FTM Forum
AZ - FC Twente - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: AZ - FC Twente (/showthread.php?tid=3930)



AZ - FC Twente - Moker - 09-11-2008

Mijn siekret weppen Pelle is zojuist gewisseld... :cry:


Re: AZ - FC Twente - Treesong - 09-11-2008

En terecht, zo blijkt


Re: AZ - FC Twente - Moker - 09-11-2008

Inderdaad....maar ik heb nog een siekret weppen! :8:


Re: AZ - FC Twente - Treesong - 09-11-2008

Die heeft echter nog niets gedaan anders had je het wel gepost :waf:


Re: AZ - FC Twente - Moker - 09-11-2008

Uhh ik hoop dat hij inmiddels is gearriveerd in Den Haag... 8-[


Re: AZ - FC Twente - Vret Mien Gras - 10-11-2008

Het zware programma eist zijn tol, damn.


Re: AZ - FC Twente - Peter - 10-11-2008

Ach jullie willen toch een topclub zijn? Niet mauwen dan en gewoon punten pakken!


Re: AZ - FC Twente - Vret Mien Gras - 10-11-2008

Peter Wrote:Ach jullie willen toch een topclub zijn? Niet mauwen dan en gewoon punten pakken!

Ik klaag toch niet, ik zeg alleen damn over dat het zware programma zijn tol eist.
Ik noem het een constatering.


Re: AZ - FC Twente - Bumme - 10-11-2008

Vret Mien Gras Wrote:Het zware programma eist zijn tol, damn.

Onzin! Jullie speelde dit weekend gewoon tegen de best voetballende ploeg van dit moment. Dit had je ook verloren als je geen UEFA-cup gespeeld had en niet vorige week tegen Ajax maar tegen bijvoorbeeld een ploeg als PSV of Utrecht gespeeld had.


Re: AZ - FC Twente - waf - 10-11-2008

Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Het zware programma eist zijn tol, damn.

Onzin! Jullie speelde dit weekend gewoon tegen de best voetballende ploeg van dit moment. Dit had je ook verloren als je geen UEFA-cup gespeeld had en niet vorige week tegen Ajax maar tegen bijvoorbeeld een ploeg als PSV of Utrecht gespeeld had.

beaam, en het was ook helemaal niet kansloos. volgens mij had twente net zoveel mogelijkheden om op voorsprong te komen.


Re: AZ - FC Twente - Bredanaar - 10-11-2008

Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Het zware programma eist zijn tol, damn.

Onzin! Jullie speelde dit weekend gewoon tegen de best voetballende ploeg van dit moment. Dit had je ook verloren als je geen UEFA-cup gespeeld had en niet vorige week tegen Ajax maar tegen bijvoorbeeld een ploeg als PSV of Utrecht gespeeld had.

Kan me niet herinneren dat iemand op dit forum de vorige 4 seizoenen Ajax constant door zat af te zeiken zoals bijvoorbeeld jij dat nu met PSV doet. Frustraties en calimerogevoel zit erg diep blijkbaar :wink:


Re: AZ - FC Twente - Bumme - 10-11-2008

Bredanaar Wrote:
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Het zware programma eist zijn tol, damn.

Onzin! Jullie speelde dit weekend gewoon tegen de best voetballende ploeg van dit moment. Dit had je ook verloren als je geen UEFA-cup gespeeld had en niet vorige week tegen Ajax maar tegen bijvoorbeeld een ploeg als PSV of Utrecht gespeeld had.

Kan me niet herinneren dat iemand op dit forum de vorige 4 seizoenen Ajax constant door zat af te zeiken zoals bijvoorbeeld jij dat nu met PSV doet. Frustraties en calimerogevoel zit erg diep blijkbaar :wink:

Honger? Undecided


Dat jij je alleen al door deze kleine verwijzing aangesproken voelt doet mij zeer goed! Maar ben blij voor je dat jij blijkbaar wel tevreden bent met hoe je clubbie het dit jaar doet. Mooi voetbal was er er al jaren niet maar nu is er ook geen resultaat meer.......

Maar genoeg over PSV, dit topic gaat over AZ en Twente.