The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
NL club in de CL 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: NL club in de CL 2008 (/showthread.php?tid=3873)

Pages: 1 2 3

NL club in de CL 2008 - waf - 22-10-2008

lekkere pot voetbal van psvee.

mooie eerste goal van de koef.

fantastische tweede goal van de koef! Notworthy

Re: NL club in de CL 2008 - Peter - 23-10-2008

Blijkbaar kennen ze t clublied nu opeens wel. Als ze met deze instelling in Breda hadden gebald was daar nooit van zn leven verloren. Eindelijk weer eens echt 90 minuten kunnen genieten van PSV, al viel Marseille me erg tegen, toch een dikverdiende zege. Gezien de dikke kans is 2-0 nog mager.

Ben wel benieuwd waar de reaktie van Koevermans na de 1-0 op sloeg. Leek Lazovic tegen de Graafschap wel, al kan ik me dat van Koevermans niet voorstellen. :| Overigens waren zn 2 goals ook zn 2 enige goede balcontacten.. hadden we maar een echte spits die ook mee kan voetballen. Hopelijk in de winter. [-o<

Re: NL club in de CL 2008 - Mukkus - 23-10-2008

Peter Wrote:genieten van PSV

[gay]

Re: NL club in de CL 2008 - waf - 23-10-2008

Peter Wrote:Blijkbaar kennen ze t clublied nu opeens wel. Als ze met deze instelling in Breda hadden gebald was daar nooit van zn leven verloren. Eindelijk weer eens echt 90 minuten kunnen genieten van PSV, al viel Marseille me erg tegen, toch een dikverdiende zege. Gezien de dikke kans is 2-0 nog mager.

Ben wel benieuwd waar de reaktie van Koevermans na de 1-0 op sloeg. Leek Lazovic tegen de Graafschap wel, al kan ik me dat van Koevermans niet voorstellen. :| Overigens waren zn 2 goals ook zn 2 enige goede balcontacten.. hadden we maar een echte spits die ook mee kan voetballen. Hopelijk in de winter. [-o<

ik vind dat koevermans goed gespeeld heeft. hij kreeg nogal eens een vuurpijl van een medespeler die van zijn voet sprong, maar hij sleurde enorm van hot naar her. samen met bakal, mendes en marcellis vond ik het een van de betere psveejers. hij heeft sowieso nog een bal goed geraakt, die kopte hij net over. daarbij, hij staat er om goals te maken en hij maakt er twee. dan heb je helemaal niets te klagen.

hij zei dat hij dat gebaar maakte naar iemand in de tribune. hij zei niet wie, dat wist die persoon zelf wel...

ik vind wel dat je een beetje hoog van de toren blaast, met je magere 2-0. psvee had wel wat kansen (maar die van wuijtens waren echt niet makkelijk) maar (zeker het tweede gedeelte van) de eerste helft was OM de baas. na die 1-0 was het nagenoeg gedaan, maar dat is eigenlijk niet zo gek.

psvee kreeg loon naar werken, maar zo goed was het nu ook weer niet.

Mwah vond Marcellis helemaal niet zo goed. Die Ben Afra glipte der zeker 3x langs, das niet des Marcellis en het mee opkomen wat van de rechtsback van PSV wordt verlangt is gewoon niet zn sterkste punt. Centraal komt ie veel beter tot zn recht, maar daar deden Brechet en Maza het gewoon naar behoren. De verdediging was zo stukken beter dan met Pieters en Kromkamp die er tegen NAC nog stonden, net als dat op het middenveld Mendez en Bakkal stukken beter waren dan Dzsudzsak en Amrabat. Laat deze 11 maar een tijdje staan.

En Koef deed het idd goed omdat hij 2x scoort, das nu eenmaal Koevermans. (Zelfs) Lazovic is een veel betere voetballer, maar Koef laat al jaren zien dat ie ze toch gewoon maakt. Dus gewoon een voldoende.

En las vanmorgen in de krant overigens dat dat gebaar naar een 'supporter' was die tijdens de warming-up continu lag te zieken richting Koevermans.

Maar OM was in het begin van de wedstrijd ook nergens hoor, na een kwart wedstrijd had het zomaar al 2-0 kunnen zijn. 2e deel van de 1e helft was de enige dat PSV het even niet had, maar zij bleven veel mannetjes achterin houden en vond ik ze nooit echt gevaarlijk. Pas na de 1-0 heb ik gezien dat ze aanvallend ook wel wat kunnen, dus uit zal het zeker geen makkie worden, maar had zeer meer van hen verwacht (en minder van PSV).

