The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Ajax-NAC - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ajax-NAC (/showthread.php?tid=4054) Pages:
1
2
|
Ajax-NAC - de nieuwe - 11-12-2008 Quote:Van Basten moet het vrijdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC Breda nog zonder Gabri stellen. De Spanjaard is herstellende van een enkelblessure die hij vorige week tijdens een wedstrijd met Jong Ajax opliep. Eyong Enoh is wel weer fit. De middenvelder viel zondag tijdens de uitwedstrijd tegen Volendam (1-2) uit met een hamstringblessure. Hij trainde donderdag zonder problemen met de selectie. Re: Ajax-NAC - de nieuwe - 11-12-2008 Quote:Rob Penders keert terug in de selectie van NAC Breda. De routinier reist als bankzitter mee naar de Amsterdam ArenA waar de Bredanaars morgenavond de vijftiende speelronde openen met de topper tegen Ajax. De verdediger stond de voorbije weken buiten spel met een hamstringblessure. Re: Ajax-NAC - Peter - 11-12-2008 Cvitaniets weer in de spits? 0-0 dan. Re: Ajax-NAC - Moker - 11-12-2008 Ik neem Loran en Gorter Re: Ajax-NAC - Bumme - 12-12-2008 Moker Wrote:Ik neem Loran en Gorter Re: Ajax-NAC - de nieuwe - 12-12-2008 Moker Wrote:Ik neem Loran en GorterJokkebrok :8: Re: Ajax-NAC - Moker - 12-12-2008 Shht! Je verklapt mijn siekret weppens! [-X Re: Ajax-NAC - Sjaak - 12-12-2008 3-0 Re: Ajax-NAC - Sjaak - 12-12-2008 Enoh is ook fit. Zou het dan eindelijk eens Urby zijn plekje kosten? Volgens bronnen speelt nl. De Jong achter de spits!! Cvitanich Sulejmani Suarez De jong Lindgren Enoh of Urby Vermaelen Vertonghen Oleguer VanderWiel Vermeer Re: Ajax-NAC - Peter - 12-12-2008 Moet je dat nou echt 2x posten? Cvitaniets wordt toch in de rust weer gewisseld omdat t een pannekoek is, dus iig de 2e helft speelt Urby linksbuiten. En 45 minuten lijkt me wel genoeg om te scoren. Lindgren-de Jong-Enoh/Urby als middenveld zou trouwens wel echt een lachertje zijn voor een topclub. Re: Ajax-NAC - kooltje - 12-12-2008 Waar kan je het beste online de wedstrijd kijken? Re: Ajax-NAC - Peter - 12-12-2008 Gewoon in de kroeg met je maten (als ze kunnen). Re: Ajax-NAC - kooltje - 12-12-2008 Peter Wrote:Gewoon in de kroeg met je maten (als ze kunnen).Dat is normaal de procedure maar morgen werken dus zes uur op... Re: Ajax-NAC - Sjaak - 12-12-2008 K - Kenneth Vermeer V - Gregory van der Wiel V - Oleguer V - Jan Vertonghen V - Thomas Vermaelen M - Rasmus Lindgren M - Siem de Jong M - Urby Emanuelson A - Luis Suarez A - DarÃÂo Cvitanich A - Miralem Sulejmani K - Jelle ten Rouwelaar V - Csaba Fehér V - Tyrone Loran V - Patrick Zwaanswijk V - Patrick Mtiliga M - Edwin de Graaf M - Tommie van der Leegte M - Kees Kwakman A - Joonas Kolkka A - Anthony Lurling A - Donny Gorter Re: Ajax-NAC - de nieuwe - 12-12-2008 kooltje Wrote:in dat geval: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eredivisielive.nl">www.eredivisielive.nl</a><!-- w --> :wink:Peter Wrote:Gewoon in de kroeg met je maten (als ze kunnen).Dat is normaal de procedure maar morgen werken dus zes uur op... Re: Ajax-NAC - de nieuwe - 12-12-2008 1-0 Sfietanietsj :eeeek: Re: Ajax-NAC - kooltje - 12-12-2008 Knap doelpunt. Olequer echt dramatisch :| , ze laten hem vrij in de opbouw en hij speelt Lurling of Kolkka in Re: Ajax-NAC - kooltje - 12-12-2008 Mooie actie De Jong zorgt voor een penalty...2-0 Suarez... Afstandschot Lindgren maakt het 3-0. Eindelijk een goed overtuigend kwartier... Re: Ajax-NAC - de nieuwe - 12-12-2008 En bij 3-0 blijft het. CM technisch gezien =D> Re: Ajax-NAC - Moker - 12-12-2008 Waarom CM tecnisch gezien? Re: Ajax-NAC - de nieuwe - 12-12-2008 Moker Wrote:Waarom CM tecnisch gezien?Omdat het mij persoonlijk niet boeit of Ajax wint of verliest of wat dan ook. Re: Ajax-NAC - Moker - 12-12-2008 oooh wacht ef...die smiley hoort bij de 2e zin....je m'excuse.. :oops: Re: Ajax-NAC - harry_bierdop - 12-12-2008 Meh.. last moment Urby gewisseld voor Vermaelen. Bang dat Urby niet zo spelen.. scheelt me toch weer assistje. Suarez pakt nog wel wat puntjes. Re: Ajax-NAC - Moker - 13-12-2008 17 uit 2 Re: Ajax-NAC - AssyriskaFF - 13-12-2008 29 uit 2 Urby © 20 Suarez 9 Re: Ajax-NAC - harry_bierdop - 13-12-2008 Moker Wrote:17 uit 2 Lijkt me gemiddeld : Re: Ajax-NAC - Moker - 13-12-2008 Ja maar tis al bijna de helft van mijn score van vorige ronde Re: Ajax-NAC - Sjaak - 13-12-2008 Sjaak Wrote:3-0 Re: Ajax-NAC - Moker - 13-12-2008 een pluim in je eigen reet steken is best wel gay sjaakie :roll: Re: Ajax-NAC - Sjaak - 13-12-2008 Moker Wrote:een pluim in je eigen reet steken is best wel gay sjaakie :roll: En een vinger? |