten aangezien ze dan een extra trein hadden moeten laten lopen. al met al een ontzettende zaadpot natuurlijk. PSV-ers zijn denk ik verwend en willen voor een oefenpotje Fey-PSV niet met een combi naar die schijt Arena. Ach ja... volgende week begint het allemaal pas. We shall see! Re: JCS - Lamme Lennie - 24-08-2008 Peter Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Bumme Wrote:Wat een dramatisch niveau dit. Van "het echte"Feyenoord heb ik nog geen goed beeld maar PSV was compleet en is echt veel minder dan andere jaren. Hoop dat de competitie nog wel een uitdaging zal zijn voor ons. Vorige maand was het toch nog Ajax? :-k Re: JCS - D'r an met de lippe - 24-08-2008 centre court Wrote:al met al een ontzettende zaadpot natuurlijk. Ik heb het niet kunnen zien maar zo te horen heb ik ook niks gemist dus. Was op Mysteryland en daar zaten een paar jongens 'Eindhovuuuuh' te scanderen dus ik had al wel het gevoel dat PSV gewonnen had :wink: Ekslem Wrote:PSV-ers zijn denk ik verwend en willen voor een oefenpotje Fey-PSV niet met een combi naar die schijt Arena. Ach ja... volgende week begint het allemaal pas. We shall see! Ik kan me voorstellen dat de JCS niet bijzonder veel waarde heeft voor PSV maar het blijft natuurlijk wel heel magertjes, die 300 man. Eigenlijk topclub onwaardig. Van die combi is inderdaad jammer, maar helaas noodzakelijk. Anyway, gefeliciteerd met deze prijs en volgende week begint inderdaad het echte werk weer! Re: JCS - waf - 24-08-2008 Tripplexxx Wrote:Je ziet echt spoken. Koeman had een punt. Ondanks dat je veel blessures had, waren sommige ervaren basisspelers onder de maat aan het spelen. Heb niet het idee dat hij aan het natrappen was. koeman (en heel sbs) deed voorkomen alsof het verschil tussen feyenoord en psvee levensgroot was. vond ik onzin, zeker de eerste helft. psvee heeft toen eigenlijk geen kans gehad, feyenoord wel (bahia). na die gelukkige 1-0 kreeg psvee ruimte. en daar profiteerde het van. ik vond de meeste spelers ook onder hun niveau voetballen, maar dat vond ik van psvee ook. ik kan me eigenlijk niemand heugen die goed speelde, ook appelvlaai niet. koeman heeft het wel degelijk slecht gedaan bij feyenoord. ik vermoed dat ook jouw mening beinvloed is door de media. hij heeft altijd lopen huilen over kwaliteit en heeft nooit kritiek op zichzelf geetaleerd. daar was alle reden toe, ook met die selectie had hij (ruim) bij de beste 5 moeten eindigen. Re: JCS - waf - 24-08-2008 Peter Wrote:De Guzman had Verbeek liever verkocht omdat zn middenveld toch al voldoende bezet is. Van dat geld had hij dan de achterhoede willen versterken. Fer kun je ook nog geen speler noemen die je echt mist en Makaay en Tomasson moeten nog bewijzen dat ze niet te oud en blessuregevoelig worden. Ahmadi moet zn plekkie ook nog verdienen. Zal Landzaat of Gio naar de bank moeten spelen lijkt me, want met die 3 in de ploeg wordt het wel erg controlerend op het middenveld. Vlaar is overigens weer een hele tijd blessé las ik. Dit is het jaar dat Feyenoord kampioen moet worden want hierna gaan Makaay, Hofland, Gio, de Cler, Timmer en Tomasson echt over the hill, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Denk dat AZ dit jaar weer boven Feyenoord gaat eindigen, max. plek 4 dus voor de club uit Rotterdam. aan de guzman willen we verdienen, maar als hij speelt ipv biseswar scheelt dat een slok op een borrel. nu stonden voorin mols en biseswar. daar kun je niet echt een vuist mee maken. dat bruins dan wat verzuipt vind ik niet vreemd, hoewel ik toch wel had verwacht dat hij verder was geweest. hopelijk louter een vormcrisis. gio kan ook niet controlerend spelen. in een 4-4-2 kan hij prima aan de linkerkant van het middenveld spelen, in wisselwerking met cler. op rechts kun je dat doen met lucius/greene guzman/bruins. in het midden kun je controleren met amadi en landzaat/gio/fer. landzaat vind ik altijd al overgewaardeerd, ik sluit niet uit dat hij afvalt als er gekozen moet worden. landzaat is overigens ook nog een optie als laatste man. nu speelden we met wijnaldum, biseswar, mols en in de tweede helft zelfs met schett en janota en niet basisspelers als greene en bahia. dat is echt wel een veredeld tweede elftal. Re: JCS - waf - 24-08-2008 Tripplexxx Wrote:Timmer wordt overal naar beneden geschreven en gepraat, maar ik vind het een prima doelman. Beter dan Ekramy iig. timmer is op de lijn uitstekend, maar bij hoge ballen erg matig. bovendien mogen de supporters hem niet zo. iig de slechtste doelman in de kuip van de laatste 40 jaar. Re: JCS - Peter - 24-08-2008 D'r an met de lippe Wrote:Ekslem Wrote:PSV-ers zijn denk ik verwend en willen voor een oefenpotje Fey-PSV niet met een combi naar die schijt Arena. Ach ja... volgende week begint het allemaal pas. We shall see! Ik vind t juist opmerkelijk dat er 300 mensen zo gek zijn geweest te gaan. Slechtste vakken van het stadion, duur, combi, als kampioen uit moeten spelen, stadion van Ajax en vernoemd naar speler Ajax, lange zijdes vol bobo's ipv voetballiefhebbers dus geen sfeer, tigste jaar op rij dat potje van niks (verwend dus ja) enz.enz. Het houdt een keer op! Gewoon net als in zoveel landen een keer thuis en een week later een keer uit met alleen eigen aanhang van de clubs erbij. Das ook niet veel boeiends, maar al stukken leuker! |