Peter Wrote:Mwah vond Marcellis helemaal niet zo goed. Die Ben Afra glipte der zeker 3x langs, das niet des Marcellis en het mee opkomen wat van de rechtsback van PSV wordt verlangt is gewoon niet zn sterkste punt. Centraal komt ie veel beter tot zn recht, maar daar deden Brechet en Maza het gewoon naar behoren. De verdediging was zo stukken beter dan met Pieters en Kromkamp die er tegen NAC nog stonden, net als dat op het middenveld Mendez en Bakkal stukken beter waren dan Dzsudzsak en Amrabat. Laat deze 11 maar een tijdje staan.

die ben afra was de beste voetballer op het veld, dus dat is zo gek niet. ik vodn marcellis zeer zelfverzekerd overkomen. gewoon goed.

Re: NL club in de CL 2008 - Overdune - 23-10-2008

Afellay daarentegen was dramatisch, hij heeft werkelijk niets goed gedaan. Beetje heen en weer draven op het middenveld totdat hij omver gelopen werd of balverlies leed. Marcellis werd er idd een paar keer uitgelopen, maar hij is ook beter in het centrum en daar heb je dat minder. Verder waren Maza, Mendez en Bakkal goed idd en zelfs Brechet was niet onaardig.

Overdune Wrote:Afellay daarentegen was dramatisch, hij heeft werkelijk niets goed gedaan. Beetje heen en weer draven op het middenveld totdat hij omver gelopen werd of balverlies leed. Marcellis werd er idd een paar keer uitgelopen, maar hij is ook beter in het centrum en daar heb je dat minder. Verder waren Maza, Mendez en Bakkal goed idd en zelfs Brechet was niet onaardig.

Zeg media-napratert dat zelfs mag je best weglaten hoor. Brechet is op zeker beter dan die Maza. Heeft wat problemen in de familiesfeer gehad en een paar x dramatisch gebald, maar in Utrecht kon je al zien dat hij geweldig kan opbouwen. Gister ook weer meerdere lange ballen naar de flanken over meer dan 40 meter die perfect aankwamen en dat is precies wat PSV nodig heeft om snelheid in de aanvallen te krijgen. Verdedigend ist geen ster, maar daar hebben we Marcellis dan weer voor (als die weer centraal komt te spelen), die schakelt probleemloos elke spits uit de eredivise uit en dan heb je gewoon t beste centrale duo van de eredivisie, volledig completair aan elkaar. Ik blijf derbij.:p

Over Afellay: idd dramatisch, maar heeft voortaan een dusdanige status dat hij continu 2 man van de tegenstander bezighoudt en zo ruimte creeert voor anderen. Dus zelfs uit vorm altijd 90 minuten laten spelen.

Re: NL club in de CL 2008 - Overdune - 23-10-2008

Tuurlijk moet hij gewoon spelen, hij was alleen echt slecht gisteren. En ik zei 'zelfs Brechet' omdat hij gewoon dramatisch was tegen Atletico en ik het niet echt heb op die gast. Die passes zagen er nu goed uit idd, die op Bakkal (waaruit hij bijna scoorde) deed denken aan Cocu.

Quote:Jovanovic ziet Koevermans scoren op uitnodiging van PSV
23/10/2008 11:46

Milan Jovanovic hoopt nog altijd op een transfer naar PSV. De Servische spits van Standard Luik was woensdag te gast in het Philips Stadion, waar hij de Eindhovenaren met 2-0 zag winnen van Olympique Marseille.

'Ik kom naar de wedstrijd kijken, in de loge van de voorzitter', liet Jovanovic zich ontvallen aan een journalist van Het Laatste Nieuws. 'Het is geen geheim dat ik nog altijd graag naar PSV wil gaan. Het zou geweldig zijn, als ik al in de winterstop kan vertrekken.'

Afgelopen zomer wilde PSV de Serviër al inlijven, maar de onderhandelingen met Standard Luik liepen stuk op de vraagprijs van de Belgische club. De geruchten dat de landskampioen een nieuwe spits wil aantrekken, zijn sindsdien niet verstomd.

