![]() |
VOL - AJX - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: VOL - AJX (/showthread.php?tid=4036) |
VOL - AJX - Sjaak - 05-12-2008 Marco van Basten kiest voor DarÃÂo Cvitanich als voorlopige nieuwe centrumspits. De Argentijn zal zondag tegen FC Volendam vermoedelijk in de punt van de aanval bij Ajax acteren Re: VOL - AJX - Peter - 05-12-2008 Die kon toch alleen in een 4-4-2 systeem ballen? Suarez erlangs en Suljedinges erachter ofzo? Re: VOL - AJX - Sjaak - 05-12-2008 Peter Wrote:Die kon toch alleen in een 4-4-2 systeem ballen? Suarez erlangs en Suljedinges erachter ofzo? 1 ding is zeker, als Cvitanich start is of Bakkirciogloe of Urby het kind van de rekening. Re: VOL - AJX - Moker - 05-12-2008 ik denk die bakir, want die kan dus echt niet voetballen gewoon Re: VOL - AJX - Sjaak - 07-12-2008 :-( 1-0 Shot-an-me lul op aangeven van Meijers. Re: VOL - AJX - Moker - 07-12-2008 Ik heb wel ajax in mijn tiem, maar dit is natuurlijk gewoon lachen. Sheotahul ![]() Re: VOL - AJX - Sjaak - 07-12-2008 1-1 Luis (Miralem) Re: VOL - AJX - Moker - 07-12-2008 Beetje jammer..die heeft waf ![]() Re: VOL - AJX - Bocaloca - 07-12-2008 1-2 jantje Re: VOL - AJX - gittermaster - 07-12-2008 Wat een slechte saaie boutwedstrijd van Ajax. Enige vermakelijke is de spreekkoren over en weer. Macdonalds, macdonalds, Kentucky fried chicken en de pizza hut... Re: VOL - AJX - gittermaster - 07-12-2008 Daaaaaaaaar Moeeeeeet eeeeeeen pizza in.... Re: VOL - AJX - gittermaster - 07-12-2008 ff wachten... nog ff wachten.. wwwoooooooooh pizza... lalalala lalalala Re: VOL - AJX - gittermaster - 07-12-2008 dit was echt de slechtste wedstrijd van dit seizoen, maar die Suarez heeft echt een paar geniale dingen laten zien zeg.. Re: VOL - AJX - Davydoff - 07-12-2008 Wat was Ajax slecht zeg. En wat had Volendam moeten winnen. Tuyp had de 2-1 moeten maken. Ajax krijgt de overwinning in de schoot geworpen door 2 blunders van De Koning. Erg jammer!! Verhoeven was trouwens weer erg goed. Zelfs de kinderachtige spreekkoren van het Ajax-publiek hielpen niet. Re: VOL - AJX - gittermaster - 07-12-2008 Quote:Zelfs de kinderachtige spreekkoren van het Ajax-publiek hielpen niet.:lol: :lol: ach ja, je moet wat als Ajax zo belabberd speelt Re: VOL - AJX - Davydoff - 07-12-2008 gittermaster Wrote:Quote:Zelfs de kinderachtige spreekkoren van het Ajax-publiek hielpen niet.:lol: :lol: Dat is waar. Ik vond wel dat ze ook wat aandacht mogen besteden aan die roze schoentjes van Sulejmani. Dat kan echt niet!! Re: VOL - AJX - Lamme Lennie - 07-12-2008 gittermaster Wrote:dit was echt de slechtste wedstrijd van dit seizoen, maar die Suarez heeft echt een paar geniale dingen laten zien zeg.. In het stadion heb ik het niet gezien hoor. Voor de 2e keer Ajax gezien in Volendam en wederom drama. Eerste helft ging het gelijk op, Volendam had zelfs pech met een bal op de lat. In de 2e helft vergeet Tuyp de 2-1 te maken (alleen op Vermeer af), daarna was het afgelopen voor Volendam. Re: VOL - AJX - gittermaster - 07-12-2008 ik heb t op tv echt wel gezien, meerdere momenten, maar het mooiste moment vond ik in de 16 dat ie werd ingesloten door 2 verdedigers en er echt mooi uitkwam, m vervolgens aflegt op Leo, die m in de tribune peert Re: VOL - AJX - Davydoff - 07-12-2008 Davydoff Wrote:Ajax krijgt de overwinning in de schoot geworpen door 2 blunders van De Koning. Erg jammer!! Rectificatie: De eerste blunder was blijkbaar van Schilder. Die Volendammers lijken ook zo veel op elkaar. :wink: |