Opvallend genoeg viel het bezoek van Jovanovic aan PSV samen met de wederopstanding van Danny Koevermans. Nadat hij de drie voorgaande duels op de bank had moeten beginnen, begon de spits tegen Marseille in de basis en scoorde hij twee keer.

weten we meteen naar wie de koef dat gebaar maakte. :razz:

waf Wrote:weten we meteen naar wie de koef dat gebaar maakte. :razz:

Naar Pipo de Clown?

waf Wrote:
23/10/2008 11:46

Milan Jovanovic hoopt nog altijd op een transfer naar PSV. De Servische spits van Standard Luik was woensdag te gast in het Philips Stadion, waar hij de Eindhovenaren met 2-0 zag winnen van Olympique Marseille.

'Ik kom naar de wedstrijd kijken, in de loge van de voorzitter', liet Jovanovic zich ontvallen aan een journalist van Het Laatste Nieuws. 'Het is geen geheim dat ik nog altijd graag naar PSV wil gaan. Het zou geweldig zijn, als ik al in de winterstop kan vertrekken.'

Afgelopen zomer wilde PSV de Serviër al inlijven, maar de onderhandelingen met Standard Luik liepen stuk op de vraagprijs van de Belgische club. De geruchten dat de landskampioen een nieuwe spits wil aantrekken, zijn sindsdien niet verstomd.

Opvallend genoeg viel het bezoek van Jovanovic aan PSV samen met de wederopstanding van Danny Koevermans. Nadat hij de drie voorgaande duels op de bank had moeten beginnen, begon de spits tegen Marseille in de basis en scoorde hij twee keer.

weten we meteen naar wie de koef dat gebaar maakte. :razz:

Koevermans woest op 'zielig figuurtje' in het publiek
23 oktober 2008

Danny Koevermans vierde zijn eerste goal tegen Olympique Marseille op wel heel opvallende wijze. De spits rende richting een tribune, maakte boze armgebaren richting een fan en wie kon liplezen, zag dat er weinig vriendelijke woorden uit zijn mond kwamen. Dat vraagt om een uitleg en die kwam er na het duel ook.

"Voor de wedstrijd was er iemand in het publiek, die dacht dat hij leuk was. Een grote onverlaat. Hij vond het nodig om wat dingen naar me te roepen, persoonlijke dingen. Ik dacht toen echt: man, hou toch je waffel en steun je club! Toen ik scoorde, kwam dat er allemaal uit. Daar schrok ik zelf wel van, ja. Mijn gebaren waren dus maar gericht op één persoon, niet naar een hele groep mensen. Het ging alleen om dat ene, zielige figuurtje", zei de getergde PSV-aanvaller tegen FCUpdate.nl.

Koevermans scoorde uiteindelijk twee keer tegen Olympique Marseille, wat het 'zielige figuurtje' in het publiek zelfs het idee gaf dat hij zijn club een dienst bewezen had. "Toen ik van het veld liep, riep hij iets van 'nou Koef, ik heb je wel op scherp gezet hè'. Niet te geloven. Ik ben echt helemaal klaar met die gozer."

Peter Wrote:Koevermans woest op 'zielig figuurtje' in het publiek

Ja, nu weten we nog niks. Dat hele PSV-stadion zit vol met zielige figuurtjes....

Re: NL club in de CL 2008 - gittermaster - 23-10-2008

Peter Wrote:
waf Wrote:

Koevermans woest op 'zielig figuurtje' in het publiek
23 oktober 2008

Danny Koevermans vierde zijn eerste goal tegen Olympique Marseille op wel heel opvallende wijze. De spits rende richting een tribune, maakte boze armgebaren richting een fan en wie kon liplezen, zag dat er weinig vriendelijke woorden uit zijn mond kwamen. Dat vraagt om een uitleg en die kwam er na het duel ook.

"Voor de wedstrijd was er iemand in het publiek, die dacht dat hij leuk was. Een grote onverlaat. Hij vond het nodig om wat dingen naar me te roepen, persoonlijke dingen. Ik dacht toen echt: man, hou toch je waffel en steun je club! Toen ik scoorde, kwam dat er allemaal uit. Daar schrok ik zelf wel van, ja. Mijn gebaren waren dus maar gericht op één persoon, niet naar een hele groep mensen. Het ging alleen om dat ene, zielige figuurtje", zei de getergde PSV-aanvaller tegen FCUpdate.nl.

Koevermans scoorde uiteindelijk twee keer tegen Olympique Marseille, wat het 'zielige figuurtje' in het publiek zelfs het idee gaf dat hij zijn club een dienst bewezen had. "Toen ik van het veld liep, riep hij iets van 'nou Koef, ik heb je wel op scherp gezet hè'. Niet te geloven. Ik ben echt helemaal klaar met die gozer."

Reden reactie PSV-spits: 'Koevermans, je kan er niets van'

Danny Koevermans (foto) scoorde woensdag twee goals tegen Olympique Marseille, waardoor PSV met 2-0 zegevierde in de belangrijke Champions League-wedstrijd. Opvallend was daarna de reactie van Koevermans, na zijn goals, die een aantal verwensingen maakte naar iemand op de tribune. ‘Die meneer op de tribune weet waar het over ging,’ zei Koevermans direct na de wedstrijd, ‘het zat even diep. Meer zeg ik er niet over.’

Wie die meneer was is nog niet bekend, wel wat hij heeft gezegd. Vijf minuten voor de wedstrijd riep de man bij de spelerstunnel richting de aanvaller: 'Koevermans, je kan er niets van'. (MB)

Nou nou, das wel heel persoonlijk zeg...

Hoe weten ze precies wat iemand gezegd heeft terwijl ze niet eens weten wie het is? :roll:

Peter Wrote:Hoe weten ze precies wat iemand gezegd heeft terwijl ze niet eens weten wie het is? :roll:

de koef heeft het toch gehoord? :|

De koef heeft niet gezegd wat er precies gezegd werd. Bovendien wist de Koef wel precies wie het was, want hij herkende hem na de pot nog.

Re: NL club in de CL 2008 - Amor Fati - 23-10-2008

omstanders kunnen het dan ook gehoord hebben en de bewuste man niet kennen toch?

O ja en die site heeft natuurlijk meerdere omstanders gesproken die dat gehoord hebben voordat het stuk gepubliceerd werd. Iedereen kan wel zeggen dattie wat gehoord heeft.

Re: NL club in de CL 2008 - Amor Fati - 23-10-2008

inderdaad. net zoals dat iedereen kan ontkennen dat er wat gezegd is.

Re: NL club in de CL 2008 - Ekslem - 23-10-2008

Totaal geen fan van Wuijtens, maar stond 1e 25 minuten erg goed te ballen. PSV spel was weer niet denderend. Vooral voorin is het echt veel te mager. In CL maakt het echter geen ene kont uit hoe je wint als je maar punten voor NL binnenhaalt :wink:
Gelukkig klapte de meeste er wel weer in en dat samen met de winst deden de biertjes na de wedstrijd goed smaken.

Waarom geen fan van Wuijtens? Behoort elke week tot de beteren en straalt nu al rust uit. Vind de vergelijkingen met Cocu niet onterecht. Product uit eigen jeugd zoals PSV ze maar zelden aflevert, heerlijk dat er zulke jongens doorkomen ipv al die importbuitenlanders uit verweggistan.

Re: NL club in de CL 2008 - Ekslem - 23-10-2008

Vind hem altijd maar wat over het veld sjokken. Op veel gebieden net niet, maar goed hij is nog jong en kan idd wel wat worden.

Re: NL club in de CL 2008 - Bredanaar - 26-11-2008

Ik heb er het volste vertrouwen in: het wordt 1-2 vanavond. [-o<

Re: NL club in de CL 2008 - Voyou - 26-11-2008

Bizarre gewaarwording, zo in dat lege stadion..

Re: NL club in de CL 2008 - Mukkus - 26-11-2008

Bredanaar Wrote:volste vertrouwen
Bredanaar Wrote:[-o<

:crazy:

Re: NL club in de CL 2008 - Mukkus - 26-11-2008

Voyou Wrote:Bizarre gewaarwording, zo in dat lege stadion..

Het is ook een voordeel natuurlijk voor PSV....ze spelen elke thuiswedstrijd met zo'n sfeer, ook wel eens lekker om dat in een uitwedstrijd mee te maken.

Re: NL club in de CL 2008 - Voyou - 26-11-2008

Salcido ](*,) ](*,)

Re: NL club in de CL 2008 - Ekslem - 26-11-2008

En wederom weten ze me te verbazen :roll:
Is dit een veredeld schoolreisje ofzo?

Re: NL club in de CL 2008 - Gerben Zonderland - 27-11-2008

Mukkus Wrote:
Voyou Wrote:Bizarre gewaarwording, zo in dat lege stadion..

Het is ook een voordeel natuurlijk voor PSV....ze spelen elke thuiswedstrijd met zo'n sfeer, ook wel eens lekker om dat in een uitwedstrijd mee te maken.

Of ze dat lekker vinden betwijfel ik, maar het is in ieder geval wel vertrouwd. :8: